To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-04-06
Katowice: Dzierżawa urządzeń kopiujących - kserokopiarek w ilości 30 szt. dla Sądu Okręgowego w Katowicach na okres 36 miesięcy
Numer ogłoszenia: 66984 - 2011; data zamieszczenia: 06.04.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 40322 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Katowicach, ul. Francuska 38, 40-028 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 6070169, faks 032 6070593.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dzierżawa urządzeń kopiujących - kserokopiarek w ilości 30 szt. dla Sądu Okręgowego w Katowicach na okres 36 miesięcy.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dzierżawa urządzeń kopiujących - kserokopiarek w ilości 30 szt. dla Sądu Okręgowego w Katowicach na okres 36 miesięcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia oraz załącznik nr 3a do SIWZ - Wykaz miejsc do instalowania oraz minimalnych parametrów technicznych dzierżawionych urządzeń. Załącznik nr 3 oraz 3a do SIWZ stanowi integralną część SIWZ. Brak wypełnienia jakiejkolwiek pozycji w wykazie spowoduje odrzucenie oferty. Przedmiotem zamówienia jest dzierżawa urządzeń kopiujących - kserokopiarek w ilości 30 szt. dla Sądu Okręgowego w Katowicach. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje oddanie w dzierżawę Zamawiającemu 30 urządzeń kopiujących - kserokopiarek na okres 36 miesięcy lub do wyczerpania wartości przyszłej umowy. Łączna wartość wynagrodzenia z tytułu dzierżawy uwzględnia: a) dostarczenie i zainstalowanie na własny koszt Wykonawcy, we wskazanych w załączniku nr 3a do SIWZ lokalizacjach urządzeń kopiujących - kserokopiarek o parametrach i na warunkach jak w załączniku nr 3a do SIWZ, b) wykonywanie wszystkich czynności związanych z ich konserwacją oraz naprawą w celu zapewnienia sprawności pracy urządzeń kopiujących - kserokopiarek w całym okresie obowiązywania umowy, c) wykonywanie innych czynności zapewniających prawidłową oraz ciągłą pracę urządzeń kopiujących - kserokopiarek w okresie obowiązywania umowy, d) dostarczenie wszystkich niezbędnych materiałów eksploatacyjnych i części do wykonania przewidywanej ilości kopii, za wyjątkiem papieru ksero. Oddane w dzierżawę urządzenia kopiujące - kserokopiarki nie mogą być wyprodukowane wcześniej niż w 2009 roku. Oferowane urządzenia kopiujące - kserokopiarki muszą być kompletne i po zamontowaniu gotowe do użytkowania bez konieczności jakichkolwiek dodatkowych zakupów ze strony Zamawiającego. Prognozowana ilość kopii w okresie obowiązywania umowy wyniesie maksymalnie 3 973 000 sztuk w przeliczeniu na format A4, na wszystkie urządzenia kopiujące - kserokopiarki łącznie, będące przedmiotem dzierżawy. Uwaga! Przez format kopii A4 Zamawiający rozumie wykonane kopie w formacie A3 i A4. Zamawiający nie jest w stanie określić ilości procentowej z ogólnej liczby kopii wykonanych w formacie A3, jednak zgodnie z posiadaną wiedzą jest to nie więcej niż 0,5%. Zamawiający określając swoje potrzeby posłużył się danymi za rok 2010. Prognozowana ilość kopii tj. 3 973 000 sztuk służy wyliczeniu ceny ofertowej przez Wykonawcę w celu zachowania porównywalności ofert i należy ją traktować jako maksymalną, a jej nie osiągnięcie w okresie realizacji umowy nie rodzi po stronie Wykonawcy żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego. Rozliczenie wynagrodzenia z tytułu dzierżawy następować będzie w okresach miesięcznych przy zastosowaniu wzoru: Wartość faktury = (Cj1kn x Nm) + Wartość podatku VAT gdzie: - Cj1kn - cena netto wykonania jednej kopii w formacie A4, stała i niezmienna w całym okresie obowiązywania umowy, - Nm - ilość wykonanych kopii w okresie jednego miesiąca, - wartość podatku VAT. Miejsce świadczenia usługi: Wykonawca zobowiązany jest do realizacji przedmiotu zamówienia w następujących lokalizacjach: Sąd Okręgowy w Katowicach: a) ul. Francuska 38, b) ul. Andrzeja 16/18, c) ul. Koszarowa 17. Rodzinny Ośrodek Diagnostyczno-Konsultacyjnych w Katowicach, ul. Mickiewicza 29. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany lokalizacji świadczonej usługi wyszczególnionej powyżej będącej przedmiotem umowy. W przypadku zmiany lokalizacji, Wykonawca zobowiązanym jest do zapewnienia dostawy i instalacji urządzeń kopiujących - kserokopiarek na własny koszt. Wykonawca wraz z dostarczonymi urządzeniami kopiującymi - kserokopiarkami winien dostarczyć dla każdego urządzenia kartę charakterystyki tj. specyfikację parametrów. Na etapie dostarczenia urządzeń kopiujących Zamawiający dopuści do eksploatacji urządzenia o roku produkcji 2009 i nowsze. Zamawiający wymaga by dostarczony sprzęt posiadał dokumentację w języku polskim. Prognozowana ilość kopii w okresie obowiązywania umowy wyniesie maksymalnie 3 973 000 sztuk w przeliczeniu na format A4, na wszystkie urządzenia kopiujące - kserokopiarki łącznie, będące przedmiotem dzierżawy. Wykonawca na potwierdzenie spełnienia przez oferowane urządzenia warunków określonych przez Zamawiającego załączy do oferty następujące dokumenty: a) certyfikat ISO 9001:2000 dla producenta sprzętu lub inne zaświadczenia niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczeniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi (do oferty należy załączyć potwierdzoną kopię certyfikatu), b) zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym - deklaracja zgodności, Wykonawca może zaoferować kserokopiarki o lepszych właściwościach, parametrach i cechach od określonych przez Zamawiającego...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.00.00 - Urządzenia fotokopiujące i do druku offsetowego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.04.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MAGRA Wilhelm & Wspólnicy Spółka Jawna, ul. Wodzisławska 55, 44-200 Rybnik, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 152960,50 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 185209,34
Oferta z najniższą ceną: 185209,34 / Oferta z najwyższą ceną: 366020,57
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Świadczenie usług lekarskich na rzecz osób zatrzymanych/doprowadzonych przez Policję
- Modernizacja pomieszczeń II piętra budynku "A" na potrzeby Działu Produkcji Odczynników Serologicznych RCKiK w Katowicach.
- Obsługa serwisowa aparatury ultrasonograficznej.
- Remont boisk szkolnych w Zespole Szkół Zawodowych im. Romualda Mielczarskiego w Katowicach
- DOSTAWA LEKÓW 25
- ZP-2380-159/2025 "Zakup i dostawa kaset do elektronicznych urządzeń służących do badania kierujących na zawartość środków działających podobnie do alkoholu i testów jednorazowego użytku"
więcej: przetargi w Katowicach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.