eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinProdukcja druków i upominków reklamowych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-04-02

Szczecin: Produkcja druków i upominków reklamowych
Numer ogłoszenia: 66686 - 2008; data zamieszczenia: 02.04.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 46733 - 2008.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Szczecin - Biuro Promocji i Informacji, Pl. Armii Krajowej, 70-456 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 0 91 4245838, fax 091 4245875.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Produkcja druków i upominków reklamowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Część I Druk folderów reklamowych 1. druk folderu: 1) format A3, zadruk 4+4, 2) uszlachetnienie: lakier offsetowy obustronnie na całości, 3) materiał kreda polaris matt 300 g m2, 4) introligatornia: bigowanie 2 x (składane w U), 5) naświetlenia, 6) nakład łączny 7 000 szt. ( 4 000 szt. wersja polska, 1500 szt. wersja niemiecka, 1500 szt. wersja angielska), 7) projekt przekazany przez zamawiającego w wersji elektronicznej. Część II Druki wielkoformatowe - różne 1.Banery do kaset typu banner up 1) wymiary baneru: szerokość baneru 88 cm, całkowita wysokość 212 cm, 2) widoczne pole zadruku to 88 cm x 206 cm, 3) druk jednostronny, 4) materiał winylowy o gramaturze 250 g m2, 5) nakład 6 szt banerów ( 6 rodzajów projektów), 6) pełen kolor - projekt baneru dostarcza zamawiający, 7) baner powinien być dostosowany do montażu w kasecie ( wymiar: 14 cm głębokości x 11 cm wysokości x 89 cm szerokości) typu banner up marki Mark Bric ; baner umożliwiający zamocowanie na aluminiowych listwach mocujących (górnej i dolnej) z możliwością wsunięcia w kasetę wykonaną z anodowanego satynowego aluminium; kaseta posiada: a)maszt w postaci trzech chromowanych rurek wkładanych jedna w drugą, b)szczelinę boczną i mechanizm szybkiej i łatwej wymiany baneru . 2.Banery do kaset typu banner up 1) wymiary baneru: szerokość baneru 100 cm całkowita wysokość 212 cm, 2) widoczne pole zadruku to 100 cm x 206 cm, 3) druk jednostronny, 4) materiał winylowy o gramaturze 250 g m2, 5) nakład 7 szt banerów ( 7 rodzajów projektów), 6) pełen kolor - projekt baneru dostarcza zamawiający, 7) baner powinien być dostosowany do montażu w kasecie ( wymiar: 14 cm głębokości x 11 cm wysokości x 101 cm szerokości) typu banner up marki Mark Bric; baner umożliwiający zamocowanie na aluminiowych listwach mocujących (górnej i dolnej) z możliwością wsunięcia w kasetę wykonaną z anodowanego satynowego aluminium; kaseta posiada: a)maszt w postaci trzech chromowanych rurek wkładanych jedna w drugą, b)szczelinę boczną i mechanizm szybkiej i łatwej wymiany baneru. 3.Banery na tkaninie PCV 1) wymiary: 225 cm x 415 cm, widoczne pole zadruku to 395 cm x 205 cm, 2) obszyty, dookoła oczkowany co 30 cm, 3) druk jednostronny, 4) tkanina banerowa PCV o gramaturze min. 440 g m2, 5) nakład 19 szt banerów (19 rodzajów projektów), 6) pełen kolor - projekt baneru dostarcza zamawiający. 4. Wydruki na płytach PCV: 1) płyty PCV o grubości 3 mm każda, 2) płyty jednostronnie drukowane o wymiarach: a) 0,7 m x 1,00 m (70 cm x100 cm) w ilości 7 sztuk, b) 2,00 m x 0,5 m (200 cm x 50 cm) w ilości 3 sztuk, c) 2,40 m x 1,54 m ( 240 cm x 154 cm) w ilości 4 sztuk, d) 1,54 m x 1,00 m (154 cm x100 cm) w ilości 2 sztuk, 3) płyty dwustronnie drukowane o wymiarach: a) 2,40 m x 1,00 m (240 cm x 100 cm) w ilości 4 sztuk, b) razem wszystkich płyt 20 sztuk o całkowitej powierzchni 44,96 m2 (4 496 cm), 4) pełen kolor - projekt nadruków dostarcza zamawiający. 