Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-03-05
Szczecin: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku do zabiegów chirurgicznych do magazynu medycznego SPWSZ w Szczecinie
Numer ogłoszenia: 66726 - 2012; data zamieszczenia: 05.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Zespolony , ul. Arkońska 4, 71-455 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 813 90 21, faks 91 813 9079.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spwsz.szczecin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku do zabiegów chirurgicznych do magazynu medycznego SPWSZ w Szczecinie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku do zabiegów chirurgicznych do magazynu medycznego SPWSZ w Szczecinie - w rozbiciu na 18 zadań. Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ, natomiast wymagane parametry techniczne przedmiotu dostawy z zadań nr 1 - 18 zostały opisane w załącznikach nr 1.1 - 1.18 do SIWZ, które po wypełnieniu należy dołączyć do oferty..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00-5, 31.41.35.20-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 18.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Każdy z wykonawców ma obowiązek złożyć następujące dokumenty potwierdzające, że oferowane dostawy odpowiadają określonym wymaganiom: 1) dokumenty opisujące przedmiot zamówienia (katalog, strony katalogu lub foldery, ulotki informacyjne, prospekty) - w j. polskim do oferowanych wyrobów, ze wskazaniem w nim oferowanego asortymentu, podając nr zadania i pozycji w zadaniu. 2) wypełnione załączniki nr 1.1 - 1.18 do SIWZ
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykonawcy mają dołączyć do oferty następujące dokumenty: 1) ofertę cenową zgodnie z rozdziałem I pkt 3; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument; 2) odpowiednie pełnomocnictwa; Tylko w sytuacjach określonych w rozdziale I pkt 5 zdanie drugie SIWZ lub w przypadku składania oferty wspólnej (rozdział III pkt 1 SIWZ);
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spwsz.szczecin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Zespolony, ul. Arkońska 4, 71-455 Szczecin - Sekcja Zamówień Publicznych pokój nr 28.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.03.2012 godzina 10:30, miejsce: Kancelaria Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Szczecinie, ul. Arkońska 4, pok. 12 w budynku Z.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Staplery okrężne prostei i zakrzywione.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Stapler okrężny prosty jednorazowego użytku nr 25-26 - 19 sztuk 2. Stapler okrężny prosty jednorazowego użytku nr 28-29 - 29 sztuk 3. Stapler okrężny prosty jednorazowego użytku nr 31-33 - 10 sztuk 4. Stapler okrężny prosty jednorazowego użytku nr 21 - 3 sztuk 5. Stapler okrężny zakrzywiony jednorazowego użytku nr 25-26 - 16 sztuk 6. Stapler okrężny zakrzywiony jednorazowego użytku nr 28-29 - 20 sztuk 7. Stapler okrężny zakrzywiony jednorazowego użytku nr 31-33 - 10 sztuk Wymagane parametry przedmiotu zamówienia zostały opisane w załączniku nr 1.1 do SIWZ, który po wypełnieniu należy dołączyć do oferty..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00-5, 33.14.13.20-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Staplery do żylaków odbytu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Stapler do żylaków odbytu metodą LONGO rozmiar 33mm lub równoważny - 10 sztuk Wymagane parametry przedmiotu zamówienia zostały opisane w załączniku nr 1.2 do SIWZ, który po wypełnieniu należy dołączyć do oferty..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00-5, 33.14.13.20-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Staplery liniowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Stapler liniowy dwurzędowy z nożem 55mm-60mm jednorazowego użytku - 80 sztuk 2. Magazynek do staplera liniowego z nożem 55mm-60mm - 30 sztuk 3. Stapler liniowy dwurzędowy z nożem 75mm-80mm jednorazowego użytku - 45 sztuk 4. Magazynek do staplera liniowego z nożem 75mm-80mm - 35 sztuk Wymagane parametry przedmiotu zamówienia zostały opisane w załączniku nr 1.3 do SIWZ, który po wypełnieniu należy dołączyć do oferty..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00-5, 33.14.13.20-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Staplery liniowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Stapler liniowy dwurzędowy bez noża 55mm-60mm jednorazowego użytku - 40 sztuk 2. Magazynek do staplera liniowego bez noża 55mm-60mm - 10 sztuk 3. Stapler liniowy dwurzędowy bez noża 80mm-90mm jednorazowego użytku - 40 sztuk 4. Magazynek do staplera liniowego bez noża 80mm-90mm - 20 sztuk Wymagane parametry przedmiotu zamówienia zostały opisane w załączniku nr 1.4 do SIWZ, który po wypełnieniu należy dołączyć do oferty..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00-5, 33.14.13.20-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Staplery skórne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Stapler skórny na 35 zszywek - 200 sztuk 2. Narzędzia do ściągania klipsów skórnych jednorazowego użytku - 50 sztuk Wymagane parametry przedmiotu zamówienia zostały opisane w załączniku nr 1.5 do SIWZ, który po wypełnieniu należy dołączyć do oferty..