To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-01-16
Zielona Góra: Stała i kompleksowa obsługa prawna w 2015 roku
w ANR OT Gorzów Wlkp. Filia Zielona Góra
Numer ogłoszenia: 6681 - 2015; data zamieszczenia: 16.01.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 251043 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Gorzowie Wlkp. Filia w Zielonej Górze, ul. Lwowska 25, 65-225 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 3272389, faks 068 3272006.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa osoba prawna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Stała i kompleksowa obsługa prawna w 2015 roku w ANR OT Gorzów Wlkp. Filia Zielona Góra.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Stała i kompleksowa obsługa prawna w 2015 roku w ANR OT Gorzów Wlkp. Filia Zielona Góra. 2. Usługi prawne będą wykonywane w zakresie: stałej i kompleksowej obsługi prawnej związanej z prowadzoną przez ANR działalnością, doradztwa prawnego, zastępstw procesowych w postępowaniach sądowych i administracyjnych, windykacji zobowiązań obejmujących należności Filii OT ANR w Zielonej Górze stosownie do obowiązujących przepisów prawnych, w tym w szczególności: -ustawą z dnia 19 października 1991 r. o gospodarowaniu nieruchomościami rolnymi Skarbu Państwa (j.t. Dz.U. z 2012 r. poz. 1187, z późn. zm.), aktami wykonawczymi do tej ustawy, zarządzeniami Prezesa i Dyrektora ANR, -ustawą z dnia 11 kwietnia 2003 r. o kształtowaniu ustroju rolnego (j.t. Dz. U. z 2011 r., Nr 233, poz 1382, z póź. zm), - ustawą z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (j.t. Dz. U. z 2014 r., poz. 518 z późn. zm.) - ustawami: z dnia 6 lipca 1982 r. o radcach prawnych (j.t. Dz. U. z 2014 r., poz. 637 z późn. zm.), z dnia 26 maja 1982 r. prawie o adwokaturze (j.t. Dz. U. z 2014 r. poz, 635 z późn. zm.), lub ustawą z dnia 5 lipca 2002 r. o świadczeniu pomocy prawnej przez prawników zagranicznych pomocy prawnej w RP (j.t. Dz. U. z 2014 r., poz. 134). - ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.), aktami wykonawczymi do tej ustawy, zarządzeniami Prezesa i Dyrektora ANR, - ustawą z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (j.t. Dz. U. z 2013 r. poz. 885), aktami wykonawczymi do tej ustawy, zarządzeniami Prezesa i Dyrektora ANR, - ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. ordynacja podatkowa (j.t. Dz. U. z 2012 r., poz. 749 z późn. zm.), - ustawą z dnia 17 maja 1989 r. prawo geodezyjne i kartograficzne (j.t. Dz. U. z 2010 r., Nr 193, poz. 1287 z późn. zm), aktami wykonawczymi do tej ustawy, - ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. prawo budowlane (j.t. Dz. U. z 2013 r., poz. 1409 z późn. zm.), aktami wykonawczymi do tej ustawy, zarządzeniami Prezesa i Dyrektora ANR, - ustawą z dnia 24 czerwca 1994 r. o własności lokali (j.t. z 2000 r., Nr 80, poz. 903 z późn. zm.), - ustawami o stosunku Państwa do poszczególnych Kościołów i związków wyznaniowych - ustawą z dnia 21 czerwca 2001 r. o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i zmianie Kodeksu cywilnego (t.j. Dz. U. z 2014 r., poz. 150 z późn. zm.), - ustawą z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2012 r., , poz. 647 z późn. zm.), - innymi obowiązującymi przepisami niezbędnymi do realizacji zadań określonych w cytowanej na wstępie ustawie o gospodarowaniu nieruchomościami rolnymi Skarbu Państwa oraz zgodnie z ustawą z dnia 5 grudnia 2011 r. w sprawie nadania statutu Agencji Nieruchomości Rolnych (j.t. Dz. U. Nr 262, poz. 1567). 3. W zakresie realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do: - Systematycznej i stałej pracy na rzecz Agencji Nieruchomości Rolnych w zakresie prowadzonych przez nią spraw. Świadczenie usług prawniczych odbywać się będzie w siedzibie Zamawiającego lub w innym miejscu, w którym Zamawiający prowadzi sprawy w wymiarze 8 godzin dziennie w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach urzędowania ANR przez minimum dwóch radców prawnych lub adwokatów. Ze względu na specyfikę zamówienia, Zamawiający wymaga, by przedmiot zamówienia realizowany był przez zespół składający się z minimum 3 osób, który będzie kierowany przez wyznaczonego Koordynatora Radców Prawnych. Ponadto Zamawiający zastrzega, iż sprawy powinny być prowadzone przez tę samą osobę przez cały okres świadczenia usługi w celu zapewnienia ciągłości prowadzonych spraw. Wymóg obecności 2 radców lub adwokatów w godzinach pracy Filii odnosi się również do sytuacji uczestnictwa radców w postępowaniach przed Sądami. Komornikami, organami administracji publicznej lub innymi Kancelariami Prawnymi. W takim przypadku Wykonawca zapewni pełną obsługę stanu posiłkując się pozostałymi członkami zespołu lub kancelariami prawnymi. - Bieżącego sprawdzania zmian w przepisach prawa dotyczących zagadnień związanych z działalnością ANR, oraz pisemnego informowania o tych zmianach kierowników sekcji. - Uczestnictwa w negocjacjach z kontrahentami oraz współudziału w formułowaniu treści umów i projektów porozumień rodzących skutki prawne w sprawach prowadzonych w oparciu o obowiązujące przepisy. - Reprezentowania interesów Zamawiającego przed sądami powszechnymi, polubownymi oraz administracyjnymi oraz przed instytucjami orzekającymi. - Współudziału w rozpatrywaniu roszczeń, skarg i