Ogłoszenie z dnia 2010-03-10
Iława: Usługa eksploatacji systemu informatycznego CliniNet w Powiatowym Szpitalu im. Wł. Biegańskiego w Iławie (nr sprawy 3/2010)
Numer ogłoszenia: 66966 - 2010; data zamieszczenia: 10.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Szpital im. Wł. Biegańskiego , ul. Wł. Andersa 3, 14-200 Iława, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6488690, faks 089 6492425.
- Adres strony internetowej zamawiającego: szpital.ilawa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa eksploatacji systemu informatycznego CliniNet w Powiatowym Szpitalu im. Wł. Biegańskiego w Iławie (nr sprawy 3/2010).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa eksploatacji systemu informatycznego CliniNet w Powiatowym Szpitalu im. Wł. Biegańskiego w Iławie 2. W skład przedmiotu zamówienia wchodzi świadczenie n/m usług serwisowych systemu informatycznego CliniNet: 2.1. Analizowanie i nadzorowanie wprowadzanych do systemu danych w celu utrzymania spójności i poprawności działania systemu oraz komunikacji z NFZ 2.2. Konfiguracja nowych instalacji aplikacji 2.3. Zmiany konfiguracji aplikacji na serwerze 2.4. Zmiany konfiguracji aplikacji na stacjach roboczych 2.5. Pomoc przy administrowaniu Użytkownikami aplikacji - zmiana haseł, praw i danych, dodawanie nowych Użytkowników 2.6. Pomoc dla osób wprowadzających dane rozliczeniowe przy wyznaczaniu grup JGP, konsultacje merytoryczne. 2.7. Pomoc przy definiowaniu i wykonywaniu sprawozdań dla potrzeb wewnętrznych jednostki oraz dla instytucji zewnętrznych w miarę możliwości technicznych systemu: a. Karty Statystyczne i inne dokumenty statystyczne prawnie wymagane. b. raporty statystyczne c. raporty dla płatników usług medycznych d. inne raporty lub zestawienia wewnętrzne lub zewnętrzne niezbędne do poprawnego funkcjonowania szpitala przygotowane w porozumieniu z Działem Organizacyjnym Szpitala; 2.8. Wprowadzanie modyfikacji do wydruków, dokumentacji medycznej na konkretne potrzeby szpitala; 2.9. Pomoc przy rozliczaniu umów szpitala w komunikacji z NFZ (konsultacje merytoryczne w szerokim zakresie, tworzenie raportów statystycznych i rozliczeniowych, wyjaśnianie niezrozumiałych komunikatów z NFZ w celu usuwania błędów): a. pomoc przy przesyłaniu danych między modułami CliniNET do Diagnostyka i Laboratorium; 2.10. Podejmowanie bezpośrednich działań mających na celu eliminowanie drobnych błędów powstałych w trakcie pracy Użytkowników, nie wynikających z błędu aplikacji, wymagających krótkiego czasu reakcji, a niemożliwych (lub czasochłonnych) do usunięcia z poziomu aplikacji jedynie bazy danych (podwójne wizyty, błędy w numeracji KG itp.); 2.11. Szkolenia (online z wykorzystaniem VNC i łącza szyfrowanego lub w siedzibie Szpitala) Użytkowników gdy jest to podyktowane znaczącymi zmianami wprowadzonymi w kolejnych wersjach aplikacji lub niezbędnym uzupełnieniem wiedzy poszczególnym grupom Użytkowników; 2.12. Utrzymywanie współpracy z liderami poszczególnych komórek oraz grup zawodowych mające na celu utrzymanie wysokiego poziomu obsługi systemu pośród pracowników szpitala; 2.13. Doradztwo w zakresie planowania podziału obowiązków/pracy przy optymalnym wykorzystaniu wdrożonych części systemu w celu usprawnienia działania pracy personelu; 2.14. Dokonywanie indywidualnych zmian elementów (zasobów) aplikacji na potrzeby szpitala nie wymagających upgrade u lub wprowadzenia poprawek od strony producenta np.: formaty ksiąg, słowniki indywidualne (zasoby, materiały, urządzenia), dane opisowe, raporty itp. 2.15. Monitorowanie wydajności i dostosowanie parametrów baz według aktualnych potrzeb i możliwości; 2.16. Korekty danych w bazie w miarę możliwości, jeśli są niewykonalne z poziomu aplikacji, wynikające z winy Użytkownika, a nie działania aplikacji; 2.17. Aktualizacja statystyk; 2.18. Reindeksacja bazy; 2.19. Okresowe sprawdzenie wykonania automatycznej archiwizacji bazy danych. 2.20. Doradztwo i konsultacje przy rozszerzaniu i rozbudowie systemu o kolejne moduły lub/i funkcjonalności w części związanej z oprogramowaniem oraz koniecznymi wymaganiami sprzętowymi. 2.21. Pomoc przy eksploatacji wdrożonych, a nie uruchomionych w pełni części systemu w zakresie instalacji, konfiguracji i wstępnych szkoleń Użytkowników oraz liderów wraz z nadzorowaniem działania uruchomionego elementu wdrożenia..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.25.00.00 - Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
2.1. Zamawiający uzna warunek opisany w punkcie 1.1. za spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o posiadaniu uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania (Załącznik nr 3 do SIWZ)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
2.2. Zamawiający uzna warunek opisany w punkcie 1.2. za spełniony, jeżeli wykonawca złoży wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączy dokumenty potwierdzające, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie- potwierdzający wykonanie minimum dwóch usług eksploatacji systemu informatycznego CliniNet o wartości brutto minimum 40.000,00 PLN każda,
