Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-02
Koluszki: budowa odcinka ulicy Żeliwnej i Złotej w Koluszkach
Numer ogłoszenia: 66705 - 2008; data zamieszczenia: 02.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Koluszkach, ul. 11-go Listopada 65, 95-040 Koluszki, woj. łódzkie, tel. 044 7256700, fax 044 7145840.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.koluszki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa odcinka ulicy Żeliwnej i Złotej w Koluszkach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: wykonanie podbudowy tłuczniowej i nawierzchni z mieszanki mineralno - bitumicznej na powierzchni 1771 m2, chodników z kostki brukowej na powierzchni 1259 m2 oraz kanalizacji deszczowej o długości 95 mb
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Podpisanie oświadczenia o spełnieniu warunków o których mowa w Art. 22 i 24 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych 2) Załączenie wykazu wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat nawierzchni asfaltowych lub z kostki brukowej ( o powierzchni powyżej 500 m2 każda realizacja) z podaniem daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzajacych, że roboty te zostały wykonane z należytą strarannością. Oferta bez 3 pozytywnych referencji nie będzie rozpatrywana 3) Załączenie minimum 1 uprawnienia budowlanego osoby w zakresie drogowym z aktualnym zaświadczeniem o przynależności tej osoby do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 4) Posiadanie polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na równowartość minimum 50 tys. złotych 5) Załączenie aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 6) Inne wymagania zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Na podstawie złożonych dokumentów, Zamawiający zweryfikuje czy Wykonawca spełnia, czy nie spełnia warunków udziału w postępowaniu
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony formularz oferty 2) Oświadczenie o spełnieniu warunków o których mowa w Art. 22 i 24 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych ( tekst jednolity Dz. U. Nr 223/ 2007 poz. 1655 ) 3) Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat nawierzchni asfaltowych lub z kostki brukowej ( o powierzchni powyżej 500 m2 każda realizacja ) z podaniem daty i miejsca wykonywania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających , że roboty te zostały wykonane z należytą starannością 4) Załączenie minimum 1 uprawnienia budowlanego osoby w zakresie drogowym z aktualnym zaświadczeniem o przynależności tej osoby do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 5) Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na równowartość minimum 50 tys. złotych 6) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 7) Kosztorys ofertowy wykonany na podstawie przedmiaru robót. Zamawiający dopuszcza, aby kosztorysy ofertowe wykonane były metodą uproszczoną
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.koluszki.samorzady.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Koluszkach ul. 11- go Listopada 65 pok nr 221.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.04.2008 godzina 09:30, miejsce: kancelaria Urzędu Miejskiego w Koluszkach przy ul. 11- go Listopada 65.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KOLUSZEK
więcej: przetargi w Koluszkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie i konserwacja nawierzchni drogi leśnej w leśnictwach: Podlesie nr 1001 i 1002, Panewnik nr 1130, Ochojec nr 601, 0621, 0638/2,0638/3, 0154 Giszowiec nr 0201/2
- Remont drogi wojewódzkiej nr 561 na odcinku od km 20+351 (20+375) do km 21+009 (21+035) - nr postępowania 260/24
- "Przebudowa odcinka drogi powiatowej Nr 1266R Biedaczów - Grodzisko Górne od km 0+092 do 1+419 w miejscowości Gwizdów"
- Przebudowa drogi gminnej Nr 110822L w miejscowości Żurawnica.
- "Przebudowa budynku służby celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek oświatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Przebudowa ul. Boh. Monte Cassino, ul. Wyszyńskiego i ul. Kołłątaja w Sokółce wraz z infrastrukturą towarzyszącą w formule zaprojektuj wybuduj
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.