eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WałbrzychDostawa, montaż, uruchomienie oraz konfiguracja wraz z serwisem eksploatacyjnym urządzeń i oprogramowania do systemu dynamicznej informacji pasażerskiej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-03-28

Wałbrzych: Dostawa, montaż, uruchomienie oraz konfiguracja wraz z serwisem eksploatacyjnym urządzeń i oprogramowania do systemu dynamicznej informacji pasażerskiej
Numer ogłoszenia: 66973 - 2014; data zamieszczenia: 28.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Dostawy

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wałbrzych - Zarząd Dróg, Komunikacji i Utrzymania Miasta w Wałbrzychu, ul. Matejki 1, 58-300 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, tel. 74 6414400, 6414408, faks 74 6414404 , strona internetowa www.zdkium.walbrzych.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa Gminy Wałbrzych.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa, montaż, uruchomienie oraz konfiguracja wraz z serwisem eksploatacyjnym urządzeń i oprogramowania do systemu dynamicznej informacji pasażerskiej.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż, uruchomienie oraz konfiguracja wraz z serwisem eksploatacyjnym urządzeń i oprogramowania do systemu dynamicznej informacji pasażerskiej. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę 1 szt. tablicy przystankowej informacyjnych LED, 5-wierszowej dwustronnej. Lokalizacja przystanku w Wałbrzychu do umieszczenia tablicy informacyjnej dla pasażerów: ul. Wysockiego /Stara Kopalnia - kierunek Wałbrzych. Wykonawca przeniesie na Zamawiającego autorskie prawa majątkowe do programów komputerowych stworzonych przez Wykonawcę dla potrzeb systemu dynamicznej informacji pasażerskiej.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.81.30.00 - System informacji ruchu pasażerskiego 48.81.31.00 - Elektroniczne tablice informacyjne 48.81.32.00 - System informacji pasażerskiej czasu rzeczywistego .

II.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.

SEKCJA III: PROCEDURA

Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienie wyboru trybu

    Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki, o wartości mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy - Prawo zamówień publicznych, na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy: Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki w przypadku udzielania, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy dostaw, zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego i polegających na rozszerzeniu dostawy, jeżeli zmiana wykonawcy powodowałaby konieczność nabywania rzeczy o innych parametrach technicznych, co powodowałoby niekompatybilność techniczną lub nieproporcjonalnie duże trudności techniczne w użytkowaniu i dozorze, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. W 2013 r. Zamawiający przeprowadził postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pn.: Dostawa, montaż, uruchomienie oraz konfiguracja wraz z serwisem eksploatacyjnym urządzeń i oprogramowania do systemu dynamicznej informacji pasażerskiej (RZP/65/PN/21/2013/DZ z 8.04.2013 r.). W ogłoszeniu o zamówieniu BZP 136546-2013 z 8.04.2013 r. oraz w SIWZ Zamawiający przewidział udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy - Prawo zamówień publicznych do 20% wartości zamówienia podstawowego. Postępowanie w trybie zamówienia z wolnej ręki stanowi nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego i polega na rozszerzeniu dostawy, gdyż zmiana wykonawcy spowodowałaby konieczność nabycia rzeczy o innych parametrach technicznych, co powodowałoby niekompatybilność techniczną i nieproporcjonalnie duże trudności techniczne w użytkowaniu i dozorze, a zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego i jednocześnie zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA

  • R&G PLUS sp. z o.o., ul. Traugutta 7, 39-300 Mielec, kraj/woj. podkarpackie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.