To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-05-06
Kraków: Dostawa mebli biurowych, warsztatowych i laboratoryjnych dla jednostek organizacyjnych Politechniki Krakowskiej im. Tadeusza Kościuszki w Krakowie
Numer ogłoszenia: 66975 - 2013; data zamieszczenia: 06.05.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 34051 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki Dział Zamówień Publicznych, ul. Warszawska 24, 31-155 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 628 26 56; 628 22 20, faks 12 6282072.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli biurowych, warsztatowych i laboratoryjnych dla jednostek organizacyjnych Politechniki Krakowskiej im. Tadeusza Kościuszki w Krakowie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, dostawa i montaż mebli biurowych, laboratoryjnych i warsztatowych. Zamówienie obejmuje: krzesła tapicerowane- 16 szt. krzesła gięte twarde z podłokietnikami- 15 szt. stół warsztatowy-6 szt stół warsztatowy z szafką o szufladą - ślusarki -1 szt., nadbudowa stołu warsztatowego z oświetleniem -6 szt. szafa warsztatowa z półkami - 6 szt. Taborety obrotowe z możliwością regulacji -20 szt. obrotowe krzesło laboratoryjne - 1 szt. stół laboratoryjny z nadstawką - 1 szt., stół laboratoryjny z nadstawką i stanowiskiem do mycia - 1 szt., taborety laboratoryjne - 4 szt. szafy - 26 szt. stoły - 3 szt. aneks kuchenny do zabudowy-1 szt. zlewozmywak - 1 szt., bateria - 1 szt. zabudowa drzwiami przesuwnymi - 1 szt..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.12.12.00 - Stoły 39.14.14.00 - Kuchnie do zabudowy 39.18.10.00 - Stoły laboratoryjne 39.11.20.00 - Krzesła 39.14.13.00 - Szafy 44.22.12.30 - Drzwi przesuwane 39.11.32.00 - Taborety .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: w zakresie zadania częściowego nr 5-Projekt: Automatyka i Robotyka, Informatyka - kierunki zamawiane (POKL.04.01.02-00-050/12) zad. 5.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 4
Nazwa: Krzesła - 4 szt.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.04.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- EURO MEBLE , Masłoń Małgorzata, ul. Siemianowicka 5A, Katowice, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 900,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1367,76
Oferta z najniższą ceną: 1367,76 / Oferta z najwyższą ceną: 2600,00
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Meble warsztatowe i laboratoryjne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.04.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- BENER MICHAŁ BENKA, ul. Wileńska 59B / 15, 80-215 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18292,68 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 22988,70
Oferta z najniższą ceną: 22988,70 / Oferta z najwyższą ceną: 44649,00
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Dostawa mebli laboratoryjnych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.04.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- EQUIMED Hołda, Lenk, Trembecki Sp. j., ul. Prądnicka 46, 31-202 KRAKÓW, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8700,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 9370,14
Oferta z najniższą ceną: 9370,14 / Oferta z najwyższą ceną: 26076,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Przetarg nieograniczony na świadczenie kompleksowych usług polegających na utrzymaniu porządku i czystości budynków oraz terenu zewnętrznego nieruchomości nr 14 os. Albertyńskie w Krakowie
- Zakup i dostawa akcesoriów medycznych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
- Usługa polegająca na poborze, przygotowaniu i prowadzeniu akredytowanych badań odpadów kierowanych do termicznego przekształcenia w Zakładzie Termicznego Przekształcania Odpadów w Krakowie
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie usługi tworzenia kopii zapasowej cloud-to-cloud dla danych przechowywanych w tenancie Microsoft 365 Uniwersytetu Jagiellońskiego - postępowanie powtórzone
- Samochód typu bus, 9 osobowy, z rampą dla osób z niepełnosprawnością ruchową
- Dostawa materiałów promocyjnych z logo Krajowego Funduszu Szkoleniowego
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- CP-24-631/2025 Dostawa i montaż mebli biurowych, socjalnych i bibliotecznych
- Dostawa krzeseł na potrzeby wyposażenia Sieć Badawcza Łukasiewicz Łódzki Instytut Technologiczny
- Dostawa mebli biurowych na potrzeby Projektów pn. "Centrum Usług Społecznych w Szczecinie", "Wygrana Rodzina w Szczecinie" oraz na potrzeby Centrum Usług Społecznych
- Dostawa wyposażenia dla przedszkola w Zespole Szkół w Straszęcinie.
- Zakup wyposażenia do żłobka w Łącku w ramach zadania p.n.: "Budowa przedszkola samorządowego wraz ze żłobkiem i częścią administracyjną Urzędu Gminy Łącko"
- Dostawa foteli obrotowych i krzeseł stacjonarnych dla UCK
więcej: Krzesła »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.