To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-04-14
Ogłoszenie nr 66823 - 2017 z dnia 2017-04-14 r.
Września: Opieka serwisowa nad Beneficjentami Ostatecznymi Gminy Września w ramach projektu: "Interaktywna Września - cyfrowy świat w każdym domu"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 377244-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Września, krajowy numer identyfikacyjny
52660100000, ul.
ul. Ratuszowa
1,
62300
Września, państwo
Polska, woj.
wielkopolskie, tel.
061 4360880 w. 146, faks
614 362 500, e-mail
tomasz.koralewski@wrzesnia.pl
Adres strony internetowej (URL): http://www.wrzesnia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Opieka serwisowa nad Beneficjentami Ostatecznymi Gminy Września w ramach projektu: "Interaktywna Września - cyfrowy świat w każdym domu"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP-271/135/WOR-SI/2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiot zamówienia obejmuje realizację opieki serwisowej i usługi helpdesk dla beneficjentów Gminy Września, w ramach projektu: "Interaktywna Września - cyfrowy świat w każdym domu" współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013, 8. Oś Priorytetowa: Społeczeństwo informacyjne - zwiększanie innowacyjności gospodarki, Działanie 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion. 2. Opieką serwisową i usługami helpdesk objętych jest 146 gospodarstw domowych rozlokowanych na terenie Gminy Września oraz 4 terminale w OPS przy ulicy Słowackiego 39. 3. Zakres opieki realizowany w ramach zamówienia: 1) opieka nad radiową stacja kliencką (RSK) w zakresie konfiguracji, opieki serwisowej w zakresie monitorowania poprawności działania (system zarządzania siecią jest uruchomiony na platformie serwerowej, operator sieci przekaże dostęp do systemu w trybie odczyt w kwestii monitoringu działania RSK), zgłoszenia i wysyłki urządzenia do serwisu, odtworzenia konfiguracji urządzenia po powrocie z serwisu, zamontowania urządzenia zastępczego na czas naprawy, wykonywania konfiguracji zgodnie z wytycznymi zamawiającego w czasie określonym przez Zamawiającego (Zamawiający wyznaczy czas jaki jest realnie wymagany do wykonania określonej konfiguracji); 2) opieka nad monitorem, terminalem, klawiaturą, myszką (zestawem komputerowym) w zakresie monitorowania poprawności działania, zgłoszenia i wysyłki urządzenia do serwisu, odtworzenia konfiguracji urządzenia po powrocie z serwisu, zamontowania urządzenia zastępczego na czas naprawy, wykonywania konfiguracji zgodnie z wytycznymi zamawiającego w czasie określonym przez Zamawiającego (Zamawiający wyznaczy czas jaki jest realnie wymagany do wykonania określonej konfiguracji); 3) świadczenie bieżącej pomocy i wsparcia dla beneficjentów w zakresie obsługi powierzonego sprzętu, rozwiązywania problemów ze sprzętem i oprogramowaniem, instalacji sterowników do zgodnych z posiadanym systemem operacyjnym urządzeń peryferyjnych należących do beneficjenta w dni robocze w godzinach od 8:00 do 17:00; 4) bieżąca analiza awarii i usterek oraz ich bieżące usuwanie, a w przypadku kiedy dotyczą uszkodzeń i awarii urządzeń objętych gwarancją, zgłaszanie i obsługa procedur gwarancyjno-serwisowych w imieniu Zamawiającego wraz z wprowadzaniem zgłoszeń do systemu udostępnionego przez gwaranta sprzętu, a w przypadku niewywiązywania się gwaranta z zakresu umowy serwisowej, poinformowania Zamawiającego bezzwłocznie; 5) zapewnienie urządzeń zastępczych w przypadku braku możliwości naprawy lub usunięcia usterki, na czas naprawy/wymiany przez Zamawiającego w celu zachowania ciągłości uczestnictwa w programie beneficjenta; 6) prowadzenie dokumentacji sprzętu powierzonego pod opiekę zgodnie ze standardami Zamawiającego 7) W ramach opieki Wykonawca wlicza koszt związany ze zmianą lokalizacji instalacji RSK beneficjenta - max. 12 zmian w roku. W przypadku większej ilości zmian lokalizacji Wykonawca dostarcza kosztorys materiału jaki jest wymagany do wykonania zmiany lokalizacji i po akceptacji Zamawiającego wykonuje zlecenie. Zamawiający wyznaczy czas niezbędny do wykonania określonej zmiany lokalizacji instalacji RSK. 8) W ramach opieki Wykonawca wlicza koszt związany z modernizacją instalacji RSK beneficjenta - max. 12 zmian w roku. W przypadku większej ilości modernizacji instalacji Wykonawca dostarcza kosztorys materiału jaki jest wymagany do wykonania modernizacji instalacji i po akceptacji Zamawiającego wykonuje zlecenie. Zamawiający wyznaczy czas niezbędny do wykonania określonej modernizacji instalacji RSK. 9) Czasy reakcji oraz realizacji zgłoszeń z zakresu ust. 3: a) Czas reakcji na zgłoszenie - do 1 godziny zegarowej przez potwierdzenie w systemie zgłoszeniowym przyjęcia zlecenia do realizacji. b) Czas realizacji zgłoszenia - max 6 godzin zegarowych w ramach czasu przeznaczonego na czas świadczenia usług z ust. 3 od czasu reakcji na zgłoszenie 10) Ilość wizyt serwisowych zdalnych lub osobistych u beneficjenta w zależności od potrzeb i zgłoszeń.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
72611000-6
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/04/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT156000.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 141575.85 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WRZEŚNI
- Organizacja i przeprowadzenie jednodniowego wyjazdu integracyjnego do Wrocławia
- Remont zaplecza szatniowo - sanitarnego we Wrzesińskich Obiektach Sportowo - Rekreacyjnych
- Rozbudowa i przebudowa budynku OSP w Węgierkach
- Rewitalizacja skweru miejskiego przy ulicy Harcerskiej we Wrześni
więcej: przetargi w Wrześni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.