To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-02-28
Poznań: Wykonanie zabudowy Wielkopolskiego stoiska na targi krajowe wraz z usługami w zakresie montażu, demontażu w oparciu o gotowe projekty graficzno-plastyczne oraz obsługi technicznej, magazynowania i sprzątania tego stoiska podczas targów.
Numer ogłoszenia: 66787 - 2011; data zamieszczenia: 28.02.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 13377 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wielkopolska Organizacja Turystyczna, ul. 27 Grudnia 17/19, 61-737 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 0-61 6645233, 234, faks 0-61 6645221.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Stowarzyszenie.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie zabudowy Wielkopolskiego stoiska na targi krajowe wraz z usługami w zakresie montażu, demontażu w oparciu o gotowe projekty graficzno-plastyczne oraz obsługi technicznej, magazynowania i sprzątania tego stoiska podczas targów..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: I. INFORMACJE OGÓLNE O ZAMÓWIENIU Przedmiotem zamówienia jest realizacja przedsięwzięcia pn. Wykonanie zabudowy Wielkopolskiego stoiska na targi krajowe wraz z usługami w zakresie montażu, demontażu w oparciu o gotowe projekty graficznoplastyczne oraz obsługi technicznej, transportu, magazynowania i sprzątania tego stoiska podczas targów Zamówienie dotyczy realizacji projektu pt. Kompleksowa promocja wiodących produktów turystycznych w Wielkopolsce - współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Priorytetu VI - Turystyka i środowisko kulturowe, Działania 6.1 - Turystyka, Schematu II - Promocja i informacja turystyczna Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013. Realizacja zamówienia obejmuje szczegółowy zakres następujących zadań : Zadanie nr 1 Wykonanie zabudowy Wielkopolskiego stoiska (30m2, 70m2 oraz 120m2) w oparciu o przedstawione projekty graficzno-plastyczne stoisk stanowiące załącznik nr 7 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zadanie nr 2 Usługi w zakresie montażu, demontażu, sprzątania oraz transportu i magazynowania elementów stoiska wraz z niezbędną obsługą techniczną w lokalizacjach wyznaczonych przez Zamawiającego. II. WYKONANIE Zadanie nr 1 Zamawiający zleca wykonanie zabudowy Wielkopolskiego stoiska (30m2, 70m2 oraz 120m2) w oparciu o gotowe projekty graficzno-plastyczne stoiska, których wizualizacja wraz z dokumentacją techniczną wykonawstwa przedstawiona jest w załączniku nr 7 do SIWZ. Wykorzystanie poszczególnych projektów graficznych stoiska zależne będzie od powierzchni poszczególnych targów - lista w pkt. IV Wykaz targów turystycznych z udziałem Wielkopolskiej Organizacji Turystycznej na lata 2011 - 2013 niniejszego załącznika. Dzieło zostanie wykonane za pomocą narzędzi i materiałów pozyskanych przez Wykonawcę. Zadanie nr 2 Zamawiający zleca realizację usług w zakresie montażu, demontażu, sprzątania oraz transportu i magazynowania elementów stoiska wraz z niezbędną obsługą techniczną w miejscach i terminach określonych w pkt. IV Wykaz targów turystycznych z udziałem Wielkopolskiej Organizacji Turystycznej na lata 2011 - 2013 niniejszego załącznika. 1) Warunki techniczne montażu i eksploatacji stoisk targowych określają w szczególności: A. Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 6.02.2003r. w sprawie BHP podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. nr 47 poz. 401), B. Projekty graficzno - plastyczne stoiska w wariantach zabudowy 30 m2, 70 m2 i 120 m2 wraz z dokumentacją techniczną stanowiące załączniki 7a,7b i 7c SIWZ, C. Wykonawca zobowiązuje się do udzielania Zamawiającemu wszelkiej pomocy technicznej w trakcie trwania imprezy targowej oraz usług sprzątania stoiska każdorazowo po montażu i demontażu stoiska i każdego dnia targowego przed i po zakończeniu imprez targowych wymienionych w pkt. IV Wykaz targów turystycznych z udziałem Wielkopolskiej Organizacji Turystycznej na lata 2011 - 2013 niniejszego załącznika obejmującej zapewnienie prawidłowego funkcjonowania elementów stoiska (w szczególności sprzętu elektronicznego, wiązki elektrycznej, punktów świetlnych itp.) poprzez pracowników własnych lub pracowników wynajętych. D. Wykonawca przy wykonywaniu LOGO oraz claimu zobowiązany jest do stosowania