eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kamienica PolskaOdbiór, transport i zagospodarowanie całego strumienia stałych odpadów komunalnych zmieszanych i segregowanych zebranych z nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie Gminy Kamienica Polska

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-04-14

Ogłoszenie nr 66730 - 2017 z dnia 2017-04-14 r.

Kamienica Polska: Odbiór, transport i zagospodarowanie całego strumienia stałych odpadów komunalnych zmieszanych i segregowanych zebranych z nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie Gminy Kamienica Polska
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 35260-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 39914-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kamienica Polska, krajowy numer identyfikacyjny 15139797700000, ul. ul. M. Konopnickiej  12, 42260   Kamienica Polska, państwo Polska, woj. śląskie, tel. 34 3273338 w. 33, 3273524, faks 343 273 149, e-mail anna.wawrzynczak@kamienicapolska.pl
Adres strony internetowej (URL): http://www.kamienicapolska.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Odbiór, transport i zagospodarowanie całego strumienia stałych odpadów komunalnych zmieszanych i segregowanych zebranych z nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie Gminy Kamienica Polska

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP271.3.2.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na odbiorze, transporcie i zagospodarowaniu całego strumienia stałych odpadów komunalnych zmieszanych i segregowanych zebranych z nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie Gminy Kamienica Polska. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia: A. Ogólna charakterystyka Orientacyjna liczba nieruchomości, z których będą odbierane odpady komunalne ok. 1638, w tym: 1352 nieruchomości na których prowadzona jest segregacja odpadów i 286 nieruchomości na których nie prowadzi się segregacji (odpady zmieszane) [stan na dzień 22.02.2017r.]. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie odbierał odpady komunalne z pojemników do gromadzenia odpadów oraz worki z odpadami gromadzonymi selektywnie. Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczania worków do selektywnej zbiórki. Uwaga: Ilości nieruchomości są orientacyjne. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości punktów odbioru odpadów. Ich ilość w ciągu okresu realizacji zamówienia może ulec zmianie. W terminie 5 dni, licząc od dnia zawarcia umowy Zamawiający przekaże Wykonawcy wykaz nieruchomości sporządzony na podstawie złożonych deklaracji z informacją dotyczącą zadeklarowanego sposobu gromadzenia odpadów (segregacja lub zmieszane) w celu weryfikacji przez Wykonawcę sposobu gromadzenia odpadów w dniu odbioru. Przekazany wykaz przez cały okres obowiązywania umowy będzie przez Zamawiającego aktualizowany i przekazywany Wykonawcy na bieżąco do realizacji w ramach wynagrodzenia ryczałtowego. Szacunkowa ilość odpadów komunalnych planowana do odbioru i zagospodarowania w okresie od 1 kwietnia 2017r. do 31 marca 2018r. w podziale na poszczególne grupy: - 20 03 01 (niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne) - 810,00 Mg - 20 01 01 (papier i tektura), 15 01 01 (opakowania z papieru i tektury) - 8,00 Mg - 20 01 02 (szkło), 15 01 07 (opakowania ze szkła) - 70,00 Mg - 20 01 39 (tworzywa sztuczne), 15 01 02 (opakowania z tworzyw sztucznych) - 80,00 Mg - 20 01 40 (metale), 15 01 04 (opakowania z metali) - 5,00 Mg - 20 01 08 (odpady kuchenne ulegające biodegradacji) i 20 02 01 (odpady ulegające biodegradacji) - 320,00 Mg - 20 03 07 (odpady wielkogabarytowe) - 60,00 Mg - 20 01 99 (odpady komunalne nie wymienione w innych podgrupach) - 400,00 Mg (popiół) - 20 01 31*(leki cytotoksyczne i cytostatyczne) i 20 01 32 (leki inne niż wymienione w 20 01 31*) - 0,40 Mg - 20 01 23* (urządzenia zawierające freony), 20 01 35* (zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne inne niż wymienione w 20 01 23 zawierające niebezpieczne składniki), 20 01 36 (zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne inne niż wymienione w 20 01 23 i 20 01 35) - 5,0 Mg - 16 01 03 (zużyte opony) - 2,0 Mg - 20 01 21* (lampy fluorescencyjne i inne odpady zawierające rtęć) - 0,20 Mg Łączna szacunkowa ilość odpadów - 1760,60 Mg Uwaga: Ilość wytworzonych i odebranych z terenu Gminy Kamienica Polska odpadów nie jest zależna od Zamawiającego. Podane wyżej ilości odpadów należy traktować jako orientacyjne i Wykonawcy nie przysługuje prawo dodatkowego wynagrodzenia czy odszkodowania za osiągnięcie innych wielkości. Wykonawca zobowiązany jest odebrać wszystkie odpady komunalne od mieszkańców. B. Wymogi dotyczące przekazywania odpadów: 1. