To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-04-27
Terespol: Budowa budynku administracyjnego centrum Gminy - wykonanie projektu budowlanego
Numer ogłoszenia: 67151 - 2009; data zamieszczenia: 27.04.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 47659 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy, ul. Wojska Polskiego 47, Terespol, woj. lubelskie, tel. (083) 3761220, faks (083) 3761229.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa budynku administracyjnego centrum Gminy - wykonanie projektu budowlanego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sprawowanie nadzoru autorskiego oraz wykonanie dokumentacji projektowej budynku administracyjnego - siedziby Urzędu Gminy, Rady Gminy i jednostek organizacyjnych, położonego w Kobylanach, o podstawowych parametrach: - długość do 36 m, - szerokość do 26 m, - wysokość od poziomu gruntu do 15,00 m, - wysokość z wieżą do 25,00 m, - powierzchnia zabudowy ok. 900,00 m2, - powierzchnia użytkowa ok. 2 600,00 m2 , - kubatura ok. 9000,00 m3, - zagospodarowanie terenu wokół projektowanego budynku (oznaczenie symbolem 1KX i 1UA w planie zagospodarowania przestrzennego). Dokumentacja projektowa do wykonania obejmuje: 1.Ostateczną koncepcję budowy budynku administracyjnego - 6 egz. 2.Projekty budowlane i wykonawcze obejmujące komplet opracowań branżowych: 2.1) badania geotechniczne gruntu (oznaczenie symbolem 1KX i 1UA w planie zagospodarowania przestrzennego) - 3 egz. 2.2) projekt budowlany - architektoniczny budynku administracyjnego- 6 egz. 2.3) projekt budowlany - wykonawczy budynku administracyjnego - 6 egz. 2.4) projekt budowlany - konstrukcji budynku administracyjnego z obl. stat.- 6 egz. 2.5) projekt budowlany dźwigu osobowego budynku administracyjnego- 6 egz. 2.6) projekt zagospodarowania terenu budynku administracyjnego (oznaczenie symbolem 1KX i 1UA w planie zagospodarowania przestrzennego)- 6 egz. 2.7) projekt dendrologiczny - 6 egz. 2.8) projekty budowlane branżowe: - 6 egz. a) instalacji elektrycznych budynku administracyjnego: - instalacja oświetleniowa, - instalacja zasilająca, - instalacja odgromowa, - instalacja telewizji przemysłowej, - instalacja p.poż. z centralą sygnalizacji pożaru, - instalacja zasilania dźwigu osobowego. b) instalacji sanitarnych budynku administracyjnego: - instalacja wodociągowa, - instalacja kanalizacyjna, - instalacja centralnego ogrzewania z kotłownią olejową i ciepłej wody użytkowej, - instalacja klimatyzacji, c) sieć teletechniczne budynku administracyjnego (odrębnie dla poczty, banku, urzędu),: - instalacja telefoniczna, - instalacja komputerowa, - instalacja alarmowa i przeciwwłamaniowa. d) przyłączy do budynku administracyjnego: - wodociągowego, - kanalizacji sanitarnej, - energetycznego ze stacją transformatorową ( oznaczenie symbolem 2E w planie przestrzennego zagospodarowania) z jej zasileniem z linii SN. 3.Szczegółowe specyfikacje techniczne dla projektów - 6 egz. 4.Kosztorysy inwestorskie z przedmiarami robót dla wszystkich projektów- 3 egz. 5.Kosztorysy ofertowe dla wszystkich projektów - 3 egz. 6.Wersję elektroniczną całego zadania na CD - 3 egz. 7.Inne niezbędne opracowania wynikające z obowiązujących przepisów ( np. plan bioz, materiały do decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach, charakterystykę energetyczną) - 3 egz. 8.Dokumentacja powinna posiadać wymagane przepisami prawa opinie, uzgodnienia i pozwolenia niezbędne do uzyskania pozwolenia na budowę. 9.Pełnienia nadzoru autorskiego nad realizacją projektu ( cenę należy podać w ofercie ). Uwagi ogólne: 1.Wykonanie mapy zasadniczej do celów projektowych po stronie Zamawiającego. 2.Zamawiający przekaże koncepcję firmy - Autorska Pracowania Architektoniczna (ARKADA) z czerwca 2008 roku, z którą Wykonawca uzgodni zakres i formę wykorzystania koncepcji do opracowania dokumentacji architektonicznej. 3.Materiały do decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach Wykonawca dostarczy do Zamawiającego w terminie do trzech miesięcy od daty podpisania umowy. 