eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WałbrzychUsługa cateringowa podczas konferencji podsumowującej realizację projektu w dniu 28 maja 2015 r. dla 200 osób, w Parku Wielokulturowym Stara Kopalnia w Wałbrzychu, w ramach realizacji projektu Modernizacja Kształcenia Zawodowego na Dolnym Śląsku II Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach. Działanie 9.2 - Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-05-11

Wałbrzych: Usługa cateringowa podczas konferencji podsumowującej realizację projektu w dniu 28 maja 2015 r. dla 200 osób, w Parku Wielokulturowym Stara Kopalnia w Wałbrzychu, w ramach realizacji projektu Modernizacja Kształcenia Zawodowego na Dolnym Śląsku II Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach. Działanie 9.2 - Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
Numer ogłoszenia: 67013 - 2015; data zamieszczenia: 11.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląskie Centrum Informacji Zawodowej i Doskonalenia Nauczycieli w Wałbrzychu , ul. Rynek 6, 58-300 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, tel. 74 843 42 47, faks 074 8434247.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ciz.walbrzych.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa cateringowa podczas konferencji podsumowującej realizację projektu w dniu 28 maja 2015 r. dla 200 osób, w Parku Wielokulturowym Stara Kopalnia w Wałbrzychu, w ramach realizacji projektu Modernizacja Kształcenia Zawodowego na Dolnym Śląsku II Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach. Działanie 9.2 - Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Program Operacyjny Kapitał Ludzki..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Usługa cateringowa zgodnie z zał. nr 1 do umowy, będzie polegać na przygotowaniu poczęstunku /bufetu kawowego, na który powinny składać się: - dwa serwisy kawowe dla max 200 osób wraz z poczęstunkiem (w tym jeden przed rozpoczęciem konferencji o godzinie 9.00, drugi o godz. 11.30: kawa min. 200 ml na osobę, mleczko do kawy, co najmniej 2 rodzaje herbat (czarna, owocowa) - min. 200ml na osobę, cytryna, cukier, woda gazowana i niegazowana (0,25l/osobę), 2 rodzaje 100% soków - co najmniej 200 ml na osobę, ciasta domowe o najmniej 3 rodzaje (orzechowiec, szarlotka, sernik)- min.200g na osobę. - lunch o godz. 14.00 w pobliżu sali konferencyjnej na wolnym powietrzu (typu grill), dla max 200 osób składający się z: karkówka marynowana w ziołach min. 180 g/osobę wiejska kiełbasa - min. 150 g/osobę szaszłyk drobiowy z warzywami - min. 220 g/osobę grillowane warzywa (bakłażan, cukinia, papryka, pieczarki) - min. 180 g/osobę grillowany ser typu camembert - min. 120 g/osobę mix świeżych warzyw: ogórek zielony, 3 rodzaje sałat zielonych, rzodkiewka, 3 kolory papryki, pomidory ze szczypiorkiem i czerwoną cebulą - min. 120 g/osobę wybór pieczywa (co najmniej 2 rodzaje) - min. 150 g / osobę smalec ze skwarkami sosy: tatarski, chrzanowy, czosnkowy, barbecue, ketchup, musztarda ogórki małosolne 2 szt./osobę Sposób podania poczęstunku: w formie stołu szwedzkiego dla maksymalnie 200 osób z zapewnieniem naczyń jednorazowych, jednorazowych obrusów i serwetek, wrzątek do herbaty i kawy w termosach. Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania i dostarczenia asortymentu o najwyższym standardzie, na bazie produktów najwyższej jakości i bezpieczeństwa zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, normami zbiorowego żywienia i wymogami sanitarno-epidemiologicznymi. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia własnych naczyń, sztućców, sprzętu do grillowania, niezbędnych stołów i ław oraz wszystkich pozostałych elementów wymaganych do prawidłowej realizacji przedmiotu Umowy, jak również uprzątnięcia po zakończeniu posiłku. Wykonawca zapewni odpowiednią obsługę zapewniającą ciągłość korzystania z poczęstunku. Wykonawca odpowiada za transport produktów niezbędnych wykonania przedmiotu zamówienia oraz wykonanie usługi zgodnie z wymaganiami sanitarnymi dotyczącymi żywności i żywienia..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków 55.52.12.00 - Usługi dowożenia posiłków .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 28.05.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wadium w wysokości: 500 zł. (słownie: pięćset zł)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie niniejszego zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy wykażą brak podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz wykażą, że spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, tj. warunki dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; tj. Wykonawcy którzy posiadają aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności cateringowej wydane w drodze decyzji, przez właściwy organ Państwowej Inspekcji Sanitarnej zatwierdzającej do prowadzenia działalności gastronomicznej w zakresie przygotowywania potraw w oparciu o surowce, półprodukty i świadczenia usług cateringowych transportem własnym.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Żywność ekologiczna - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza ewentualną zmianę następujących postanowień umownych: a. Terminy realizacji usługi - w przypadku zmiany terminów spotkania z przyczyn niezależnych od Zamawiającego - nowy termin realizacji zamówienia nie może przypadać w okresie dłuższym niż 14 dni od pierwotnego wskazanego w SIWZ, terminu realizacji usługi. b. W przypadku, gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy. c. Zmianę liczby uczestników spotkania (odbiorców usługi) określonej w SIWZ, nie więcej niż o 10% w stosunku do pierwotnej liczby.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ciz.walbrzych.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 58-300 Wałbrzych, Rynek 6, sekretariat.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.05.2015 godzina 13:00, miejsce: 58-300 Wałbrzych, Rynek 6, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Finansowane w ramach realizacji projektu Modernizacja Kształcenia Zawodowego na Dolnym Śląsku II Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach. Działanie 9.2 - Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Program Operacyjny Kapitał Ludzki..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.