zasad Systemu Identyfikacji Wizualnej, który jest własnością Zamawiającego. Założenia Systemu Identyfikacji Wizualnej wraz ze wszystkimi niezbędnymi informacjami zostanie przekazany Wykonawcy wraz z projektem w terminie ustalonym przez strony, nie dłuższym niż 14 dni od dnia zawarcia niniejszej umowy. E. W każdym roku obowiązywania umowy Wykonawca zobowiązany jest do zabudowy stoisk targowych przy użyciu elementów wizualizacji w formie zdjęć uwzględniających specyfikę treści hasła przewodniego przyjętego przez Zamawiającego na dany rok kalendarzowy. Zdjęcia dostarczane będą Wykonawcy przez Zamawiającego na 30 dni kalendarzowych przed dniem rozpoczęcia pierwszej imprezy targowej w danym roku. F. Wykonawca zobowiązuje się, że wykonując przedmiot umowy nie naruszy praw majątkowych osób trzecich i przekaże Zamawiającemu elementy stoiska w stanie wolnym od obciążeń prawami osób trzecich. 2) Warunki odbioru wykonanych prac - montaż stoiska: A. Odbiór prac montażowych i każdorazowe przekazanie stoiska do eksploatacji Zamawiającemu, dokonane będzie w dniu poprzedzającym dzień rozpoczęcia imprezy targowej na podstawie protokołu odbioru. Bezwzględne zgłoszenie odbioru stoiska targowego musi nastąpić najpóźniej do godziny 16:00 dnia poprzedzającego rozpoczęcie imprezy targowej. B. W przypadku stoiska, 70 m2 i 120 m2 Wykonawca w ramach realizacji zadania zobowiązany jest każdorazowo do wyposażenia stoiska w media tj. prąd, wodę oraz odprowadzenie ścieków . Natomiast w przypadku stoiska 30 m2 Wykonawca w ramach realizacji zadania zobowiązany jest każdorazowo do wyposażenia stoiska w media tj. prąd. Po zakończeniu każdych targów Wykonawca zobowiązany jest do odłączenia w/w mediów oraz demontażu stoiska. Wszelkie koszty przyłączy i eksploatacji mediów leżą po stronie Wykonawcy. C. Nieobecność Zamawiającego lub jego przedstawiciela do godziny 20:00 dnia poprzedzającego dzień rozpoczęcia imprezy targowej Wykonawcę do dokonania odbioru jednostronnego, który jest podstawą do wystawienia faktury VAT. 3) Warunki odbioru wykonanych prac - demontaż stoiska oraz transportu i magazynowania: A. Wykonawca i Zamawiający sporządzają w dniu zakończenia imprezy targowej protokół zdania Wykonawcy wyposażenia stoiska targowego z opisem stanu przekazywanego wyposażenia Wykonawcy do magazynowania B. Każdorazowe przekazanie stoiska do przechowania Wykonawcy dokonywane będzie w dniu zakończenia imprezy. C. Wykonawca transportując, montując oraz demontując i magazynując stoisko, zobowiązuje się zapewnić ochronę przekazanego mu mienia Zamawiającego w czasie obowiązywania umowy. D. Wykonawca zobowiązuje się ubezpieczyć na wypadek zaginięcia lub uszkodzenia elementów stoiska targowego z przyczyn niezawinionych przez Zamawiającego. Ewentualne straty Zamawiającego wynikłe z utraty lub zniszczenia elementów stoiska targowego, za które odpowiada Wykonawca w okresie w którym posiada przedmiotowe elementy, zostaną wówczas pokryte przez ubezpieczyciela Wykonawcy lub z jego własnych środków. E. Wszelkie koszty przyłączy i eksploatacji mediów leżą po stronie Wykonawcy. 4) Dodatkowe informacje dotyczące wyposażenia stoisk targowych: Szczegółowy opis dotyczący dodatkowych elementów wyposażania, jakie powinno zawierać stoisko (poza elementami zabudowy wymienionymi w projektach graficzno-plastycznych) w podziale na 30 m2, 70m2 oraz 120 m2 wygląda następująco: A. Stoiska 30 m2 (szczegóły w załączonym projekcie graficzno-plastycznym stoiska) - lata 2011-2013 Zaplecze kuchenno-magazynowe z wyposażeniem, drzwi pełne zamykane na klucz: Regały - 2 szt. Szafka zamykana na klucz - 2 szt. Lustro - 1 szt. Wieszak płaski (na 4 haczyki)- 3 szt. Podwójne gniazdo elektryczne - 1 szt. B. Stoisko 70 m2 - NA STYKU KULTUR ŁÓDŹ - rok 2011 Zaplecze kuchenno-magazynowe z wyposażeniem, drzwi pełne zamykane na klucz Lodówka - 1 szt. o pojemności min. 180 l Regały - 3 szt. Szafka kuchenna ze zlewozmywakiem - 1 szt. Szafka zamykana na klucz - 1 szt. Lustro - 1 szt. Wieszak płaski (na 4 haczyki)- 3 szt. Szklanki wysokie do soków - 12 szt. Filiżanki i spodki do kawy - 12 szt. Talerze płaskie - 6 szt. Talerze deserowe - 6 szt. Podwójny ekspres do kawy - 1 szt. Czajnik elektryczny - 1 szt. Cukiernice - 4 szt. Kieliszki do koniaku - 12 szt. Kieliszki do wina białego - 12 szt. Miseczki