4.Wykonawca zamówienia (Projektant) zobowiązany jest do uzgodnienia poszczególnych opracowań branżowych z przedstawicielami Zamawiającego sukcesywnie w trakcie realizacji projektu do akceptacji na spotkaniach organizowanych minimum raz w miesiącu w Urzędzie Gminy w Terespolu, w zakresie: ostatecznej koncepcji architektonicznej, fundamentów, piwnic, parteru, piętra, poddasza, elewacji, wszystkich projektów instalacji, aranżacji wnętrz, zagospodarowania terenu, przyłączy. 5.Szczegółowy zakres poszczególnych opracowań musi być zgodny z obowiązującymi w tym zakresie przepisami i rozporządzeniami, w szczególności z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004 roku w sprawie szczegółowego zakresu dokumentacji projektowej oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18.05.2005 roku w sprawie metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego. 6.Przez zapłatę wynagrodzenia Zamawiający nabywa autorskie prawa majątkowe do dokumentacji projektowej i dodatkowo nabywa prawo do korzystania z dokumentacji projektowej w następujący sposób: a) publikowanie w materiałach promocyjnych Zamawiającego, w tym w Biuletynie Informacyjnym Urzędu Gminy w Terespolu; b) wykorzystanie w postępowaniach o których mowa w ust. 10 zgodnie z ustawą o zamówieniach publicznych; c) umieszczanie na tablicach wolnostojących promujących gminę Terespol, prezentacji na konkursach i wystawach; d) publikowanie na stronie internetowej Urzędu Gminy w Terespolu. 7. W przypadku wykorzystania przedmiotu umowy w obszarach eksploatacji wskazanych w pkt.6 Zamawiający ma obowiązek wskazania Wykonawcy jako autora pracy. 8. Oferta winna uwzględniać koszty niezbędne do uzyskania finalnego produktu tzn. kompletnego projektu budowlanego budynku administracyjnego (m.in. badania gruntu, uzyskanie warunków zasilania w media, opinii, uzgodnień, pozwoleń i decyzji administracyjnych). 9. Przed sporządzeniem oferty Zamawiający zaleca Wykonawcom zapoznanie się z miejscem, którego dotyczy przedmiot zamówienia. 10.Dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót, opracowane przez Wykonawcę w ramach zawartej umowy, będą wykorzystane przez Zamawiającego do przeprowadzenia postępowań, w sprawie udzielenia zamówienia na wykonanie robót budowlanych objętych przedmiotem w/w opracowań i zostaną opublikowane na stronie internetowej Zamawiającego jako części Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zgodnie z obowiązującymi przepisami. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego 71.22.10.00 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych 71.25.80.00 - 71.25.80.00 .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 122950.82 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.04.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 11.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRACOWNIA PROJEKTOWA ARCHITEKTONICZNO - BUDOWLANA JERZY PARTYKA
jakie przetargi wygrała firma
PRACOWNIA PROJEKTOWA ARCHITEKTONICZNO - BUDOWLANA JERZY PARTYKA
- Pracownia Projektowa Architektoniczno-Budowlana Jerzy Partyka, ul. Klonowa 55 A/1, 25-553 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 122 950.82
- Oferta z najniższą ceną: 122 950.82 oferta z najwyższą ceną: 280 000.00
- Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowych budowy dróg na terenie gminy Łochów
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w celu utworzenia Centrum ochrony bioróżnorodności pn. Zielony Ogród w ramach projektu KOBIERZYN, NATURALNIE!
- Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej na rozbudowę ul. Przemysłowej w Baniosze wraz z uzyskaniem zezwolenia na realizację inwestycji drogowej w imieniu Zamawiającego
- Wykonanie robót bud. w Cen. Reumatologi. pn. "Przygotowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla modernizacji oddziału łóżkowego oraz z zakresu ochrony przeciwpożarowej" - zam. nr 1
- "Wykonanie pełnobranżowej dokumentacji projektowej zadania pn.: "Przebudowa pomieszczeń SP w Reptowie w celu utworzenia przedszkola publicznego" oraz pełnienie nadzoru autorskiego"
- Opracowanie i wykonanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej zmiany sposobu użytkowania lokali w budynku przy ul. 1 Maja 45-47 w Bielsku-Białej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.