eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bia³ystokDostawa mebli na potrzeby ró¿nych jednostek Politechniki Bia³ostockiej - DO-120.362/54/16

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2016-06-02

Bia³ystok: Dostawa mebli na potrzeby ró¿nych jednostek Politechniki Bia³ostockiej - DO-120.362/54/16
Numer og³oszenia: 66741 - 2016; data zamieszczenia: 02.06.2016
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Bia³ostocka , ul. Wiejska 45A, 15-351 Bia³ystok, woj. podlaskie, tel. (085) 7469750, faks (085) 7469752.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.pb.bialystok.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Dostawa mebli na potrzeby ró¿nych jednostek Politechniki Bia³ostockiej - DO-120.362/54/16.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli na potrzeby ró¿nych jednostek Politechniki Bia³ostockiej - zgodnie z wymaganiami okre¶lonymi w Specyfikacji technicznej stanowi±cej za³±cznik nr 2 do SIWZ. Zakres zamówienia zosta³ okre¶lony w zadaniach od 1 - 3..

II.1.5)

  przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych

  • Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówieñ uzupe³niaj±cych

II.1.6) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 39.13.00.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: tak, liczba czê¶ci: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiaj±cy nie bêdzie wymaga³ w niniejszym postêpowaniu wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu nale¿y przed³o¿yæ:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:

  • o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotycz±ce przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej

  • lista podmiotów nale¿±cych do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, ¿e nie nale¿y do grupy kapita³owej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJ¡CYCH, ¯E OFEROWANE DOSTAWY, US£UGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJ¡ OKRE¦LONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, ¿e oferowane roboty budowlane, dostawy lub us³ugi odpowiadaj± okre¶lonym wymaganiom nale¿y przed³o¿yæ:

  • inne dokumenty

    1)Wype³nion± Specyfikacjê techniczn± (wg za³±czonego wzoru - Za³±cznik nr 2) z odpowiednimi odno¶nikami wskazuj±cymi poszczególne meble w za³±czonych do oferty np.: opisach technicznych, katalogach, prospektach, zdjêciach, rysunkach, itp.; odno¶niki powinny okre¶laæ: wygl±d mebli, wymiary, z dodatkowym opisem zawieraj±cym rodzaj materia³ów oraz akcesoriów u¿ytych do wykonania mebli (je¿eli nie ma takich danych w odno¶nikach), ewent. inne charakterystyczne dane dotycz±ce zaoferowanych mebli, 2)O¶wiadczenie wykonawcy o posiadaniu odpowiednich atestów na materia³y u¿yte do wykonania przedmiotu zamówienia oraz na wykonane gotowe wyroby, dokumenty jw. wykonawca przed³o¿y przy dostawie zamówienia (na druku Formularza oferty),

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1)Wype³niony Formularz ofertowy (wg za³±czonego wzoru - Za³±cznik nr 1), 2)O¶wiadczenie o potwierdzeniu warunków serwisowych jak w pkt. 3 SIWZ oraz wzorze umowy (na druku Formularza oferty),

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Okres gwarancji - 20

IV.2.2)

  przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której bêdzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian

1. Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy dopuszcza wprowadzenie istotnych zmian do niniejszej umowy w stosunku do tre¶ci Oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy dotycz±cych: 1) wynagrodzenia, 2) terminu wykonania zamówienia, 3) jako¶ci lub parametrów zaoferowanych urz±dzeñ. Zmiany, o których mowa w ust. 1 mog± byæ dokonane w nastêpuj±cych przypadkach: 1)konieczno¶æ zmiany terminu wykonania zamówienia z powodu: a)dzia³ania si³y wy¿szej, tj. nadzwyczajnego zdarzenia lub okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ ani im zapobiec; b)zaistnienia okoliczno¶ci nie le¿±cych po stronie Wykonawcy, gdy wykonywanie zamówienia nie by³o mo¿liwe lub Wykonawca mia³ w istotny sposób utrudnione mo¿liwo¶ci w spe³nianiu ¶wiadczenia (Wykonawca mo¿e zwróciæ siê do Zamawiaj±cego z uzasadnionym wnioskiem o przed³u¿enie terminu wykonania zamówienia); c)z przyczyn zale¿nych od Zamawiaj±cego; d)je¿eli zmiany s± niezbêdne dla prawid³owej realizacji przedmiotu zamówienia. 2)gdy zmiany s± korzystne dla Zamawiaj±cego, 3)zmian danych do czynno¶ci serwisowych, o których mowa w §7 ust. 4, 4)zmian przepisów prawa (w tym przepisów podatkowych) maj±cych wp³yw na warunki realizacji umowy. 3.Do wprowadzenia jakichkolwiek zmian niezbêdne jest wyra¿enie zgody przez Strony w formie pisemnego aneksu pod rygorem niewa¿no¶ci. 4.Zmiany mog± byæ inicjowane przez Zamawiaj±cego lub Wykonawcê, z tym zastrze¿eniem, ¿e ¿aden z powy¿szych zapisów nie obliguje Zamawiaj±cego do wprowadzenia jakiejkolwiek zmiany, a jedynie wprowadza tak± mo¿liwo¶æ. Strona wnioskuj±ca o zmianê Umowy, przedk³ada drugiej stronie pisemne uzasadnienie konieczno¶ci wprowadzenia zmian do Umowy. 5.Zmiana musi byæ uzasadniona prawid³ow± realizacj± przedmiotu umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pb.edu.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Politechnika Bia³ostocka, Dzia³ Zamówieñ Publicznych, ul. Zwierzyniecka 6 pok.4, 15-333 Bia³ystok.

IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 13.06.2016 godzina 10:45, miejsce: Politechnika Bia³ostocka, Dzia³ Zamówieñ Publicznych, ul. Zwierzyniecka 6 pok.4, 15-333 Bia³ystok.

IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH

CZÊ¦Æ Nr: 1 NAZWA: Meble - Biuro Audytu i Kontroli Wewnêtrznej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Krzes³o biurowe - 1 szt..

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 39.13.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Okres gwarancji - 20

CZÊ¦Æ Nr: 2 NAZWA: Meble - Wydzia³ Mechaniczny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Sto³y laboratoryjne - 68 szt..

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 39.13.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Okres gwarancji - 20

CZÊ¦Æ Nr: 3 NAZWA: Meble - Wydzia³ Mechaniczny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Sto³y - 32 szt..

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 39.13.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Okres gwarancji - 20

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.