Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-01-04
Myszków: Przygotowanie i podawanie jednodaniowych gorących posiłków w ramach Programu wieloletniego Pomoc państwa w zakresie dożywiania dla osób uprawnionych z terenu miasta Myszkowa
Numer ogłoszenia: 6688 - 2013; data zamieszczenia: 04.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Myszkowie , ul. Pułaskiego 7, 42-300 Myszków, woj. śląskie, tel. 034 313 56 30, faks 034 313 56 30.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie i podawanie jednodaniowych gorących posiłków w ramach Programu wieloletniego Pomoc państwa w zakresie dożywiania dla osób uprawnionych z terenu miasta Myszkowa.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i podawanie jednodaniowych gorących posiłków dla osób uprawnionych z terenu miasta Myszków. Usługa powyższa obejmuje:Przygotowanie i podania posiłków w okresie trwania umowy osobom uprawnionym na podstawie talonu wydanego przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Myszkowie. Talon obejmuje okres jednego miesiąca. Wykonawca będzie realizował przedmiot zamówienia w oparciu o GMP ( dobra praktyka produkcyjna) i GHP (dobra praktyka higieniczna) oraz system HACCP (bezpieczeństwo żywności i zdrowia konsumenta) zgodnie z ustawą o bezpieczeństwie żywności i żywienia z dnia 25.08.2006r. ( Dz. U. Z 2010r Nr 136 poz.914). Posiłki będą wydawane w lokalu Wykonawcy i przez pracowników Wykonawcy, znajdującego się w obrębie miasta Myszków (w promieniu do 2 km licząc od Dworca PKP w Myszkowie). Osoby uprawnione powinny otrzymać gorący posiłek ( może być spożyty na miejscu bądź pobrany na wynos). Gorący posiłek składa się z: 1. zupy - pojemność nie mniejsza niż 500ml (kaloryczność posiłku nie mniejsza niż 700kcal, 2. wkładki mięsnej (mięso lub kiełbasa) - 70 g conajmniej 3 razy w tygodniu, 3. porcji pieczywa - 2 kromki chleba lub duża bułka. Posiłki powinny być wydawane przez 7 dni w tygodniu w godzinach 11.00 - 14.00. Wykonawca zapewni możliwość spożycia posiłku na miejscu dla co najmniej 15% liczby osób uprawnionych.Wykonawca jest zobowiązany do zakazu sprzedaży i podawania alkoholu w czasie wydawania posiłków dla klientów Ośrodka. W przypadku awarii lub innych nieprzewidzianych wydarzeń Wykonawca zobowiązany jest zapewnić posiłki o nie gorszej jakości na swój koszt, z innych źródeł. Przewidywana liczba posiłków w okresie trwania umowy wynosi ok. 113850 porcji. Liczba wydawanych posiłków dziennie będzie wynosiła ok. 330. Ostateczna liczba posiłków może ulec zmianie (zmniejszeniu lub zwiększeniu) w zależności od faktycznej liczby potrzebujących. Z tytułu ewentualnego zmniejszenia wielkości zamówienia Zamawiający nie ponosi żadnych konsekwencji. Wykonawca ponosi odpowiedzialność (w tym finansową) za wszelkie stwierdzone nieprawidłowości usług żywieniowych ujawnione przez uprawnione organy kontrolne. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i podawaniem gorących posiłków..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków 55.32.00.00 - Usługi podawania posiłków .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawcy wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, opatrzony klauzulą Za zgodność z oryginałem i poświadczony przez Wykonawcę.Wykonawca powinien posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, jeśli przepisy prawa nakładaja obowiązek ich posiadania.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Udokumentowane doświadczenie w wykonywaniu zamówień odpowiadających charakterowi niniejszego przetargu. Wykaz zrealizowanych co najmniej 2 usług wraz z referencjami w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 oraz art.24 ust.2 pkt 1,3,4 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca powinien : -spełniać wymogi określone w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych . -posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. -posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie. -dysponować odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. -znajdować się w odpowiedniej sytuacji ekonomicznej i finansowej. Zgodnie z drukiem dołączonym do specyfikacji.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Aktualne na dzień składania oferty zaświadczenie z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego o niezaleganiu ze składkami (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). Aktualne na dzień składania oferty zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o braku zaległości podatkowych (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oświadczenie, że Wykonawca posiada aktualny certyfikat HACCP wystawiony dla podmiotów zobowiązanych do wprowadzenia zasad systemu analizy zagrożeń i krytycznych punktów kontroli lub przedstawią informację, że system został wdrożony lub, że jest wdrażany (zał. nr 3 do oferty) oraz oświadczenie potwierdzające, że posiłki będą realizowane w zakładzie spełniającym wymagania higieniczno-sanitarne dla zakładów produkujących lub wprowadzających do obrotu środki spożywcze ( zał. nr 3 do oferty) Aktualna decyzja Powiatowej Stacji Sanitarno- Epidemiologicznej stwierdzająca spełnienie przez obiekt ustawowych wymagań. Dokument stwierdzający tytuł prawny do lokalu gastronomicznego- prawo dysponowania lokalem wraz z adresem lokalu w którym będą podawane posiłki. Wypełniony i podpisany formularz oferty wraz z załącznikami
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mops.miastomyszkow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Myszkowie ul.Pułaskiego 7, 42-300 Myszków, woj.śląskie, pok.nr 6.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.01.2013 godzina 10:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Pułaskiego 7, 42-300 Myszków, woj.śląskie, pok. nr 2.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z MYSZKOWA
- ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ
- "Odnawialne źródła energii w Klastrze Energii Powiatu Myszkowskiego" - 3 części
- Usługi w zakresie odbioru wraz z załadunkiem, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne
- Dostawa ciekłego tlenu medycznego wraz z montażem i najmem zbiornika oraz parownicy dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Myszkowie
- "Dostawa odczynników laboratoryjnych do badań hematologicznych wraz z najmem analizatora na potrzeby Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej SPZOZ w Myszkowie"
- Dostawa serwerów z licencjami
więcej: przetargi w Myszkowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przygotowywanie w placówkach Zamawiającego i wydawanie gorących posiłków dla uczniów szkół podstawowych oraz oddziałów przedszkolnych na terenie gminy Białe Błota w roku szkolnym 2025/2026
- Kompleksowa organizacja i obsługa wydarzenia Clusters meet Regions w Rzeszowie
- "Świadczenie usługi wyżywienia uczestników projektu uczestniczących w 3-dniowych zjazdach nad jeziorem Garczyn w roku 2025 "
- Usługa cateringowa zbiorowego żywienia w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 8 im. Jana Pawła II w Gdańsku
- Świadczenie usług gastronomicznych polegających na przygotowaniu, dostarczaniu i serwowaniu śniadań dla gości Hotelu Książ, mieszczącym się na terenie kompleksu zamkowo-parkowego Książ
- Świadczenie usług gastronomicznych i hotelarskich w związku z organizacją szkoleń przez Centrum Szkolenia Strzeleckiego Lasów Państwowych w 2025 roku.
więcej: Usługi podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.