Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-01-12
Kraków: Dostawa produktów żywnościowych do Bazy
Szkoleniowo-Wypoczynkowej Lubogoszcz w Kasince Małej z podziałem na zadania - liczba zadań 9
Numer ogłoszenia: 6678 - 2015; data zamieszczenia: 12.01.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Krakowski Szkolny Ośrodek Sportowy im. Szarych Szeregów , al. Powstania Warszawskiego 6, 31-549 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 4115866, faks 12 4106437.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ksos.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: placówka wychowania pozaszkolnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa produktów żywnościowych do Bazy Szkoleniowo-Wypoczynkowej Lubogoszcz w Kasince Małej z podziałem na zadania - liczba zadań 9.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowi dostawa produktów żywnościowych do Bazy Szkoleniowo-Wypoczynkowej Lubogoszcz w Kasince Małej z podziałem na zadania - liczba zadań 9: Zadanie nr 1 - dostawa mięsa, produktów mięsnych i wędlin Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 1 zawarty jest w załączniku nr 5.1 do SIWZ. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne 15.13.11.30-5 - Wędliny; Zadanie nr 2 - dostawa ryb i przetworów rybnych; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 2 zawarty jest w załączniku nr 5.1 do SIWZ. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 15.20.00.00-0 - Ryby przetworzone i konserwowane 15.22.10.00-3 - Ryby mrożone; Zadanie nr 3 - dostawa pieczywa, świeżych wyrobów piekarskich i ciastkarskich Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 3 zawarty jest w załączniku nr 5.3 do SIWZ. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 15.81.00.00-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie; Zadanie nr 4 - dostawa olejów i tłuszczy zwierzęcych lub roślinnych Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 4 zawarty jest w załączniku nr 5.4 do SIWZ. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 15.40.00.00-2 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne; Zadanie nr 5 - dostawa produktów mleczarskich Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 5 zawarty jest w załączniku nr 5.5 do SIWZ. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 15.50.00.00-3 - Produkty mleczarskie; Zadanie nr 6 - dostawa produktów przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 6 zawarty jest w załączniku nr 5.6 do SIWZ. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 15.60.00.00-4 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych; Zadanie nr 7 - dostawa różnych produktów spożywczych Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 7 zawarty jest w załączniku nr 5.7 do SIWZ. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6 - Różne produkty spożywcze; Zadanie nr 8 - dostawa napojów bezalkoholowych Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 8 zawarty jest w załączniku nr 5.8 do SIWZ. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 15.98.00.00-1 - Napoje bezalkoholowe; Zadanie nr 9 - dostawa jaj Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 9 zawarty jest w załączniku nr 5.9 do SIWZ. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 03.14.25.00-3 - Jaja Zadania będą realizowane sukcesywnie wg bieżącego zapotrzebowania Zamawiającego, Zamawiający przekaże Wykonawcy telefonicznie lub drogą elektroniczną wykaz produktów żywnościowych danej dostawy. Zamawiający przewiduje realizacje dostaw w 80 do 86 częściach, a w przypadku dostaw pieczywa w 200 do 250 częściach, ok. 70 % dostaw realizowanych będzie w miesiącach od maja do września 2015 r. Odbiór dostaw dokonywany będzie w miejscowości Kasinka Mała - droga dojazdowa do Bazy przy końcu asfaltu na drodze dojazdowej do Ośrodka - i będzie potwierdzany pisemnie przez pracownika Bazy. Realizacja dostaw musi nastąpić w ustalonym z Zamawiającym terminie w godz. od 6.00 do 14.00.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
NIE DOTYCZY
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
NIE DOTYCZY
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
NIE DOTYCZY
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
NIE DOTYCZY
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
NIE DOTYCZY
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) wypełniony i podpisany formularz oferty wg załącznika Nr 1 do SIWZ; 2) pisemne zobowiązanie, o którym mowa w pkt 5.2. SIWZ, o ile Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2 b ustawy pzp; 3) dokładnie wypełniona tabela - wykaz asortymentu wg załącznika Nr 5 (od 5.1 do 5.9) do SIWZ w zależności od ilości zadań (dotyczy każdego zadania oddzielnie); 4) dokument, z którego wynika upoważnienie osoby/osób do podpisania oferty w imieniu Wykonawcy lub pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy składa się w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza, o ile nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty przez Wykonawcę;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ksos.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Krakowski Szkolny Ośrodek Sportowy - Biuro Bazy Szkoleniowo-Wypoczynkowej na Lubogoszczy, 34-734 Kasinka Mała lub pobrać ze strony internetowej www.ksos.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.01.2015 godzina 10:00, miejsce: Biuro Zamawiającego - Baza Szkoleniowo-Wypoczynkowa Lubogoszcz, 34-734 Kasinka Mała.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Remont poniszczeń Wydziału Planowania Operacyjnego KW PSP w Krakowie oraz części pomieszczeń w budynku głównym KW PSP w Krakowie
- Generalny remont szatni personelu i sanitariatów w piwnicach pawilonu M-5
- Przebudowa chodników i budowa wyniesionego skrzyżowania wraz z przejściem dla pieszych i oświetleniem - ul. Łyszkiewicza. Program budowy chodników.
- Utrzymanie porządku na terenie Zakładu Termicznego Przekształcania Odpadów w Krakowie
- Wykonanie materiałów informacyjno-edukacyjnych dla uczestników wydarzeń i spotkań organizowanych przez Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie w ramach projektu "Żyj i Pracuj w Małopolsce (etap 1)"
- Zap. m. nocl., m. parking., s. konf.oraz realiz.usł. gastron. na potrzeby przepr.semin.dla wizytat. podst.opieki zdrow. w dn. 13-14.06.2025 r. w Warszawie (seminarium dwudniowe)
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa warzyw, owoców, ziół i jaj na potrzeby Wrocławskiego Przedsiębiorstwa Hala Ludowa Sp. z o.o. we Wrocławiu.
- Dostawa mrożonek, margaryny, cukru i jaj kurzych do Zakładu Karnego w Przemyślu oraz Oddziału Zewnętrznego w Medyce
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ ZESPOŁU SZKOLNO - PRZEDSZKOLNEGO NR 4 WE WROCŁAWIU
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej przy Młodzieżowym Ośrodku Wychowawczym dla Chłopców im. Św. Jana Bosko w Strzelnie w 2025 roku
- Sukcesywne dostawy artykułów sypkich i przypraw dla Działu Żywienia Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej - Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- Dostawy produktów żywnościowych do stołówki internatu Zespołu Szkół Nr 1 im. Komisji Edukacji Narodowej w Szczecinku
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.