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania w trakcie realizacji zamówienia przepisów prawa, w szczególności takich jak: - ustawa z dnia 2 lipca 2004r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U z 2016r., poz. 1829 z późn. zm.), - ustawa z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. z 2016r., poz. 1987 z późn. zm.), - ustawa z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2016r., poz. 250 z późn. zm.), - ustawa z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2016r., poz. 672 z późn. zm.), - ustawa z dnia 11 września 2015 r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (Dz. U. z 2015r., poz. 1688 z późn. zm.), - ustawa z dnia 24 kwietnia 2009 r. o bateriach i akumulatorach (Dz. U. z 2016r., poz. 1803 z późn. zm.), - ustawa z dnia 18 lipca 2001r. Prawo wodne (Dz. U. z 2015r., poz. 469 z późn. zm.), - rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 16 czerwca 2009r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy gospodarowaniu odpadami komunalnymi (Dz. U. 2009r., nr 104 poz. 868), - rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 12 grudnia 2014r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz. U. 2014r., poz. 1973), - rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 9 grudnia 2014r. w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. 2014r., poz. 1923), - rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 14 grudnia 2016r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych (Dz. U z 2016r., poz. 2167), - rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 17 czerwca 2016r. w sprawie wzorów sprawozdań o odebranych i zebranych odpadach komunalnych, odebranych nieczystościach ciekłych oraz realizacji zadań z zakresu gospodarowania odpadami komunalnymi (Dz. U. z 2016r., poz. 934), - rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 25 maja 2012 r. w sprawie poziomów ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania oraz sposobu obliczania poziomu ograniczenia masy tych odpadów (Dz. U. z 2012 r., poz. 676), - rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 29 grudnia 2016r. w sprawie szczegółowego sposobu selektywnego zbierania wybranych frakcji odpadów (Dz. U. z 2017r., poz. 19), - uchwała Nr 88/XVIII/2016 Rady Gminy Kamienica Polska z dnia 27 stycznia 2016r. w sprawie przyjęcia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Kamienica Polska. 2. Wykonawca podczas realizacji zamówienia zobowiązany jest dołożyć wszelkich starań, aby Zamawiający mógł osiągnąć odpowiednie poziomy recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania zgodnie z art. 3 ust. 2 pkt.7, art. 3b i art. 3c ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, rozporządzeniem Ministra Środowiska z 29 maja 2012 r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych, rozporządzeniem Ministra Środowiska z 25 maja 2012r. w sprawie poziomów ograniczania masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania oraz sposobu obliczania poziomu ograniczania masy tych odpadów. 3. Wykonawca jest zobowiązany do pierwszego dostarczenia kompletu worków (po jednym worku dla każdego rodzaju odpadu) do nieruchomości objętych przedmiotem umowy w terminie 10 dni, licząc od dnia zawarcia umowy. Kolejne dostawy worków odbywać się będą podczas odbierania odpadów, zgodnie z harmonogramem wywozu w ilości odpowiadającej odebranym workom. 4. W terminie 5 dni, licząc od dnia zawarcia umowy Wykonawca otrzyma od Zamawiającego szczegółowy wykaz właścicieli nieruchomości, z których odbierane będą stałe odpady komunalne. Przekazany wykaz przez cały okres obowiązywania umowy będzie przez Zamawiającego aktualizowany i przekazywany Wykonawcy na bieżąco do realizacji w ramach wynagrodzenia ryczałtowego. 