eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzów WielkopolskiŚwiadczenie kompleksowych usług w zakresie całodobowego przechowywania na parkingach strzeżonych pojazdów samochodowych, motocyklowych lub innych, a także części samochodowych, motocyklowych i innych oraz przedmiotów zabezpieczonych przez Policję do celów

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-03-10

Gorzów Wielkopolski: Świadczenie kompleksowych usług w zakresie całodobowego przechowywania na parkingach strzeżonych pojazdów samochodowych, motocyklowych lub innych, a także części samochodowych, motocyklowych i innych oraz przedmiotów zabezpieczonych przez Policję do celów procesowych, na obszarze działania jednostek Policji woj. Lubuskiego.
Numer ogłoszenia: 66740 - 2010; data zamieszczenia: 10.03.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 12625 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji, ul. Kwiatowa 10, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 095 7211420, faks 095 7211455.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: policja.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie kompleksowych usług w zakresie całodobowego przechowywania na parkingach strzeżonych pojazdów samochodowych, motocyklowych lub innych, a także części samochodowych, motocyklowych i innych oraz przedmiotów zabezpieczonych przez Policję do celów procesowych, na obszarze działania jednostek Policji woj. Lubuskiego..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres przedmiot zamówienia obejmuje następujące czynności: a)przyjęcie zlecenia przez Wykonawcę (przez 24h na dobę 7 dni w tygodniu); b)w ramach realizacji niniejszego zamówienia Wykonawca przetransportuje na własny koszt pojazdy i części zabezpieczone przez daną jednostkę Policji, przechowywane na dotychczasowym parkingu, w terminie do dnia rozpoczęcia obowiązywania umowy. c)parkowanie (przechowywanie) pojazdów samochodowych/motocyklowych i innych, oraz części samochodowych, motocyklowych i innych przedmiotów pozostawionych w pojeździe samochodowym/motocyklu, stanowiących zarówno jego wyposażenia jak i nie będących jego wyposażeniem lecz zabezpieczonych do celów procesowych w związku ze sprawą będącą następstwem zdarzenia na parkingu Wykonawcy do czasu gdy pozostawał on będzie w dyspozycji Policji; d)udostępnianie pojazdu samochodowego, motocyklowego (części samochodowych, motocyklowych oraz przedmiotów zabezpieczonych przez Policję w następstwie zdarzenia) do oględzin (badań) uprawnionym osobom wskazanym przez jednostkę Policji na potrzeby której zabezpieczono pojazd oraz każdorazowe dokumentowanie tego faktu przez dyspozytora parkingu; e)zapewnienie w trakcie obowiązywania umowy, całodobowej łączności (przy użyciu telefonów stacjonarnych lub komórkowych) w celu umożliwienia przekazywania dyspozycji w każdym momencie świadczenia usługi; f)w trakcie świadczenia usługi będącej przedmiotem zamówienia przyjęcie pełnej odpowiedzialności cywilno-prawnej za parkowane pojazdy samochodowe/motocyklowe i inne oraz za przechowywane części samochodowe/motocyklowe i inne przedmioty zabezpieczone przez Policję do celów procesowych związku ze sprawą będącą następstwem zdarzenia do czasu gdy pozostawał on będzie na parkingu wykonawcy w dyspozycji Policji; g)wykonywanie usługi/parkowania/przechowywania w sposób określony w umowie, z uwzględnieniem formalności wynikających z zapisów zawartych w dyspozycji przyjęcia pojazdu/części, protokole zdawczo-odbiorczym, zezwoleniem wydania rzeczy z parkingu, informacji o przekazaniu rzeczy innemu niż policja dysponentowi oraz innych dokumentów niezbędnych do prawidłowego realizowania i rozliczania usługi; h)przygotowanie przez Wykonawcę pojazdów oraz części i akcesoriów pojazdów mechanicznych do oględzin wykonywanych przez biegłego np. odśnieżenie, zapewnienie sprawnego i bezpiecznego dojścia, itp. i)pomieszczenie garażowe Wykonawcy musi być suche, oświetlone z możliwością ogrzewania do prowadzenia oględzin (udostępnione na każde żądanie Policji w celu dokonywania czynności procesowych), posiadające przyłącze elektryczne oraz kanał lub najazd/estakadę lub podnośnik j)sporządzanie i przekazywanie do Zamawiającego na koniec każdego miesiąca w terminie do 5-go dnia miesiąca następującego po miesiącu rozliczeniowym wykazu zaparkowanych i zabezpieczonych pojazdów oraz części i akcesoriów mechanicznych z podaniem numeru rejestracyjnego, marki, numeru nadwozia i silnika oraz daty zabezpieczenia. Wykaz będzie podstawą do wystawienia (1 raz w miesiącu) faktury Vat za usługę będącą przedmiotem umowy zawartej w wyniku toczącego się postępowania. Realizacja umowy będzie przebiegała etapowo, w miarę potrzeb ze strony Zamawiającego. Termin płatności: 30 dni kalendarzowych od dnia dostarczenia faktury VAT do siedziby Zamawiającego. Szczegóły dotyczące płatności opisu obowiązków i odpowiedzialności Wykonawcy zawiera projekt Umowy (zał. nr 4 do SIWZ), dostępny na stronie internetowej Zamawiającego: www.lubuska.policja.gov.pl Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia oraz charakter Zamawiającego zastrzega, że część zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom tj.: Zamawiający nie dopuszcza możliwości świadczenia usługi parkowania i przechowywania pojazdów i części zabezpieczonych przez Policje do celów procesowych na parkingu Podwykonawcy (na mocy art. 36 ust. 5 ustawy P.z.p.)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.71.24.00 - Usługi w zakresie obsługi parkingów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: nadzór kompetencyjny KMP Gorzów Wlkp.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.03.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AUTO TRANSPORT S.C. MARIA ZARZYCKA, JACENTY ZARZYCKI, UL. KOSTRZYŃSKA 76, 66-400 GORZÓW WLKP., kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 42544,87 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 42544,87

  • Oferta z najniższą ceną: 42544,87 / Oferta z najwyższą ceną: 42544,87

  • Waluta: PLN.

