Ogłoszenie z dnia 2006-02-06
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Warszawa: wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa budynku na siedzibę Placówki Terenowej KRUS przy ul. Lipowej w Lubartowie"
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - Centrala, do kontaktów: Tadeusz Bombiński - Główny Specjalista w Biurze Administracji i Inwestycji, Aleje Niepodległości 190, 00-608 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5926590, fax 022 5926650, e-mail: bzp@krus.gov.pl, www.krus.org.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Przedsiębiorstwo Projektowo - Wykonawcze ARYS Sp. z o.o., ul. Ciepłownicza 6a, 20-479 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 7453085, 7453086 w. 21, fax 081 7453085, 7453086 w. 21. 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).
II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa budynku na siedzibę Placówki Terenowej KRUS przy ul. Lipowej w Lubartowie". 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku Placówki Terenowej KRUS przy ul. Lipowej w Lubartowie wraz z garażem wolnostojącym i miejscami do parkowania samochodów na działce nie uzbrojonej, na której aktualnie znajduje się budynek gospodarczy i plac betonowy. Zgodnie z zatwierdzonym układem funkcjonalnym: - na poziomie piwnic zlokalizowano składnicę akt, - na poziomie parteru usytuowano głównie pomieszczenia służące obsłudze klientów KRUS - salę obsługi, pokój lekarza z poczekalniami i toaletą, - na poziomie piętra zlokalizowano pokoje biurowe, pokój socjalny, pomieszczenia sanitarne i pomieszczenie serwera, - na poziomie poddasza projektuje się pokoje biurowe, kotłownię oraz magazyn druków i materiałów biurowych. Powierzchnia działki 1200 m kw., powierzchnia zabudowy 248 m kw., powierzchnia użytkowa budynku 724,9 m kw., kubatura budynku 3170 m sześc. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Lubartów. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.55.00 - Obiekty użyteczności społecznej Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.55.00 - Toalety publiczne 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Powyżej 60 tys. euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 30.06.2007;
III.1) Wymagane wadium: 50 000,00 PLN. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, spełniający wymogi art. 22 ust. 1pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający wymagania dodatkowe: - uzyskali w każdym z lat 2003,2004, 2005 wartość wskaźnika płynności finansowej 1 o wzorze : Wp= majątek obrotowy - zapasy/ zobowiązania krótkoterminowe i fundusze specjalne - uzyskali w każdym z lat 2003, 2004, 2005 wartość wskaźnika zadłużenia 1 o wzorze: Wz= zobowiązania długoterminowe + zobowiązania krótkoterminowe i fundusze specjalne + rozliczenia międzyokresowe i przychody przyszłych okresów/ kapitał własny + rezerwy - oddali do użytku jako generalni wykonawcy w okresie ostatnich 3 lat /licząc wstecz od terminu składania ofert/ nie mniej niż trzy obiekty użyteczności publicznej lub mieszkalne wielorodzinne o wartości netto: min. 2 obiekty powyżej 1 mln. zł, min. 1 obiekt powyżej 2 mln. zł, - posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie realizacji robót budowlano - montażowych.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 22.03.2006, cena - 200,00 PLN. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 22.03.2006 godzina 11:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 50 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 22.03.2006, godzina 12:00, Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Centrala - sala konferencyjna.
VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 27.01.2006.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Zakup i sukcesywna dostawa materiałów kancelaryjno-biurowych - numer sprawy: 9/ZP/2025
- Dostawa wraz z montażem urządzeń do Teatru Wysokich Napięć w Centrum Nauki Kopernik
- Opracowanie dokumentacji projektowej obejmującej remont elewacji i balkonów budynków mieszkalnych przy ul. Pawiej 71 i ul. Żytniej 61 w Warszawie.
- Wykonanie usługi geodezyjnej
- Zakup samochodu osobowego na potrzeby Kuratorium Oświaty w Warszawie
- "Remont drogi wojewódzkiej nr 618 od km 47+111 do km 47+544 na terenie m. Wyszków, gmina Wyszków, powiat wyszkowski" - nr postępowania 074/25
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.