5. Jeśli podczas odbierania odpadów dojdzie do uszkodzenia lub zniszczenia z winy Wykonawcy pojemników, Wykonawca w trakcie realizacji zamówienia zobowiązany będzie do dostarczenia pojemników o takiej samej pojemności na swój koszt. Wykonawca zgłosi pisemnie Zamawiającemu uszkodzenie takiego pojemnika wraz z podaniem danych nieruchomości oraz terminu uszkodzenia pojemnika. 6. Za szkody w majątku Zamawiającego lub osób trzecich spowodowane w trakcie odbioru odpadów odpowiedzialność ponosi Wykonawca. 7. Wykonawca zobowiązany jest do odebrania całego strumienia odpadów zgromadzonych w pojemnikach lub też zgromadzonych poza tymi pojemnikami (np. zgromadzone przy pojemniku). 8. Wykonawca zobowiązany jest do zebrania wszystkich odpadów rozsypanych obok pojemników jeśli będzie to wynikiem działania Wykonawcy podczas odbioru odpadów. 9. Wykonawca zobowiązany będzie w ramach umowy do przygotowania harmonogramu odbioru odpadów oraz do jego dystrybucji wśród właścicieli nieruchomości. Wykonawca zobowiązany będzie również do przekazywania dokumentów związanych z Systemem Gospodarki Odpadami o ile nie będą one wymagały potwierdzenia odbioru. 10. Wykonawca zobowiązany będzie do świadczenia usług dodatkowych w zakresie odbioru odpadów komunalnych. Usługi dodatkowe, to odbiór na wniosek właściciela z terenu nieruchomości odpadów nieujętych w przedmiocie zamówienia, odpadów problemowych oraz odbioru znacznych ilości: gruzu z miejsca wyznaczonego przez właściciela nieruchomości. Za wywóz tych odpadów zapłaci właściciel nieruchomości, z której odbierane będą odpady. Cena ofertowa Wykonawcy za realizację przedmiotu zamówienia nie obejmuje świadczenia usług dodatkowych. 11. Wykonawca zobowiązany będzie co miesiąc odebrać odpad stanowiący przeterminowane leki z dwóch (2) pojemników do selektywnego zbierania przeterminowanych leków zlokalizowanych w następujących miejscach: - Przychodnia Lekarska w Kamienicy Polskiej, ul. Konopnickiej 370, - Ośrodek Zdrowia w Kamienicy Polskiej, ul. Konopnickiej 12. 12. Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia nie będzie mógł mieszać selektywnie zebranych odpadów komunalnych z niesegregowanymi (zmieszanymi) odpadami komunalnymi. 13. Wykonawca opracuje wykaz rodzajów odpadów jakie można wrzucać do poszczególnych pojemników i worków. Zaakceptowany przez obie strony wykaz wraz z harmonogramem określającym kalendarz odbioru odpadów Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć mieszkańcom wraz z pierwszą dostawą worków. 14. Wykonawca zobowiązany będzie do monitorowania obowiązku ciążącego na właścicielu nieruchomości w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych. W przypadku stwierdzenia, że właściciel nieruchomości nie wywiązuje się z obowiązku w zakresie segregacji odpadów, wykonawca odbiera odpady jako niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne. Wykonawca zobowiązany będzie w terminie 2 dni roboczych od dnia zaistnienia opisanej sytuacji do pisemnego lub drogą elektroniczną poinformowania zamawiającego o niewywiązaniu się z obowiązków segregacji odpadów przez właściciela nieruchomości. Do informacji wykonawca zobowiązany będzie załączyć dokumentację fotograficzną sprzed danej nieruchomości i protokół z zaistnienia takiego zdarzenia. Z dokumentacji musi jednoznacznie wynikać, jakiej dotyczy nieruchomości, w jakim dniu i o jakiej godzinie doszło do ustalenia ww. zdarzenia. 15. Wykonawca jest zobowiązany do każdorazowego ważenia pojazdu przed rozpoczęciem i po zakończeniu odbioru odpadów z Gminy Kamienica Polska na wadze wskazanej przez zamawiającego w umowie. Potwierdzenie ważenia jest niezbędnym dokumentem do złożenia przez Wykonawcę faktury za usługę. 