eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wisznia MałaPEŁNIENIE OBOWIĄZKÓW INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO NAD REALIZACJĄ INWESTYCJIBudowa świetlicy wiejskiej w Mienicach, gmina Wisznia Mała

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-05-02

Wisznia Mała: PEŁNIENIE OBOWIĄZKÓW INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO NAD REALIZACJĄ INWESTYCJI: Budowa świetlicy wiejskiej w Mienicach, gmina Wisznia Mała
Numer ogłoszenia: 66613 - 2013; data zamieszczenia: 02.05.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 46593 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wisznia Mała, ul. Wrocławska 9, 55-114 Wisznia Mała, woj. dolnośląskie, tel. 071 3127025, faks 071 3127068.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PEŁNIENIE OBOWIĄZKÓW INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO NAD REALIZACJĄ INWESTYCJI: Budowa świetlicy wiejskiej w Mienicach, gmina Wisznia Mała.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie obowiązków Inspektora nadzoru inwestorskiego w branży konstrukcyjno - budowlanej, sanitarnej i elektrycznej nad realizacją niżej opisanego zadania pn: Budowa świetlicy wiejskiej w Minicach, gmina Wisznia Mała. Zadanie realizowane w ramach Działania 413 wdrażanie lokalnych strategii rozwoju w zakresie operacji odpowiadających warunkom przyznania pomocy w ramach działania Odnowa i Rozwój Wsi objętego PROW na lata 2007-2013. 2. Roboty budowlane, których nadzorowanie stanowi przedmiot niniejszego zamówienia pn: Budowa świetlicy w Mienicach, gmina Wisznia Mała realizowane będą na podstawie dokumentacji projektowej oraz decyzji Nr 2071/09 z 23 grudnia 2009r. zatwierdzającej projekt budowlany i udzielającej pozwolenia na budowę świetlicy wiejskiej wraz z elementami infrastruktury technicznej. Roboty budowlane obejmują swoim zakresem: architekturę, konstrukcję, instalacje elektryczne, instalacje sanitarne, nawierzchnie chodników, instalacja centralnego ogrzewania, kolektory słoneczne. Projektowany obiekt budowlany to budynek użyteczności publicznej - sala wiejska z możliwością cateringu zewnętrznego. Dane techniczne obiektu: Powierzchnia użytkowa - 197,48 m2 Powierzchnia zabudowy - 238,21 m2 Kubatura całościowa - 1179,80 m3. 3. Zakres obowiązków Wykonawcy: 1. Wykonawca będzie pełnił obowiązki inspektora nadzoru inwestorskiego w branży konstrukcyjno - budowlanej, sanitarnej i elektrycznej zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane (Dz. U. z 2010r. Nr 243 poz. 1623 ze zm.) i będzie odpowiedzialny za prowadzenie profesjonalnego i kompletnego nadzoru inwestorskiego nad robotami wraz z udzielaniem stałych konsultacji i fachowych porad Zamawiającemu. Zadania w ramach niniejszego zamówienia będą obejmować co najmniej następujące czynności: a. Reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem, pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, b. Sprawdzanie jakości wykonywanych robót budowlanych, c. Sprawdzanie wbudowywanych wyrobów budowlanych wraz z zatwierdzaniem wniosków materiałowych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, d. Sprawdzenie i odbieranie robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowywanie i przeprowadzanie odbiorów gotowych obiektów budowlanych, e. Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz potwierdzanie usunięcia wykrytych wad i usterek, f. Wydawanie Wykonawcy robót, kierownikowi budowy lub kierownikowi robót poleceń dotyczących usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, g. Akceptowanie świadectw dotyczących: - aprobat technicznych, - prób materiałów i robót, - ilości wykonanych robót i przejęcia robót, h. Egzekwowanie zgodności wykonanych robót z określonymi wymaganiami technicznymi i zapisami umowy, i. Współpracowanie z nadzorem autorskim zapewnionym przez Zamawiającego, j. Kontrolę Wykonawcy robót, w celu zapewnienia realizacji robot zgodnie z odpowiednimi wymaganiami bezpieczeństwa i higieny pracy, k. Egzekwowanie terminowego wykonania robót przez Wykonawcę robót - zgodnie zatwierdzonym harmonogramem robót, l. Potwierdzenie gotowości inwestycji do odbioru, na podstawie zgłoszenia Wykonawcy robót oraz oceny poszczególnych inspektorów nadzoru poszczególnych branż, ł. Przygotowanie i przeprowadzenie odbioru końcowego inwestycji , przy udziale przedstawicieli Zamawiającego i przyszłych użytkowników, m. Dostarczenie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej, otrzymanej od Wykonawcy robót, w dniu odbioru końcowego inwestycji, n. Przygotowanie wszystkich niezbędnych dokumentów do uzyskania pozwolenia na użytkowanie, o. Egzekwowanie od Wykonawcy robót wszystkich warunków realizacji umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą, w tym usunięcia usterek stwierdzonych w trakcie realizacji i na dzień odbioru, p. Uczestnictwo w komisjach powołanych przez Zamawiającego dla oceny jakości robót w okresie gwarancji i rękojmi. Częstotliwość przeglądów gwarancyjnych: przeglądy gwarancyjne będą przeprowadzane co 12 miesięcy przez okres 3 lat liczone od chwili uzyskania pozwolenia na użytkowanie, r. Przygotowywanie następujących Raportów: - Miesięczne Raporty postępu prac budowlanych, -Raport Końcowy, zawierający pełne i obszerne podsumowanie wykonywanych czynności podczas wdrażania projektu, krytyczną analizę wszystkich ważniejszych problemów, jak również proponowane zalecenia dla przyszłych działań o podobnym charakterze...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zadanie realizowane w ramach Działania 413 wdrażanie lokalnych strategii rozwoju w zakresie operacji odpowiadających warunkom przyznania pomocy w ramach działania Odnowa i Rozwój Wsi objętego PROW na lata 2007-2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.04.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • DANIEL SIMM PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE PRO-DS, UL. PRZYJAŹNI 4M/21, 50-030 WROCŁAW, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13124,76 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5535,00

  • Oferta z najniższą ceną: 5535,00 / Oferta z najwyższą ceną: 51660,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.