Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-01-08
Warszawa: Odczynniki laboratoryjne- 6 zadań
Numer ogłoszenia: 6666 - 2010; data zamieszczenia: 08.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Leczniczo-Rehabilitacyjne i Medycyny Pracy "Attis" Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Górczewska 89, 01-401 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 3211470, faks 022 3211406.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.attis.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odczynniki laboratoryjne- 6 zadań.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: sukcesywna dostawa do laboratorium odczynników laboratoryjnych - 6 zadań. Na przedmiot zamówienia składają się następujące zadania: 1) odczynniki do aparatu COAG CHROM 3003 - poz. 1-9; 2) odczynniki do aparatu SYSMEX -XS 1000i - poz.1-8; 3) odczynniki do aparatu SYSMEX -K 4500 - poz.1-8; 4) odczynniki do aparatu MICROS 60 - poz.1-8; 5) odczynniki do badań histopatologicznych - pozycji 1-8; 6) odczynniki do aparatu CONELAB-20 - poz.1-16. Wartość zamówienia przekracza 14000 euro, a jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00 - Odczynniki laboratoryjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawcę warunków wymaganych zgodnie z formułą spełnia nie spełnia. Warunek graniczny spełnia. 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2) posiadania wiedzy i doświadczenia; 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. w postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy: a) zapewnią serwis aparatu COAG CHROM 3003 oraz jeden bezpłatny przegląd techniczny, potwierdzony certyfikatem jakości i bezpieczeństwa urządzenia - dotyczy zadania nr 1. b) zapewnią serwis aparatu SYSMEX XS-1000i oraz dwa bezpłatne przeglądy techniczne, potwierdzone certyfikatem jakości i bezpieczeństwa urządzenia, posiadający minimum jeden certyfikat przebytych szkoleń na aparacie SYSMEX XS-1000i, nie starszy niż z 2008r. - dotyczy zadania nr 2. c) zapewnią serwis aparatu SYSMEX K-4500 oraz minimum dwa bezpłatne przeglądy okresowe zgodnie z instrukcją obsługi, potwierdzone certyfikatem jakości i bezpieczeństwa urządzenia, posiadający minimum jeden certyfikat przebytych szkoleń na aparacie SYSMEX K-4500, nie starszy niż z 2008r. - dotyczy zadania nr 3. d) zapewnią bezpłatny roczny serwis aparatu MICROS 60 w tym wszystkie niezbędne nowe oryginalne części zamienne, oraz jeden bezpłatny przegląd techniczny, potwierdzony certyfikatem jakości i bezpieczeństwa urządzenia - dotyczy zadania nr 4. e) zapewnią bezpłatny roczny serwis aparatu CONELAB-20 w tym wszystkie niezbędne nowe oryginalne części zamienne, oraz jeden bezpłatny przegląd techniczny, potwierdzony certyfikatem jakości i bezpieczeństwa urządzenia - dotyczy zadania nr 6. 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej. 2.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: przynajmniej jeden z Wykonawców lub wszyscy Wykonawcy łącznie muszą spełniać warunki opisane w ustępie 1. 3. Ocena spełniania wymaganych warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez Wykonawcę dokumenty i oświadczenia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawcy wraz z ofertą winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty i oświadczenia: 1.Oświadczenie potwierdzające spełnianie przez Wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust.1, 24 i 44 ustawy, sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do specyfikacji; 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, potwierdzające że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego. 4 Zaświadczenie z właściwego Oddziału ZUS lub KRUS wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 5. