Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-01-13
Inowrocław: ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ MATERIAŁÓW DROGOWYCH DO REMONTÓW CZĄSTKOWYCH DRÓG KATEGORII POWIATOWEJ POWIATU INOWROCŁAWSKIEGO
Numer ogłoszenia: 6677 - 2014; data zamieszczenia: 13.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Inowrocławiu , ul. Poznańska 384c, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 353 72 28.
- Adres strony internetowej zamawiającego: WWW.ZDPINOWROCLAW.COM.PL
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ MATERIAŁÓW DROGOWYCH DO REMONTÓW CZĄSTKOWYCH DRÓG KATEGORII POWIATOWEJ POWIATU INOWROCŁAWSKIEGO.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1) Zakup wraz z dostawą grysu bazaltowego płukanego frakcji 2/5 oraz frakcji 5/8 do Zarządu Dróg Powiatowych w Inowrocławiu Zadanie nr 2) Zakup wraz z dostawą kationowej emulsji asfaltowej C 65 B3 PU/RC (K1-65) do Zarządu Dróg Powiatowych w Inowrocławiu. Z uwagi na posiadany przez ZDP zbiornik emulsji o pojemności 15 tyś. litrów jednorazowa dostawa emulsji asfaltowej oscylować będzie między 10 - 12 Mg. Zadanie nr 3) Zakup wraz z dostawą mieszanki mineralno - asfaltowej na bazie grysów bazaltowych i upłynnionego asfaltu modyfikowanego w opakowaniach - worki foliowe po 25 kg do Zarządu Dróg Powiatowych w Inowrocławiu Zadanie nr 4) Zakup gruzu mielonego, oraz rozdrobnienie materiału powierzonego przez ZDP Odbiór własnym transportem ZDP w promieniu 20 km od siedziby Zamawiającego. Wykonawca w celu spełnienia warunków udziału w przetargu na w/w zadanie winien wykazać posiadanie minimum 2 placów odbioru kruszywa, zlokalizowanych na północy i południu Powiatu Inowrocławskiego..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 7 przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających o wartości nie większej niż 20% wartości zamówienia podstawowego.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.37.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZY
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadają wiedzę i doświadczenie, dysponują odpowiednim potencjałem techniczny, oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) wykażą i udokumentują wykonanie minimum jednej dostawy materiałów drogowych o zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia o wartości nie mniejszej niż: ZADANIE NR 1 - 120.000,00 zł brutto ZADANIE NR 2 - 150.000,00 zł brutto ZADANIE NR 3 - 100.000,00 zł brutto ZADANIE NR 4 - 120.000,00 zł brutto Zamawiający nie dopuszcza sumowania kwot dostaw z różnych kontraktów w celu osiągnięcia minimalnych wymogów Zamawiającego.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ubezpieczeni są od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdpinowroclaw.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Inowrocławiu, ul. Poznańska 384 c
88 - 100 Inowrocław.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.01.2014 godzina 08:45, miejsce: Sekretariat Zarządu Dróg Powiatowych w Inowrocławiu, ul. Poznańska 384 c 88 - 100 Inowrocław.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup wraz z dostawą grysu bazaltowego płukanego frakcji 2/5 oraz frakcji 5/8 do Zarządu Dróg Powiatowych w Inowrocławiu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szacunkowa ilość zakupu : Grys frakcja 2/5 - 600 Mg Grys frakcja 5/8 - 400 Mg.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.37.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup wraz z dostawą kationowej emulsji asfaltowej C 65 B3 PU/RC (K1-65) do Zarządu Dróg Powiatowych w Inowrocławiu. Z uwagi na posiadany przez ZDP zbiornik emulsji o pojemności 15 tyś.litrów jednorazowa dostawa emulsji asfaltowej oscylować będzie między 10 - 12 Mg..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szacunkowa ilość zakupu : Emulsja asfaltowa C 65 B3 PU/RC ( K1-65) - 80 Mg.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.37.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zakup wraz z dostawą mieszanki mineralno - asfaltowej na bazie grysów bazaltowych i upłynnionego asfaltu modyfikowanego w opakowaniach - worki foliowe po 25 kg do Zarządu Dróg Powiatowych w Inowrocławiu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szacunkowa ilość zakupu : Mieszanka mineralno - asfaltowa - 180 Mg.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.37.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zakup gruzu mielonego, oraz rozdrobnienie materiału powierzonego przez ZDP Odbiór własnym transportem ZDP w promieniu 20 km od siedziby Zamawiającego. Wykonawca w celu spełnienia warunków udziału w przetargu na w/w zadanie winien wykazać posiadanie minimum 2 placów odbioru kruszywa, zlokalizowanych na północy i południu Powiatu Inowrocławskiego..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szacunkowa ilość zakupu : Gruz mielony - 8.000 Mg.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.37.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z INOWROCŁAWIA
- DOSTAWA ŚRODKÓW PIORĄCO DEZYNFEKCYJNYCH DLA SZPITALA WIELOSPECJALISTYCZNEGO IM. DR. LUDWIKA BŁAŻKA W INOWROCŁAWIU
- Zakup i dostawa monitorów ergonomicznych w ramach projektu pn. Pracownik zdrowy - urząd rozwojowy
- Zakup i dostawa krzeseł ergonomicznych w ramach projektu pn. "Pracownik zdrowy - urząd rozwojowy"
- Ochrona obiektów i mienia Zarządu Dróg Powiatowych w Inowrocławiu w 2025roku - I
- Świadczenie usług schronienia z usługami opiekuńczymi dla osób bezdomnych z terenu gminy Miasto Inowrocław w 2025 r.
- Świadczenie usług transportowych w ramach przewozów dodatkowych na rzecz Gminy Inowrocław w okresie 01.01.2025 - 31.12.2025
więcej: przetargi w Inowrocławiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.