To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-05-02
Wisznia Mała: PEŁNIENIE OBOWIĄZKÓW INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO NAD REALIZACJĄ INWESTYCJI: Budowa świetlicy wiejskiej w Mienicach, gmina Wisznia Mała
Numer ogłoszenia: 66613 - 2013; data zamieszczenia: 02.05.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 46593 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wisznia Mała, ul. Wrocławska 9, 55-114 Wisznia Mała, woj. dolnośląskie, tel. 071 3127025, faks 071 3127068.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PEŁNIENIE OBOWIĄZKÓW INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO NAD REALIZACJĄ INWESTYCJI: Budowa świetlicy wiejskiej w Mienicach, gmina Wisznia Mała.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie obowiązków Inspektora nadzoru inwestorskiego w branży konstrukcyjno - budowlanej, sanitarnej i elektrycznej nad realizacją niżej opisanego zadania pn: Budowa świetlicy wiejskiej w Minicach, gmina Wisznia Mała. Zadanie realizowane w ramach Działania 413 wdrażanie lokalnych strategii rozwoju w zakresie operacji odpowiadających warunkom przyznania pomocy w ramach działania Odnowa i Rozwój Wsi objętego PROW na lata 2007-2013. 2. Roboty budowlane, których nadzorowanie stanowi przedmiot niniejszego zamówienia pn: Budowa świetlicy w Mienicach, gmina Wisznia Mała realizowane będą na podstawie dokumentacji projektowej oraz decyzji Nr 2071/09 z 23 grudnia 2009r. zatwierdzającej projekt budowlany i udzielającej pozwolenia na budowę świetlicy wiejskiej wraz z elementami infrastruktury technicznej. Roboty budowlane obejmują swoim zakresem: architekturę, konstrukcję, instalacje elektryczne, instalacje sanitarne, nawierzchnie chodników, instalacja centralnego ogrzewania, kolektory słoneczne. Projektowany obiekt budowlany to budynek użyteczności publicznej - sala wiejska z możliwością cateringu zewnętrznego. Dane techniczne obiektu: Powierzchnia użytkowa - 197,48 m2 Powierzchnia zabudowy - 238,21 m2 Kubatura całościowa - 1179,80 m3. 3. Zakres obowiązków Wykonawcy: 1. Wykonawca będzie pełnił obowiązki inspektora nadzoru inwestorskiego w branży konstrukcyjno - budowlanej, sanitarnej i elektrycznej zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane (Dz. U. z 2010r. Nr 243 poz. 1623 ze zm.) i będzie odpowiedzialny za prowadzenie profesjonalnego i kompletnego nadzoru inwestorskiego nad robotami wraz z udzielaniem stałych konsultacji i fachowych porad Zamawiającemu. Zadania w ramach niniejszego zamówienia będą obejmować co najmniej następujące czynności: a. Reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem, pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, b. Sprawdzanie jakości wykonywanych robót budowlanych, c. Sprawdzanie wbudowywanych wyrobów budowlanych wraz z zatwierdzaniem wniosków materiałowych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, d. Sprawdzenie i odbieranie robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowywanie i przeprowadzanie odbiorów gotowych obiektów budowlanych, e. Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz potwierdzanie usunięcia wykrytych wad i usterek, f. Wydawanie Wykonawcy robót, kierownikowi budowy lub kierownikowi robót poleceń dotyczących usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, g. Akceptowanie świadectw dotyczących: - aprobat technicznych, - prób materiałów i robót, - ilości wykonanych robót i przejęcia robót, h. Egzekwowanie zgodności wykonanych robót z określonymi wymaganiami technicznymi i zapisami umowy, i. Współpracowanie z nadzorem autorskim zapewnionym przez Zamawiającego, j. Kontrolę Wykonawcy robót, w celu zapewnienia realizacji robot zgodnie z odpowiednimi wymaganiami bezpieczeństwa i higieny pracy, k. Egzekwowanie terminowego wykonania robót przez Wykonawcę robót - zgodnie zatwierdzonym harmonogramem robót, l. Potwierdzenie gotowości inwestycji do odbioru, na podstawie zgłoszenia Wykonawcy robót oraz oceny poszczególnych inspektorów nadzoru poszczególnych branż, ł. Przygotowanie i przeprowadzenie odbioru końcowego inwestycji , przy udziale przedstawicieli Zamawiającego i przyszłych użytkowników, m. Dostarczenie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej, otrzymanej od Wykonawcy robót, w dniu odbioru końcowego inwestycji, n. Przygotowanie wszystkich niezbędnych dokumentów do uzyskania pozwolenia na użytkowanie, o. Egzekwowanie od Wykonawcy robót wszystkich warunków realizacji umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą, w tym usunięcia usterek stwierdzonych w trakcie realizacji i na dzień odbioru, p. Uczestnictwo w komisjach powołanych przez Zamawiającego dla oceny jakości robót w okresie gwarancji i rękojmi. Częstotliwość przeglądów gwarancyjnych: przeglądy gwarancyjne będą przeprowadzane co 12 miesięcy przez okres 3 lat liczone od chwili uzyskania pozwolenia na użytkowanie, r. Przygotowywanie następujących Raportów: - Miesięczne Raporty postępu prac budowlanych, -Raport Końcowy, zawierający pełne i obszerne podsumowanie wykonywanych czynności podczas wdrażania projektu, krytyczną analizę wszystkich ważniejszych problemów, jak również proponowane zalecenia dla przyszłych działań o podobnym charakterze...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zadanie realizowane w ramach Działania 413 wdrażanie lokalnych strategii rozwoju w zakresie operacji odpowiadających warunkom przyznania pomocy w ramach działania Odnowa i Rozwój Wsi objętego PROW na lata 2007-2013.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.04.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
DANIEL SIMM PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE PRO-DS
jakie przetargi wygrała firma
DANIEL SIMM PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE PRO-DS
- DANIEL SIMM PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE PRO-DS, UL. PRZYJAŹNI 4M/21, 50-030 WROCŁAW, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13124,76 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5535,00
Oferta z najniższą ceną: 5535,00 / Oferta z najwyższą ceną: 51660,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI WISZNIA MAŁA
- Sporządzenie planu ogólnego Gminy Wisznia Mała
- Usługa ubezpieczenia Gminy Wisznia Mała, Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. oraz podległych jednostek organizacyjnych
- Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Zespole Szkolno Przedszkolnym w Szewcach w formule zaprojektuj i wybuduj
- Przebudowa ul. Kwiatowej w Szewcach, gmina Wisznia Mała
więcej: przetargi WISZNIA MAŁA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Montaż instalacji fotowoltaicznej w ramach projektu "Budowa zielono-niebieskiej infrastruktury na terenie Gminy Czempiń"
- Utworzeniu Branżowego Centrum Umiejętności w Tomaszowie Mazowieckim
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad zadaniem pn. Modernizacja Oczyszczalni Ścieków Praszka
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego dla zadania: Rozbudowa DW nr 190 na odc. od skrzyżowania z DW nr 188 w miejscowości Krajenka do skrzyżowania z DK nr 10 - etap I odcinek Podróżna-Bądecz
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. "Budowa infrastruktury drogowej w gminie Janów Podlaski"
- Pełnienie kompleksowego, wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn.: Przebudowa, rozbudowa i budowa dróg gminnych gruntowych na terenie miasta Marki - Budowa drogi gminnej ulicy Jagiełły.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.