eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CzęstochowaSukcesywne dostawy warzyw do Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-04-14

Ogłoszenie nr 67022 - 2017 z dnia 2017-04-14 r.

Częstochowa: Sukcesywne dostawy warzyw do Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 43117-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Centralna Szkoła Państwowej Straży Pożarnej, krajowy numer identyfikacyjny 15012365700000, ul. ul. Sabinowska  62/64, 42-200   Częstochowa, państwo Polska, woj. śląskie, tel. (034) 378 53 00, 378 53 01, faks (034) 378 53 32, e-mail przetargi@cspsp.pl
Adres strony internetowej (URL): www.cspsp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Samodzielna państwowa jednostka organizacyjna nie mająca osobowości prawnej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Sukcesywne dostawy warzyw do Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

WT.2370.5.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia są dostawy warzyw w następującym asortymencie i ilościach: Lp./Asortyment/J.m./Ilość: 1 Buraki - botwinka kg 200; 2 Buraki czerwone kg 2000; 3 Cebula kg 2000; 4 Cukinia kg 300; 5 Czosnek kg 35; 6 Fasola biała ziarno - JAŚ kg 650; 7 Fasola szparagowa kg 200; 8 Groch ziarno kg 400; 9 Kalafior kg 300; 10 Kapusta głowiasta biała kg 1700; 11 Kapusta głowiasta czerwona kg 1000; 12 Kapusta kiszona kg 1700; 13 Kapusta pekińska kg 1000; 15 Koperek natka - pęczek 50g pęczek 1600; 16 Marchew kg 2800; 17 Ogórek kiszony kg 400; 18 Ogórek małosolny kg 700; 19 Ogórek świeży kg 1500; 20 Papryka świeża - czerwona kg 1700; 21 Pietruszka korzeń kg 1000; 22 Pietruszka natka - pęczek 50g pęczek 2000; 23 Pomidor kg 2400; 24 Pomidory koktajlowe kg 40; 25 Por kg 300; 26 Rzodkiew biała kg 200; 27 Rzodkiewka - pęczek 100g pęczek 600; 28 Sałata dekoracyjna szt. 100; 29 Sałata lodowa szt. 1000; 30 Sałata zielona szt. 1700; 31 Seler- korzeń kg 1000; 32 Szczaw kg 50; 33 Szczypior - pęczek 50g pęczek 300; 34 Ziemniaki późne kg 34000; 35 Ziemniaki wczesne kg 8000. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3. Określony powyżej przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania określone w w/w załączniku. 4. Wymienione powyżej ilości są ilościami maksymalnymi i mogą ulec zmniejszeniu w przypadku zaistnienia sytuacji, których Zamawiająca nie mogła wcześniej przewidzieć. 5. Miejsce realizacji zamówienia - dostawa towaru do stołówki na terenie zamawiającej tj. Centralnej Szkoły PSP w Częstochowie ul. Sabinowska 62/64. 6. Wymagany termin płatności - 30 dni od daty odbioru przedmiotu umowy potwierdzonego dokumentem WZ i doręczenia faktury. Zamawiająca dopuszcza wystawianie faktur częściowych za każdą zrealizowaną dostawę. 7. Przedmiot zamówienia objęty jest stawką podatku od towarów i usług w wysokości 8% dla takich warzyw jak: kapusta kiszona, ogórek kiszony, ogórek małosolny oraz w wysokości 5% dla pozostałych warzyw, zgodnie z Ustawą o podatku od towarów i usług, z dnia 11.03.2004 r.,(Dz. U. 2016 poz.710). 8. Oferowany do sprzedaży towar winien być świeży i w pierwszym gatunku. 9. Transport, dostawę na miejsce i rozładunek zapewnia Wykonawca nieodpłatnie. 10. Termin realizacji zamówienia: 12 miesięcy od podpisania umowy (jednak nie wcześniej niż od 11.05.2017 r.) lub do wyczerpania wartości całkowitej umowy lub do wyczerpania maksymalnych ilości danego asortymentu. 11. Dostawy realizowane będą od 1 (jednej) do 3 (trzech) w tygodniu, od poniedziałku do piątku w godzinach od 6:00 do 8:00, w terminie 24 godzin od złożenia zamówienia telefonicznie lub faksem. 12. Dostawy przypadające w święta i dni wolne od pracy będą podlegały odrębnemu telefonicznemu uzgodnieniu

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 03221000-6
Dodatkowe kody CPV: 03221100-7, 03221110-0, 03221200-8, 03221300-9, 03221400-0, 03212000-0, 15331461-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/04/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT141968.68
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Firma Handlowo-Usługowo-Produkcyjna Import-Eksport Roman Stachera,  r1307@interia.pl,  Stare Gajęcice 11,  98-330,  Pajęczno,  kraj/woj. łódzkie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 92276.10
Oferta z najniższą ceną/kosztem 92276.10
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 98506.12
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.