Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-03-26
Kalisz: Sukcesywne dostawy jednorazowego sprzętu anestezjologicznego i intensywnej terapii oraz wielorazowego sprzętu do monitorów i respiratorów
Numer ogłoszenia: 67155 - 2010; data zamieszczenia: 26.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Zespolony im. Ludwika Perzyny w Kaliszu , ul. Poznańska 79, 62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie, tel. 062 7651397, faks 062 7571323.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalkalisz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy jednorazowego sprzętu anestezjologicznego i intensywnej terapii oraz wielorazowego sprzętu do monitorów i respiratorów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywne dostawy jednorazowego sprzętu anestezjologicznego i intensywnej terapii oraz wielorazowego sprzętu do monitorów i respiratorów.Przedmiot zamówienia składa się z 18 niepodzielnych zadań. Szczegółowy opis zadań znajduje się w dalszej części ogłoszenia.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.10.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 18.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
katalogi, prospekty dotyczące oferowanych wyrobów, opis dokonany przez Wykonawcę zawierające informacje potwierdzające spełnienie wymaganych przez Zamawiającego parametrów
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszcza się możliwość zmiany cen (zarówno in (+), jak i in (-)), jedynie w przypadku zmiany stawek podatku VAT. W przypadku zmiany stawki podatku VAT w ramach niniejszej umowy zmiana stawki nastąpi z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalkalisz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Zespolony im. Ludwika Perzyny w Kaliszu, 62-800 Kalisz, ul. Poznańska 79.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.04.2010 godzina 09:00, miejsce: siedziba zamawiającego - Kancelaria.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej; Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia publicznego w dynamicznym systemie zakupów.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: zestawy do znieczuleń, igły Tuohy, filtry zewnątrzoponowe, cewniki epiduralne, igły pp.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zestawy do znieczuleń - 260 szt, igły Tuohy - 20 szt, filtry zewnątrzoponowe - 20 szt, cewniki epiduralne - 10 szt, igły pp - 5340 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.10.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zestaw do znieczuleń zewnątrzoponowych z cewnikiem zbrojonym.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw do znieczuleń zewnątrzoponowych z cewnikiem zbrojonym - 30 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.10.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zestawy do kaniulizacji.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestawy do kaniulizacji - 195 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.10.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Filtry mechaniczne, elektrostatyczne, pediatryczne, mechaniczne z wymiennikiem ciepła i wilgoci oraz wymienniki ciepła i wilgoci.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Filtry mechaniczne - 2700 szt, filtry elektrostatyczne - 1000 szt, filtry pediatryczne 475 szt, filtry mechaniczne z wymiennikiem ciepła i wilgoci - 1700 szt, wymienniki ciepła i wilgoci - 1200 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.10.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Rurki intubacyjne, łączniki karbowane, jednorazowe obwody oddechowe, rurki ustno - gardłowe, zamknięty system do pobierania próbek wydzieliny z drzewa oskrzeloweg.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rurki intubacyjne - 4185 szt Łączniki karbowane - 2220 szt Jednorazowe obwody oddechowe - 163 szt Rurki ustno - gardłowe - 2800 szt; zamknięty system do pobierania próbek wydzieliny z drzewa oskrzeloweg - 330 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.10.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zestawy uzupełniające do wykonania tracheostomii przezskórnej metodą Griggsa, zestawy uzupełniający z rurką o regulowanym położeniu, zestawy do wykonywania tracheostomii przezskórnej metodą Grigsa, rurki trach.z mankietem niskociś.kompatybilne z zestawem Griggsa, rurka trachostomijna z regulowanym uchwytem, rurka trachostomijna bez mankietu rowadnice.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestawy uzupełniające do wykonania tracheostomii przezskórnej metodą Griggsa 124 szt, Zestawy uzupełniający z rurką o regulowanym położeniu 3 szt, Zestawy do wykonywania tracheostomii przezskórnej metodą Grigsa 2 szt, Rurki trach.z mankietem niskociś.kompatybilne z zestawem Griggsa 180 szt, Rurka trachostomijna z regulowanym uchwytem 10 szt, Rurka trachostomijna bez mankietu 20 szt, Prowadnice 375 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.10.