eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ząbki › Modernizację nawierzchni dojazdów gospodarczych w lennictwachFidest oddz. 49-60, 61-67, 62-68, 63-69, 64-70, 65-71, Łęka oddz. 137-180, 137-138, Fidest oddz.. 55, 66, 65, 71,70, 77, 85

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-05-11

Ząbki: Modernizację nawierzchni dojazdów gospodarczych w lennictwach: Fidest oddz. 49-60, 61-67, 62-68, 63-69, 64-70, 65-71, Łęka oddz. 137-180, 137-138, Fidest oddz.. 55, 66, 65, 71,70, 77, 85
Numer ogłoszenia: 66847 - 2015; data zamieszczenia: 11.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Drewnica , ul. Kolejowa 31, 05-091 Ząbki, woj. mazowieckie, tel. 022 7816250, faks 022 7816209.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://drewnica.warszawa.lasy.gov.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Lasy Państwowe.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizację nawierzchni dojazdów gospodarczych w lennictwach: Fidest oddz. 49-60, 61-67, 62-68, 63-69, 64-70, 65-71, Łęka oddz. 137-180, 137-138, Fidest oddz.. 55, 66, 65, 71,70, 77, 85.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie robót budowlanych (typu zaprojektuj i wybuduj) polegających na: wykonanie projektu technicznego i po zatwierdzeniu go przez Zamawiającego, wykonania robót budowlanych określonych w tym projekcie. Zamówienie podzielone jest na części, których wielkość określa Program funkcjonalno-użytkowy, ędący integralną częścią SIWZ. Miejscem realizacji zamówienia jest: dla części 1 - leśnictwo Fidest oddz. 49-60, 61-67, 62-68, 63-69, 64-70, 65-71, dla części 2 - leśnictwo Łęka oddz. 137-180, 137-138 i dla części 3 - leśnictwo Fidest oddz.. 55, 66, 65, 71,70, 77, 85..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego, liczonych odrębnie dla każdej części.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.23-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zadanie nr 1 - 13 000.00 zł (słownie: trzynaście tysięcy 00/100) Zadanie nr 2 - 12 000.00 zł (słownie: dwanaście tysięcy 00/100) Zadanie nr 3 - 13 000.00 zł (słownie: trzynaście tysięcy 00/100)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia, to znaczy. że wykonali z należytą starannością w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie 1)co najmniej dwie roboty budowlane obejmujące budowę, przebudowę lub remont dróg, w podobnej technologii, przy użyciu materiałów co najmniej posiadających wymagane parametry techniczne i spełniające normy ekologiczne określone w programach funkcjonalno-użytkowych (określonych dla każdej części niniejszego zamówienia) i o wartości 1)dla części nr 1 i jeżeli oferta opiewa na dwie lub wszystkie części - co najmniej 600 000,00 PLN. 2)dla części nr 2 - co najmniej 400 000,00 PLN. 3)dla części nr 3 - co najmniej 400 000,00PLN. oraz w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie 1)co najmniej 1 dokumentację projektową obejmującą budowę, przebudowę lub remont , przy zastosowaniu podobnej technologii lub w technologii spełniającej większe wymagania, o długości co najmniej 1)dla części nr 1 - jeżeli oferta opiewa na dwie lub wszystkie części, co najmniej 4km. 2)dla części nr 2 - co najmniej 1km. 3)dla części nr 3 - co najmniej 3km. Wskazanym jest wykazanie spełniania powyższych wymagań poprzez przedstawienie wykonanych dokumentacji projektowych oraz zrealizowanych inwestycji, robót budowlanych w ramach zamówień na roboty budowlane typu -zaprojektuj i wybuduj. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tzn. że dysponują (lub będą dysponować) co najmniej 1) 1 osobą z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej. 2) 1 osobą z uprawnieniami budowlanymi do projektowania w specjalności budownictwa drogowego. W obu przypadkach dopuszcza się wykazanie spełniania powyższych wymagań poprzez osobę posiadająca uprawnienia budowlane dotyczące zarówno wykonawstwa jak i projektowania. Przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, wydane na podstawie ustawy Prawo budowlane (j.t. Dz.U. z 2013 r. poz. 1409, ze zm.) oraz rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2006 r. Nr 83, poz. 578, ze zm.) lub odpowiadające im inne ważne uprawnienia budowlane wydane na mocy wcześniej obowiązujących przepisów. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji finansowej, tzn. że posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż: 1)450 000,00 PLN dla części nr 1 2)350 000,00 PLN dla części nr 2 3)450 000,00 PLN dla części Nr 3 W przypadku składania oferty na dwie lub wszystkie części należy zsumować wartości dla części na które jest złożona oferta. oraz sytuacji ekonomicznej, tzn. że posiadają lub będą posiadali w okresie wykonywania zamówienia 1) ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. 2) ubezpieczenia budowy w zakresie odpowiedzialności od następstw nieszczęśliwych wypadków i kradzieży mienia na czas przekazania terenu budowy przez Zamawiającego. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Wykaz wykonanych robót należy wykonać wg wzoru określonego w SIWZ, oraz dostarczyć poświadczenie przez osobę uprawnioną, że roboty te zostały wykonane bądż są wykonywane należycie.;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 60
  • 2 - Termin wykonania - 20
  • 3 - Udzielenie gwarancji - 20

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lasy.warszawa.pl/drewnica/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedzibie Zamawiającego - 05-091 Ząbki ul. Kolejowa 31.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.05.2015 godzina 09:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego pokój nr 15 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Modernizację nawierzchni dojazdu gospodarczego w leśnictwie, Fidest oddz. 49-60, 61-67, 62-68, 63-69, 64-70, 65-71,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zgodnie z programem funkcjonalno użytkowym.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.23-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Termin wykonania - 20
    • 3. Udzielenie gwarancji - 20

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Modernizację nawierzchni dojazdu gospodarczego w lennictwie: Łęka oddz. 137-180, 137-138.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zgodnie z programem funkcjonalno użytkowym.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.23-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Termin wykonania - 20
    • 3. Udzielenie gwarancji - 20

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Modernizacja nawierzchni dojazdu gospodarczego w leśnictwie Fidest oddz.. 55, 66, 65, 71,70, 77, 85.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zgodnie z programem funkcjonalno użytkowym.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.23-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Termin wykonania - 20
    • 3. Udzielenie gwarancji - 20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.