Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2017-04-14
Og³oszenie nr 67092 - 2017 z dnia 2017-04-14 r.
Opole: Budowa chodnika do Publicznej Szko³y Podstawowej nr 9
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowanianie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Opole, krajowy numer identyfikacyjny
53141266800000, ul.
Rynek-Ratusz
,
45015
Opole, woj.
opolskie, pañstwo
Polska, tel.
77 451 19 21, 77 451 19 22, e-mail
pzp@um.opole.pl, faks
77 454 98 44.
Adres strony internetowej (URL):
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
tak
www.bip.um.opole.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
tak
www.bip.um.opole.pl
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
pisemny
Adres:
Urz±d Miasta Opola. Wydzia³ Zamówieñ Publicznych, 45-018 Opole, Plac Wolno¶ci 7-8, pokój 118
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Budowa chodnika do Publicznej Szko³y Podstawowej nr 9
Numer referencyjny: ZP.271.3.10.2017
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Zakres wykonania obejmuje budowê chodnika ³±cz±cego ulicê Zamiejsk± z chodnikiem przy Publicznej Szkole nr 9 przy ul. Cmentarnej w Opolu, o nawierzchni z kostki betonowej bezfazowej. Na odcinku od ul. Zamiejskiej do ul. Józefa Kokota roboty bêd± polega³y na rozebraniu istniej±cego chodnika z p³yt betonowych pozostawiaj±c istniej±cy ¶ciek wykonany z korytek prefabrykowanych betonowych, a now± nawierzchniê chodnika dopasowaæ do istniej±cego ¶cieku. Wzd³u¿ chodnika nale¿y wybudowaæ o¶wietlenie chodnika. Wykonaæ wycinkê drzew i krzewów koliduj±cych z budow± chodnika i o¶wietlenia. Szczegó³owy zakres prac okre¶la dokumentacja techniczna opracowana przez Pracowniê Projektow± SEWI Sebastian Raudzis, Sebastian Wilisowski - Spó³ka Jawna; 45-231 Opole ul. Oleska 117.
II.5) G³ówny kod CPV: 45.23.32.60 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych
Dodatkowe kody CPV:45231400-9, 45112710-5
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
Okres w dniach: 90
II.9) Informacje dodatkowe: Termin realizacji zamówienia: do 90 dni od dnia podpisania umowy.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
a. wykonanie w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch robót drogowych, polegaj±cych na budowie lub przebudowie (w tym m.in. wykonanie podbudowy) nawierzchni z kostki betonowej brukowej wraz z o¶wietleniem o warto¶ci 150 000 z³ brutto ka¿da;
b. dysponowanie:
o kierownikiem budowy posiadaj±cym uprawnienia budowlane w specjalno¶ci drogowej bez ograniczeñ.
o kierownikiem robót posiadaj±cym uprawnienia budowlane w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie instalacji elektrycznych bez ograniczeñ.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
nie
Aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 Prawa, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Zamawiaj±cy ¿±da od wykonawcy, który polega na zdolno¶ciach innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 22a Prawa, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentu wymienionego powy¿ej (§ 9 ust. 2 Rozporz±dzenia Ministra Rozwoju w sprawie rodzajów dokumentów, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy w postêpowaniu o udzielenie zamówienia). PODMIOTY ZAGRANICZNE Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa powy¿ej sk³ada odpowiednio dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce, ¿e nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa powy¿ej, zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one przed notariuszem lub przed organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby (wystawiony z terminem jak powy¿ej).
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZPIII.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
a. wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone; przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty;
b. wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie w pkt. III 3) sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenie ma potwierdzaæ spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. W przypadku wykazania do¶wiadczenia, które udostêpni inny podmiot, Wykonawca do formularza "OFERTA PRZETARGOWA" za³±cza pisemne zobowi±zanie do udostêpnienia tego do¶wiadczenia wystawione przez podmiot udostêpniaj±cy. Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Prawa, przekazuje Zamawiaj±cemu o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci albo braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Prawa. W przypadku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej Wykonawca mo¿e z³o¿yæ wraz o¶wiadczeniem dokumenty b±d¼ informacje potwierdzaj±ce, ¿e powi±zania z innym wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór o¶wiadczenia za³±czono do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
tak,
Informacja na temat wadium
Na podstawie art. 45 ust. 2 Prawa Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawców wniesienia wadium.
1) Zamawiaj±cy okre¶la kwotê wadium w wysoko¶ci: 5 000,00 z³.
2) Wadium nale¿y wnie¶æ przed up³ywem terminu sk³adania ofert, w jednej lub kilku formach podanych w art. 45 ust. 6 Prawa.
3) Wadium wnoszone w pieni±dzu wp³aca siê przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego Nr 47 1160 2202 0000 0002 1515 3330 w Banku Millenium. Kserokopiê polecenia przelewu za³±cza siê do oferty.