interwencji. - Sprawdzania i parafowania pod względem formalno-prawnym treści umów dzierżawy, aneksów do umów, porozumień oraz projektów aktów notarialnych. - Sprawdzenia pod względem formalno-prawnym wydanych przez Zamawiającego decyzji i postanowień wraz z parafowaniem stosownego dokumentu. - Zajmowania się regulowaniem stanu prawnego nieruchomości tworzących Zasób Własności Rolnej Skarbu Państwa, zwłaszcza w zakresie wieczysto-księgowym. - Opiniowania i wspólnie z Zamawiającym wypracowywanie projektów rozstrzygnięć podejmowanych przez Zamawiającego w toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pod kątem ich zgodności z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych. - Sporządzania projektów odpowiedzi na odwołania i skargi wniesione przez Wykonawców wobec czynności podjętych przez Zamawiającego w toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. - Prowadzenia postępowań egzekucyjnych (od złożenia wniosku do zakończenia postępowania) oraz bieżącego relacjonowania kierującemu jednostką przebiegu spornych postępowań. - Prowadzenia postępowań sądowych przed sądami administracyjnymi, powszechnymi i polubownymi (od wniesienia pozwu do uzyskania prawomocnego orzeczenia), - Stałej i ścisłej współpracy z Sekcją Finansowo-Księgową i Windykacji pod kątem monitoringu zaległych należności wobec ANR i w miarę wyczerpania wszystkich możliwych prawnie mechanizmów windykacyjnych, kierowanie wniosków o umorzenie zobowiązań do Biura Prezesa. - Współudziału w formułowaniu treści aktów notarialnych, opiniowaniu projektów wewnętrznych aktów normatywnych. - Wydawania, bez zbędnej zwłoki, ustnych i pisemnych opinii prawnych związanych z zakresem działalności ANR niezbędnych w trakcie czynności prowadzonych przez pracowników merytorycznych. - Bieżącego udzielania porad, wyjaśnień i informacji (doradztwa prawnego) związanego z obowiązującymi ANR przepisami. - Prowadzenia okresowej i bieżącej sprawozdawczości z wykonywanych usług zgodnie z potrzebami Zamawiającego. - Zapoznania się z instrukcją kancelaryjną i rzeczowym wykazem akt ANR oraz przestrzegania i stosowania postanowień zawartych w tych dokumentach. - Współpraca z sekcjami: Gospodarowania Zasobem, Finansowo-Księgowej i Windykacji oraz Organizacyjno-Prawnej dotycząca prowadzenia spraw związanych z zadaniami i zakresem ich działalności. - Wykonywania innych czynności prawnych niezbędnych do należytego i prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. - Rejestrowania spraw w Systemie Elektronicznego Obiegu Spraw i Dokumentów. - Brania czynnego udziału w szkoleniach organizowanych przez Zamawiającego, w tym organizowanych przez ANR Biuro Prezesa, i relacjonowania kierującemu jednostką oraz kierownikom sekcji ich przebiegu. - Realizacji innych zadań zleconych przez Zamawiającego w związku z prowadzoną działalnością Filii OT ANR a nie ujętych w niniejszej specyfikacji. 4. Zamawiający na czas wykonywania przedmiotu zamówienia udostępni nieodpłatnie Wykonawcy: pomieszczenie biurowe wyposażone w meble, niezbędne materiały biurowe, drukarkę, komputer z dostępem do Internetu, systemu EOSID i Systemu Informacji Prawnej 5. Zamawiający nie określa, ani maksymalnej, ani minimalnej ilości spraw, które zostaną powierzone Wykonawcy w okresie realizacji zamówienia. Wykonawca winien wziąć pod uwagę to, że ilość spraw powierzonych mu w poszczególnych miesiącach może być różna. Jedynie pomocniczo, na podstawie dotychczasowych doświadczeń, Zamawiający może podać, że obecnie prowadzonych jest około 500 spraw..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.10.00.00 - Usługi prawnicze .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.12.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KANCELARIA RADCY PRAWNEGO AGATA MATUSIAK-WOJNICZ
jakie przetargi wygrała firma
KANCELARIA RADCY PRAWNEGO AGATA MATUSIAK-WOJNICZ
- Kancelaria Radcy Prawnego Andrzej Łuczyk, ul. Sikorskiego 4, 65-454 Zielona Góra, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 117073,17 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 141450,00
Oferta z najniższą ceną: 141450,00 / Oferta z najwyższą ceną: 141450,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Remont stacji transformatorowej So-669 i części wewnętrznej linii zasilającej Rejon Dróg Wojewódzkich i Obwód Drogowy Kożuchów
- Remont pomieszczeń stanowiących siedzibę Prokuratury Rejonowej w Krośnie Odrzańskim.
- Remont drogi wojewódzkiej nr 316 Łupice - gr. województwa km 12+055 - gr. woj.
- Obowiązkowe szkolenia online dla członków zespołów interdyscyplinarnych oraz grup diagnostyczno-pomocowych, organizowane zgodnie z art. 9a ust. 5a ustawy o przeciwdziałaniu przemocy domowej
- Rozwój Działalności Parku Technologii Kosmicznych (Etap I). Budowa budynku biurowego, modułowego z elementów prefabrykowanych.
- Dostawa niszczarek ścinkowych z podajnikiem automatycznym.
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa obsługa prawna Oddziału Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad we Wrocławiu
- Zakup kompleksowej usługi prawnej w zakresie bieżącej działalności Studia Filmów Rysunkowych w Bielsku-Białej
- Usługi doradcze przy prywatyzacji.
- modernizacja ewidencji gruntów i założenie ewidencji budynków.
więcej: Usługi prawnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.