Część NR: 18   

Nazwa: NADZÓR KOMPETENCYJNY KPP ŻARY

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.03.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PARKING STRZEŻONY TORANAGA FRANCISZEK FRANCZUK, UL. WIENIAWSKIEGO 18, 68-200 ŻARY, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20567,05 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 20567,05

  • Oferta z najniższą ceną: 20567,05 / Oferta z najwyższą ceną: 20567,05

  • Waluta: PLN.

Część NR: 10   

Nazwa: NADZÓR KOMPETENCYJNY KP RZEPIN

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.02.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • LIDER: AUTO POMOC SZKWAREK PIOTR PARTNER: POMOC DROGOWA ZŁOMOWANIE POJAZDÓW PARKING STANISŁAW ŚMIECHOWSKI, LIDER:UL. 1 MAJA 32, PARTNER: UL. TRANSPORTOWA 2, 69-100 SŁUBICE, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7822,30 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7822,30

  • Oferta z najniższą ceną: 7822,30 / Oferta z najwyższą ceną: 7822,30

  • Waluta: PLN.

Część NR: 9   

Nazwa: NADZÓR KOMPETENCYJNY KP RZEPIN

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.02.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • LIDER: AUTO POMOC SZKWAREK PIOTR PARTNER: POMOC DROGOWA ZŁOMOWANIE POJAZDÓW PARKING STANISŁĄW ŚMIECHOWSKI, LIDER: UL. 1 MAJA 32, PARTNER: UL. TRANSPORTOWA 2, 69-100 SŁUBICE, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7909,84 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7909,84

  • Oferta z najniższą ceną: 7909,84 / Oferta z najwyższą ceną: 7909,84

  • Waluta: PLN.

Część NR: 9   

Nazwa: NADZÓR KOMPETENCYJNY KPP SŁUBICE

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.02.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • LIDER: AUTO POMOC SZKWAREK PIOTR PARTNER: POMOC DROGOWA ZŁOMOWANIE POJAZDÓW PARKING STANISŁAW ŚMIECHOWSKI, LIDER: UL. 1 MAJA 32, PARTNER: UL. TRANSPORTOWA 2, 69-100 SŁUBICE, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7822,30 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7822,30

  • Oferta z najniższą ceną: 7822,30 / Oferta z najwyższą ceną: 7822,30

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: NADZÓE KOMPETENCYJNY KPP SULĘCIN

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.02.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AUTO POMOC SZKWAREK WOJCIECH PAWEŁ, UL. RÓŻANA 1A, 69-200 SULĘCIN, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12201,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 12201,00

  • Oferta z najniższą ceną: 12201,00 / Oferta z najwyższą ceną: 12201,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 17   

Nazwa: NADZÓR KOMPETENCYJNY KP SZPROTAWA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.03.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PHU MOBIL POLEN PAWEŁ KACZMAREK RATOWNICTWO DROGOWE, UL. ŻAGAŃSKA 24, 67-120 KOŻUCHÓW, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10385,24 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 10385,24

  • Oferta z najniższą ceną: 10385,24 / Oferta z najwyższą ceną: 10385,24

  • Waluta: PLN.

Część NR: 16   

Nazwa: NADZÓR KOMPETENCYJNY KPP ŻAGAŃ

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.03.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PHU MOBIL POLEN PAWEŁ KACZMAREK RATOWNICTWO DROGOWE, UL. ŻAGAŃSKA 24, 67-120 KOŻUCHÓW, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7774,02 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7774,02

  • Oferta z najniższą ceną: 7774,02 / Oferta z najwyższą ceną: 7774,02

  • Waluta: PLN.

Część NR: 12   

Nazwa: NADZÓR KOMPETENCYJNY KP SULECHÓW

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.02.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • POMOC DROGOWA WARSZTAT JAN MAŁYCHA, UL. AKACJOWA 12, 66-120 KARGOWA, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 32658,94 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 32658,94

  • Oferta z najniższą ceną: 32658,94 / Oferta z najwyższą ceną: 32658,94

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: NADZÓE KOMPETENCYJNY KP SKWIERZYNA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.03.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • POMOC DROGOWA JAROSŁAW FABIJAŃCZYK, UL. LEŚNA 7A/6, 66-440 SKWIERZYNA, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4557,38 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4557,38

  • Oferta z najniższą ceną: 4557,38 / Oferta z najwyższą ceną: 4557,38

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: NADZÓR KOMPETENCYJNY KPP MIĘDZYRZECZ

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.03.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • POMOC DROGOWA JAROSŁAW FABIJAŃCZYK, UL. LEŚNA 7A/6, 66-440 SKWIERZYNA, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4348,69 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4348,69

  • Oferta z najniższą ceną: 4348,69 / Oferta z najwyższą ceną: 4348,69

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.