Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-02-18
Siedlce: Dostawa i montaż dwudziestu sześciu wiat przystankowych na terenie miasta Siedlce
Numer ogłoszenia: 66784 - 2013; data zamieszczenia: 18.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Siedlce , Skwer Niepodległości 2, 08-110 Siedlce, woj. mazowieckie, tel. 025 6430785, faks 025 6430718.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.siedlce.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż dwudziestu sześciu wiat przystankowych na terenie miasta Siedlce.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż dwudziestu sześciu wiat przystankowych na terenie Miasta Siedlce. 1. Zakres zamówienia obejmuje dostawę i montaż 26 wiat przystankowych przewidzianych do zainstalowania na przystankach komunikacji miejskiej na terenie miasta Siedlce, o parametrach, typach i lokalizacji wskazanych przez Zamawiającego w Załączniku nr 1 do SIWZ oraz wykonanie dokumentacji geodezyjnej powykonawczej zamontowania wiat przystankowych. 2. Schemat poglądowy wiat przedstawiony został w Załączniku nr 2 do SIWZ. 3. Planowane lokalizacje wiat zostały określone na mapach zagospodarowania terenu, stanowiących Załącznik nr 3 do SIWZ. Szczegółowe lokalizacje zostaną ustalone z Wykonawcą w trakcie realizacji montażu. II. Opis techniczno - funkcjonalny wiat: 1. Rodzaje wiat ze względu na wielkość: a) TYP B4 - długość podstawy wiaty (obrys zewnętrzny skrajnych słupków wiaty) bez dachu do 6m (min. 5m), składająca się z maksymalnie z 4 modułów o równych wymiarach, długość dachu powiększona względem podstawy o min. 0,2 m lecz nie dłuższa jak 6,2 m. Szerokość wiaty maksymalnie 1 m, szerokość dachu powiększona względem podstawy o min. 0,5 m lecz nie większa niż 1,7 m - 3 sztuki. b) TYP A3 - długość podstawy wiaty (obrys zewnętrzny skrajnych słupków wiaty) bez dachu do 4,5 m (min. 4 m), składająca się z maksymalnie z 3 modułów o równych wymiarach, długość dachu powiększona względem podstawy o min. 0,2 m lecz nie dłuższa jak 4,7 m. Szerokość wiaty maksymalnie 0,5 m, szerokość dachu powiększona względem podstawy o min. 0,5 m lecz nie większa niż 1,1 m. Wysokość wiaty do linii dachu ok. 2,2 m, wysokość razem z dachem w najwyższym punkcie do 3m - 8 sztuk. c) TYP B3 - długość podstawy wiaty (obrys zewnętrzny skrajnych słupków wiaty) bez dachu do 4,5 m (min. 4 m), składająca się z maksymalnie z 3 modułów o równych wymiarach, długość dachu powiększona względem podstawy o min. 0,2 m lecz nie dłuższa jak 4,7 m. Szerokość wiaty maksymalnie 1 m, szerokość dachu powiększona względem podstawy o min. 0,5 m lecz nie większa niż 1,7 m - 9 sztuk. d) TYP A2 - długość podstawy wiaty (obrys zewnętrzny skrajnych słupków wiaty) bez dachu do 3 m (min. 2,6 m), składająca się z maksymalnie z 2 modułów o równych wymiarach, długość dachu powiększona względem podstawy o min. 0,2 m lecz nie dłuższa jak 3,4 m. Szerokość wiaty maksymalnie 0,5 m, szerokość dachu powiększona względem podstawy o min. 0,5 m lecz nie większa niż 1,1 m. Wysokość wiaty do linii dachu ok. 2,2 m, wysokość razem z dachem w najwyższym punkcie do 3m - 5 sztuk. e) TYP B2 - długość podstawy wiaty (obrys zewnętrzny skrajnych słupków wiaty) bez dachu do 3 m (min. 2,6 m), składająca się z maksymalnie z 2 modułów o równych wymiarach, długość dachu powiększona względem podstawy o min. 0,2 m lecz nie dłuższa jak 3,4 m. Szerokość wiaty maksymalnie 1 m, szerokość dachu powiększona względem podstawy o min. 0,5 m lecz nie większa niż 1,7 m - 1 sztuka. 2. Wymagania dotyczące konstrukcji oraz materiałów użytych do wykonania wiat. a) Konstrukcja wiaty z profili stalowych o zamkniętych przekrojach (kwadratowych lub prostokątnych) o grubości min 2 mm, belki poziome dolne i górne wzmocnione o grubości min 3 mm, b) Konstrukcja wiaty ocynkowana ogniowo po procesach technologicznych produkcji i lakierowana proszkowo, c) Dach wiaty w kształcie łuku wyposażony w dwie rynny z ceownika (z przodu i z tyłu) do odprowadzenia wody pokryty przyciemnionym poliwęglanem komorowym o grubości min. 4,5 mm, boki dachu zamknięte poprzez wypełnienie szybą hartowaną o grubości min. 6 mm lub innym materiałem zapewniającym sztywną konstrukcję, d) Połączenia elementów dachu zabezpieczone przed przeciekaniem, e) Ściany boczne i tylne wykonane ze szkła hartowanego przezroczystego o grubości min. 6 mm, f) Mocowanie szyb za pomocą kątowników lub innych elementów ze stali nierdzewnej co najmniej w 6 punktach w sposób umożliwiający ich wymianę, g) Mocowanie wiaty do podłoża za pomocą prefabrykowanych bloków fundamentowych poprzez przykręcenie lub w inny sposób zapewniający szybki montaż, wraz z przywróceniem terenu do stanu pierwotnego poprzez uprzątnięcie terenu po pracach, usunięcie pozostałości ziemi, wykonanie obróbki nawierzchni peronu przy słupkach (perony wykonane z kostki brukowej, płytek chodnikowych, asfaltu). h) Całość konstrukcji skręcana z możliwością szybkiego demontażu. 