4) W przypadku wniesienia wadium w porêczeniach lub gwarancjach, orygina³ porêczenia lub gwarancji nale¿y do³±czyæ do oferty wraz z kopi± porêczenia lub gwarancji po¶wiadczon± za zgodno¶æ z orygina³em. Zaleca siê aby orygina³ porêczenia lub gwarancji nie by³ trwale zszyty/zbindowany z ofert±.
5) Porêczenie lub gwarancja powinny zawieraæ zapis uwzglêdniaj±cy wszystkie warunki zatrzymania wadium, okre¶lone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Prawa. Powinny równie¿ zawieraæ o¶wiadczenie o bezwarunkowym zobowi±zaniu do zap³aty wskazanej kwoty. W przeciwnym wypadku porêczenie lub gwarancja nie bêdzie spe³nia³a wymagañ Zamawiaj±cego.
6) Beneficjentem gwarancji jest Miasto Opole, Rynek - Ratusz, 45-015 Opole.
7) Zwrot lub zatrzymanie wadium nastêpuje w przypadkach okre¶lonych w art. 46 Prawa.
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) nie
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu: nie
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Okres gwarancji | 30 |
Termin realizacji | 10 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ: nie
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu: nie Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Dopuszcza siê mo¿liwo¶æ zmian postanowieñ zawartych w umowie w przypadku: a. zmiany przepisów prawnych maj±cych wp³yw na realizacjê umowy, a w szczególno¶ci na jej zakres, termin; b. zmiany nazwy, adresu firmy, spowodowanych zmian± formy organizacyjno-prawnej, przekszta³ceniem lub po³±czeniem z inn± firm±; c. wyst±pieniem sytuacji niemo¿liwej do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, a maj±cej wp³yw na realizacjê robót; d. zmiany terminu wykonania robót spowodowanej: o przed³u¿eniem, z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy, czasu wydania decyzji administracyjnych przez w³a¶ciwe organy lub inne podmioty w stosunku do terminów wynikaj±cych z obowi±zuj±cych przepisów prawa, je¿eli uniemo¿liwia to lub wstrzymuje w istotny sposób realizacje robót, o udzieleniem zamówienia dodatkowego powoduj±cego wstrzymanie realizacji zamówienia podstawowego, je¿eli zamówienie to wp³ynie na zmianê terminu wykonania robót, o wstrzymaniem robót przez uprawniony organ, z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy, o zaistnieniem si³y wy¿szej. Si³ami wy¿szymi w rozumieniu Zamawiaj±cego s± m.in. z³o¶liwe uszkodzenie wa¿nych urz±dzeñ, po¿ar, protesty, o konieczno¶ci± przerwania robót, ze wzglêdu na niekorzystne warunki atmosferyczne uniemo¿liwiaj±ce prowadzenie robót zgodnie ze specyfikacj± techniczna np. ulewy, podtopienia, wichury itp. Warunkiem zmiany umowy bêdzie udokumentowany wniosek Strony umowy, a zmiana mo¿e nast±piæ w przypadku gdy jej wprowadzenie jest konieczne dla prawid³owej realizacji zamówienia i Strony umowy wyra¿aj± na to zgodê.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 08/05/2017, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
nie
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> jêzyk polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Przygotowanie i dostawa posi³ków dla mieszkañców Bursy oraz dla uczestników kursów Bran¿owego Centrum Umiejêtno¶ci w roku szkolnym 2025/2026 prowadzonych przez Zespó³ Placówek O¶wiatowych w Opolu.
- Wykonanie, oznakowanie i dostawa materia³ów edukacyjnych i promocyjnych na potrzeby projektów z obszaru ró¿norodno¶ci biologicznej realizowanych z ramach programu FEO 2021 - 2027
- "Organizacja 12 warsztatów rêkodzielniczych o charakterze integracyjnym"
- Dostawa materia³ów opatrunkowych dla SPZOZ Opolskie Centrum Onkologii w Opolu
- Dostawa diatermii elektrochirurgicznej z argonem dla SP ZOZ OCO w Opolu.
- D/35/2025 Zakup i dostawa sprzêtu multimedialnego na potrzeby Uniwersytetu Opolskiego
wiêcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa budynku przedszkola samorz±dowego wraz ze zmian± sposobu u¿ytkowania w czê¶ci na ¿³obek przy ul. Bukowskiej w Skawinie
- Budowa chodnika w c. drogi powiatowej Nr 1851R Jas³o(Sobniów) - £aski - Nowy Glinik - Zarzecze w m. Nowy Glinik w ramach zadania inwestycyjnego pn."Budowa chodników przy drogach powiatowych"
- Budowa chodników na terenie Gminy G³ogów Ma³opolski
- Zagospodarowanie terenu Przedszkola w Zbytkowie
- Przebudowa zatoki autobusowej ul. Pszczyñska w rejonie ul. Wierzyñskiego w Jastrzêbiu-Zdroju
- "Adaptacja i modernizacja obiektów szkolnych na potrzeby praktycznej nauki zawodu wraz z niezbêdnym wyposa¿eniem i pomocami dydaktycznymi w ZS Nr 2 i ZS Nr 3 we W³oszczowie"
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.