16. Wykonawca zobowiązany jest odebrać odpady sprzed każdej posesji nawet tej o utrudnionym dojeździe (z powodu prowadzonych remontów dróg, czy zjazdów; złych warunków atmosferycznych, wąskich uliczek itp.). Natomiast w przypadku osób starszych, chorych, czy niepełnosprawnych wskazanych przez GOPS w Kamienicy Polskiej - odbiór bezpośrednio z posesji. Wykonawcy nie przysługują w takim zakresie zwiększone koszty realizacji przedmiotu zamówienia. Na dzień sporządzenia SIWZ w wykazie GOPS nie figuruje żaden podopieczny wymagający odbioru odpadów bezpośrednio z posesji. W terminie 5 dni, licząc od dnia otrzymania wykazu przez GOPS w Kamienicy Polskiej zamawiający dostarczy wykonawcy przedmiotowy wykaz. Wykaz ten przez cały okres obowiązywania umowy będzie przez zamawiającego aktualizowany i przekazywany wykonawcy na bieżąco, bez zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy z tytułu realizacji niniejszej umowy. 17. Wykonawca w trakcie realizacji przedmiotowej usługi nie może jednocześnie odbierać odpadów komunalnych z nieruchomości niezamieszkałych i mieszać ich z odpadami odebranymi z nieruchomości zamieszkałych, jeżeli wykonuje na terenie Gminy Kamienica Polska obie usługi. 18. Wykonawca w terminie 5 dni, licząc od dnia zawarcia umowy, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu wykaz pojazdów przy użyciu których będzie realizował zamówienie oraz zgłaszać aktualizację wykazu w terminie 7 dni od zaistnienia zmian. 19. Wykonawca jest zobowiązany uzyskać zgody właścicieli posesji przez teren których przebiega droga dojazdowa, którą wykonawca dojeżdża w celu odebrania odpadów z nieruchomości oddalonych od drogi głównej. Tym samym za wszelkie zdarzenia powstałe w mieniu prywatnym na skutek świadczenia usługi odbioru odpadów z terenu danej nieruchomości odpowiedzialność ponosi Wykonawca. Zamawiający w tym zakresie nie ponosi odpowiedzialności. C. Instalacja do jakiej mogą trafić odpady: 1. Odpady odebrane od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Kamienica Polska wykonawca zobowiązany będzie zagospodarować zgodnie z hierarchią postępowania odpadami określoną w art. 17 ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. z 2016r., poz. 1987 z późn. zm.). 2. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć: 1) zmieszane odpady komunalne do instalacji posiadającej status Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych, 2) odpady zielone do instalacji zastępczej dla Regionu I wskazanej w Planie gospodarki odpadami dla województwa śląskiego lub do instalacji przewidzianych do zastępczej obsługi tego regionu, wskazanych w uchwale w sprawie wykonania wojewódzkiego planu gospodarki odpadami na zasadach określonych w ustawie z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (D. U. z 2016r., poz. 250 z późn. zm.). D. Rodzaj i częstotliwość odbioru stałych odpadów komunalnych: Odbiór poszczególnych frakcji odpadów prowadzony będzie następująco: 1. Nie rzadziej niż raz na miesiąc: - odpadów zmieszanych, - papieru i tektury oraz opakowań z papieru i tektury, - tworzyw sztucznych i opakowań z tworzyw sztucznych, - szkła i opakowań ze szkła, - metali i opakowań z metalu, - innych frakcji odpadów zbieranych w sposób selektywny, 2. Nie rzadziej niż raz na dwa tygodnie: - odpadów biodegradowalnych - roślinnych, kuchennych, ogrodowych i zielonych w okresie letnim od maja do września, w okresie zimowym (od października do kwietnia) - jeden raz w miesiącu, - żużlu i popiołu - w okresie zimowym od października do kwietnia, w okresie letnim (od maja do września) - jeden raz w miesiącu. 3. Dwa razy w roku (w miesiącu maju i październiku): - zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, - mebli i innych odpadów wielkogabarytowych, - zużytych opon. W przypadku niewykonania lub nienależytego wykonania umowy w zakresie obowiązku odbioru całego strumienia odpadów lub odbioru poszczególnych frakcji odpadów komunalnych Zamawiający może w terminie 7 dni, po pisemnym uprzedzeniu, przejąć sam prowadzenie usług lub ich części, określonych niniejszą umową albo powierzyć je innemu podmiotowi a kosztami tych usług obciążyć Wykonawcę do wysokości odpowiadającej kwocie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, o której mowa w § 8 ust. 1 wzoru umowy. E. Standardy sanitarne dotyczące wykonywania zamówienia: Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia uwzględniając zapisy ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach, rozporządzenia Ministra Środowiska w sprawie wymagań odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, rozporządzenia Ministra Środowiska w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy gospodarowaniu odpadami komunalnymi, uchwały Nr 88/XVIII/2016 Rady Gminy Kamienica Polska z dnia 27 stycznia 2016r. w sprawie przyjęcia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Kamienica Polska (Dz. Urz. Woj. Śląskiego z dnia 29 stycznia 2016r., poz. 671). F. Obowiązki dotyczące prowadzenia dokumentacji związanej z realizacją zamówienia: 1. Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczania Zamawiającemu w wersji papierowej i elektronicznej sprawozdań półrocznych o jakich mowa w art. 9n ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach. Sprawozdania powinny być sporządzone zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z 17 czerwca 2016r. w sprawie wzorów sprawozdań o odebranych odpadach komunalnych, odebranych nieczystościach ciekłych oraz realizacji zadań z zakresu gospodarowania odpadami, a w przypadku zmiany rozporządzenia, zgodnie z obowiązującymi wzorami druków. 2. W celu umożliwienia sporządzenia przez Zamawiającego rocznego sprawozdania z realizacji zadań z zakresu gospodarowania odpadami komunalnymi, o którym mowa w art. 9q ustawy, Wykonawca zobowiązany będzie przekazać Zamawiającemu niezbędne informacje umożliwiające sporządzenie sprawozdania. Wykonawca zobowiązany będzie również do przedkładania Zamawiającemu innych informacji nt. odbioru, unieszkodliwiania i segregacji odpadów jeśli w trakcie realizacji zamówienia na Zamawiającego nałożony zostanie obowiązek sporządzania innych sprawozdań z zakresu gospodarki odpadami. Dotyczy to tylko informacji w posiadaniu, których będzie Wykonawca a nie Zamawiający. 3. Wykonawca zobowiązany będzie do przedkładania zamawiającemu najpóźniej wraz z fakturą za dany okres rozliczeniowy: - w wersji papierowej: a) każdorazowo wagę, przed wjazdem na teren Gminy Kamienica Polska i po zakończeniu odbioru w dniach odbioru odpadów, samochodu ważonego na wadze wskazanej przez Zamawiającego w umowie, b) raportów wagowych zawierających wyszczególnienie miejsca odbioru odpadów oraz ilości i rodzaju odebranych odpadów (zgodnie z obowiązująca klasyfikacją odpadów), na których znajdować się winna adnotacja, że odpady pochodzą z terenu Gminy Kamienica Polska, c) kart ewidencji odpadów, d) kart przekazania odpadów z poszczególnych miesięcy, - w wersji elektronicznej: a) raportów miesięcznych z monitoringu GPS bazującego na systemie pozycjonowania satelitarnego, przedstawiające dane o położeniu pojazdu, miejscu postoju i miejscach wyładunku odpadów (nagrane w formatach umożliwiających ich odczytanie np. PDF). 5. Wykonawca zobowiązany będzie do przekazywania Zamawiającemu kart przekazania odpadów do RIPOK bądź innej jednostki, której przekazał odpady selektywnie zebrane zgodnie z obowiązującymi wzorami. G. Wykaz urządzeń do gromadzenia odpadów. 1. Urządzenia do gromadzenia odpadów: 1) Określa się rodzaje i pojemność worków przeznaczonych do selektywnego zbierania odpadów przez właścicieli nieruchomości i dysponujących lokalami mieszkalnymi: a) worki i pojemniki muszą spełniać wymagania Rozporządzenia w sprawie wymagań technicznych jakie powinien spełniać podmiot odbierający odpady komunalne od właścicieli nieruchomości; b) pojemność worków winna wynosić od 60 l (szkło) do 120 l; c) do selektywnego gromadzenia odpadów stosuje się worki o następujących ujednoliconych kolorach: - NIEBIESKI z przeznaczeniem na odpady i opakowania z papieru i tektury, - ŻÓŁTY z przeznaczeniem na odpady i opakowania z tworzyw sztucznych, - ZIELONY z przeznaczeniem na odpady i opakowania ze szkła, - CZERWONY z przeznaczeniem na odpady i opakowania z metalu, d) do gromadzenia odpadów biodegradowalnych, zielonych oraz wielomateriałowych stosuje się pojemnik o pojemności 240 litrów, e) do gromadzenia odpadów zmieszanych stosuje się pojemnik o pojemności 240 litrów, f) dopuszcza się stosowanie dodatkowego worka na zużyte pampersy, g) pojemności pojemników stosowanych do gromadzenia odpadów: 240 l, 1100 l, h) pojemnik na popiół, żużel o pojemności 240 l. Wykonawca dostarcza na nieruchomości zamieszkałe tylko worki do selektywnego gromadzenia odpadów komunalnych. 