3. Wyposażenie wiat. a) Na całej długości wiaty ławka z laminatu w kolorze białym przymocowana do konstrukcji za pomocą wsporników, b) Na szybach bocznych w połowie wysokości pas z kwadratami ostrzegawczymi w kolorze żółtym (wielkość kwadratów nie mniej jak 5x5 cm) naniesione metodą trudną do usunięcia (nieścieralne), c) Kosz stalowy na śmieci mocowany do konstrukcji wiaty w kolorze wiaty, d) Ramka na rozkład jazdy formatu A2 metalowa, aluminiowa lub z innego materiału odpornego na zniszczenie, zabezpieczona przeciw korozji, zamykana na kluczyk (ampolowy lub inne rozwiązanie) pozwalający na łatwą i szybką wymianę rozkładu jazdy, e) Znak przystanku D-15 mocowany do konstrukcji dachu wiaty na stalowym wysięgniku w kolorze wiaty, f) Na ścianie bocznej (od strony nadjeżdżającego autobusu) tabliczka z numerem i nazwą przystanku przymocowana do konstrukcji w sposób uniemożliwiający jej zerwanie, dopuszcza się przyklejenie tekstu do przygotowanego podłoża, g) Tabliczki z oznakowaniem, zawierającym numery linii autobusowych, obsługiwanych przez przystanek przymocowane do konstrukcji w sposób widoczny dla pasażerów oraz uniemożliwiający ich zerwanie. 4. Parametry dodatkowe. a) Wiaty powinny być zgodne ze schematem poglądowym wiaty przystankowej określonym w Załączniku nr 2 do SIWZ, b) Wiaty muszą zostać zaprojektowane z uwzględnieniem trudnych warunków klimatycznych (duże opady śniegu i porywiste wiatry), c) Gwarancja na przerdzewienie konstrukcji min. 96 miesięcy d) Gwarancja na powłokę lakierniczą min. 36 miesięcy e) Gwarancja na posadowienie min. 36 miesięcy, f) Konstrukcja wiaty w kolorze niebieskim RAL 5010, konstrukcja dachu w kolorze żółtym RAL 1013. III. Wykonawca zamówienia jest zobowiązany do: 1. Uzgodnienia z Wydziałem Dróg Urzędu Miasta Siedlce warunków oraz terminarza zajęcia pasa drogowego na czas montażu wiat. 2. Przywrócenia terenu do stanu pierwotnego poprzez uprzątnięcie terenu po pracach, usunięcie pozostałości ziemi, wykonanie obróbki nawierzchni przystanków wokół punktów montażu wiat (perony wykonane z kostki brukowej, płytek chodnikowych, asfaltu). 3. Wykonania inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej zamontowania wiat przystankowych. Wszędzie tam, gdzie w przedmiocie zamówienia występuje konkretna norma, aprobata, specyfikacja techniczna i techniczne systemy odniesienia ustanowione przez europejskie organy normalizacyjne, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy - Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju czynności, co określono w przedmiocie niniejszego zamówienia do 20 % wartości zamówienia podstawowego.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.21.23.21 - Wiaty autobusowe .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał co najmniej jedną dostawę wraz z montażem wiat przystankowych autobusowych o wartości co najmniej 100 000,00 zł brutto w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Strony dopuszczają możliwość przedłużenia terminu wykonania przedmiotu umowy, określonego w ust. 1 o czas opóźnienia, jeżeli takie opóźnienie wystąpi i będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy, w następujących przypadkach: szczególnie niesprzyjających warunków atmosferycznych, uniemożliwiających wykonanie montażu, siły wyższej. 2. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej w postaci aneksu.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.siedlce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Referat Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Siedlce, 08-110 Siedlce, Skwer Niepodległości 2, pok. nr 3..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.02.2013 godzina 09:45, miejsce: Kancelaria Ogólna Urzędu Miasta Siedlce, pokój Nr 30, Skwer Niepodległości 2, 08-110 Siedlce.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z SIEDLEC
- Dostawę mebli dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu w Siedlcach II 2 postępowanie.
- Rozbudowa systemów bezpieczeństwa - CCTV, SWiN, KD
- "Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych, sypkich, strączkowych, sojowych do Zakładu Karnego w Siedlcach"
- "Sukcesywne dostawy warzyw świeżych, owoców oraz ziemniaków do Zakładu Karnego w Siedlcach"
- Usługa pralnicza przedmiotów umundurowania i wyekwipowania dla 28 WOG oraz jednostek będących na jego zaopatrzeniu na 2025 rok
- "Sukcesywne dostawy artykułów mleczarskich oraz tłuszczy do Zakładu Karnego w Siedlcach"
więcej: przetargi w Siedlcach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.