Ogłoszenie z dnia 2009-03-18
Kraków: Dostawa energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji energii na potrzeby budynku PT KRUS w Tarnowie przy ul. Wałowa 12.
Numer ogłoszenia: 66812 - 2009; data zamieszczenia: 18.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego , ul. Bratysławska 1a, 31-201 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6189400, faks 012 6336076.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.krus.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji energii na potrzeby budynku PT KRUS w Tarnowie przy ul. Wałowa 12..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji energii na potrzeby budynku PT KRUS w Tarnowie przy ul. Wałowa 12. Opis ogólny: - Zamawiający zaliczany jest do V grupy przyłączeniowej, - Moc przyłączeniowa i umowna wynosi 55.0 kW, - Grupa taryfowa C12A , - Planowane roczne zużycie energii 60.000 kWh, - Miejscem dostawy energii elektrycznej a zarazem miejscem rozgraniczenia własności urządzeń elektroenergetycznych pomiędzy przedsiębiorstwem energetycznym zajmującym się dystrybucją energii elektrycznej a Odbiorcą są zaciski prądowe na wyjściu przewodów od zabezpieczeń w złączu kablowym..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 93.00.00.0 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa 65.31.00.00 - Przesył energii elektrycznej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 06.04.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od żądania wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w niniejszej SIWZ oraz art. 22 ust. 1 ustawy P.z.p, i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy P.z.p. tzn.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj.; - posiadają aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, - posiadają (w przypadku Wykonawców niebędących właścicielem sieci dystrybucyjnej) podpisaną umowę generalną z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (OSD) na świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej, przez OSD lub posiadają (w przypadku Wykonawców będących właścicielem sieci dystrybucyjnej) aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie dystrybucji energii elektrycznej wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki. b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 2. Zamawiający oceni spełnienie ww warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów załączonych do oferty (określonych w rozdziale VI), wg formuły spełnia - nie spełnia 3. Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania, jeżeli zachodzić będą przesłanki określone w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. 4. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. Wskazanie niniejszego nastąpi w formularzu oferty..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy ubiegający się o udzielenie przedmiotowego zamówienia zobowiązani są do złożenia ofert, składających się z następujących dokumentów: 1. Wypełnionego i podpisanego Formularza oferty - wg wzoru określonego w załączniku nr 1 do SIWZ. Oferta musi zawierać oświadczenie wykonawcy, wskazujące te części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom. 2. Wypełnionego i podpisanego Formularza cenowego - wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ. 3. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, określonych przepisami art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp - wg wzoru określonego w załączniku nr 3 do SIWZ. 4. Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia art. 24 ust.1 i 2 ustawy Pzp - wg wzoru określonego w załączniku nr 4 do SIWZ. 5. Dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu tj.: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) Kopia aktualnej koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydanej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki. c) Kopia aktualnej koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie dystrybucji energii elektrycznej wydanej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki (dotyczy Wykonawców będących właścicielem sieci dystrybucyjnej). d) Oświadczenie o podpisanej umowie generalnej z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (OSD) na świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej przez OSD (dotyczy Wykonawców niebędących właścicielem sieci dystrybucyjnej). e) Aktualne zaświadczenia naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. f) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składnia ofert. g) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składnia ofert. 6. W przypadku wspólnego ubiegania się przez wykonawców o udzielenie zamówienia: 1) do oferty muszą zostać dołączone: a) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. b) dokumenty wskazane w pkt 4, 5 lit. a, e, f, g przygotowane odrębnie w odniesieniu do każdego z członków konsorcjum - wielkości stanowiące o spełnieniu warunków będą zsumowane. 2) pozostałe dokumenty, o których mowa w rozdziale VI wraz z ofertą członkowie konsorcjum mogą złożyć wspólnie. 3) wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie Umowy zgodnie z jej postanowieniami oraz za wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy 7. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia wykonawczego do ustawy P.z.p. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. Dz. U. Nr 87, poz. 605 z póź. zm.). 8. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy o ile nie wynika ono z innych złożonych dokumentów (np. odpisu z KRS itp.), które może być złożone w oryginale albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza 9. Dokumenty wymienione w rozdziale VI ust. 5 mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. 10. Brak któregokolwiek dokumentu wymienionego powyżej lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (z uwzględnieniem art. 26 ust. 3 i 4 ustawy P.z.p.) spowoduje odrzucenie oferty..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krus.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Krakowie ul. Bratysławska 1A, 31-201 Kraków.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Krakowie ul. Bratysławska 1A, 31-201 Kraków, parter (dziennik podawczy).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Usługa kompleksowego prania, naprawy (reperacji) bielizny ogólnoszpitalnej wraz z transportem dla Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego, Dom Polskiego Czerwonego Krzyża w Krakowie
- Remont poniszczeń Wydziału Planowania Operacyjnego KW PSP w Krakowie oraz części pomieszczeń w budynku głównym KW PSP w Krakowie
- Generalny remont szatni personelu i sanitariatów w piwnicach pawilonu M-5
- Przebudowa chodników i budowa wyniesionego skrzyżowania wraz z przejściem dla pieszych i oświetleniem - ul. Łyszkiewicza. Program budowy chodników.
- Utrzymanie porządku na terenie Zakładu Termicznego Przekształcania Odpadów w Krakowie
- Wykonanie materiałów informacyjno-edukacyjnych dla uczestników wydarzeń i spotkań organizowanych przez Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie w ramach projektu "Żyj i Pracuj w Małopolsce (etap 1)"
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa energii elektrycznej na potrzeby Zduńskowolskiego Szpitala Powiatowego Sp. z o.o.
- Dostawa instalacja, montaż i konfiguracja systemu instalacji fotowoltaicznej wraz z przyłączem do sieci
- Realizacja w formule "zaprojektuj i wybuduj" zadania pn.: Wymiana 4 węzłów ciepłowniczych z budową przyłącza ciepłowniczego do budynku O - projekt i realizacja [lokalizacja: Warszawa, ul. Powsińska]
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej
- Przebudowa dachu Międzyszkolnego Ośrodka Sportowego w Pruszkowie wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej.
- Dostawa energii elektrycznej na potrzeby siedziby Radia Kraków S.A. w likwidacji
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.