eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KoniuszaTermomodernizacja budynków gminnych na terenie Gminy Koniusza - budynek remizy OSP w Wierzbnie, we Wroninie, w Łyszkowicach, w Piotrkowicach Małych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-02-18

Koniusza: Termomodernizacja budynków gminnych na terenie Gminy Koniusza - budynek remizy OSP w Wierzbnie, we Wroninie, w Łyszkowicach, w Piotrkowicach Małych
Numer ogłoszenia: 66734 - 2013; data zamieszczenia: 18.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Koniusza , Koniusza 55, 32-104 Koniusza, woj. małopolskie, tel. 012 3869039, faks 012 3869015.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.koniusza.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja budynków gminnych na terenie Gminy Koniusza - budynek remizy OSP w Wierzbnie, we Wroninie, w Łyszkowicach, w Piotrkowicach Małych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie termomodernizacji budynków gminnych na terenie Gminy Koniusza - budynek remizy OSP w Wierzbnie, we Wroninie, w Łyszkowicach, w Piotrkowicach Małych. 2.Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części: Część I - Termomodernizacja budynków gminnych na terenie Gminy Koniusza - budynek remizy OSP w Wierzbnie. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie termomodernizacji budynku remizy OSP w Wierzbnie położonego na działce nr ewidencyjny 133/2 obręb Wierzbno, Gmina Koniusza Zakres robót obejmuje: 1)wykonanie opaski, 2)prace przygotowawcze, 3)docieplenie ścian fundamentowych, 4)docieplenie ścian zewnętrznych podmurówka, 5)docieplenie ścian zewnętrznych - 357,15m2 ( ściany, węgarki, kominy), 6)elementy ślusarskie i stalowe, 7)ofasowania i orynnowanie i wymiana pokrycia, 8)docieplenie stropu. Część II - Termomodernizacja budynków gminnych na terenie Gminy Koniusza - budynek remizy OSP we Wroninie. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie termomodernizacji budynku remizy OSP we Wroninie położonego na działce nr ewidencyjny 79/5 obręb Wronin, Gmina Koniusza. Zakres robót obejmuje: 1)wykonanie opaski, 2)prace przygotowawcze, 3)docieplenie ścian fundamentowych, 4)docieplenie ścian zewnętrznych podmurówka, 5)docieplenie ścian zewnętrznych - 373,25m2 ( ściany, węgarki, kominy, balkon), 6)elementy ślusarskie i stalowe, 7)ofasowania i orynnowanie i wymiana pokrycia, 8)docieplenie stropu. Część III - Termomodernizacja budynków gminnych na terenie Gminy Koniusza - budynek remizy OSP w Łyszkowicach. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie termomodernizacji budynku remizy OSP w Łyszkowicach położonego na działce nr ewidencyjny 129/3 obręb Łyszkowice, Gmina Koniusza. Zakres robót obejmuje: 1)wykonanie opaski, 2)prace przygotowawcze, 3)docieplenie ścian fundamentowych, 4)docieplenie ścian zewnętrznych podmurówka, 5)docieplenie ścian zewnętrznych - 514,25m2( ściany, węgarki, kominy, balkon), 6)elementy ślusarskie i stalowe, 7)ofasowania i orynnowanie i wymiana pokrycia, 8)docieplenie stropu. Część IV - Termomodernizacja budynków gminnych na terenie Gminy Koniusza - budynek remizy OSP w Piotrkowicach Małych. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie termomodernizacji budynku remizy OSP w Piotrkowicach Małych położonego na działce nr ewidencyjny 30 obręb Piotrkowice Małe, Gmina Koniusza, Zakres robót obejmuje: 1)wykonanie opaski, 2)prace przygotowawcze, 3)docieplenie ścian fundamentowych, 4)docieplenie ścian zewnętrznych podmurówka, 5)docieplenie ścian zewnętrznych - 396,54m2 (ściany, węgarki, kominy i schody, gzymsy), 6)elementy ślusarskie i stalowe, 7)ofasowania i orynnowanie i wymiana pokrycia, 8)docieplenie stropu..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.26.13.00 - Kładzenie zaprawy i rynien 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.07.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia na stanowisku kierownika budowy, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno- budowlanej, upoważniające do kierowania robotami związanymi z realizacją przedmiotu zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art.22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ((tekst jedn.: Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759 z późn. zm.), ( wg załącznika Nr 2 do SIWZ) - oryginał. 2.Wypełniony formularz ofertowy (wg załącznika Nr 1 do SIWZ ); 3.Kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie z pkt15 SIWZ. Wykonawca sporządza kosztorys na tę część lub części zamówienia na które składa ofertę. 4.Pełnomocnictwo w oryginalne lub poświadczone notarialnie dla osób podpisujących ofertę w imieniu Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.W razie wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych (np. intensywne opady deszczu) uniemożliwiających realizację przedmiotu zamówienia w określonym w § 1 ust.2 umowy terminie, lub w przypadku innych uzasadnionych okoliczności, niezależnych od Wykonawcy, w szczególności takie jak przyczyny losowe ( np. huragan, powódź, lub inne kataklizmy) Zamawiający przewiduje możliwość przesunięcia terminu realizacji umowy. Okoliczności, czy spełnione są ww. warunki do przedłużenia terminu realizacji umowy potwierdzone zostaną przez Inspektora nadzoru inwestorskiego w dzienniku budowy Zamawiającego i zostaną uzasadnione w protokole konieczności podpisanym przez Zamawiającego, inspektora nadzoru inwestorskiego i Wykonawcę. 2.W ramach umowy można zmienić osoby bezpośrednio sprawujące nadzór na realizacją inwestycji. Wskazana zmiana może nastąpić w przypadku wystąpienia zaniedbań w zakresie nadzoru, zmian organizacyjnych w działalności stron umowy lub w przypadku zaistnienia zdarzeń losowych. Zmienione osoby muszą spełniać wymagania określone dla danego stanowiska. 3.Wynagrodzenie za roboty budowlane w okresie realizacji przedmiotu umowy może być zmieniane w wypadku zmian wysokości podatku VAT - w stopniu i w terminie odpowiadającym tym zmianom. 4.Zmiany umowy określone w pkt 1-3 wymagają sporządzenia aneksu podpisanego przez Zamawiającego i Wykonawcę.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.koniusza.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Koniuszy, Koniusza 55, 32-104 Koniusza, pok. nr 3 lub za zaliczeniem pocztowym.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.03.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Koniuszy, Koniusza 55, 32-104 Koniusza, pok. nr 11 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.