2) Od dnia 1 lipca 2017r., zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 29 grudnia 2016r. w sprawie szczegółowego sposobu selektywnego zbierania wybranych frakcji odpadów (Dz. U. z 2017r., poz. 19), do selektywnego gromadzenia odpadów stosuje się worki o następujących kolorach: - NIEBIESKI z przeznaczeniem na odpady z papieru, w tym tektury, odpady opakowaniowe z papieru i odpady opakowaniowe z tektury, - ZIELONY z przeznaczeniem na odpady ze szkła, w tym odpady opakowaniowe ze szkła, - ŻÓŁTY z przeznaczeniem na odpady metali, w tym odpady opakowaniowe z metali, odpady tworzyw sztucznych, w tym odpady opakowaniowe tworzyw sztucznych oraz odpady opakowaniowe wielomateriałowe. 2. Sprzęt techniczny: Wykonawca zobowiązany będzie realizować zamówienie przy wykorzystaniu minimum sprzętu, o jakim mowa w rozdziale V ppkt 3 SIWZ. W zakresie utrzymania odpowiedniego stanu sanitarnego pojazdów i urządzeń należy zapewnić, aby urządzenia te utrzymane były we właściwym stanie technicznym i sanitarnym. Pojazdy i urządzenia muszą być zabezpieczone przed niekontrolowanym wydostawaniem się na zewnątrz odpadów podczas ich magazynowania, przeładunku a także transportu. Pojazdy i urządzenia muszą być poddawane myciu i dezynfekcji z częstotliwością gwarantującą zapewnienie im właściwego stanu sanitarnego, nie rzadziej niż raz na miesiąc, a w okresie letnim, nie rzadziej niż raz na 2 tygodnie - wykonawca zobowiązany będzie posiadać dokumenty potwierdzające wykonanie tych czynności, który przedłoży na wezwanie Zamawiającego. Pojazdy muszą na koniec dnia roboczego być opróżnione z odpadów i być zaparkowane wyłącznie na terenie bazy magazynowo - transportowej. H. Postanowienia wynikające z zapisów art. 29 ust. 3a i art. 36 ust. 2 pkt 8a ustawy: 1) Stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przy realizacji przedmiotu zamówienia zatrudniał na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy osobę, która będzie Wykonywać czynności związane z koordynacją realizacji przedmiotowego zamówienia u Wykonawcy, w tym prowadzić miesięczne raporty, karty przekazania odpadu, karty ewidencji odpadu, sprawozdania. 2) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudniania na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1) czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania w/w wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania w/w wymogów. 3) Wykonawca najpóźniej w terminie 5 dni, licząc od dnia podpisania umowy przedłoży Zamawiającemu oświadczenie o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wyznaczonych do realizacji zamówienia w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2016r., poz. 1666 z późn. zm.) według wzoru stanowiącego załącznik nr 9 do specyfikacji. 4) Ponadto, każdorazowo na wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu poświadczoną za zgodność z oryginałem (odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę) kopię umowy lub umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy w/w oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy. Kopia umowy/umów o pracę powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016r., poz. 922), w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. 5) Niespełnienie powyższych wymagać skutkować będzie naliczeniem kary umownej w wysokości określonej we Wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 8 do specyfikacji.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 90000000-7
Dodatkowe kody CPV: 90511000-2, 90500000-2, 90533000-2, 90514000-3, 90512000-9, 90511200-4, 90511300-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/04/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT463706.83
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert5
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych TAMAX Szczepan Cieślak,  puk.tamax@gmail.com,  ul. Dworcowa 46,  28-340,  Sędziszów,  kraj/woj. świętokrzyskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 412000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 412000.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 642600.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.