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00-5, 33.14.13.20-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Staplery i trokary naczyniowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Stapler naczyniowy 45mm jednorazowego użytku do chirurgii transplantacji wątroby trzyrzędowy z nożem - 45 sztuk 2. Jednorazowy trokar ostrzowy o średnicy 12,9 mm, dł. 100 mm, kompatybilny z w/w staplerem. - 5 sztuk Wymagane parametry przedmiotu zamówienia zostały opisane w załączniku nr 1.6 do SIWZ, który po wypełnieniu należy dołączyć do oferty..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00-5, 33.14.13.20-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Staplery laparoskopowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Stapler laparoskopowy trzyrzędowy z nożem jednorazowym - 10 sztuk 2. Magazynek do staplera laparoskopowego trzyrzędowego jednorazowego do tkanki cienkiej, normalnej, grubej - 20 sztuk 3. Trokar bezpieczny do staplera laparoskopowego trzyrzędowego jednorazowego - 10 sztuki Wymagane parametry przedmiotu zamówienia zostały opisane w załączniku nr 1.7 do SIWZ, który po wypełnieniu należy dołączyć do oferty..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00-5, 33.14.13.20-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Klipsownice automatyczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Klipsownica automatyczna 23-25cm jednorazowego użytku z magazynkiem klipsów małych (minimum 20 sztuk) do chirurgii otwartej - 120 sztuk 2. Klipsownica automatyczna 23-25cm jednorazowego użytku z magazynkiem klipsów średnich (minimum 20 sztuk) do chirurgii otwartej - 120 sztuk Wymagane parametry przedmiotu zamówienia zostały opisane w załączniku nr 1.8 do SIWZ, który po wypełnieniu należy dołączyć do oferty..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00-5, 33.14.13.20-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Klipsy polimerowe wraz z dzierżawą klipsownic Klipsy tytanowe wraz z dzierżawą klipsownic.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Klipsy polimerowe średnie - 180 sztuk 2. Klipsy polimerowe średnio-duże - 120 sztuk 3. Klipsy polimerowe bardzo duże - 120 sztuk 4. Dzierżawa klipsownicy laparoskopowej wielorazowego użytku do klipsów średnich - 1 sztuka 5. Dzierżawa klipsownicy laparoskopowej wielorazowego użytku do klipsów średnio-duzych - 1 sztuka 6. Dzierżawa klipsownicy laparoskopowej wielorazowego użytku do klipsów bardzo dużych - 1 sztuka 7. Klipsy tytanowe małe - 5 400 sztuk 8. Klipsy tytanowe średnie - 5 400 sztuk 9. Klipsy tytanowe średnio-duże - 3 000 sztuk 10. Klipsy tytanowe duże - 1 200 sztuk 11. Dzierżawa klipsownicy wielorazowego użytku do chirurgii otwartej 20-23cm do klipsów małych - 8 sztuk 12. Dzierżawa klipsownicy wielorazowego użytku do chirurgii otwartej 20-23cm do klipsów średnich - 8 sztuk 13. Dzierżawa klipsownicy wielorazowego użytku do chirurgii otwartej 20-23cm do klipsów średnio-dużych - 8 sztuk 14. Dzierżawa klipsownicy wielorazowego użytku do chirurgii otwartej 20-23cm do klipsów dużych - 8 sztuk 15. Dzierżawa klipsownicy laparoskopowej wielorazowego użytku do klipsów średnio-dużych - 6 sztuk 16. Dzierżawa klipsownicy laparoskopowej wielorazowego użytku do klipsów dużych - 3 sztuki Wymagane parametry przedmiotu zamówienia zostały opisane w załączniku nr 1.9 do SIWZ, który po wypełnieniu należy dołączyć do oferty..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00-5, 33.14.13.20-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Klipsy do klipsownicy laparoskopowej wraz z dzierżawą klipsownic.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Magazynki klipsów średnio-małych do klipsownicy laparoskopowej automatycznej wielorazowego użytku,, 1 magazynek = 12 klipsów. - 36 magazynków 2. Magazynki klipsów średnio-dużych do klipsownicy laparoskopowej automatycznej wielorazowego użytku, 1 magazynek = 8 klipsów. - 48 magazynków 3. Dzierżawa klipsownicy laparoskopowej automatycznej wielorazowego użytku o długości od 310mm do 350mm do klipsów średnio-małych - 3 sztuki 4. Dzierżawa klipsownicy laparoskopowej automatycznej wielorazowego użytku o długości od 310mm do 370mm do klipsów średnio-dużych - 3 sztuki Wymagane parametry przedmiotu zamówienia zostały opisane w załączniku nr 1.10 do SIWZ, który po wypełnieniu należy dołączyć do oferty..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00-5, 33.14.13.20-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Trokary.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Trokar bezpieczny typu STEEP 5mm jednorazowego użytku lub równoważny - 30 sztuk 2. Trokar bezpieczny typu STEEP 12mm jednorazowego użytku lub równoważny - 450 sztuk 3. Igła Veresa 140-170mm jednorazowego użytku jałowa - 450 sztuk Wymagane parametry przedmiotu zamówienia zostały opisane w załączniku nr 1.11 do SIWZ, który po wypełnieniu należy dołączyć do oferty..