eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ElblągDostawa sprzętu do laparodkopowych zabiegów jelita grubego dla Oddz. Chirurgii Onkologicznej W.Sz.Z w Elblągu (25/2008)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-03

Elbląg: Dostawa sprzętu do laparodkopowych zabiegów jelita grubego dla Oddz. Chirurgii Onkologicznej W.Sz.Z w Elblągu (25/2008)
Numer ogłoszenia: 66922 - 2008; data zamieszczenia: 03.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Zespolony w Elblągu, ul. Królewiecka 146, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. (055) 2344111, fax 055 2345547.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.elblag.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu do laparodkopowych zabiegów jelita grubego dla Oddz. Chirurgii Onkologicznej W.Sz.Z w Elblągu (25/2008).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sterylnego sprzętu laparoskopowego, jednorazowego użytku do wykonywania zabiegów laparoskopowych jelita grubego CPV 33 16 20 00 -3 dla potrzeb Oddziału Chirurgii Onkologicznej Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu w trzech pakietach, w okresie 12 miesięcy Zamówienie obejmuje niżej wymieniony asortyment: pakiet nr 1 - uniwersalny stapler endoskopowy z możliwością artykulacji 0 22 i 45 stopni, do ładunków liniowych z nożem o długości zespolenia 30, 45 i 60mm. w ilości 12 szt. - ładunek z nożem do uniwersalnego staplera endoskopowego, długość zespolenia 60mm., wysokość otwartej zszywki 3,5mm. (tkanka standardowa), możliwość artykulacji o 22 i 45 stopni w obie strony, dwa potrójne rzędy zszywek w ilości 6 szt. - ładunek z nożem do uniwersalnego staplera endoskopowego, długość zespolenia 60mm., wysokość otwartej zszywki 4,8mm. (tkanka gruba), możliwość artykulacji o 22 i 45 stopni w obie strony, dwa potrójne rzędy zszywek w ilości 42 szt. - kleszczyki przytrzymujące jednorazowego użytku tępe 5mm. w ilości 30 szt. pakiet nr 2 - endoskopowy stapler liniowy z nożem i giętkim przegubem, długość zespolenia 45 mm., tkanka zwykła, 4 rzędy zszywek, długość ramienia 34 cm., jednorazowego użytku, sterylny w ilości 3 szt. - endoskopowy stapler liniowy z nożem i giętkim przegubem, długość zespolenia 45 mm., tkanka gruba, 4 rzędy zszywek, długość ramienia 34 cm., jednorazowego użytku, sterylny w ilości 10 szt. - ładunek do staplera z pozycji 1 i 2, tkanka zwykła, 4 rzędy zszywek, długość zespolenia 45mm. w ilości 10 szt. - ładunek do staplera z pozycji 1 i 2, tkanka gruba, 4 rzędy zszywek, długość zespolenia 45mm. w ilości 40 szt. - urządzenie do wykonywania zabiegow endoskopowych z asystą ręki w ilości 10 szt. pakiet nr 3 - trokar jednorazowy z ostrzem 15mm. (redukcja 10-15) w ilości 20 szt. - trokar jednorazowy z ostrzem 12mm. (redukcja 5-12) w ilości 40 szt.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.16.20.00 - Urządzenia i przyrządy używane na salach operacyjnych Kod CPV wg słownika 2008: 33.16.20.00 - Urządzenia i przyrządy używane na salach operacyjnych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą ubiegać się jedynie Wykonawcy, którzy: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania działalności będącej przedmiotem niniejszego zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych ((tekst jednolity Dz.U z 2007r. Nr 223 poz. 1655). Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunków na podstawie dokumentów załączonych do oferty /spełnia/nie spełnia/ .
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty, jakie powinni dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane z dnia 19 maja 2006r. oraz inne dokumenty i oświadczenia. Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, Zamawiający żąda: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert . 2.Oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. 3.Oświadczenie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. Ponadto oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1.Formularz ofertowy - załącznik nr 4 do SIWZ. 2.Wypełnione i podpisane formularze asortymentowo cenowe - odpowiednio do zaoferowanych pakietów - załączniki nr 1, 2 i 3 3.Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (o ile nie wynika dokumentów rejestracyjnych) w przypadku podpisywania oferty przez osoby przez osoby nie wpisane do dokumentów rejestracyjnych. 4.Oświadczenie Wykonawcy, że zapoznał się z warunkami przetargu zawartymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w tym z kryteriami oceny ofert oraz załącznikami do SIWZ oraz że przyjmuje je bez zastrzeżeń. 5.Oświadczenie Wykonawcy, że w przypadku wybrania jego oferty zobowiązuje się do podpisania umowy stanowiącej załącznik nr 7 do SIWZ oraz zgodnie z treścią oferty. 6.Dokumenty dopuszczające do obrotu i używania zgodnie z Ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20.04.2004r. (Dz.U. Nr 93 poz. 896) 7.Wskazanie przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia , której wykonanie powierzy podwykonawcom. 8.Wykaz wszystkich dokumentów - spis zawartości złożonej oferty W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda: 1. Opisów oferowanego przedmiotu zamówienia, z którego jednoznacznie wynika, że zaoferowany przedmiot zamówienia spełnia wymogi stawiane przez Zamawiającego określone w pkt. 3.2 SIWZ Opis przedmiotu zamówienia .

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.elblag.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Zespolony w Elblągu ul. Królewiecka 146, 82-300 Elbląg Sekcja Zaoatrzenia i Zamówień Publicznych lok. 072.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.04.2008 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego, 82-300 Elbląg ul. Królewiecka 146 (pok. 44 na parterze)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet nr 1 - uniwersalny stapler endoskopowy z możliwością artykulacji 0 22 i 45 stopni, do ładunków liniowych z nożem o długości zespolenia 30, 45 i 60mm. w ilości 12 szt. - ładunek z nożem do uniwersalnego staplera endoskopowego, długość zespolenia 60mm., wysokość otwartej zszywki 3,5mm. (tkanka standardowa), możliwość artykulacji o 22 i 45 stopni w obie strony, dwa potrójne rzędy zszywek w ilości 6 szt. - ładunek z nożem do uniwersalnego staplera endoskopowego, długość zespolenia 60mm., wysokość otwartej zszywki 4,8mm. (tkanka gruba), możliwość artykulacji o 22 i 45 stopni w obie strony, dwa potrójne rzędy zszywek w ilości 42 szt. - kleszczyki przytrzymujące jednorazowego użytku tępe 5mm. w ilości 30 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.20.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet nr 2 - endoskopowy stapler liniowy z nożem i giętkim przegubem, długość zespolenia 45 mm., tkanka zwykła, 4 rzędy zszywek, długość ramienia 34 cm., jednorazowego użytku, sterylny w ilości 3 szt. - endoskopowy stapler liniowy z nożem i giętkim przegubem, długość zespolenia 45 mm., tkanka gruba, 4 rzędy zszywek, długość ramienia 34 cm., jednorazowego użytku, sterylny w ilości 10 szt. - ładunek do staplera z pozycji 1 i 2, tkanka zwykła, 4 rzędy zszywek, długość zespolenia 45mm. w ilości 10 szt. - ładunek do staplera z pozycji 1 i 2, tkanka gruba, 4 rzędy zszywek, długość zespolenia 45mm. w ilości 40 szt. - urządzenie do wykonywania zabiegow endoskopowych z asystą ręki w ilości 10 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.20.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet nr 3 - trokar jednorazowy z ostrzem 15mm. (redukcja 10-15) w ilości 20 szt. - trokar jednorazowy z ostrzem 12mm. (redukcja 5-12) w ilości 40 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.20.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.