Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-18
Katowice: Dostawa środków czystości
Numer ogłoszenia: 66986 - 2009; data zamieszczenia: 18.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 5 Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach , ul. Ceglana 35, 40-952 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 3581200, 3581332, faks 0-32 3581432, 2518437, 2518473.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.okulistyka.katowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków czystości.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa środków czystości : Część nr 1: Środki myjąco-czyszczące i inne Część nr 2: Kostka antyodorowa Część nr 3: Papier toaletowy i ręczniki papierowe Część nr 4: Szczotki i wkłady czyszczące Część nr 5: Worki foliowe Część nr 6: Worki papierowe do utylizacji Część nr 7: Inne artykuły czystościowe Część nr 8: Dozownik łokciowy ze stali nierdzewnej Część nr 9: Preparat do czyszczenia i pielęgnacji powierzchni ze stali nierdzewnej Część nr 10: Pasta i płyn do wykładziny Tarket Optima Część nr 11: Toaletowe produkty.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.00.00 - Środki czyszczące 39.80.00.00 - Środki czyszczące i polerujące 39.83.13.00 - Środki do czyszczenia podłóg 39.81.13.00 - Odświeżacze 33.76.10.00 - Papier toaletowy 33.76.30.00 - Ręczniki papierowe do rąk 39.22.40.00 - Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju 39.83.16.00 - Środki do czyszczenia toalet 19.52.00.00 - Produkty z tworzyw sztucznych 33.77.20.00 - Jednorazowe wyroby papierowe 39.81.21.00 - Pasty do podłóg 33.77.10.00 - Toaletowe produkty z papieru .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy: -posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień -posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia -znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia -nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Zamawiający będzie oceniał na podstawie dokumentów , oświadczeń zawartych w ofercie..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony czytelnie, podpisany i opieczętowany przez osobę uprawnioną/ osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy formularz ofertowy według druku stanowiącego załącznik nr 1 specyfikacji. 2.Podpisany i opieczętowany przez osobę uprawnioną / osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy formularz oświadczeń wykonawcy według druku stanowiącego załącznik nr 2 specyfikacji. 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.Wypełniony, podpisany i opieczętowany przez osobę uprawnioną/ osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy formularz cenowy zawierający wyszczególnienie asortymentowe i ilościowe oraz wymagane parametry jakościowe przedmiotu zamówienia na druku stanowiącym załącznik nr 3.1 lub/i załącznik nr 3.2. lub/i załącznik nr 3.3 lub/i załącznik nr 3.4. lub/i załącznik nr 3.5. lub/i załącznik nr 3.6 lub/i załącznik nr 3.7 lub/i załącznik nr 3.8 lub/i załącznik nr 3.9 lub/i załącznik nr 3.10 lub/i załącznik nr 3.11. 5.Dla części nr 8 należy dołączyć opis zawierający budowę, sposób montażu, obsługi i konserwacji oferowanego dozownika łokciowego Dla części nr 10 należy dołączyć opis przedmiotu zamówienia tj. Instrukcja użytkowania zaoferowanego przedmiotu zamówienia 6.Zamawiający wymaga, aby dokumenty określone w pkt. 1,2,4 sporządzone były zgodnie z załącznikami w pełnym brzmieniu. 7.Dokumenty określone w pkt 3 , 5 winny być przedstawione w formie oryginałów albo poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę (osobę uprawnioną/ osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy) kopii. 8.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów , o których mowa w pkt.3 składa dokumenty określone w § 2 ust.1 pkt.1., ust. 2 i ust. 3 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. 2006 r. nr 87 poz. 605) 9.Dla wykonawców występujących wspólnie ma w szczególności zastosowanie art. 23 Prawa zamówień publicznych..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.okulistyka.katowice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 5 Ślaskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach ul. Ceglana 35 40 -952 Katowice.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 5 Ślaskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach ul. Ceglana 35 40 -952 Katowice pokój 154 sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Środki myjąco-czyszczące i inne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środki myjąco-czyszczące i inne Wyszczególnienie asortymentowe i ilościowe oraz wymagane parametry jakościowe określono w załączniku nr 3.1 do specyfikacji..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.00.00-9, 39.80.00.00-0, 39.83.13.00-9, 39.81.13.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Kostka antyodorowa.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kostka antyodorowa Wyszczególnienie asortymentowe i ilościowe oraz wymagane parametry jakościowe określono w załączniku nr 3.2 specyfikacji..