Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-18
Gdańsk: Organizacja akcji sprzątania terenów gminnych Miasta Gdańska przy udziale osadzonych
Numer ogłoszenia: 66696 - 2009; data zamieszczenia: 18.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Zieleni w Gdańsku , ul. Partyzantów 36, 80-254 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3412041, faks 058 3416758.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdiz.gda.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja akcji sprzątania terenów gminnych Miasta Gdańska przy udziale osadzonych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Organizacja akcji sprzątania terenów gminnych Miasta Gdańska przy udziale osadzonych Zakres usługi będącej przedmiotem zamówienia obejmuje: 1. Przewóz grupy osadzonych z Zakładu Karnego na Gdańskiej Przeróbce (12 osób) na miejsca pracy na odległość do 20 km oraz z powrotem, środkiem transportu podstawionym przez Wykonawcę. Należy przewidzieć, iż z uwagi na różne lokalizacje zanieczyszczonych działek, konieczność stworzenia do 3 brygad ( 3 pojazdy - 5 osobowe) które będą skierowane w różne rejony Gdańska. Każda brygada winna posiadać co najmniej jednego pracownika ze strony Wykonawcy, kontrolującego sposób i jakość wykonywanych prac oraz kierującego przemieszczaniem grupy na inny teren zgodnie z poleceniem Zamawiającego. 2. Sprawowanie ciągłego nadzoru nad osadzonymi podczas sprzątania wyznaczonych terenów, bieżące kierowanie pracami oraz kontrolowanie jakości wykonywanych prac. 3. Wyposażenie każdego zatrudnionego w odzież roboczą ( w tym rękawice ochronne) oraz worki do gromadzenia odpadów. 4. Zapewnienie każdemu zatrudnionemu 1 posiłku regeneracyjnego dziennie. 5. Zapewnienie grupie osadzonych możliwości kąpieli po dniu pracy jeżeli zajdzie taka konieczność. 6. Zawarcie ubezpieczenia grupowego NW dla 12 osób, obejmującego cały okres, w którym świadczona jest usługa. Polisa musi być dostarczona do Zamawiającego nie później niż w dniu zawarcia umowy. 7. Zapewnienie przeprowadzenia wstępnych badań lekarskich dopuszczających do pracy dla każdego zatrudnionego jeżeli ich nie posiada. 8. Zapewnienie transportu co najmniej ok.500-800 kilogramów zebranych odpadów do Zakładu Utylizacji w Gdańsku Szadółkach..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.70.00.00 - Usługi nadzoru i kontroli .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 1.500,00 zł w terminie do 30.03.2009r. do godz. 8:00.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W prowadzonym postępowaniu mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Zamawiający uzna, iż powyższe warunki zostały spełnione, jeżeli Wykonawca: 1. Posiada aktualne zezwolenie* na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie miasta Gdańska [decyzja wydana na podstawie ustawy z dnia 13.09.1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U.Nr 132, poz.622 z późn. zm)] *aktualne zezwolenie - na dzień składania ofert 2. Posiada 3 pojazdy do przewozu każdy co najmniej pięciu osób z kierującym oraz co najmniej 2 pojazdy do transportu 500-800 kg odpadów komunalnych. 3. Oświadczy, że spełnia warunki art. 22 ust.1 oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust. 1, 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Ocena spełniania warunków przez wykonawców dokonana zostanie na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń systemem - spełnia / nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego Rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert- jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. 2. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 Prawa Zamówień Publicznych oraz spełnia warunki art.22 ust.1 PZP - zał. 1a SIWZ. 3. Aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie miasta Gdańska [decyzja wydana na podstawie ustawy z dnia 13.09.1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U.Nr 132, poz.622 z późn. zm)] Spełnienie warunku należy udokumentować poprzez złożenie wraz z ofertą właściwych zezwoleń, złożenie kopii zawartej umowy lub przyrzeczenia jej zawarcia z podmiotem posiadającym stosowne zezwolenie wraz z kopią tego zezwolenia. 4. Wykaz sprzętu - zgodnie z zał. 1b SIWZ - na potwierdzenie spełnienia warunku III.2 SIWZ..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdiz.gda.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W cenie: 2,50 zł na pisemny wniosek można odebrać w Zarządzie Dróg i Zieleni w Gdańsku, ul. Partyzantów 36, kancelaria, bud. A, pok.2,.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.03.2009 godzina 08:00, miejsce: Zarząd Dróg i Zieleni w Gdańsku, ul. Partyzantów 36, sekretariat, bud. B, pok. 25.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- SUKCESYWNE DOSTAWY ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH W ROKU 2025 NA POTRZEBY WYŻYWIENIA UCZNIÓW SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 48 W GDAŃSKU
- Usługa drukowania publikacji książkowych dla Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku
- Zagospodarowanie terenu przy ul. Królikarnia 13 w Gdańsku w ramach zadania: "Rewitalizacja Dolnego Miasta i Placu Wałowego wraz ze Starym Przedmieściem w Gdańsku".
- Świadczenie usług medycyny pracy i dodatkowych usług medycznych na rzecz pracowników spółki InnoBaltica Sp. z o.o.
- Dostawa komputerów przenośnych dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej
- Sukcesywne świadczenie usług cateringowych
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem decyzji umożliwiających realizację zadania dla budowy obwodnicy Swarzędza etap 3 na odcinku od DK nr 92 do ulicy Cmentarnej w Jasinie.
- Wykonanie dokumentacji projektowej i pełnienie nadzoru autorskiego dla zadania "Modernizacja Teatru Dramatycznego im. Aleksandra Węgierki w Białymstoku"
- Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej nr 1 w Zakopanem (zaprojektuj i wybuduj)
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej i pełnienie nadzorów autorskich przebudowy ul. Mierosławskiego w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Przebudowa ul. Mierosławskiego
- Bieżąca obsługa nadzoru budowlanego na terenie działania i na potrzeby KOWR OT w Koszalinie (na 2025).
więcej: Usługi nadzoru i kontroli »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.