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00-5, 33.14.13.20-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Końcówki do noża harmonicznego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Końcówka do noża harmonicznego GENERATOR 300 ETHICON ENDO - SURGERY typu GEN 04 długość 14-15cm - 20 sztuk 2. Końcówka do noża harmonicznego GENERATOR 300 ETHICON ENDO - SURGERY typu GEN 04 długość 9cm lub 17 cm. - 1 sztuka 3. Końcówka do noża harmonicznego GENERATOR 300 ETHICON ENDO - SURGERY typu GEN 04 długość 36cm - 20 sztuk Wymagane parametry przedmiotu zamówienia zostały opisane w załączniku nr 1.12 do SIWZ, który po wypełnieniu należy dołączyć do oferty..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00-5, 33.14.13.20-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Staplery okrężne zakrzywione.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Stapler okrężny zakrzywiony jednorazowego użytku 21mm i 25mm (do wyboru przez Zamawiającego) - 5 sztuk 2. Trans oralny system wprowadzania główki do okrężnego staplera laparoskopowego (wersja przedłużona) 21mm i 25mm (do wyboru przez Zamawiającego) - 5 sztuk Wymagane parametry przedmiotu zamówienia zostały opisane w załączniku nr 1.13 do SIWZ, który po wypełnieniu należy dołączyć do oferty..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00-5, 33.14.13.20-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Gumki do podciągania naczyń.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Gumka do podciągania naczyń 1,2 x 65-75cm czerwona, niebieska, żółta, biała (do wyboru przez Zamawiającego) - 1 700 sztuk Wymagane parametry przedmiotu zamówienia zostały opisane w załączniku nr 1.14 do SIWZ, który po wypełnieniu należy dołączyć do oferty..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00-5, 33.14.13.20-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Staplery laparoskopowe proste.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Stapler laparoskopowy prosty jednorazowego użytku 35mm - 2 sztuk Wymagane parametry techniczne przedmiotu zamówienia zostały opisane w załączniku nr 1.15 do SIWZ, który po wypełnieniu należy dołączyć do oferty..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00-5, 33.14.13.20-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Worki laparoskopowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Worek laparoskopowy jednorazowego użytku 15mm do pobierania próbek - 3 sztuk Wymagane parametry przedmiotu zamówienia zostały opisane w załączniku nr 1.16 do SIWZ, który po wypełnieniu należy dołączyć do oferty..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00-5, 33.14.13.20-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Klipsy tytanowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Klipsy tytanowe do klipsownicy STORZ średnio-duże - 120 sztuk Wymagane parametry przedmiotu zamówienia zostały opisane w załączniku nr 1.17 do SIWZ, który po wypełnieniu należy dołączyć do oferty..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00-5, 33.14.13.20-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Staplery zamykająco tnące.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Stapler zamykająco tnący z zakrzywioną główką jednorazowego użytku o długości linii cięcia 40 mm. - 12 sztuk 2. Magazynek do staplera z zakrzywioną głowicą o długości linii cięcia 40mm. - 6 sztuk Wymagane parametry przedmiotu zamówienia zostały opisane w załączniku nr 1.18 do SIWZ, który po wypełnieniu należy dołączyć do oferty..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00-5, 33.14.13.20-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DLA ZESPOŁU SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCĄCYCH NR 4 W SZCZECINIE W PODZIALE NA CZĘŚCI
- II - Przyjęcie do oczyszczenia w oczyszczalni ścieków wód odciekowych (ściek. przemysł.) pochodzących z zamkniętego składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w Sierakowie gm. Police.
- "Usługa polegająca na usuwaniu z dróg wewnętrznych oraz publicznych położonych na terenie miasta Szczecina pojazdów (tj. rower, motorower, motocykl, pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 t...
- Wykonanie remontu 12 komunalnych lokali mieszkalnych w Szczecinie, w podziale na sześć części
- Dostawy oleju napędowego grzewczego do celów opałowych dla kotłowni własnych 15 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Szczecinie
- Świadczenie usług w zakresie stwierdzenia zgonu, ustalenia jego przyczyny oraz wystawienia karty zgonu osobom zmarłym w miejscach publicznych i niepublicznych na terenie Gminy Miasto Szczecin.
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa różnych artykułów medycznych dla potrzeb Nowodworskiego Centrum Medycznego w Nowym Dworze Mazowieckim - uzupełnienie
- DOSTAWY SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO UŻYTKU
- Dostawa, montaż i uruchomienie zestawu do artroskopii wraz z wyposażeniem oraz przeszkoleniem personelu w NOVUM - MED Sp. z o. o. w Więcborku
- Zakup i dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku
- EOP.332.42.24 Dostawa materiałów medycznych i środków dezynfekcyjnych do SP ZOZ WSPR w Białymstoku
- Dostawa wyrobów do zabiegów RIRS, ureterorenoskopu giętkiego cyfrowego wielorazowego, koszulek dostępu moczowodowego do giętkich ureterorenoskopów z funkcją odsysania (...) w podziale na 24 części.
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.