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.16.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Papier toaletowy i ręczniki papierowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Papier toaletowy i ręczniki papierowe Wyszczególnienie asortymentowe i ilościowe oraz wymagane parametry jakościowe określono w załączniku nr 3.3 do niniejszej specyfikacji..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.76.10.00-2, 33.76.30.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Szczotki i wkłady czyszczące.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczotki i wkłady czyszczące Wyszczególnienie asortymentowe i ilościowe oraz wymagane parametry jakościowe określono w załączniku nr 3.4 specyfikacji..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.40.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Worki foliowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Worki foliowe Wyszczególnienie asortymentowe i ilościowe oraz wymagane parametry jakościowe określono w załączniku nr 3.5 do specyfikacji..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.52.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Worki papierowe do utylizacji.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Worki papierowe do utylizacji Wyszczególnienie asortymentowe i ilościowe oraz wymagane parametry jakościowe określono w załączniku nr 3.6 do specyfikacji..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.77.10.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Inne artykuły czystościowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Inne artykuły czystościowe Wyszczególnienie asortymentowe i ilościowe oraz wymagane parametry jakościowe określono w załączniku nr 3.7 do specyfikacji..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.17.00-3, 39.22.43.40-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dozownik łokciowy ze stali nierdzewnej.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dozownik łokciowy ze stali nierdzewnej Wyszczególnienie asortymentowe i ilościowe oraz wymagane parametry jakościowe określono w załączniku nr 3.8 do specyfikacji..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.52.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Preparat do czyszczenia i pielęgnacji powierzchni ze stali nierdzewnej.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparat do czyszczenia i pielęgnacji powierzchni ze stali nierdzewnej Wyszczególnienie asortymentowe i ilościowe oraz wymagane parametry jakościowe określono w załączniku nr 3.9 do specyfikacji..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pasta i płyn do wykładziny Tarket Optima.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pasta i płyn do wykładziny Tarket Optima Wyszczególnienie asortymentowe i ilościowe oraz wymagane parametry jakościowe określono w załączniku nr 3.10 do specyfikacji..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.13.00-9, 39.81.21.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Toaletowe produkty.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Toaletowe produkty Wyszczególnienie asortymentowe i ilościowe oraz wymagane parametry jakościowe określono w załączniku nr 3.11 do specyfikacji..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.77.10.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- "Modernizacja pomieszczeń II piętra budynku "A" na potrzeby Działu Produkcji Odczynników Serologicznych Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Katowicach".
- Dostawa leków Zad. 1 - Zad. 6.
- USŁUGA REZERWACJI, ZAKUPU I DOSTAWY BILETÓW LOTNICZYCH DLA NOSPR
- "Odnowienie boiska przy szkole na ul. Deszczowej 14 w ramach Budżetu Obywatelskiego".
- Wykonywanie badań potwierdzających obecność wirusów, określających stężenie wirusa B19V, badań potwierdzających obecność RNA HAV w osoczu oraz badań kwalifikacyjnych odczynników serologicznych.
- Dostawa urządzeń komputerowych do nowych pracowni w ramach projektu ,,Specjaliści przyszłości to MY" w Zespole Szkół Zawodowych nr 3 im. Adama Kocura w Katowicach
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa materiałów laboratoryjnych stosowanych w pracach naukowo-badawczych_123
- "Dostawa jednoelementowych zintegrowanych nakrętek na butelki PET dla Zakładu Produkcji Wód "Uzdrowisko Krynica - Żegiestów" S.A. ul. Nowotarskiego 9, 33-380 Krynica - Zdrój"
- "Dostawa środków czystości, higieny i artykułów chemicznych dla Specjalistycznego Psychiatrycznego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Suwałkach"
- Sukcesywna dostawa środków czystości na potrzeby Dzielnicowego Biura Finansów Oświaty Wawer m.st. Warszawy oraz jednostek oświatowych Dzielnicy Wawer m.st. Warszawy do 30 listopada 2025 r.
- Dostawa środków i akcesoriów do utrzymania czystości na potrzeby 1WSzKzP SPZOZ w Lublinie Filii w Ełku.
- DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI I ARTYKUŁÓW GOSPODARCZYCH
więcej: Produkty z tworzyw sztucznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.