do orzechów - 4 szt. Łyżeczki - 12 szt. Podwójne gniazdo elektryczne - 2 szt. C. Stoiska 120 m2 - TOUR SALON POZNAŃ - lata 2011 - 2013 Zaplecze magazynowe - drzwi pełne zamykane na klucz: Regały - 4 szt. Wieszak płaski (na 4 haczyki)- 3 szt. Lustro - 1 szt.Zaplecze kuchenne z wyposażeniem, drzwi pełne zamykane na klucz: Lodówka - 1 szt. o pojemności min. 180 l Regały - 3 szt. Szafka kuchenna ze zlewozmywakiem - 1 szt. Szafka zamykana na klucz - 2 szt. Lustro - 1 szt. Wieszak płaski (na 4 haczyki)- 2 szt. Szklanki wysokie do soków- 24 szt. Filiżanki i spodki do kawy - 24 szt. Talerze płaskie - 6 szt. Talerze deserowe - 6 szt. Podwójny ekspres do kawy - 2 szt. Czajnik elektryczny - 1 szt. Cukiernice - 6 szt. Kieliszki do koniaku - 12 szt. Kieliszki do wina białego - 12 szt. Miseczki do orzechów - 6 szt. Łyżeczki - 24 szt. Podwójne gniazdo elektryczne - 2 szt. III. UBEZPIECZENIE PRAC 1) Wykonawca zobowiązuje się na swój koszt ubezpieczyć na wypadek zaginięcia lub uszkodzenia elementów i wyposażenia stoiska targowego z przyczyn niezawinionych przez Zamawiającego. 2) Wykonawca oświadcza, iż ewentualne straty Zamawiającego wynikłe z utraty lub zniszczenia elementów i wyposażenia stoiska targowego, za które odpowiada wykonawca w okresie, w którym posiada przedmiotowe elementy, zostaną pokryte przez ubezpieczyciela Wykonawcy. 3) Kopię polisy ubezpieczeniowej potwierdzonej za zgodność z oryginałem Wykonawca dostarczy Zamawiającemu w formie elektronicznej i papierowej w terminie wyznaczonym przez strony..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego 63.12.20.00 - Usługi magazynowania 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 31.50.00.00 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne 39.15.00.00 - Różne meble i wyposażenie 39.17.20.00 - Lady 39.14.11.00 - Regały 39.15.11.00 - Stojaki 39.11.20.00 - Krzesła 32.33.33.00 - Aparatura do powielania obrazu wideo 32.32.46.00 - Telewizory cyfrowe 39.29.85.00 - Ozdoby 79.95.60.00 - Usługi w zakresie organizacji targów i wystaw .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie dotyczy realizacji projektu pt. Kompleksowa promocja wiodących produktów turystycznych w Wielkopolsce - współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Priorytetu VI - Turystyka i środowisko kulturowe, Działania 6.1 - Turystyka, Schematu II - Promocja i informacja turystyczna Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.02.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA "ART-CO" - EWA LASKOWSKA
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA "ART-CO" - EWA LASKOWSKA
- ART-CO Ewa Laskowska, ul. Okrężna 5, 05-091 Ząbki, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 240000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 252765,00
Oferta z najniższą ceną: 252765,00 / Oferta z najwyższą ceną: 730620,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Wykonanie robót budowlanych w pięciu pomieszczeniach Wielkopolskiego Centrum Onkologii
- Rozbudowa drogi krajowej nr 83 na odcinku Turek - Turkowice - Kowale Pańskie w zakresie budowy ścieżki pieszo-rowerowej oraz kanału technologicznego w km 0+050 do 2+300
- Świadczenie usług pocztowych w zakresie niepowszechnej przesyłki hybrydowej w obrocie krajowym
- AN/ZP/129/24 Aranżacja kawiarni wraz z zapleczem na terenie Politechniki Poznańskiej Budynek A3 Parter, ul. Piotrowo 3a, 61-138 Poznań
- DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO III
- TPm-112/24 Dostawa z wniesieniem i montażem foteli biurowych, hokerów i krzeseł oraz sof modułowych dla Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu.
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni szkolnych
- ŚWIADCZENIE USŁUG SPRZĄTANIA I UTRZYMANIA CZYSTOŚCI POWIERZCHNI WEWNĘTRZNYCH NA 5 I 6 PIĘTRZE BUDYNKU PRZY UL. MŁYNARSKIEJ 42, NA POTRZEBY POLSKIEJ ORGANIZACJI TURYSTYCZNEJ
- Kompleksowe sprzątanie obiektów wraz z utrzymaniem terenów zewnętrznych i zieleni Oddziału regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Gdańsku oraz podległych Placówek Terenowych.
- Usługa sprzątania nieruchomości stanowiących własność gminy Miasto Sieradz
- DOWOŻENIE UCZNIÓW DO SZKÓŁ Z TERENU GMINY KRZYNOWŁOGA MAŁA W 2025 ROKU
- Dostawa mebli w ramach projektu "Zawód na medal"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.