Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-02
Warka: Zakup ciężkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla OSP w Warce
Numer ogłoszenia: 66668 - 2008; data zamieszczenia: 02.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Warka, Plac St. Czarnieckiego 1, 05-660 Warka, woj. mazowieckie, tel. 048 665 12 00, fax 048 665 12 25.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.warka.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup ciężkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla OSP w Warce.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa 1 szt. nowego ciężkiego samochodu ratowniczo- gaśniczego uterenowionego na podwoziu MAN (lub równoważnym), dla OSP w Warce. Samochód winien być uterenowiony zapędem 4x4, ze stałym napędem obu osi oraz blokadą mechanizmu różnicowego i blokadą między mostową, wyposażony między innymi w zbiornik wody 5000 L., zbiornik pianowy min.500 L., kabinę dla 6 osób (1+1+4), silnik o mocy maks. 206 kW (280 kM). Pojazd powinien odpowiadać wymaganiom ustawy z dnia 20.06.1997r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2005r. Nr 108, poz. 908 z późn. zm.), spełniać wymagania Zamawiającego zawarte w SIWZ oraz Wymagania ogólne dla samochodów ratowniczo-gaśniczych KG PSP - CNBOP - czerwiec 2002 r. Pojazd powinien odpowiadać Polskiej Normie PN-EN 1846 -1:2000 i PN-EN 1846-2-2002 r. Dostarczony samochód powinien być przygotowany do przeprowadzenia próby akcji gaśniczej oraz próby sprzętu będącego na jego wyposażeniu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SIWZ na stronie internetowej: www.warka.pl/zp
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.14.42.00 - Pojazdy służb ratowniczych Kod CPV wg słownika 2008: 34.14.42.00 - Pojazdy służb ratowniczych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 29.08.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 15 000zł.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) spełniają warunki określone w art.22 oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne z art. 24, zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych ((tekst jednolity - Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655) b) wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną dostawę ciężkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego (1 szt.) z wyposażeniem oraz potwierdzą, że dostawa ta została wykonana należycie, poprzez załączenie odpowiednich dokumentów. Ocena spełniania powyższych warunków dokonana zostanie na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, wg formuły: - spełnia, nie spełnia. Ocena spełniania powyższych warunków dokonana zostanie na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, wg formuły: - spełnia, nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonego w punkcie III.2) p.punkt a) i b) oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia; 1.1 dla p.punktu a): 1.1.1 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.1.2 aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 1.1.3 aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.1.4 aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ( dotyczy podmiotów zbiorowych, zgodnie z ustawą z dnia 28 października 2002r o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary ; DZ. U. Nr 197, poz. 1661 ); 1.2 dla p. 5 p.punktu b): Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorców. Zamawiający wymaga wykazaniem się co najmniej realizacją jednej dostawy ciężkiego samochodu ratowniczo- gaśniczego (1 szt.) z wyposażeniem oraz potwierdzenia, że dostawa ta została zrealizowana należycie poprzez załączenie: referencji, faktur, umów itp. - załącznik nr 3 do SIWZ. 1.3 Oświadczenie Wykonawcy, że najpóźniej w dniu odbioru dostarczy Świadectwo dopuszczenia wyrobu, wydane przez CNBOP Józefów lub inną jednostkę notyfikowaną uprawnioną do jego wydania, będące w zgodności z rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 20 czerwca 2007r. w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad wydawania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania (Dz. U. z 2007r. nr 143, poz. 1002). - wg zał. nr 6 do SIWZ 1.4 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 1.1 (p.punkt 1.1.1, p.punkt 1.1.2 i p.punkt 1.1.4), składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1.4.1 nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości Wykonawcy; 1.4.2 Wykonawca nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 1.4.3 nie orzeczono wobec Wykonawcy zakazu ubiegania się o zamówienie; 1.4.4 zamiast dokumentów o których mowa w p.pkt 1.1.3 - Wykonawca składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy Pzp. 1.4.5 jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce Zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 6 (p.punkt 1.1.1 , p.punkt 1.1.2 p.punkt 1.1.3 i p.punkt 1.1.4), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.warka.pl/zp
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Warce, pl. St. Czarnieckiego 1, 05-660 Warka, woj. mazowieckie, informacja w BIURZE OBSŁUGI w godz. 8°° - 15°° do dnia 14.04.2008r..
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.04.2008 godzina 12:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego, w BIURZE OBSŁUGI.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: inż. Wojciech Koc - sprawy proceduralne, tel. 048/ 665 12 00, fax 048/ 665 12 25. mgr inż. Ewa Belicka, mgr inż. Radosław Kreczmański - w sprawach przedmiotu zamówienia, tel. jak wyżej, e-mail: r.kreczmański@warka.org.pl
INNE PRZETARGI Z WARKI
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego przy zadaniu: Rozwój bazy sportowej w gminie Warka
- Dostawa polielektrolitu w postaci emulsji do zagęszczania osadu nadmiernego dla Oczyszczalni ścieków w Warce
- Ubezpieczenie Gminy Warka
więcej: przetargi w Warce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa samochodu lekkiego rozpoznawczo-ratowniczego SLRr dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Rzeszowie
- Zakup lekkiego samochodu ratownictwa technicznego z wyposażeniem
- "Zakup średniego używanego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej Siciny"
- Zakup wyspecjalizowanego sprzętu ratowniczo-gaśniczego dla OSP - zakup pojazdu typu ATV (quad) z przyczepką ratowniczą
- Zakup lekkich samochodów ratowniczo-gaśniczych w ramach Projektu: "Rozwijanie systemu ratownictwa na terenie gm. Skołyszyn poprzez doposażenie jednostek OSP w sprzęt i pojazdy w celu...
- "Dostawa lekkiego samochodu rozpoznawczo-ratowniczego, SLRr" dla Komendy Powiatowej PSP w Nisku.
więcej: Pojazdy służb ratowniczych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.