eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łapsze NiżneModernizacja budynku biblioteki gminnej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-01-21

Łapsze Niżne: Modernizacja budynku biblioteki gminnej
Numer ogłoszenia: 6668 - 2009; data zamieszczenia: 21.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Łapsze Niżne , ul. Jana Pawła II 20, 34-442 Łapsze Niżne, woj. małopolskie, tel. 018 2659310, faks 018 2659315.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lapszenizne.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja budynku biblioteki gminnej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest modernizacja budynku biblioteki gminnej w Łapszach Niżnych. Zamówienie obejmuje wykonanie w budynku biblioteki gminnej: 1) remontu fundamentu i cokołu budynku, 2) remontu elewacji, 3) wymiany stolarki zewnętrznej, 4) instalacji odgromowej, 5) placów zewnętrznych, 6) remontu pomieszczeń, 7)instalacji centralnego ogrzewania, 8) instalacji wodociągowej, kanalizacyjnej, 9) instalacji elektrycznej..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.42.11.46 - Instalowanie sufitów podwieszanych 45.43.10.00 - Kładzenie płytek 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.44.20.00 - Nakładanie powierzchni kryjących 45.43.21.20 - Instalowanie nawierzchni podłogowych 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 3.000,00zł, słownie: trzy tysiące złotych 00/100. 3. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 1) w pieniądzu, 2)w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3)w gwarancjach bankowych, 4)w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.) . 4.Wadium wnoszone w pieniądzu należy przekazać przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Nowy Targ o/Niedzica konto nr 59 8812 0005 0010 0000 0417 0004. Kserokopię wpłaty należy dołączyć do oferty. 5.Nie dopuszcza się możliwości wpłaty gotówkowej w kasie Urzędu Gminy. 6.Wadium wniesione w innej formie niż pieniądzu (poręczenie lub gwarancja): 1)W przypadku wniesienia wadium w formie, o której mowa w ust.3 pkt.2-5, odpowiednie dokumenty w formie oryginału muszą być złożone za potwierdzeniem w kasie Urzędu Gminy w terminie składania oferty. 2)Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. 3)Gwarancja (poręczenie) musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). 4)Gwarancja (poręczenie) musi być bezwarunkowa, nieodwołalna i na pierwsze żądanie oraz nie może być odwołana w czasie jej ważności. 5)Z treści gwarancji (poręczenia) winno wynikać zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art.46 ust.4a i 5 Prawa zamówień publicznych w terminie związania ofertą. 7.Wadium wnosi się nie później niż w terminie składania ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie pieniądza przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. 8.Z udziału w postępowaniu wyklucza się Wykonawców, którzy nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający następujące warunki: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: a)aktualny wpis do właściwego rejestru lub ewidencji działalności gospodarczej zgodny z charakterem zamówienia, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: a)zrealizowali w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia tj. od 2004r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia - w tym okresie, roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia - min. 2 roboty o wartości nie mniejszej niż 150.000,00zł brutto każda oraz wykażą, że zostały one wykonane należycie, b)dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - uprawnienia osób pełniących obowiązki kierownika budowy branży konstrukcyjno - budowlanej z wpisem na listę członków właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego (art.6 ust.1 ustawy o samorządzie zawodowym architektów inżynierów budownictwa oraz urbanistów z dnia 15 grudnia 2000r. - Dz.U. z 2001r. Nr 5 poz.42 z późn.zm.), 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: a)posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust.1 i 2 Prawa zamówień publicznych. 2.Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawców, którzy: 1)nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art.22 ust.1 Prawa zamówień publicznych; 2)podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 Prawa zamówień publicznych. 3.Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli 1)jest niezgodną z ustawą; 2)jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art.87 ust.2 pkt.3 Prawa zamówień publicznych; 3)jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; 4)zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia; 5)została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; 6)zawiera błędy w obliczeniu ceny; 7)Wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art.87 ust.2 pkt.3 Prawa zamówień publicznych, 8)jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. 4.Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 5.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia / nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w rozdziale V ust.1 mają dostarczyć: 1)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2)Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 3)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków oraz opłat lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4)Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5)Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art.22 Prawa zamówień publicznych 6)Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia tj. od 2004r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że co najmniej dwie z nich zostały wykonane należycie. Z wykazu powinno jednoznacznie wynikać, że wartość min. 2 robót budowlanych wykonanych w tym okresie wyniosła nie mniejszej niż 150.000,00zł brutto każda. 7)Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca. Jeżeli w wykazie Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował, do wykazu należy dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania niniejszego zamówienia narzędzi i urządzeń. 8)Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. W wykazie należy podać wszystkie osoby uczestniczące w realizacji zamówienia (m.in. osoby z uprawnieniami, robotnicy budowlani). Jeżeli w wykazie Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, do wykazu należy dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania niniejszego zamówienia. 9)Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia - uprawnienia osób pełniących obowiązki kierownika budowy branży konstrukcyjno - budowlanej z wpisem na listę członków właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego (art.6 ust.1 ustawy o samorządzie zawodowym architektów inżynierów budownictwa oraz urbanistów z dnia 15 grudnia 2000r. - Dz.U. z 2001r. Nr 5 poz.42 z późn.zm.). 10)Polisę ubezpieczeniową lub inny dokument potwierdzający ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 2.Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej 1)Zamiast dokumentów, o których mowa w ust.1 pkt.1, 3 i 4 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert b)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2)Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w pkt.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w pkt.1. 3.Postanowienia dotyczące składanych dokumentów: 1)Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. Jeżeli dokument składany w formie kserokopii składa się z więcej niż 1 strony, każda ze stron musi być potwierdzona za zgodność z oryginałem. 2)Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 4.Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: 1)Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 2)Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w ust.1 pkt.1, 3 - 5 dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. 5.Spółka cywilna jest kwalifikowana jako Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. 6.Na ofertę składają się: 1)Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę. 2)Wykaz części zamówienia, której wykonanie zostanie powierzone Podwykonawcom - jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie zamówienia Podwykonawcom. 3)Wzór umowy - parafowany przez Wykonawcę. 4)Kosztorys ofertowy - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę. 7.Wykonawca wraz z ofertą składa wszystkie wymagane dokumenty i oświadczenia, o których mowa w treści niniejszej specyfikacji, potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu. 8.Niedostarczenie któregokolwiek z wymaganych w niniejszej specyfikacji dokumentów spowoduje wykluczenie Wykonawcy lub odrzucenie oferty, z zastrzeżeniem art.26 ust.3 Prawa zamówień publicznych..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lapszenizne.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Łapsze Niżne, 34-442 Łapsze Niżne ul. Jana Pawła II 20.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.02.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Łapsze Niżne, 34-442 Łapsze Niżne ul. Jana Pawła II 20 pokój nr 1 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.