Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-04-06
Warszawa: Usługa zniszczenia w procesie utylizacji indywidualnych środków ochrony (ISOPS) i sprzętu ochrony (OPBMR) - nr postępowania 36/ZGMRiOS/PN/ZO/2011
Numer ogłoszenia: 67012 - 2011; data zamieszczenia: 06.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Mienia Wojskowego , ul. Nowowiejska 26A, 00-911 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 3149863, faks 22 3149900.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.amw.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa zniszczenia w procesie utylizacji indywidualnych środków ochrony (ISOPS) i sprzętu ochrony (OPBMR) - nr postępowania 36/ZGMRiOS/PN/ZO/2011.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa zniszczenia w procesie utylizacji indywidualnych środków ochrony (ISOPS) i sprzętu ochrony (OPBMR). Szacunkowa waga asortymentu przeznaczonego do zniszczenia wynosi: do 300 Mg - indywidualne środki ochrony (ISOPS); do 370 Mg - sprzęt ochrony (OPBMR).
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia może wziąć udział Wykonawca, który: 1) spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy; 2) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy. 2. Zamawiający uzna warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w ppkt 1, za spełnione jeżeli Wykonawca: a) W PRZYPADKU WYKONAWCÓW REALIZUJĄCYCH USŁUGĘ NA TERYTORIUM RP: posiada zezwolenie w zakresie wytwarzania oraz odzysku lub unieszkodliwiania odpadów z podgrup: 15 02 lub 19 12 stosownie do zaoferowanego sposobu wykonania zamówienia w ilości pozwalającej na realizację zgodnie z ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach. b) W PRZYPADKU WYKONAWCÓW REALIZUJĄCYCH USŁUGĘ POZA TERYTORIUM RP: posiada zezwolenia odpowiadające zezwoleniom wymienionym w lit. a, wydane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, właściwymi dla danego kraju, w którym realizowana jest usługa. Ocena spełniania powyższych warunków będzie polegała na ocenie spełnia/nie spełnia. Podstawą oceny będą dokumenty i oświadczenia wskazane w sekcji III.4.1)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. W przypadku, gdy ofertę w imieniu Wykonawcy podpisuje(ą) osoba(y) inna(e) niż ujawniona(e) w dokumentach, o których mowa w sekcji III.4.2) tiret 2, do oferty należy załączyć dokument lub dokumenty, z którego(ych) będzie wynikać zakres umocowania. 2. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w sekcji III.4.3.1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Powyższe dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany. 2. Podstawą dokonania zmiany zapisów umowy będą: 1) zmiana przepisów prawnych (np. VAT, ochrona środowiska) jeżeli wpłynie ona na sposób wykonania lub na wysokość ceny - zgodnie ze zmienionymi przepisami, z zastrzeżeniem, że w przypadku zmian przepisów prawa w zakresie wykonywania przedmiotu umowy, Wykonawca jest zobowiązany do stosowania się do nich bez obciążania Zamawiającego dodatkowymi czynnościami nieprzewidzianymi w umowie, a w szczególności dodatkowymi obciążeniami finansowymi, z wyłączeniem obowiązków leżących po stronie Zamawiającego nałożonych na niego zmianą prawa; 2) działanie siły wyższej, wystąpienie prawnych ograniczeń lub obiektywnych okoliczności uniemożliwiających realizację umowy w terminie określonym umową. 3) przedłużanie się postępowania odwoławczego, o którym mowa w ustawie z dnia 29.01.2004 r. - Prawo zamówień publicznych, postępowania administracyjnego lub postępowania sądowego; 4) W przypadku wystąpienia zwłoki spowodowanej wyłącznym działaniem lub zaniechaniem działania przez Zamawiającego, Zamawiający dopuszcza roszczenie Wykonawcy do wydłużenia terminu realizacji umowy o czas nieprzekraczający trwania ww. działania lub zaniechania. 3. W celu dokonania zmian zapisów umowy wnioskowanych przez Stronę, zobowiązana jest ona pisemnie wystąpić z propozycją zmiany warunków umowy wraz z ich uzasadnieniem. Zmiany te muszą być korzystne lub neutralne dla Zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.amw.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Mienia Wojskowego, ul. Nowowiejska 26A, 00-911 Warszawa.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.04.2011 godzina 12:30, miejsce: Agencja Mienia Wojskowego, ul. Nowowiejska 26A, 00-911 Warszawa, parter, pok. 022 (kancelaria jawna).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługa znieszczenia w procesie utylizacji indywidualnych środków ochrony (ISOPS).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szacunkowa waga asortymentu przeznaczonego do zniszczenia wynosi do 300 Mg.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługa zniszczenia w procesie utylizacji sprzętu ochrony (OPBMR).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szacunkowa waga asortymentu przeznaczonego do zniszczenia wynosi do 370 Mg.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- ROLETY MATERIAŁOWE DO KWATER INTERNATOWYCH
- Część 1: Budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ul. Powstańców Śląskich - Sternicza Część 2: Przebudowa skrzyżowania ul. Puławskiej z ul. Jagielską wraz z ul. Drumli
- Świadczenie usług w zakresie przeglądu serwisowego i konserwacji stałej urządzeń i instalacji klimatyzacyjnych w pomieszczeniach technicznych i biurowych oraz kurtyn powietrznych.
- Świadczenie usług hotelarskich, restauracyjnych oraz wynajmu sal szkoleniowych w związku z organizacją: "Kongresu Sportu Akademickiego i Gali Sportu Akademickiego" w terminie 29 - 31.10.2025 roku.
- Kompleksowa obsługa zakupu biletów lotniczych
- Wykonanie usług cateringowych podczas 12 Międzynarodowego Konkursu Wokalnego im. Stanisława Moniuszki w Teatrze Wielkim - Operze Narodowej
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór i zagospodarowanie poprzez odzysk lub unieszkodliwianie skratek, zawartości piaskowników i ustabilizowanych osadów ściekowych z oczyszczalni ścieków "Centralna" w Retkowie w 2025 r.
- Utylizacja artykułów przemysłowych, wyrobów tytoniowych oraz artykułów zwierzęcych i roślinnych
- Wywóz odpadów komunalnych wraz z dzierżawą pojemników na odpady segregowane z części służbowej Placówki Straży Granicznej w Hermanowicach
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych oraz niezamieszkałych z terenu gminy Trzebielino w okresie od 01.07.2025 roku do 30.06.2026 roku
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych i innych niż niebezpieczne, nr sprawy GCR/22/ZP/2025
- Wykonanie usługi polegającej na odbiorze, transporcie i przetwarzaniu odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne z kompleksów wojskowych 34. WOG Rzeszów (zamówienie z podziałem na 4 części)
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.