5. Flagi na płótnie: 1) płótno flagowe o gramaturze 150g m², 2) wymiary: 4,00 m x 1,2 m (400 cm x 120 cm), 3) obszycie z tunelem górnym o szerokości 4 cm i oczkach co 50 cm wzdłuż lewej krawędzi, 4) ilość : 19 sztuk, 5) nadruk dwustronny, 6) pełen kolor - projekt nadruków dostarcza zamawiający. Część III Upominki reklamowe 1. Długopisy reklamowe 1) długopis drewniany, 2) wymiary: 12,3 cm x 1,5 cm x 1,5 cm, 3) średnica długopisu 1,5 cm, w połowie długopisu zwężenie do średnicy 9 mm, 4) nadruk na długopisie jednostronny w jednym kolorze, 5) nakład całkowity: 7 000 szt, 6) projekt znakowania długopisów przekazany przez zamawiającego w wersji elektronicznej. 2.Silikonowe opaski na rękę 1) wielkość: rozmiar standardowy, 2) opis: gumowa opaska na rękę z tłoczonym logo, 3) kolor: opaska trójkolorowa, mieszanka 3 kolorów (białego, zielonego i niebieskiego), 4) materiał: 100% silikon, waga 6g na sztukę, 5) opakowanie: pakowane zbiorczo po 50 sztuk, 6) znakowanie: tłoczone logo w jednym miejscu dostosowane do proporcji opaski, 7) projekt znakowania przekazany przez zamawiającego w wersji elektronicznej. 8) ilość: 8 000 sztuk 3. Pinsy 1) wielkość: szerokość znaczka około 30 mm x 15 mm, 2) opis: znaczki metalowe pokryte epoksydową warstwą ochronną, zapięcie srebrne typu motylek 3) opakowanie: pakowane zbiorczo na perforowanych blistrach z tektury lub pakowane indywidualnie w woreczki foliowe, 4) znakowanie: nadruk w pełnych kolorach, 5) projekt znakowania przekazany przez zamawiającego w wersji elektronicznej. 6) ilość: 3 000 sztuk. 4. Cukierki reklamowe 1) wielkość: cukierki miętowe, każdy cukierek zapakowany w osobny papierek z papieru kredowego z nadrukiem wielokolorowym, 2) kolor: kolory do uzgodnienia po podpisaniu umowy, 3) opakowanie: pakowane w paczkach po 10 kg, 4) znakowanie: dostosowane do wielkości wyrobu (cukierka), 5) projekt znakowania przekazany przez zamawiającego w wersji elektronicznej. 6) ilość: 250 kg. 5. Torby papierowe 1) papier kraft, gładki, beżowy, 2) wykończenie boczne klejone, ucho wszywane na kopertę, 3) uchwyt 20 cm, płaskie uszy, format zbliżony do wielkości 32 cm x17 cm x 40 cm, 4) znakowanie: nadruk jedno kolorowy w jednym miejscu, 5) projekt znakowania przekazany przez zamawiającego w wersji elektronicznej, 6) ilość 6 000 sztuk.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 28.00.00.00 - Gotowe wyroby i materiały Kod CPV wg słownika 2008: 31.30.00.00 - Drut i kabel izolowany .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 53583,42 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: druk folderu.

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.03.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zapol Dmochowski, Sobczyk Spółka Jawna, Al. Piastów 42, 71-062 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 3904.00
  • Oferta z najniższą ceną: 3904.00 / oferta z najwyższą ceną: 7439.00
  • Waluta: PLN.

CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: druki wielkoformatowe.

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.03.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • VMG Sp.zo.o., ul. Unii Lubelskiej 1, 61-249 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 17642.22
  • Oferta z najniższą ceną: 17642.22 / oferta z najwyższą ceną: 25640.28
  • Waluta: PLN.

CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Upominki reklamowe.

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.03.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 12.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Butterfly Agnieszka Borowy Ul. Myśliwska 8/1 71-662 Szczecin, Ul. Myśliwska 8/1, 71-662 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 32037.20
  • Oferta z najniższą ceną: 32037.20 / oferta z najwyższą ceną: 78690.00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.