Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-05-11
Ząbki: Modernizację nawierzchni dojazdów gospodarczych w lennictwach: Fidest oddz. 49-60, 61-67, 62-68, 63-69, 64-70, 65-71, Łęka oddz. 137-180, 137-138, Fidest oddz.. 55, 66, 65, 71,70, 77, 85
Numer ogłoszenia: 66847 - 2015; data zamieszczenia: 11.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Drewnica , ul. Kolejowa 31, 05-091 Ząbki, woj. mazowieckie, tel. 022 7816250, faks 022 7816209.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://drewnica.warszawa.lasy.gov.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Lasy Państwowe.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizację nawierzchni dojazdów gospodarczych w lennictwach: Fidest oddz. 49-60, 61-67, 62-68, 63-69, 64-70, 65-71, Łęka oddz. 137-180, 137-138, Fidest oddz.. 55, 66, 65, 71,70, 77, 85.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie robót budowlanych (typu zaprojektuj i wybuduj) polegających na: wykonanie projektu technicznego i po zatwierdzeniu go przez Zamawiającego, wykonania robót budowlanych określonych w tym projekcie. Zamówienie podzielone jest na części, których wielkość określa Program funkcjonalno-użytkowy, ędący integralną częścią SIWZ. Miejscem realizacji zamówienia jest: dla części 1 - leśnictwo Fidest oddz. 49-60, 61-67, 62-68, 63-69, 64-70, 65-71, dla części 2 - leśnictwo Łęka oddz. 137-180, 137-138 i dla części 3 - leśnictwo Fidest oddz.. 55, 66, 65, 71,70, 77, 85..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego, liczonych odrębnie dla każdej części.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.23-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zadanie nr 1 - 13 000.00 zł (słownie: trzynaście tysięcy 00/100) Zadanie nr 2 - 12 000.00 zł (słownie: dwanaście tysięcy 00/100) Zadanie nr 3 - 13 000.00 zł (słownie: trzynaście tysięcy 00/100)
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia, to znaczy. że wykonali z należytą starannością w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie 1)co najmniej dwie roboty budowlane obejmujące budowę, przebudowę lub remont dróg, w podobnej technologii, przy użyciu materiałów co najmniej posiadających wymagane parametry techniczne i spełniające normy ekologiczne określone w programach funkcjonalno-użytkowych (określonych dla każdej części niniejszego zamówienia) i o wartości 1)dla części nr 1 i jeżeli oferta opiewa na dwie lub wszystkie części - co najmniej 600 000,00 PLN. 2)dla części nr 2 - co najmniej 400 000,00 PLN. 3)dla części nr 3 - co najmniej 400 000,00PLN. oraz w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie 1)co najmniej 1 dokumentację projektową obejmującą budowę, przebudowę lub remont , przy zastosowaniu podobnej technologii lub w technologii spełniającej większe wymagania, o długości co najmniej 1)dla części nr 1 - jeżeli oferta opiewa na dwie lub wszystkie części, co najmniej 4km. 2)dla części nr 2 - co najmniej 1km. 3)dla części nr 3 - co najmniej 3km. Wskazanym jest wykazanie spełniania powyższych wymagań poprzez przedstawienie wykonanych dokumentacji projektowych oraz zrealizowanych inwestycji, robót budowlanych w ramach zamówień na roboty budowlane typu -zaprojektuj i wybuduj. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tzn. że dysponują (lub będą dysponować) co najmniej 1) 1 osobą z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej. 2) 1 osobą z uprawnieniami budowlanymi do projektowania w specjalności budownictwa drogowego. W obu przypadkach dopuszcza się wykazanie spełniania powyższych wymagań poprzez osobę posiadająca uprawnienia budowlane dotyczące zarówno wykonawstwa jak i projektowania. Przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, wydane na podstawie ustawy Prawo budowlane (j.t. Dz.U. z 2013 r. poz. 1409, ze zm.) oraz rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2006 r. Nr 83, poz. 578, ze zm.) lub odpowiadające im inne ważne uprawnienia budowlane wydane na mocy wcześniej obowiązujących przepisów. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji finansowej, tzn. że posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż: 1)450 000,00 PLN dla części nr 1 2)350 000,00 PLN dla części nr 2 3)450 000,00 PLN dla części Nr 3 W przypadku składania oferty na dwie lub wszystkie części należy zsumować wartości dla części na które jest złożona oferta. oraz sytuacji ekonomicznej, tzn. że posiadają lub będą posiadali w okresie wykonywania zamówienia 1) ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. 2) ubezpieczenia budowy w zakresie odpowiedzialności od następstw nieszczęśliwych wypadków i kradzieży mienia na czas przekazania terenu budowy przez Zamawiającego. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
Wykaz wykonanych robót należy wykonać wg wzoru określonego w SIWZ, oraz dostarczyć poświadczenie przez osobę uprawnioną, że roboty te zostały wykonane bądż są wykonywane należycie.; - oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 60
- 2 - Termin wykonania - 20
- 3 - Udzielenie gwarancji - 20
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lasy.warszawa.pl/drewnica/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedzibie Zamawiającego - 05-091 Ząbki ul. Kolejowa 31.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.05.2015 godzina 09:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego pokój nr 15 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Modernizację nawierzchni dojazdu gospodarczego w leśnictwie, Fidest oddz. 49-60, 61-67, 62-68, 63-69, 64-70, 65-71,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zgodnie z programem funkcjonalno użytkowym.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.23-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 60
- 2. Termin wykonania - 20
- 3. Udzielenie gwarancji - 20
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Modernizację nawierzchni dojazdu gospodarczego w lennictwie: Łęka oddz. 137-180, 137-138.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zgodnie z programem funkcjonalno użytkowym.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.23-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 60
- 2. Termin wykonania - 20
- 3. Udzielenie gwarancji - 20
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Modernizacja nawierzchni dojazdu gospodarczego w leśnictwie Fidest oddz.. 55, 66, 65, 71,70, 77, 85.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zgodnie z programem funkcjonalno użytkowym.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.23-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 60
- 2. Termin wykonania - 20
- 3. Udzielenie gwarancji - 20
INNE PRZETARGI Z ZĄBEK
- Budowa strefy sportu dla dorosłych oraz placu zabaw przy skrzyżowaniu ul. Reymonta i Andersena w Ząbkach
- Usługi w zakresie transportu dzieci niepełnosprawnych zamieszkałych w Ząbkach do szkół i placówek oświatowych w roku szkolnym 2024/2025
- Dostawa artykułów biurowych na potrzeby Mazowieckiego Szpitala Wojewódzkiego Drewnica Sp. zo. o.
więcej: przetargi w Ząbkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie bieżącej konserwacji obiektów mostowych zlokalizowanych w ciągach dróg Wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Łodzi, 3 zadania.
- PRZEBUDOWA UL. DĘBOWEJ W JAROGNIEWIE ORAZ PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ W M. OŁUŻNA, CELEM POPRAWY INFRASTRUKTURY DROGOWEJ NA TERENIE GMINY GOŚCINO.
- Remont drogi powiatowej nr 2324G na odcinku Rybina - Cegielnia
- Remonty nawierzchni bitumicznych dróg i ulic na terenie miasta Tychy w 2024 roku - 2 postępowanie
- Wykonanie części układu komunikacyjnego na terenie Parku Szelągowskiego w Poznaniu
- Remonty bieżące dróg, chodników i placów o nawierzchniach innych niż asfaltowe oraz urządzeń odwadniających.
więcej: Wymiana nawierzchni drogowej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.