eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawaświadczenie usług w zakresie organizacji i obsługi trzydniowego spotkania pt. Procedury wydawania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach i oceny oddziaływania na środowisko - problemy ogólne, w tym dotyczące doświadczeń związanych z projektami przewidzianymi do dofinansowania ze środków UE dla Grupy Roboczej ds. Ocen Oddziaływania na Środowisko funkcjonującej w ramach Sieci PartnerstwoŚrodowisko dla Rozwoju w ramach projektu Kontynuacja i wzmocnienie efektów działań sieci organów środowiskowych i instytucji zarządzających funduszami unijnymi PartnerstwoŚrodowisko dla Rozwoju

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-02-18

Warszawa: świadczenie usług w zakresie organizacji i obsługi trzydniowego spotkania pt. Procedury wydawania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach i oceny oddziaływania na środowisko - problemy ogólne, w tym dotyczące doświadczeń związanych z projektami przewidzianymi do dofinansowania ze środków UE dla Grupy Roboczej ds. Ocen Oddziaływania na Środowisko funkcjonującej w ramach Sieci Partnerstwo: Środowisko dla Rozwoju w ramach projektu Kontynuacja i wzmocnienie efektów działań sieci organów środowiskowych i instytucji zarządzających funduszami unijnymi Partnerstwo: Środowisko dla Rozwoju
Numer ogłoszenia: 66648 - 2013; data zamieszczenia: 18.02.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 27342 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Ochrony Środowiska, ul. Wawelska 52/54, 00-922 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 5792107, faks 22 5792112.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie usług w zakresie organizacji i obsługi trzydniowego spotkania pt. Procedury wydawania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach i oceny oddziaływania na środowisko - problemy ogólne, w tym dotyczące doświadczeń związanych z projektami przewidzianymi do dofinansowania ze środków UE dla Grupy Roboczej ds. Ocen Oddziaływania na Środowisko funkcjonującej w ramach Sieci Partnerstwo: Środowisko dla Rozwoju w ramach projektu Kontynuacja i wzmocnienie efektów działań sieci organów środowiskowych i instytucji zarządzających funduszami unijnymi Partnerstwo: Środowisko dla Rozwoju.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi hotelarsko-gastronomicznej dla 50 osób będących uczestnikami spotkania organizowanego dla Grupy Roboczej ds. Ocen Oddziaływania na Środowisko. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 do SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.12.00.00 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków 55.11.00.00 - Hotelarskie usługi noclegowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Przed. zam. jest finansowany ze środków projektu nr POPT.03.01.00-00-304/12, Kontynuacja i wzmocnienie efektów działań sieci organów środowis. i instytucji zarządzających funduszami unijnymi Partnerstwo: Środowisko dla Rozwoju, współfinan. przez UE ze środków Europej. Funduszu Rozwoju Regionalnego i realizowanego w ramach Prog. Operacyj. Pomoc Techniczna 2007-2013, Priorytet III - Wsparcie realizacji operacji funduszy strukturalnych; Działanie 3.1-Funkcj. instyt. zaangażowanych w realizację NSRO.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.02.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Konkret A-Z Zbigniew Rybak, ul. Sokola 60/12, 53-136 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 35000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 26034,00

  • Oferta z najniższą ceną: 26034,00 / Oferta z najwyższą ceną: 36265,50

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.