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
2.3. Zamawiający uzna warunek opisany w punkcie 1.3. za spełniony, jeżeli wykonawca złoży wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami potwierdzający dysponowanie minimum 1 osobą posiadającą certyfikat odbycia szkolenia w zakresie eksploatacji systemu CliniNET (min. w zakresie Ruch Chorych, Kodowanie, Statystyka, Raporty z Bazy Danych, obsługa Modułu Administracyjnego, wydruki, formularze, konfiguracja aplikacji i poszczególnych modułów), w zakresie aplikacji NetRAAD (konfiguracja aplikacji, listy robocze, zlecenia, PACS, RIS,), w zakresie aplikacji STER (eksporty, korekty świadczeń i sprawozdań, nadzorowanie importów z CN, korygowanie procedur przekazujących dane z CN, nadzorowanie poprawności importów komunikatów zwrotnych z OW NFZ, korekty poszczególnych świadczeń wymagających ingerencji w Bazę Danych)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
2.3. Zamawiający uzna warunek opisany w punkcie 1.3. za spełniony, jeżeli wykonawca złoży wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami potwierdzający dysponowanie minimum 1 osobą posiadającą certyfikat odbycia szkolenia w zakresie eksploatacji systemu CliniNET (min. w zakresie Ruch Chorych, Kodowanie, Statystyka, Raporty z Bazy Danych, obsługa Modułu Administracyjnego, wydruki, formularze, konfiguracja aplikacji i poszczególnych modułów), w zakresie aplikacji NetRAAD (konfiguracja aplikacji, listy robocze, zlecenia, PACS, RIS,), w zakresie aplikacji STER (eksporty, korekty świadczeń i sprawozdań, nadzorowanie importów z CN, korygowanie procedur przekazujących dane z CN, nadzorowanie poprawności importów komunikatów zwrotnych z OW NFZ, korekty poszczególnych świadczeń wymagających ingerencji w Bazę Danych)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
2.4. Zamawiający uzna warunek opisany w punkcie 1.4. za spełniony, jeśli wykonawca złoży oświadczenie, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej realizację zamówienia (Załącznik nr 3 do SIWZ)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
3. Umowa może zostać zmieniona w przypadku: 3.1.gdy podczas realizacji umowy wystąpią nieprzewidywalne zdarzenia lub okoliczności, jak w szczególności klęski żywiołowe, strajki, zamieszki, konflikty zbrojne, które uniemożliwiają zrealizowanie przedmiotu zamówienia w sposób, w zakresie i w terminie przewidzianym w ofercie. 3.2.istotnej zmiany stosunków spełnianie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami lub groziłoby, co najmniej jednej ze stron znaczną stratą, a czego strony nie mogły przewidzieć przy zawarciu umowy - w przypadku istotnej zmiany stosunków takiej jak znaczny wzrost cen surowców, nośników energii itp. 3.3.obniżenia cen jednostkowych poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia - w przypadku promocji, ogólnej obniżki cen na dany asortyment itp. 3.4. zmian koniecznych ze względu na zmianę powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w szczególności stawek podatku VAT, stawek celnych - w przypadku zaistnienia takich zmian 3.5. odchylenia od kursu walut wzrost/spadek o więcej niż 10% w stosunku do kursu z dnia złożenia oferty(wg tabeli NBP), 3.6. jeżeli konieczność wprowadzenia takiej zmiany wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w ogłoszeniu o zamówieniu lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.ilawa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Szpital im. Władysława Biegańskiego w Iławie ul. Gen. Wł. Andersa 3 14-200 Iława..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.03.2010 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria Powiatowego Szpitala im. Władysława Biegańskiego w Iławie ul. Gen. Wł. Andersa 3 14-200 Iława..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z IŁAWY
- Zapewnienie interdyscyplinarnego wczesnego wspomagania rozwoju dziecka w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za Życiem"
- "Wykonanie dokumentacji projektowych dla inwestycji na terenie miasta Iławy_2"
- Dostawa znaków drogowych
- Artykuły spożywcze różne ( 2024 )
- Sprzątanie pomieszczeń w budynku oraz terenu zewnętrznego przynależnego do budynku Sądu Rejonowego w Iławie
- Mięso i wędliny ( 2 /24 )
więcej: przetargi w Iławie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DZP.261.64.2024 - aktualizacja, utrzymanie i dostosowanie systemu FORMS w związku z projektem IKR-Indywidualne Konto Rozwojowe
- Świadczenie usług serwisowych systemów InfoMedica/AMMS oraz infrastruktury krytycznej IT dla SP ZOZ MSWiA w Szczecinie.
- Usługi wsparcia systemu zabezpieczenia baz danych Enforcive
- Przedłużenie wsparcia dla posiadanych przez Zamawiającego licencji HCL DOMINO
- Zakup licencji oprogramowania wraz z wdrożeniem
- Świadczenie usług serwisowych w zakresie posiadanego Oprogramowania Aplikacyjnego dla SPZOZ w Krotoszynie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.