Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-02-26
Mirków: USŁUGI GEODEZYJNO - KARTOGRAFICZNE, NIEZBĘDNE DO REALIZACJI ZADAŃ
GMINY DŁUGOŁĘKA
Numer ogłoszenia: 66600 - 2014; data zamieszczenia: 26.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Długołęka , Długołęka, ul. Robotnicza 12, 55-095 Mirków, woj. dolnośląskie, tel. 71 323 02 03, faks 71 323 02 04.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.dlugoleka.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGI GEODEZYJNO - KARTOGRAFICZNE, NIEZBĘDNE DO REALIZACJI ZADAŃ GMINY DŁUGOŁĘKA.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia są usługi geodezyjno - kartograficzne, niezbędne do realizacji zadań Gminy Długołęka. 2.Zakres przedmiotu zamówienia, określony w ust. 1, obejmować będzie m.in.: 1)A) łączenie działek 2)okazanie granic działki: B) wznowienie granic prawnych - do 4 punktów granicznych, C)wznowienie granic prawnych - za każdy następny punkt graniczny, D)rozgraniczenie administracyjne - do 4 punktów granicznych, E)rozgraniczenie administracyjne - za każdy następny punkt graniczny, 3)dokonanie podziału działki: F)w terenie zurbanizowanym - na 2 działki, G)w terenie zurbanizowanym - za każdą następna działkę, H)w trybie rolnym - na dwie działki, I)w trybie rolnym - za każdą następną działkę, 4)wykonanie mapy sytuacyjno - wysokościowej do celów projektowych - nowy pomiar: J)tereny zabudowane zainwestowanie - za obiekt do 1 hektara, K)tereny zabudowane zainwestowane - za każdy następny hektar, L)tereny niezabudowane rolne - za obiekt do 1 hektara, Ł)tereny niezabudowane rolne - za każdy następny hektar, 5)wykonanie mapy sytuacyjno - wysokościowej do celów projektowych - aktualizacja: M)tereny zabudowane zainwestowane - za obiekt do 1 hektara, N)tereny zabudowane zainwestowane - za każdy następny hektar, O)tereny niezabudowane rolne - za obiekt do 1 hektara, P)tereny niezabudowane rolne - za każdy następny hektar, 6)wytyczenie i inwentaryzacja sieci uzbrojenia podziemnego: R) sieci przewodowych (energetyczna, gazowa, wodociągowa, telekomunikacyjna) - za każde 100 m sieci, S)sieci kanalizacyjnych (deszczowa, sanitarna, telekomunikacyjna) - za każde 100 m sieci T)sieci kanalizacyjnych (deszczowa, sanitarna, telekomunikacyjna) - za studzienkę, 7)wytyczenie i inwentaryzacja przyłączy: U)za pierwsze 100 m przyłącza, W)za każde następne 100 m przyłącza, X)wytyczenie budowli (budynku, drogi) od punktu, Y)inwentaryzacja powykonawcza budowli - od punktu..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie wyłonionemu Wykonawcy usług zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% zamówienia podstawowego (w zgodzie z dyspozycją art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy)
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.50.00 - Usługi pomiarowe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie będzie żądał wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni warunek określony w art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy, jeżeli złoży oświadczenie, iż posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni warunek określony w art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy, jeżeli złoży oświadczenie, iż posiada wiedzę i doświadczenie pozwalające na wykonanie zamówienia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni warunek określony w art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy, jeżeli złoży oświadczenie, iż dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym pozwalającym na wykonanie zamówienia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni warunek określony w art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy, jeżeli złoży oświadczenie, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz złoży oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, zgodnie z rozdz. II ust. 1.1. pkt 4 siwz; tj. dysponują osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadającymi uprawnienia do wykonywania prac i czynności objętych zamówieniem, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 17 maja 1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (tekst jedn. Dz. U. z 2010r., Nr 193, poz. 1287)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni warunek określony w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, jeżeli złoży oświadczenie, iż posiada potencjał ekonomiczny i finansowy pozwalający na wykonanie zamówienia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
nie dotyczy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Zamawiający dopuszcza dokonywanie zmian umowy zgodnie z art. 144 ustawy w tym także w zakresie postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia następujących warunków: 1.1.warunki istotne, w szczególności: 1)gdy zaistnieje niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność, w szczególności prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, 2)wprowadzenie nowego podwykonawcy(ców), a także zmiana podwykonawcy(ców) określonych w § 5 ust. 1 umowy, 3)zmiany zakresu prac, które wykonawca powierzył podwykonawcy(com), a które określone są w § 5 ust. 1 umowy, 4)zlecenie podwykonawstwa w sytuacji, gdy Wykonawca w złożonej ofercie oświadczył, że wykona zamówienie osobiście, 1.2. warunki nieistotne, w szczególności: 1) wystąpienie omyłek pisarskich i rachunkowych, 2) zmiany formy organizacyjnej Wykonawcy (przekształcenia itp.) 3) zmiany osób uczestniczących w realizacji oraz nadzorujących wykonanie przedmiotu umowy, 4) zmiany rachunku bankowego, 5) zmiany obowiązujących przepisów prawa, 6) inne, które nie będą w sposób istotny ingerować w przedmiot zamówienia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: nie dotyczy
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Długołęka
Długołęka ul. Robotnicza 12
55-095 poczta Mirków (pok. nr 14 - parter Urzędu).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.03.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Długołęka Długołęka ul. Robotnicza 12 55-095 poczta Mirków (Biuro Podawcze - parter Urzędu).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Usługi nie będą finansowane ze środków unijnych. 2. Wszelkie rozliczenia między Zamawiającym, a Wykonawcą będą prowadzone w złotych polskich..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie okresowych pomiarów instalacji elektrycznych i odgromowych, sieci oświetleniowych, włączników przeciwpożarowych, gniazd wtykowych o napięciu do 1 kV w obiektach administrowanych przez SOI
- Budowa drogi gminnej na odcinku Kopytkowo - Bobrowiec w Gminie Smętowo Graniczne
- "Modernizacja ewidencji gruntów i budynków na obszarze obrębów ewidencyjnych: Czyżówka, Kadłubek Stary, Siekluki, w gminie Stara Błotnica, w powiecie białobrzeskim".
- Opracowanie dokumentacji geodezyjno - prawnej w celu uregulowania stanu prawnego dróg gminnych Gminy Korzenna z podziałem na części/2025 r.
- Opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej dla zadania: Budowa ścieżek rowerowych na terenie gminy Nowiny - Etap II (ul. Łąkowa w msc. Zagrody)
- ,,Rozbudowa drogi powiatowej nr 4021W Łaziska - Zaborowie - Zastronie (dokumentacja)"
więcej: Usługi pomiarowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.