Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-06-02
Warszawa: Dostawa oprogramowania komputerowego i akcesoriów komputerowych
Numer ogłoszenia: 66615 - 2016; data zamieszczenia: 02.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Skarbowa w Warszawie , ul. Alojzego Felińskiego 2B, 01-513 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 5618000, 5618017, 5618018, faks 22 561 80 17.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.warszawa.apodatkowa.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oprogramowania komputerowego i akcesoriów komputerowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa oprogramowania komputerowego i akcesoriów komputerowych dla Izby Skarbowej w Warszawie z podziałem na 4 części. Część I-oprogramowanie antywirusowe a)ESET Endpoint Security Suity-17 licencji rocznych, b)Kaspersky Endpoint Security for Buisness Core-205 licencji rocznych. Opis przedmiotu zamówienia na Część I zawierają załączniki Nr 1a i 1b do SIWZ. Cześć II-kable krosujące (patchcordy) a)Patchcord nieekranowany UTP kat. 5e w asortymencie o długości od 1-15 metrów-2961 szt., b)Patchcord nieekranowany UTP kat.6 w asortymencie o długości od 1-20 m-2800 szt., c)Patchcord TERA/1-RJ45 w asortymencie o długości 2 i 5 metrów-60 szt. Opis przedmiotu zamówienia na Część II zawarty jest w załączniku Nr 1c do SIWZ. Część III-taśmy a)nośniki do wykonywania kopii bezpieczeństwa (taśmy do streamerów) DDS-4, DAT-72,DAT-160, LTO-2, LTO-3, LTO-5 w asortymencie w ilości łącznej-2658 szt. b) taśmy czyszczące DDS-4, DAT-72,DAT-160, LTO-5 w asortymencie w ilości łącznej-46 szt. Opis przedmiotu zamówienia na Część III zawarty jest w załączniku Nr 1d do SIWZ. Część IV oprogramowanie -dostawa licencji nieograniczonej czasowo programu do archiwizacji danych Yosemite Backup Unlimited na nielimitowanej ilości serwerów wykorzystywanych w organizacji z zapewnieniem usługi 1-rocznego wsparcia technicznego dla dostarczonego oprogramowania. Opis przedmiotu zamówienia na Część IV zawarty jest w załączniku Nr 1e do SIWZ.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.76.00.00-3, 30.23.70.00-9, 48.32.90.00-0, 30.23.40.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego ustala wadium w wysokości. Część 1 -Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium, Część 2 -850,00(osiemset pięćdziesiąt złotych ), Część 3 -5700,00(pięć tysięcy siedemset złotych), Część 4 -Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. W przypadku składania przez wykonawcę oferty na Część II i Część III przedmiotu zamówienia, wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na sumę kwot odpowiadających tym częściom
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawcy spełniają powyższy warunek, jeżeli w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie wykonał należycie dla różnych zamawiających minimum 2 dostawy lub aktualnie wykonuje o łącznej wartości brutto nie mniejszej niż: - na Część 1 przedmiotu zamówienia - minimum 2 dostawy o wartości nie mniejszej niż 11 000,00 zł brutto, - na Część 2 przedmiotu zamówienia - minimum 2 dostawy o łącznej wartości nie mniejszej niż 30 000,00 zł brutto, - na Część 3 przedmiotu zamówienia - minimum 2 dostawy o łącznej wartości nie mniejszej niż 230 000,00 zł brutto, - na Część 4 przedmiotu zamówienia - minimum 2 dostawy o łącznej wartości nie mniejszej niż 9 000,00 zł brutto, Przez jedną usługę Zamawiający rozumie dostawę realizowaną na podstawie jednej odrębnej umowy.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Szczegółowa specyfikacja funkcjonalności oprogramowania w przypadku oferowania produktu równoważnego na Część I i Część IV zamówienia.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Zestawienie cen ofertowych przedmiotu zamówienia wg wzoru załączonego przez Zamawiającego-w oryginale. 2. W przypadku ustanowienia pełnomocnika lub obowiązku ustanowienia pełnomocnika do reprezentacji w postępowaniu do oferty należy załączyć pełnomocnictwo rodzajowe lub szczegółowe wskazujące zakres pełnomocnictwa dla ustanowionego pełnomocnika. Pełnomocnictwo winno być złożone w oryginale lub w formie odpisu potwierdzonego notarialnie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - termin zapłaty za dostawy - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie przewiduje zmian treści umowy po jej podpisaniu w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy z zastrzeżeniem postanowień pkt 4. 