Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-02-28
Kraków: Dostawa środków czystości i higieny osobistej na potrzeby jednostek Policji woj. małopolskiego.
Numer ogłoszenia: 66983 - 2011; data zamieszczenia: 28.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie , ul. Mogilska 109, 31-571 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6154860, 6154862, faks 012 6154887; 6154219.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.malopolska.policja.gov.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: http://malopolska.policja.gov.pl/zamowienia-publiczne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków czystości i higieny osobistej na potrzeby jednostek Policji woj. małopolskiego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystości i higieny osobistej, wyszczególnionych w załączniku nr 2 do SIWZ. Załącznik ten jest jednocześnie formularzem cenowym. 2. Oferowane produkty muszą pochodzić z bieżącej produkcji (tegorocznej). 3. Na oferowane produkty wykonawca udzieli co najmniej 12-to miesięcznej gwarancji (termin przydatności do użycia) licząc od daty dostawy. 4. Miejscem dostawy są magazyny Zamawiającego zlokalizowane w Krakowie przy ul. Mogilskiej 109..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.00.00-9, 33.63.16.00-8, 33.71.19.00-6, 39.81.20.00-7, 39.81.30.00-4, 39.22.40.00-8, 33.76.00.00-5, 18.93.00.00-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości: 3 800,00 zł (słownie: trzy tysiące osiemset złotych) dla całości zamówienia, z następującym podziałem na zadania: 1) dla zadania nr 1 - 1 400,00 zł. 2) dla zadania nr 2 - 1 800,00 zł. 3) dla zadania nr 3 - 600,00 zł. 2. Wadium można wnieść w następujących formach: 1) w pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy: O/O NBP Kraków Nr 65101012700055841391200000 - z dopiskiem Wadium w przetargu nieograniczonym - nr sprawy: ZP-20/2011, zadanie nr ... 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r., Nr 42, poz. 275). 3. Wadium wnoszone w formach niepieniężnych należy składać w formie oryginału w Zespole ds. Zamówień Publicznych KWP, Kraków, ul. Mogilska 109, I Piętro, pok. 101 B, od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 15:00. Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełniania tego warunku Wykonawca musi przedstawić oświadczenie, że spełnia warunki udziału w postępowaniu. Oświadczenie o spełnianiu warunków zawarte jest w Formularzu ofertowym, który stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. Podpisanie formularza ofertowego przez uprawomocnionego przedstawiciela Wykonawcy będzie rozumiane jako potwierdzenie spełniania warunków.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełniania tego warunku Wykonawca musi przedstawić oświadczenie, że spełnia warunki udziału w postępowaniu. Oświadczenie o spełnianiu warunków zawarte jest w Formularzu ofertowym, który stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. Podpisanie formularza ofertowego przez uprawomocnionego przedstawiciela Wykonawcy będzie rozumiane jako potwierdzenie spełniania warunków.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełniania tego warunku Wykonawca musi przedstawić oświadczenie, że spełnia warunki udziału w postępowaniu. Oświadczenie o spełnianiu warunków zawarte jest w Formularzu ofertowym, który stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. Podpisanie formularza ofertowego przez uprawomocnionego przedstawiciela Wykonawcy będzie rozumiane jako potwierdzenie spełniania warunków.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełniania tego warunku Wykonawca musi przedstawić oświadczenie, że spełnia warunki udziału w postępowaniu. Oświadczenie o spełnianiu warunków zawarte jest w Formularzu ofertowym, który stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. Podpisanie formularza ofertowego przez uprawomocnionego przedstawiciela Wykonawcy będzie rozumiane jako potwierdzenie spełniania warunków.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełniania tego warunku Wykonawca musi przedstawić oświadczenie, że spełnia warunki udziału w postępowaniu. Oświadczenie o spełnianiu warunków zawarte jest w Formularzu ofertowym, który stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. Podpisanie formularza ofertowego przez uprawomocnionego przedstawiciela Wykonawcy będzie rozumiane jako potwierdzenie spełniania warunków.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w sytuacji, której nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a która spowodowałaby, że świadczenie stałoby się niemożliwe.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://malopolska.policja.gov.pl/zamowienia-publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie
Zespół ds. Zamówień Publicznych (pok. 101B)
ul. Mogilska 109
31-571 Kraków.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.03.2011 godzina 11:00, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie Zespół ds. Zamówień Publicznych (pok. 101B) ul. Mogilska 109 31-571 Kraków.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Papier toaletowy, worki na śmieci, miotły, szczotki, ścierki, mopy itp..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.76.00.00-5, 39.22.40.00-8, 18.93.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środki czystości..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.00.00-9, 39.81.30.00-4, 33.63.16.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 54
- 2. Ocena jakościowa towaru - 46
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mydło toaletowe, mydło w płynie, pasty, kremy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.71.19.00-6, 39.81.20.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. Ocena jakościowa towaru - 50
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Usługi hotelarskie dla Filharmonii im. Karola Szymanowskiego w Krakowie - w terminie od stycznia do czerwca 2025 roku
- dostawa 1 szt. laptopa dla WEiP -DE-dzp.272-720/24
- ZP.160.2024 - Dostawa środków ochrony indywidualnej
- Dostawa wyrobów przemysłu metalowego
- (DFP.271.217.2024.KSK) Dostawa produktów leczniczych, produktów biobójczych oraz wyrobów medycznych.
- Dostawa bloków betonowych wraz z ich ułożeniem
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa środków do mycia maszynowego, worków na odpady oraz środków do utrzymania czystości
- Dostawa środków czystości dla potrzeb przejść granicznych w województwie lubelskim.
- DOSTARCZANIE ŚRODKÓW DEZYNFEKCYJNYCH
- Dostawa worków do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych dla Przedsiębiorstwa Gospodarowania Odpadami Sp. z o. o. w Paszczynie
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku, rękawic, pieluchomajtek, worków i profesjonalnych preparatów myjących
- zakup i sukcesywna dostawa artykułów higienicznych i czystościwoych
więcej: Worki i torby »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.