eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MirkówUSŁUGI GEODEZYJNO - KARTOGRAFICZNE, NIEZBĘDNE DO REALIZACJI ZADAŃ GMINY DŁUGOŁĘKA

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-02-26

Mirków: USŁUGI GEODEZYJNO - KARTOGRAFICZNE, NIEZBĘDNE DO REALIZACJI ZADAŃ GMINY DŁUGOŁĘKA
Numer ogłoszenia: 66600 - 2014; data zamieszczenia: 26.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Długołęka , Długołęka, ul. Robotnicza 12, 55-095 Mirków, woj. dolnośląskie, tel. 71 323 02 03, faks 71 323 02 04.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.dlugoleka.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGI GEODEZYJNO - KARTOGRAFICZNE, NIEZBĘDNE DO REALIZACJI ZADAŃ GMINY DŁUGOŁĘKA.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia są usługi geodezyjno - kartograficzne, niezbędne do realizacji zadań Gminy Długołęka. 2.Zakres przedmiotu zamówienia, określony w ust. 1, obejmować będzie m.in.: 1)A) łączenie działek 2)okazanie granic działki: B) wznowienie granic prawnych - do 4 punktów granicznych, C)wznowienie granic prawnych - za każdy następny punkt graniczny, D)rozgraniczenie administracyjne - do 4 punktów granicznych, E)rozgraniczenie administracyjne - za każdy następny punkt graniczny, 3)dokonanie podziału działki: F)w terenie zurbanizowanym - na 2 działki, G)w terenie zurbanizowanym - za każdą następna działkę, H)w trybie rolnym - na dwie działki, I)w trybie rolnym - za każdą następną działkę, 4)wykonanie mapy sytuacyjno - wysokościowej do celów projektowych - nowy pomiar: J)tereny zabudowane zainwestowanie - za obiekt do 1 hektara, K)tereny zabudowane zainwestowane - za każdy następny hektar, L)tereny niezabudowane rolne - za obiekt do 1 hektara, Ł)tereny niezabudowane rolne - za każdy następny hektar, 5)wykonanie mapy sytuacyjno - wysokościowej do celów projektowych - aktualizacja: M)tereny zabudowane zainwestowane - za obiekt do 1 hektara, N)tereny zabudowane zainwestowane - za każdy następny hektar, O)tereny niezabudowane rolne - za obiekt do 1 hektara, P)tereny niezabudowane rolne - za każdy następny hektar, 6)wytyczenie i inwentaryzacja sieci uzbrojenia podziemnego: R) sieci przewodowych (energetyczna, gazowa, wodociągowa, telekomunikacyjna) - za każde 100 m sieci, S)sieci kanalizacyjnych (deszczowa, sanitarna, telekomunikacyjna) - za każde 100 m sieci T)sieci kanalizacyjnych (deszczowa, sanitarna, telekomunikacyjna) - za studzienkę, 7)wytyczenie i inwentaryzacja przyłączy: U)za pierwsze 100 m przyłącza, W)za każde następne 100 m przyłącza, X)wytyczenie budowli (budynku, drogi) od punktu, Y)inwentaryzacja powykonawcza budowli - od punktu..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie wyłonionemu Wykonawcy usług zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% zamówienia podstawowego (w zgodzie z dyspozycją art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy)

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.50.00 - Usługi pomiarowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie będzie żądał wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek określony w art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy, jeżeli złoży oświadczenie, iż posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek określony w art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy, jeżeli złoży oświadczenie, iż posiada wiedzę i doświadczenie pozwalające na wykonanie zamówienia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek określony w art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy, jeżeli złoży oświadczenie, iż dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym pozwalającym na wykonanie zamówienia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek określony w art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy, jeżeli złoży oświadczenie, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz złoży oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, zgodnie z rozdz. II ust. 1.1. pkt 4 siwz; tj. dysponują osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadającymi uprawnienia do wykonywania prac i czynności objętych zamówieniem, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 17 maja 1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (tekst jedn. Dz. U. z 2010r., Nr 193, poz. 1287)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek określony w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, jeżeli złoży oświadczenie, iż posiada potencjał ekonomiczny i finansowy pozwalający na wykonanie zamówienia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

nie dotyczy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zamawiający dopuszcza dokonywanie zmian umowy zgodnie z art. 144 ustawy w tym także w zakresie postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia następujących warunków: 1.1.warunki istotne, w szczególności: 1)gdy zaistnieje niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność, w szczególności prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, 2)wprowadzenie nowego podwykonawcy(ców), a także zmiana podwykonawcy(ców) określonych w § 5 ust. 1 umowy, 3)zmiany zakresu prac, które wykonawca powierzył podwykonawcy(com), a które określone są w § 5 ust. 1 umowy, 4)zlecenie podwykonawstwa w sytuacji, gdy Wykonawca w złożonej ofercie oświadczył, że wykona zamówienie osobiście, 1.2. warunki nieistotne, w szczególności: 1) wystąpienie omyłek pisarskich i rachunkowych, 2) zmiany formy organizacyjnej Wykonawcy (przekształcenia itp.) 3) zmiany osób uczestniczących w realizacji oraz nadzorujących wykonanie przedmiotu umowy, 4) zmiany rachunku bankowego, 5) zmiany obowiązujących przepisów prawa, 6) inne, które nie będą w sposób istotny ingerować w przedmiot zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: nie dotyczy
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Długołęka Długołęka ul. Robotnicza 12 55-095 poczta Mirków (pok. nr 14 - parter Urzędu).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.03.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Długołęka Długołęka ul. Robotnicza 12 55-095 poczta Mirków (Biuro Podawcze - parter Urzędu).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Usługi nie będą finansowane ze środków unijnych. 2. Wszelkie rozliczenia między Zamawiającym, a Wykonawcą będą prowadzone w złotych polskich..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.