2. Zamawiający w trakcie realizacji umowy dopuszcza w każdym czasie, zmiany jej treści niepowodujące zmiany treści oferty na podstawie, której wybrano wykonawcę, dotyczące zmian treści umowy niezwiązanych z wyborem wykonawcy (np. zmiana konta bankowego, zmiana danych teleadresowych, zmiany sposobu fakturowania, zmiany osób wskazanych do kontaktów między stronami itp.). O powyższych zmianach strony umowy będą powiadamiały się wzajemnie pisemnie. 3.W przypadku zmiany podwykonawcy, z którego doświadczenia skorzystał wykonawca dla potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia dokumentów wymaganych w tym postępowaniu w Części VI i VII SIWZ dla nowego podwykonawcy. Zmiana podwykonawcy może nastąpić wyłącznie na podstawie pisemnej zgody Zamawiającego w formie aneksu do umowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.warszawa.apodatkowa.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Izba Skarbowa W Warszawie ul. A. Felińskiego 2B, 01-513 Warszawa.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.06.2016 godzina 10:30, miejsce: Izba Skarbowa W Warszawie ul. A. Felińskiego 2B, 01-513 Warszawa.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa oprogramowania antywirusowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa oprogramowania antywirusowego: a)ESET Endpoint Security Suity: 17 licencji rocznych, b)Kaspersky Endpoint Security for Buisness Core: 205 licencji rocznych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.76.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. termin zapłaty za dostwę - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa kabli krosujących.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa kabli krosujących a)Patchcord nieekranowany UTP kat.5e w asortymencie o długości od 1-15 metrów: 2961 szt., b)Patchcord nieekranowany UTP kat.6 w asortymencie o długości od 1- 20 metrów: 2800 szt., c)Patchcord TERA/1-RJ45 w asortymencie o długości 2 i 5 metrów-60 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.70.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. termin zapłaty za dostawę - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa nośników do wykonywania kopii bezpieczeństwa(taśm) .Taśmy czyszczących..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa taśm. a)nośników do wykonywania kopii bezpieczeństwa (taśmy do streamerów) DDS-4, DAT-72,DAT-160, LTO-2, LTO-3, LTO-5 w asortymencie w ilości łącznej-2658 szt. b)taśmy czyszczące DDS-4, DAT-72,DAT-160, LTO-5 w asortymencie w ilości łącznej- 46 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.40.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin płtności za dostawę - 10
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa licencji nieograniczonej czasowo na użytkowanie programu do archiwizacji danych Yosemite Backup Unlimited wraz z usługą wsparcia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa licencji nieograniczonej czasowo na użytkowanie programu do archiwizacji danych Yosemite Backup Unlimited na nielimitowanej ilości serwerów wykorzystywanych w organizacji z zapewnieniem usługi 1-rocznego wsparcia technicznego dla dostarczonego oprogramowania.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.32.90.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. termin zapłaty za dostawę - 10
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa instrumentów muzycznych dla Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia nr 4 im. Karola Kurpińskiego w Warszawie
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki Szkoły Podstawowej nr 312 im. Ewy Szelburg - Zarembiny.
- Dostawa i montaż rolet do kwater internatowych w budynku przy ulicy Bohaterów Września 83 w Sieradzu
- Dostawa opału (koksu, węgla i drewna opałowego) do Międzynarodowego Centrum Rehabilitacji Instytutu Fizjologii i Patologii Słuchu w Łebie.
- Zakup wsparcia technicznego do serwerów i macierzy Fujitsu, stanowiących kluczową infrastrukturę serwerową IFPS, na której oparte są m.in. serwery domenowe, serwery pocztowe, system medyczny (....)
- Sprzątanie terenu zewnętrznego oraz stała pielęgnacja obszarów zielonych w parku przy Centrum Sztuki Współczesnej - Zamek Ujazdowski w okresie 12 miesięcy.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
- Dostawa urządzeń sieciowych wraz z akcesoriami
- Dostawa wraz z wdrożeniem urządzeń do wykonywania kopii bezpieczeństwa i oprogramowania zabezpieczającego w ramach programu ,,Cyberbezpieczny Samorząd''
- Dostawa oprogramowania biurowego dla Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu
- Dostawa oraz instalacja sprzętu IT wraz z oprogramowaniem, urządzeń drukujących, monitorów oraz akcesoriów komputerowych w ramach projektu "Postaw na zawodowców".
- Dostawa sprzętu elektronicznego do Szkoły Podstawowej nr 12 w Toruniu.
więcej: Nośniki do przechowywania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.