To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-04-06
Łódź: usługi w zakresie transportu drogowego..
Numer ogłoszenia: 66838 - 2011; data zamieszczenia: 06.04.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 11766 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Filharmonia Łódzka im. Artura Rubinsteina, ul. Narutowicza 20/22, 90-135 Łódź, woj. łódzkie, tel. 0-42 664 79 18, faks 0-42 664 79 70.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa instytucja kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługi w zakresie transportu drogowego...
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wyspecjalizowany transport do przewozu instrumentów i sprzętu poza granicami województwa łódzkiego Liczba transportów - 10 Samochód powinien mieć ładowność nie mniejszą niż 5000 kg Podajemy przybliżone pożądane wymiary samochodu: Szerokość - około 2500 Długość - około 7400 Wysokość około 2400 Samochody wyposażone w: - akcesoria niezbędne do zabezpieczenia instrumentów w trakcie transportu - tak by instrumenty pozostały nieruchome w trakcie jazdy - ogrzewanie przestrzeni ładunkowej - rampę, lub pomost załadowczy - silnik minimum Euro 4, Kierowcy posiadający: - znajomość instrumentarium orkiestrowego - znajomość technik przewozu instrumentów muzycznych oraz ich rozładunku i załadunku - wiedzę na temat przygotowania estrady do występu orkiestry - znajomość specyfiki pracy z orkiestrą - zakres obowiązków kierowców wchodzi rozładunek i załadunek samochodów Przy orkiestrze liczącej powyżej 50 osób konieczność drugiego pracownika/kierowcy na trasach zagranicznych. Suma dodatkowego ubezpieczenia 500,000 EURO szkód w mieniu W przypadku wyjazdu dłuższego niż 1 dzień wykonawca (tj kierowca, - y) ma zapewniony noclegi oraz posiłki. Zamówienie będzie dokonane nie później niż na 5 dni przed planowanym wyjazdem. Wykonawca musi mięć każdorazowo możliwość zapewnienia dwóch takich samych samochodów jednocześnie. W przypadku awarii samochodu, której nie da się usunąć w przeciągu 3 godzin (w przypadku awarii na terenie Polski) i przeciągu 8 godzin (w przypadku awarii poza granicami Polski) Wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie zapewnić samochód zastępczy o takich samych parametrach. Zamawiający zapewnia odpowiednie skrzynie, pokrowce, kufry, futerały itp. do prawidłowego przewozu instrumentów. Zamawiający w chwili obecnej może wskazać następujące trasy i terminy wyjazdów: 1. 1 - 13 lutego, Łódź, Belgia, Antwerpia - 2, 3 lutego Niemcy, Lippstadt 4 lutego Niemcy, Kempten - 5 lutego Niemcy, Tubingen - 6 lutego Szwajcaria, Zurich - 7, 8 lutego Włochy, Mediolan - 9 .10 lutego Włochy, Arona - 11 lutego 12 lutego - powrót 26 marca - Kraków 27 marca - Wrocław 30 marca - 1 kwietnia 29 marca wyjazd 30 marca, Niemcy, Kolonia 31 marca, Niemcy Muelenheim 1 kwietnia powrót Pozostałe trasy (jeśli wystąpią) będą miały miejsce na terenie Polski i nie będą trwały dłużej niż jeden dzień. Planowana ilość kilometrów: - w kraju 2 500 - za granicą 7 500..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.01.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"PIETER SMIT THEATER ROCK POLSKA" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"PIETER SMIT THEATER ROCK POLSKA" SP. Z O.O.
- Pieter Smit Theater Rock Polska Sp. z o.o., ul. Przemysłowa 1, 41-300 Dąbrowa Górnicza, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 43000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 50786,70
Oferta z najniższą ceną: 50786,70 / Oferta z najwyższą ceną: 50786,70
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamawiający dwukrotnie ogłosił przetarg nieograniczony na usługę w zakresie transportu drogowego. Z pierwotnych 4 zadań w przypadku dwóch zostały zawarte umowy, w przypadku dwóch pozostałych zadań dwukrotnie nie została złożona żadna oferta. Zgodnie z brzmieniem art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, jeżeli taka sytuacja ma miejsce 2 razy, a przynajmniej jedno z postępowań było prowadzone w trybie przetargu ograniczonego lub nieograniczonego, zamawiający ma prawo udzielić zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Wykonywanie przeglądów, konserwacji i napraw instalacji systemów sygnalizacji w budynkach I Oddziału ZUS w Łodzi (postępowanie prowadzone z dopuszczeniem składania ofert częściowych - trzy części).
- Przebudowa połączona ze zmianą sposobu użytkowania lokalu usługowego na żłobek miejski wraz z przebudową strefy wejściowej przy ul. Narutowicza 78A w Łodzi wraz z dostawą i montażem wyposażenia
- "Dostawa piasku do zimowego utrzymania dróg w 2025 roku z podziałem na zadania"
- Zakup wraz z sukcesywną dostawą i rozładunkiem do Apteki szpitalnej Spec. Psych. ZOZ w Łodzi leku Spravato do Programu Lekowego leczenia chorych na depresję lekooporną.
- Usługa prania bielizny szpitalnej oraz dzierżawa systemu UHF z automatyczną identyfikacją asortymentu pralniczego dla Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego Nr. 1 im. N. Barlickiego w Łodzi
- Zapewnienie sal warsztatowych wraz z usługą restauracyjną.
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zagospodarowanie i odbiór komponentu budowlanego powstałego z popiołu"
- Świadczenie usług transportu sanitarnego dla Specjalistycznego Szpitala Miejskiego im. M. Kopernika w Toruniu
- Usługa transportu sanitarnego dla WSS nr 4 w Bytomiu w zakresie transportu preparatów do żywienia pozajelitowego, płynów infuzyjnych oraz sprzętu medycznego
- Przewóz uczniów szkół podstawowych wraz z opiekunami na zajęcia nauki pływania do Parku Wodnego w Tarnowskich Górach wraz z odwiezieniem po zajęciach do szkoły w roku 2025
- Zakup i sukcesywne dostawy nowych płyt drogowych wielootworowych typu Jumbo o wymiarach 100x75x12,5 cm w ilości 6.500 sztuk.
- Dostawa kamienia wapiennego z przeznaczeniem na remont nawierzchni dróg gminnych na terenie Gminy Kowalewo Pomorskie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.