Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2005-12-20
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU SEKTOROWYM - usługi Katowice: Remont kapitalny turbiny 13K -225 bloku nr 1 - w Elektrowni Jaworzno III Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Południowy Koncern Energetyczny S.A., do kontaktów: Piątek Krzysztof, ul. Lwowska 23, 40-389 Katowice, tel. 032 7312135, fax 032 7312440, e-mail: kpiatek@pke.pl, www.pke.com.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: PKE S.A. Elektrownia Jaworzno III, Kosałka Jarosław z-ca przewodniczącego komisji przetargowej, ul. Promienna 51, 43-603 Jaworzno, tel. 032 7153401, fax 032 7153092, e-mail: jaroslaw.kosalka@pl.ej3.pkesa.com, www.pl.ej3.pkesa.com. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: PKE S.A. Elektrownia Jaworzno III, Ritter Tadeusz członek komisji przetargowej, ul. Promienna 51, 43-603 Jaworzno, tel. 032 7153407, fax 032 7153092, e-mail: tadeusz.ritter@pl.ej3.pkesa.pl, www.pl.ej3.pkesa.com. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: PKE S.A. Elektrownia Jaworzno III, Biel Andrzej sekretarz komisji przetargowej, ul. Promienna 51, 43-603 Jaworzno, tel. 032 7153251, fax 032 7153701, e-mail: andrzej.biel@pl.ej3.pkesa.com, www.pl.ej3.pkesa.com.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 01. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont kapitalny turbiny 13K -225 bloku nr 1 - w Elektrowni Jaworzno III. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie remontu kapitalnego turbiny 13K -225 bloku nr 1 w następującym zakresie: -układu przepływowego WP, SP i NP, -stojaków łożyskowych, -kpl. łożysk turbozespołu -układu regulacji turbiny (część mechaniczna ) -układu oleju smarnego i roboczego turbiny, -remont skraplacza, -zaworów przyturbinowych, -rewitalizacji korpusów zaworów odcinających SP i NP, -demontaż i montaż izolacji termicznej turbiny. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: PKE S.A. -Elektrownia Jaworzno III -Budynek Maszynowni. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.31.52.00 - Roboty w zakresie turbin Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.52.00 - Roboty w zakresie turbin 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 1.11) Odstąpienie od obowiązku stosowania specyfikacji europejskich: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Zakres jak w pkt. II.1.6, wartość zamówienia powyżej 400.000 EURO. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: Nie dotyczy. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 12.06.2006; data zakończenia: 09.09.2006;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wadium w wysokości 135.000zł wniesione przed upływem terminu składania ofert. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 10% ceny całkowitej brutto podanej w ofercie wnoszone w dniu zawarcia umowy. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Nie dotyczy. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: Zamawiający wymaga aby w przypadku grupy wykonawców obowiązywała forma konsorcjum. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O udział w przetargu w trybie ograniczonym może ubiegać się Wykonawca który: 1. Spełnia warunki wynikające z art. 22 ust.1 oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2. Złoży w terminie wniosek o dopuszczenie do udziału w przetargu w trybie ograniczonym, z wymaganymi oświadczeniami i dokumentami, 3. Spełnia minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne, takie jak: 3.1 Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w wymaganym zakresie prowadzenia działalności gospodarczej. Ubezpieczenie OC Wykonawcy winno obejmować jego odpowiedzialność cywilną kontraktową i deliktową. 3.2 W ciągu ostatnich 3 lat od daty publikacji ogłoszenia w kraju Zamawiającego lub innym kraju członkowskim Unii Europejskiej zrealizował jako Główny Wykonawca remont turbiny o mocy min. 120MW przynajmniej w takim zakresie jak opisany przedmiot zamówienia w pkt. II.1.6. 3.3 Posiada wdrożony system zarządzania jakością potwierdzony dokumentem wydanym przez Podmiot uprawniony do kontroli jakości w zakresie usługi będącej przedmiotem zamówienia. 