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Maski krtaniowe dla dzieci i dorosłch.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Maski krtaniowe dla dzieci i dorosłch 100 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.10.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zamknięty system do odsysania drzewa oskrzelowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamknięty system do odsysania drzewa oskrzelowego - 60 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.10.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Maski do podawania tlenu, dreny tlenowe, woda sterylna do nawilżania tlenu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Maski do podawania tlenu - 1750 szt; dreny tlenowe - 1000 szt, woda sterylna do nawilżania tlenu 150 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.10.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zestaw do drenażu klatki piersiowej, dreny z trokarem do drenażu opłucnej, dren z łącznikiem Y, bezpieczny zestaw do punkcji opłucnej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw do drenażu klatki piersiowej - 109 szt Dreny z trokarem do drenażu opłucnej - 50 szt Dren z łącznikiem Y - 5 szt Bezpieczny zestaw do punkcji opłucnej - 25 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.10.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pułapki wodne, linie do kapnometrii, czujnik pulsooksymetryczny; zestaw trzech odprowadzeń do EKG, Mankiety do pomiaru ciśnienia, Czujnik do pomiaru temperatury przełykowo-rektalny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pułapki wodne - 250 szt Linie do kapnometrii - 850 szt, Czujnik pulsooksymetryczny - 3 szt; zestaw trzech odprowadzeń do EKG - 3 zest; Mankiety do pomiaru ciśnienia - 14 szt, Czujnik do pomiaru temperatury przełykowo-rektalny - 3 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.10.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Igła do stymulacji stimuplex DIG, Igła typ A do stymulacji nerwu przy znieczuleniu splotu, Przyrząd do pobierania płynu z butelki, Przyrząd do przelewania płynów; Kaniula punkcyjna dla cewników do żył centralnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Igła do stymulacji stimuplex DIG - 140 szt Igła typ A do stymulacji nerwu przy znieczuleniu splotu - 5 szt Przyrząd do pobierania płynu z butelki - 11150 szt Przyrząd do przelewania płynów 2500 szt; Kaniula punkcyjna dla cewników do żył centralnych - 150 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.10.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Zestaw do przetoczeń z regulatorem przepływów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw do przetoczeń z regulatorem przepływów - 750 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.10.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Kaniule dotętnicze.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kaniule dotętnicze- 600 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.10.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Linia do podgrzewacza płynów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Linia do podgrzewacza płynów - 60 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.10.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Linia do kapnometrii do kapnometru NELLCOR NBP 70.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Linia do kapnometrii do kapnometru NELLCOR NBP 70 - 25 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.10.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Jednoraz.układ oddechowy do respiratora SECHRIST mod. IV - 100B.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jednoraz.układ oddechowy do respiratora SECHRIST mod. IV - 100B - 70 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.10.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Kopułki do pomiaru ciśnienia inwazyjnego do aparatu Hewlett Packard CMS-24 OMNICAR.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kopułki do pomiaru ciśnienia inwazyjnego do aparatu Hewlett Packard CMS-24 OMNICAR - 100 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.10.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KALISZA
- "Sukcesywne dostawy materiałów zużywalnych w zabiegach operacji zaćmy i zabiegach okulistycznych do użytkowanego witrectomu CONTINUOUS FLOW CUTTER 23G REF VV106110"
- Budowa oświetlenia zewnętrznego od m. Kościelec do m. Kukułka, Gm. Mycielin - ETAP I
- Modernizacja obiektu otwartego toru kolarskiego przy ul. Wał Jana Matejki 2-4 w Kaliszu.
- Budowa oświetlenia zewnętrznego przy ul. Sikorskiego w m. Myślniew, Gm. Kobyla Góra - ETAP I
- Zakup wraz z dostawą fabrycznie nowego samochodu osobowego typu BUS
- Budowa oświetlenia zewnętrznego w m. Marcinki, Gm. Kobyla Góra - ETAP I
więcej: przetargi w Kaliszu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.