Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-02-18
Koniusza: Termomodernizacja budynków gminnych na terenie Gminy Koniusza - budynek remizy OSP w Wierzbnie, we Wroninie, w Łyszkowicach, w Piotrkowicach Małych
Numer ogłoszenia: 66734 - 2013; data zamieszczenia: 18.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Koniusza , Koniusza 55, 32-104 Koniusza, woj. małopolskie, tel. 012 3869039, faks 012 3869015.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.koniusza.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja budynków gminnych na terenie Gminy Koniusza - budynek remizy OSP w Wierzbnie, we Wroninie, w Łyszkowicach, w Piotrkowicach Małych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie termomodernizacji budynków gminnych na terenie Gminy Koniusza - budynek remizy OSP w Wierzbnie, we Wroninie, w Łyszkowicach, w Piotrkowicach Małych. 2.Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części: Część I - Termomodernizacja budynków gminnych na terenie Gminy Koniusza - budynek remizy OSP w Wierzbnie. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie termomodernizacji budynku remizy OSP w Wierzbnie położonego na działce nr ewidencyjny 133/2 obręb Wierzbno, Gmina Koniusza Zakres robót obejmuje: 1)wykonanie opaski, 2)prace przygotowawcze, 3)docieplenie ścian fundamentowych, 4)docieplenie ścian zewnętrznych podmurówka, 5)docieplenie ścian zewnętrznych - 357,15m2 ( ściany, węgarki, kominy), 6)elementy ślusarskie i stalowe, 7)ofasowania i orynnowanie i wymiana pokrycia, 8)docieplenie stropu. Część II - Termomodernizacja budynków gminnych na terenie Gminy Koniusza - budynek remizy OSP we Wroninie. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie termomodernizacji budynku remizy OSP we Wroninie położonego na działce nr ewidencyjny 79/5 obręb Wronin, Gmina Koniusza. Zakres robót obejmuje: 1)wykonanie opaski, 2)prace przygotowawcze, 3)docieplenie ścian fundamentowych, 4)docieplenie ścian zewnętrznych podmurówka, 5)docieplenie ścian zewnętrznych - 373,25m2 ( ściany, węgarki, kominy, balkon), 6)elementy ślusarskie i stalowe, 7)ofasowania i orynnowanie i wymiana pokrycia, 8)docieplenie stropu. Część III - Termomodernizacja budynków gminnych na terenie Gminy Koniusza - budynek remizy OSP w Łyszkowicach. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie termomodernizacji budynku remizy OSP w Łyszkowicach położonego na działce nr ewidencyjny 129/3 obręb Łyszkowice, Gmina Koniusza. Zakres robót obejmuje: 1)wykonanie opaski, 2)prace przygotowawcze, 3)docieplenie ścian fundamentowych, 4)docieplenie ścian zewnętrznych podmurówka, 5)docieplenie ścian zewnętrznych - 514,25m2( ściany, węgarki, kominy, balkon), 6)elementy ślusarskie i stalowe, 7)ofasowania i orynnowanie i wymiana pokrycia, 8)docieplenie stropu. Część IV - Termomodernizacja budynków gminnych na terenie Gminy Koniusza - budynek remizy OSP w Piotrkowicach Małych. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie termomodernizacji budynku remizy OSP w Piotrkowicach Małych położonego na działce nr ewidencyjny 30 obręb Piotrkowice Małe, Gmina Koniusza, Zakres robót obejmuje: 1)wykonanie opaski, 2)prace przygotowawcze, 3)docieplenie ścian fundamentowych, 4)docieplenie ścian zewnętrznych podmurówka, 5)docieplenie ścian zewnętrznych - 396,54m2 (ściany, węgarki, kominy i schody, gzymsy), 6)elementy ślusarskie i stalowe, 7)ofasowania i orynnowanie i wymiana pokrycia, 8)docieplenie stropu..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.26.13.00 - Kładzenie zaprawy i rynien 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.07.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia na stanowisku kierownika budowy, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno- budowlanej, upoważniające do kierowania robotami związanymi z realizacją przedmiotu zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art.22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ((tekst jedn.: Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759 z późn. zm.), ( wg załącznika Nr 2 do SIWZ) - oryginał. 2.Wypełniony formularz ofertowy (wg załącznika Nr 1 do SIWZ ); 3.Kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie z pkt15 SIWZ. Wykonawca sporządza kosztorys na tę część lub części zamówienia na które składa ofertę. 4.Pełnomocnictwo w oryginalne lub poświadczone notarialnie dla osób podpisujących ofertę w imieniu Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.W razie wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych (np. intensywne opady deszczu) uniemożliwiających realizację przedmiotu zamówienia w określonym w § 1 ust.2 umowy terminie, lub w przypadku innych uzasadnionych okoliczności, niezależnych od Wykonawcy, w szczególności takie jak przyczyny losowe ( np. huragan, powódź, lub inne kataklizmy) Zamawiający przewiduje możliwość przesunięcia terminu realizacji umowy. Okoliczności, czy spełnione są ww. warunki do przedłużenia terminu realizacji umowy potwierdzone zostaną przez Inspektora nadzoru inwestorskiego w dzienniku budowy Zamawiającego i zostaną uzasadnione w protokole konieczności podpisanym przez Zamawiającego, inspektora nadzoru inwestorskiego i Wykonawcę. 2.W ramach umowy można zmienić osoby bezpośrednio sprawujące nadzór na realizacją inwestycji. Wskazana zmiana może nastąpić w przypadku wystąpienia zaniedbań w zakresie nadzoru, zmian organizacyjnych w działalności stron umowy lub w przypadku zaistnienia zdarzeń losowych. Zmienione osoby muszą spełniać wymagania określone dla danego stanowiska. 3.Wynagrodzenie za roboty budowlane w okresie realizacji przedmiotu umowy może być zmieniane w wypadku zmian wysokości podatku VAT - w stopniu i w terminie odpowiadającym tym zmianom. 4.Zmiany umowy określone w pkt 1-3 wymagają sporządzenia aneksu podpisanego przez Zamawiającego i Wykonawcę.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.koniusza.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Koniuszy, Koniusza 55, 32-104 Koniusza, pok. nr 3 lub za zaliczeniem pocztowym.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.03.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Koniuszy, Koniusza 55, 32-104 Koniusza, pok. nr 11 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja budynku OSP Sławęcin
- Malowanie i szpachlowanie ścian i sufitów oraz wymiana spękanych płytek podłogowych w budynku NIZP PZH - PIB przy ul. Chocimskiej 24 w Warszawie
- Kompleksowa termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w gminie Skoczów - etap I - Termomodernizacja Szkoły Podstawowej nr 1 w Skoczowie
- Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w gminie Radziechowy-Wieprz
- Budowa przedszkola z oddziałem żłobkowym w m. Rzeczyca
- Remont tylnych elewacji budynku szkoły w ramach zadania pn. "Renowacja elewacji budynku głównego III Liceum Ogólnokształcącego im. Marii Skłodowskiej - Curie w Świdnicy przy ul. Kościelnej 32"
więcej: Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.