3.4 Firma posiada uprawnienia UDT i dysponuje osobami do realizacji zamówienia, posiadającymi uprawnienia do sprawowania funkcji: kierownika robót (z udokumentowanym min. 3-letnim doświadczeniem w branży energetycznej), kierowników w branży: konstrukcyjnej, instalacji i urządzeń elektrycznych, kierownika jakości, jednocześnie posiadających uprawnienia typu D i E . 3.5 W przypadku, kiedy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia wówczas wymaga się, aby żaden z nich nie podlegał wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, każdy z wykonawców był ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej zgodnie z pkt 3.1 i przynajmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie spełnił warunki wymienione w pkt 3.2 - 3.4. 4. Ocena spełnienia warunków wymaganych będzie dokonywana metodą spełnia /nie spełnia. Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełniają wszystkie warunki udziału w postępowaniu będzie większa od 5, Zamawiający zaprosi do składania ofert 5 Wykonawców, którzy otrzymali najwyższą ocenę na podstawie następującego kryterium: 4.1.-ilość remontów wykonywanych całościowo dla turbin o mocy min. od 120MW do 360MW, o których mowa w punkcie II.1.6 niniejszego ogłoszenia. Podstawą weryfikacji będą kopie referencji z poprzednio wykonanych przez Wykonawcę remontów w ciągu ostatnich 3 lat od daty publikacji ogłoszenia w kraju Zamawiającego lub innym kraju członkowskim Unii Europejskiej zawierające zakres - przynajmniej w takim zakresie jak opisany przedmiot zamówienia w pkt. II.1.6 - 5 pkt. za szt., 4.2 -ilość remontów wykonywanych całościowo dla turbin o mocy minimum 200MW, a które zostały wykonane przez Wykonawcę w ciągu ostatnich 3 lat od daty publikacji ogłoszenia w kraju Zamawiającego lub innym kraju członkowskim Unii Europejskiej - 10 pkt. za szt., 4.3.-w przypadku równej sumy ilości punktów o kolejności wniosków będzie decydowała wyższa liczba (większa ilość) wykonanych remontów dla turbiny wg. pkt 4.2., 4.4.-przy uwzględnianiu kryteriów z punktów 4.1 do 4.3 bezwzględnym będzie stosowanie zasady, aby wymagalny zakres prac na każdym obiekcie w potwierdzonych pisemnie referencjach był zgodny z przedmiotem zamówienia. 5. Zamawiający dopuszcza spełnienie warunku opisanego w III.2.1) pkt. 3.4 za pomocą podwykonawcy. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1 Oświadczenie o spełnianiu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy -Prawo zamówień publicznych, że Wykonawca: - posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków; 3 Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy PZP dotycząca osób wchodzących w skład organu zarządzającego, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków; 4 Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy PZP dotycząca przedsiębiorstwa (podmiot zbiorowy), wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków; 5 Aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków; 6 W przypadku kiedy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia winni przedłożyć dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, 7 Pełnomocnictwo do podpisania wniosku, o ile prawo do jego podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z wnioskiem; 8 Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie III.2.1.1 pkt 1,2,3,4,5 składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio że: 8.1. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 8.2. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 8.3. nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się ww. dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju , w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty te winny być potwierdzone przez polski konsulat lub ambasadę, za zgodność z prawem kraju w którym Wykonawca ma siedzibę oraz przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego na język polski. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1 Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w wymaganym zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Ubezpieczenie OC wykonawcy winno obejmować jego odpowiedzialność cywilną kontraktową i deliktową. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1. Wykaz wykonanych w charakterze głównego Wykonawcy w ciągu ostatnich 3 lat od daty publikacji ogłoszenia w kraju Zamawiającego lub innym kraju członkowskim Unii Europejskiej remontów turbin o mocy minimum 120MW, zamówień jak opisano w punkcie II.1.6. z podaniem ich wartości netto, rodzaju remontu (kapitalny, średni), przedstawienia ogólnego zakresu przeprowadzonych prac na poszczególnych turbinach, dat wykonania i odbiorców. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością. 2. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie w funkcji kierownika robót posiadają min. 3-letnie doświadczenie w branży energetycznej, są uprawnione w swoich specjalnościach do kierowania robotami zgodnie z obowiązującymi przepisami i posiadają aktualne uprawnienia (uprawnienia typu D i E) 3. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia jako podwykonawcy wraz z aktualnymi uprawnieniami (uprawnienia typu D i E) i dokumentami potwierdzającymi ich kwalifikacje, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, oraz potwierdzenie o posiadaniu uprawnień UDT dla firmy, 4. Certyfikat systemu zarządzania jakością w zakresie działalności odpowiadającej przedmiotowi zamówienia. 2.1.4) Inne informacje: 1. Dokumenty o których mowa w części III.2) należy dołączyć do wniosku w formie oryginału lub kopii potwierdzonej przez wykonawcę zgodnie z zasadami reprezentacji i opatrzonej klauzulą "za zgodność z oryginałem". 2. W przypadku kiedy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia wówczas wymaga się, aby każdy z wykonawców złożył dokumenty opisane w pkt III.2.1.1) z wyłączeniem pkt 6. Dokument opisany w punkcie III.2.1.1) pkt 6 powinien być złożony w imieniu wszystkich wykonawców występujących wspólnie. 3. Dokumenty składane przez wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, powinny mieć formę oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii, tłumaczonych na język polski i poświadczonych przez polskie placówki konsularne, stosownie do obowiązujących przepisów. 4. Wniosek o udział w przetargu w trybie ograniczonym, oświadczenia i informacje wykonawcy w formie pisemnej, podpisane przez osoby uprawnione wraz z wymaganymi dokumentami, połączone w jedną całość należy złożyć w 3 egzemplarzach papierowych (oryginał i 2 kopie).Wszystkie zapisane strony powinny być parafowane przez osobę podpisującą wniosek i ponumerowane kolejnymi numerami stron. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg ograniczony. 1.1) Wcześniejsze ogłoszenia dotyczące tego samego zamówienia 1.1.1) Okresowe ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 2005/S 62 - 60093 z dnia 30.03.2005 1.1.2) Inne wcześniejsze ogłoszenie: 1.4) Liczba przedsiębiorców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert: 5. 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: cena ofertowa - 60% okres gwarancji i rękojmi - 20% parametry techniczne - 15% czas przystąpienia do usuwania usterek - 5% Kolejność według znaczenia: Tak. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Nie. 3) Informacje o charakterze administracyjnym 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 017/ZL/02-01/O/J/2005. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: cena - EUR. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału: 19.01.2006 godzina 11:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 07.02.2006. 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: Nie dotyczy. 3.7.2) Data, godzina i miejsce:
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: Nie dotyczy. 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: Nie dotyczy. 5) Data wysłania ogłoszenia: 12.12.2005.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Przeprowadzenie obowiązkowych szkoleń lekarzy i lekarzy dentystów w ramach stażu podyplomowego
- Zakup 4 sztuk kamizelek kuloodpornych dla potrzeb Państwowej Straży Łowieckiej w Katowicach oraz 8 sztuk kamizelek taktycznych wraz z wkładami balistycznymi klasy odporności III+ - II postępowanie.
- Dostawa sprzętu sieciowego wraz z usługami pomocniczymi w postaci instalacji, konfiguracji i uruchomienia w ramach działania "Modernizacja infrastruktury AWF Katowice"
- Sukcesywny zakup i dostawa odzieży roboczej - postępowanie 2
- Budowa ciągu pieszo - rowerowego łączącego ul. Brynowską z ul. Parkową w Katowicach
- BO - L2/05/XI - Plac zabaw dla Miejskiego Przedszkola nr 12 w Katowicach w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 7
więcej: przetargi w Katowicach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.