Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-03-28
Warszawa: na dostawę materiałów budowlanych, elektrycznych i hydraulicznych, nr sprawy Pn-59/14/AR
Numer ogłoszenia: 66739 - 2014; data zamieszczenia: 28.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Onkologii Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie , ul. W.K. Roentgena 5, 02-781 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5462312, 5462872, faks 022 5462253, 5462872.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.coi.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut Badawczy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: na dostawę materiałów budowlanych, elektrycznych i hydraulicznych, nr sprawy Pn-59/14/AR.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: na dostawę materiałów budowlanych, elektrycznych i hydraulicznych, nr sprawy Pn-59/14/AR.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.41.10.00-4, 44.41.10.00-4, 44.51.00.00-8, 44.51.10.00-5, 31.51.00.00-4, 31.53.11.00-8, 44.81.00.00-1, 44.11.18.00-9, 44.21.23.81-3, 44.21.25.00-4, 44.11.10.00-1, 44.19.11.00-6, 44.50.00.00-5, 44.22.12.00-7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający wymaga: a) Oświadczenia , że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wszystkie wymagane przepisami normy i parametry dotyczące tego rodzaju towaru oraz że jest dopuszczony do obrotu na terenie Polski-załącznik nr 5 b) załączenia kart charakterystyki, katalogów lub innych dokumentów potwierdzające parametry oferowanego towaru dotyczy wszystkich pozycji w zakresie pakietu nr 3 , c) Pakiet nr 4 dot. poz 2÷13; 15÷25; 33÷38 dołączyć kartę techniczną produktu lub inny dokument potwierdzający parametry oferowanego towaru, d) Pakiet nr 4 dot. poz. 3-4 dołączyć atest PZH (dopuszczający stosowanie w budynkach użyteczności publicznej w tym służby zdrowia), e) Pakiet nr 5 dot. poz. 1 ÷ 5 dołączyć kartę techniczną produktu lub inny dokument potwierdzający parametry oferowanego towaru, f) Pakiet nr 5 dot. poz. 1÷4 dołączyć wzornik oferowanej wykładziny dywanowej o wymiarach min.10 x 10 cm min. 6 różnych kolorów w tym brąz i beż. Wszystkie zaoferowane kolory winny być dostępne we wszystkich rozmiarach poz.1-4, g) Pakiet nr 5 dot. poz. 5 dołączyć wzornik oferowanej wykładziny wymiarach min. 10 x 14 cm min. 8 różnych kolorów w tym beż, brąz, szary, h) Pakiet nr 5 dot. poz. 6 dołączyć oferowaną listwę cokołową o dł. min. 20 cm 1 szt. i) Pakiet nr 9 dot. poz. 1 dołączyć kartę techniczną produktu lub inny dokument potwierdzający parametry oferowanego towaru 2.Ponadto Wykonawca powinien złożyć: a) Upoważnienie do podpisania oferty i dokumentów przetargowych, a także składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie wypisu z krajowego rejestru sądowego lub zaświadczenia z ewidencji działalności gospodarczej. b) Załącznik nr 1-przedmiot zamówienia c) Załącznik nr 2 -formularz ofertowy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.coi.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 02-781 Warszawa ul. W.K. Roentgena 5, Sekcja Zamówień Publicznych, pokój 017.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.04.2014 godzina 09:00, miejsce: 02-781 Warszawa ul. W.K. Roentgena 5, Sekcja Zamówień Publicznych, pokój 017.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ceramika i armatura sanitarna.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ceramika i armatura sanitarna.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.41.10.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: armatura przemysłowa, akcesoria i części zamienne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: armatura przemysłowa, akcesoria i części zamienne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.41.10.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: żarówki elektryczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: żarówki elektryczne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.51.00.00-4, 31.53.11.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: farby, zaprawy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: farby, zaprawy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.81.00.00-1, 44.11.18.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: wykładziny, listwy, kątowniki, profile.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykładziny, listwy, kątowniki, profile.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.21.23.81-3, 44.21.25.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: materiały budowlane.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: materiały budowlane.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.10.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: materiały budowlane, krążki ścierne, zszywki, sklejka.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: materiały budowlane, krążki ścierne, zszywki, sklejka.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.10.00-1, 44.19.11.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: narzędzia, zamki, klucze, zawiasy, nocowania, klamki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: narzędzia, zamki, klucze, zawiasy, nocowania, klamki.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.50.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: drzwi, skrzydła drzwiowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: drzwi, skrzydła drzwiowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.22.12.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "dostosowanie infrastruktury technicznej w Zakładach Diagnostyki Obrazowej i Radiologii do wymogów technicznych stacji diagnostycznych" - stacje diagnostyczne i sprzęt sieciowy - powtórka
- "Wykonanie izolacji poziomej fragmentu murów w Pałacu w Sztynorcie"
- Dostawa warzyw i owoców
- naprawy i usuwanie awarii wraz z pogotowiem na terenach zewnętrznych administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy w 2025 r.
- Świadczenie usługi przeglądów i konserwacji 2 wind produkcji ORONA zainstalowanych na parkingu wielopoziomowym na terenie Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej -Curie PIB w Warszawie
- Świadczenie usług pocztowych na rzecz Zarządu Mienia Skarbu Państwa w okresie latach 2025-2026 r.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa narzędzi i zestawów dydaktycznych w ramach projektu "Doświadczenie dla uczniów nowe poprzez staże zawodowe".
- Sukcesywna dostawa materiałów podłogowych.
- Elementy do naprawy i budowy eksponatów-zamówienie z podziałem na 2 części
- Zakup i dostawa wyposażenia: pracowni mechanizacji -spawalni, pracowni mechanizacji rolnictwa, pracowni produkcji roślinnej, pracowni biologicznej do ZSCKR w Sypniewie.
- Dostawa materiałów oświetleniowych dla obiektów UMCS w Lublinie
- Zakup, dostawa oraz uruchomienie ciągnika z osprzętem oraz narzędzi
więcej: Żarówki elektryczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.