To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-04-14
Ogłoszenie nr 66760 - 2017 z dnia 2017-04-14 r.
Konstancin-Jeziorna: Świadczenie usługi polegającej na uruchomieniu oraz zarządzaniu i kompleksowej eksploatacji systemu Konstancińskiego Roweru Miejskiego
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 47872-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Konstancin-Jeziorna, Urząd Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna, krajowy numer identyfikacyjny
1327104500000, ul.
ul. Warszawska
32,
05520
Konstancin-Jeziorna, państwo
Polska, woj.
mazowieckie, tel.
+48 22 7564810, +48 22 2011975, faks
+48 22 7564885, +48 222011975, e-mail
zamowienia@konstancinjeziorna.pl
Adres strony internetowej (URL): www.konstancinjeziorna.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usługi polegającej na uruchomieniu oraz zarządzaniu i kompleksowej eksploatacji systemu Konstancińskiego Roweru Miejskiego
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP. 271.18.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usługi polegającej na uruchomieniu oraz zarządzaniu i kompleksowej eksploatacji systemu Konstanciński Rower Miejski (zwany dalej: "KRM"). Jest to usługa kompleksowej organizacji transportu rowerowego użyteczności publicznej, umożliwiająca pobranie i zwrot roweru udostępnionego w dowolnej stacji systemu KRM i Warszawskiego Roweru Publicznego (zwanego dalej WRP) przez całą dobę, we wszystkie dni tygodnia, przez cały okres funkcjonowania systemu tj. od dnia uruchomienia systemu do 30 listopada 2017 r., od 1 marca do 30 listopada 2018 r., i od 1 marca do 30 listopada 2019 r. Usługa obejmuje zorganizowanie i bieżące zarządzanie systemem oraz eksploatacją rowerów, pobieranie opłat za korzystanie z roweru miejskiego oraz utrzymanie i obsługę wszystkich urządzeń związanych z funkcjonowaniem systemu KRM w czasie trwania umowy, a po zakończeniu funkcjonowania systemu, z dniem 30 listopada 2019 r., demontaż systemu. System KRM powinien działać w taki sposób, aby każdy klient mógł wypożyczyć rower wg taryfy analogicznej jak w WRP, a także mógł w ramach systemu korzystać, bez żadnych ograniczeń, z WRP (Veturilo). 2. Wszystkie urządzenia składające się na system KRM będą stanowiły własność Wykonawcy. 3. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca w szczególności: 1) wykona i uzgodni koncepcję szaty graficznej stacji rowerowych, 2) wykona i uzgodni projekty posadowienia stacji rowerowych oraz przeznaczonej dla korzystających z KRM, strony internetowej, 3) zainstaluje, w miejscach wskazanych i utwardzonych przez Zamawiającego, stacje rowerowe, 4) wykona projekty dokumentów określające prawa i obowiązki klientów KRM, w szczególności regulamin korzystania z KRM zawierający zasady korzystania z rowerów oraz wysokości wszelkich opłat, 5) dostarczy system informatyczny do obsługi KRM zdolny do całkowitej integracji z systemem informatycznym WRP. 6) dokona dostawy i montażu urządzeń stacji rowerowych oraz dostarczy rowery, 7) uruchomi, od roku 2017 pięć stacji rowerowych, a od roku 2018 dodatkowo jedną stację rowerową, w lokalizacjach wskazanych przez Zamawiającego i wyposaży je w terminale ze stojakami, każdy na 15 rowerów. Dodatkowo jedna stacja wyposażona w stojaki na rowery dziecięce wraz z 10 rowerkami dziecięcymi będzie uruchomiona od 1czerwca 2017 r.; 8) w pierwszym roku eksploatacji wszystkie rowery będą fabrycznie nowe. 4. Do obowiązków Wykonawcy należy: 1) utrzymanie systemu w sprawności, w okresie obowiązywania umowy, 2) utrzymanie w czystości rowerów oraz terenu stacji rowerowych, 3) monitorowanie liczby rowerów na poszczególnych stacjach rowerowych i, w razie potrzeby, przewożenie rowerów ze stacji na których nastąpiła ich akumulacja, na stacje, na których wystąpił deficyt rowerów, 4) utrzymanie systemu informatycznego do obsługi systemu, w tym obsługi klientów. 5) prowadzenie serwisu elementów systemu, 6) prowadzenie obsługi klientów przez Operatora Sieci, 7) promowanie systemu KRM. 8) dokonywanie miesięcznych rozliczeń z Zamawiającym kwot wpłaconych za wynajem rowerów. 5. Szczegółowe wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 9 do SIWZ. 6. Zamawiający, zgodnie z przepisem art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, określa następujące wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę oraz podwykonawców na podstawie umów o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia: 1) Zamawiający wymaga, aby przez cały okres realizacji zamówienia osoby, wykonujące bezpośrednio usługi przy realizacji przedmiotu zamówienia, były zatrudnione przez Wykonawcę lub odpowiednio przez Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, jeżeli wykonywane przez nie czynności polegają na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 1666). 2) Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego nie krótszym niż 3 dni robocze, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć Zamawiającemu, aktualne oświadczenie, że osoby, o których mowa w pkt 1) są zatrudnione przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę, podpisane przez osobę/y upoważnioną przez do reprezentowania Wykonawcy lub osobę przez Wykonawcę umocowaną. Przedmiotowe oświadczenie Wykonawca składa pod rygorem odpowiedzialności za składanie fałszywych oświadczeń. Na zasadach określonych w niniejszym punkcie Wykonawca przedstawia Zamawiającemu oświadczenia dotyczące podwykonawców. 3) Nieprzedłożenie przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w pkt. 2) w terminie wskazanym przez Zamawiającego będzie uprawniało Zamawiającego do naliczenia kary umownej określonej we wzorze umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
50111000-6
Dodatkowe kody CPV:
42961100-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/04/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT853500 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 995734.20 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.