eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DrwiniaKompleksowa dostawa energii elektrycznej, obejmująca sprzedaż i dystrybucję energii elektrycznej dla potrzeb Gminy Drwinia oraz jednostek organizacyjnych Gminy Drwinia

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-01-12

Ogłoszenie nr 6713 - 2017 z dnia 2017-01-12 r.

Drwinia: Kompleksowa dostawa energii elektrycznej, obejmująca sprzedaż i dystrybucję energii elektrycznej dla potrzeb Gminy Drwinia oraz jednostek organizacyjnych Gminy Drwinia
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 333485-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 335141-2016


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzali postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Zespół Szkolno-Przedszkolny w Świniarach, Świniary 174 32 32-709 Drwinia Polska p.o. Dyrektor Zielińska- Krysa Ewa tel. 12 2817040, Zespół Szkolno-Przedszkolny w Drwini, Drwinia 173, 32-709 Drwinia p.o. Dyrektor Agnieszka Skoczek tel. 12 2817017 , Zespół Szkolno-Przedszkolny w Mikluszowicach, Mikluszowice 228, 32-708 Dziewin p.o. Dyrektor Angelika Świerblewska tel. 12 2817123, Zespół Szkolno-Przedszkolny w Dziewinie, Dziewin 231, 32-708 Dziewin p.o. Dyrektor Ewa Madej tel. 12 2817127, Zespół Szkół w Grobli, Grobla 134, 32-709 Drwinia p.o. Dyrektor Barbara Gondek - Matusik tel. 12 2817034, Gminna Biblioteka Publiczna w Drwini, Drwinia 199, 32-709 Drwinia Kierownik Celina Nowak tel. 12 2817021, Gminne Centrum Kultury i Promocji w Drwini z siedzibą w Grobli, Grobla 155, 32-709 Drwinia Dyrektor Radosław Brydniak tel. 12 2817044, Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Drwini, Drwinia 57, 32-709 Drwini Kierownik Halina Urban tel. 12 2817410, Gminny Klub Sportowy GKS Drwinia, Drwinia 57, 32-709 Drwinia W-ce Prezes Stanisław Kaźmirek tel. 501635859

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkolno - Przedszkolny w Drwini, krajowy numer identyfikacyjny 85272000000000, ul. Drwinia  173, 32709   Drwinia, państwo Polska, woj. małopolskie, tel. 12 281 70 17, faks , e-mail zsdrwinia@op.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę): Gmina Drwinia prowadzi przedmiotowe postępowanie przetargowe na podstawie art. 16 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Gmina Drwinia działa w imieniu własnym oraz na podstawie udzielonego umocowania w imieniu wszystkich podmiotów wskazanych w rozdziale 3 SIWZ. Gmina Drwinia jest uprawniona do przeprowadzenia postępowania przetargowego w imieniu własnym oraz ww. podmiotów. Gmina Drwinia oraz ww. podmioty będą zawierać oddzielne umowy wynikające z niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę energii elektrycznej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Kompleksowa dostawa energii elektrycznej, obejmująca sprzedaż i dystrybucję energii elektrycznej dla potrzeb Gminy Drwinia oraz jednostek organizacyjnych Gminy Drwinia

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP.271.13.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż i świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2012r. poz. 1059 z późn. zm.) dla potrzeb Gminy Drwinia oraz jednostek organizacyjnych Gminy Drwinia, tj. 1. Zespół Szkolno-Przedszkolny w Świniarach, Świniary 174 , 32-709 Drwinia 2. Zespół Szkolno-Przedszkolny w Drwini, Drwinia 173, 32-709 Drwinia 3. Zespół Szkolno-Przedszkolny w Mikluszowicach, Mikluszowice 228, 32-708 Dziewin 4. Zespół Szkolno-Przedszkolny w Dziewinie, Dziewin 231, 32-708 Dziewin 5. Zespół Szkół w Grobli, Grobla 134, 32-709 Drwinia 6. Gminna Biblioteka Publiczna w Drwini, Drwinia 199, 32-709 Drwinia 7. Gminne Centrum Kultury i Promocji w Drwini z siedzibą w Grobli, Grobla 155, 32-709 Drwinia. 8. Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Drwini, Drwinia 57, 32-709 Drwinia 9. Gminny Klub Sportowy GKS Drwinia, Drwinia 57, 32-709 Drwinia Całkowite szacunkowe zużycie energii [kWh] w okresie od 01.01.2017 r. do 31.12.2018 r. wynosi 1 061 4219 kWh. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia objętego niniejszym postępowaniem określa szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (załącznik do SIWZ) oraz istotne postanowienia umowy (załącznik do SIWZ) wraz z zał. nr 1 (wykaz obiektów zamawiającego objętych przedmiotem zamówienia) stanowiące integralną część niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wartość faktycznie zakupionej energii może różnić się od zadeklarowanej i zależeć będzie od rzeczywistego zapotrzebowania Zamawiającego, a Zamawiający nie będzie ponosił żadnych konsekwencji z tego tytułu. Podane zapotrzebowanie na energię elektryczną oraz wartość zakupu energii są wyłącznie wartościami szacunkowymi Wartość poniżej 209 000 euro

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 09000000-3
Dodatkowe kody CPV: 09300000-2, 65300000-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT467222.06
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
TAURON Sprzedaż sp. z o.o., ,  kamil.grochowski@tauron.pl,  ul. Łagiewnicka 60,  30-417,  Kraków,  kraj/woj. małopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 574160.77
Oferta z najniższą ceną/kosztem 574160.77
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 574160.77
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.