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, w tym: 5.1.oświadczenie, że oferowany przedmiot zamówienia posiada ważne w terminach wymagane prawem aktualne certyfikaty jakości CE oraz dokumenty dopuszczające do obrotu i stosowania, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami - dotyczy wszystkich zadań; 5.2. dotyczy zadania nr 1: 1)oświadczenie, że zostanie zapewniony serwis aparatu COAG CHROM 3003 oraz jeden bezpłatny przegląd techniczny, potwierdzony certyfikatem jakości i bezpieczeństwa urządzenia; 5.3.dotyczy zadania nr 2: 1) certyfikat przebytego szkolenia na aparacie SYSMEX XS-1000i, nie starszy niż z 2008r. 2) oświadczenie, że zostanie zapewniony serwis aparatu SYSMEX XS-1000i oraz dwa bezpłatne przeglądy techniczne, potwierdzone certyfikatem jakości i bezpieczeństwa urządzenia; 5.4. dotyczy zadania nr 3: 1) certyfikat przebytego szkolenia na aparacie SYSMEX K-4500 nie starszy niż z 2008r 2) oświadczenie, że zostanie zapewniony serwis aparatu SYSMEX K-4500 oraz minimum dwa bezpłatne przeglądy okresowe zgodnie z instrukcją obsługi, potwierdzone certyfikatem jakości i bezpieczeństwa urządzenia; 5.5. dotyczy zadania nr 4: 1) certyfikat przebytego szkolenia na aparacie MICROS 60 nie starszy niż z 2008r 2) oświadczenie, że zostanie zapewniony roczny serwis aparatu MICROS 60 w tym wszystkie niezbędne nowe oryginalne części zamienne, oraz jeden bezpłatny przegląd techniczny, potwierdzony certyfikatem jakości i bezpieczeństwa urządzenia; 5.6. dotyczy zadania nr 6: 1) certyfikat przebytego szkolenia na aparacie CONELAB 20 nie starszy niż z 2008r 2) oświadczenie, że zostanie zapewniony roczny serwis aparatu CONELAB-20 w tym wszystkie niezbędne nowe oryginalne części zamienne, oraz jeden bezpłatny przegląd techniczny, potwierdzony certyfikatem jakości i bezpieczeństwa urządzenia; 6. Wypełniony formularz asortymentowo - cenowy, sporządzony na bazie zał. nr.1,2,3,4,5,6, który zawiera szczegółową kalkulację cenową przedmiotu zamówienia, z uwzględnieniem cen jednostkowych, wartości netto, wartości brutto. 7. Wypełniony formularz ofertowy zał. nr 7 do SIWZ. 8. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 2, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 9. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 8, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.attis.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Leczniczo Rehabilitacyjne i Medycyny Pracy ATTIS, Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej 01-401 Warszawa, ul. Górczewska 89, pokój 121.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.01.2010 godzina 11:00, miejsce: Centrum Leczniczo Rehabilitacyjne i Medycyny Pracy ATTIS, Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej 01-401 Warszawa, ul. Górczewska 89, pokój 191 lub 196 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "dostosowanie infrastruktury technicznej w Zakładach Diagnostyki Obrazowej i Radiologii do wymogów technicznych stacji diagnostycznych" - stacje diagnostyczne i sprzęt sieciowy - powtórka
- "Wykonanie izolacji poziomej fragmentu murów w Pałacu w Sztynorcie"
- Dostawa warzyw i owoców
- naprawy i usuwanie awarii wraz z pogotowiem na terenach zewnętrznych administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy w 2025 r.
- Świadczenie usługi przeglądów i konserwacji 2 wind produkcji ORONA zainstalowanych na parkingu wielopoziomowym na terenie Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej -Curie PIB w Warszawie
- Świadczenie usług pocztowych na rzecz Zarządu Mienia Skarbu Państwa w okresie latach 2025-2026 r.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZAKUP ODCZYNNIKÓW, MATERIAŁÓW KONTROLNYCH, KALIBRATORÓW I MATERIAŁÓW ZUŻYWALNYCH DO WYKONYWANIA ANALIZY OGÓLNEJ MOCZU WRAZ Z DZIERŻAWĄ ANALIZATORÓW
- ZAKUP ODCZYNNIKÓW, MATERIAŁÓW KONTROLNYCH, KALIBRATORÓW I MATERIAŁÓW ZUŻYWALNYCH WRAZ Z DZIERŻAWĄ CYTOMETRU PRZEPŁYWOWEGO ORAZ ODCZYNNIKÓW I AKCESORIÓW DO CYTOMETRU FACSLyric-własność Zamawiającego
- Sukcesywna dostawa odczynników do typowania antygenów zgodności tkankowej klasy I i II, a także zestawów do oznaczania genów KIR metodą PCR-SSP oraz programu do analizy.
- Sukcesywna dostawa odczynników chemicznych i materiałów zużywalnych na potrzeby Zakładu Patomorfologii.
- Dostawa odczynników do oznaczania parametrów fizykochemicznych i osadu moczu oraz odczynników do elektroforezy wraz z dzierżawą analizatorów.
- Dostawa odczynników laboratoryjnych.
więcej: Odczynniki laboratoryjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.