Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-03-25
Brzostek: Wykonanie remontu cząstkowego masą mineralno-asfaltową z otaczarki, powierzchniowego utrwalenia emulsją asfaltową i grysami nawierzchni bitumicznych oraz wykonanie naprawy przełomów nawierzchni bitumicznych i żwirowych dróg gminnych i wewnętrznych w gminie Brzostek - według wskazania w roku 2015
Numer ogłoszenia: 67160 - 2015; data zamieszczenia: 25.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Brzostek , Rynek 1, 39-230 Brzostek, woj. podkarpackie, tel. 014 6830111, faks 014 6830111.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bipbrzostek.mserwer.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontu cząstkowego masą mineralno-asfaltową z otaczarki, powierzchniowego utrwalenia emulsją asfaltową i grysami nawierzchni bitumicznych oraz wykonanie naprawy przełomów nawierzchni bitumicznych i żwirowych dróg gminnych i wewnętrznych w gminie Brzostek - według wskazania w roku 2015.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie remontu cząstkowego masą mineralno-asfaltową z otaczarki, powierzchniowego utrwalenia emulsją asfaltową i grysami nawierzchni bitumicznych oraz wykonanie naprawy przełomów nawierzchni bitumicznych i żwirowych dróg gminnych i wewnętrznych w gminie Brzostek - według wskazania w roku 2015. 1.1 Wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni bitumicznych masą mineralno-asfaltową z otaczarki wg wskazań (na gorąco) bez wycinania krawędzi - według wskazania polegający na: uzupełnieniu ręcznym ubytków w nawierzchni o grubość warstwy ścieralnej, wyrównawczej jak i podbudowy tj. wypełnienie ubytku warstw asfaltowych mieszanką mineralną - asfaltową z otaczarki o średniej grubości 7cm po uprzednim oczyszczeniu ubytku i skropieniu, oraz w miejscach ubytku nawierzchni asfaltowej wraz z podbudową - uzupełnienie podbudowy mieszanką kamienia łamanego o frakcji 5-31,5 na grubości 5 cm zagęszczenie mechaniczne mieszanki mineralno-asfaltowej i oblanie krawędzi asfaltem (uszczelnienie po ułożeniu masy). 1.2 Wykonanie naprawy przełomów nawierzchni bitumicznych i żwirowych dróg gminnych i wewnętrznych w wg wskazań: w nawierzchni bitumicznej: wykonanie wykopu głęb. 60 cm, z wywozem do 1km,wykonanie warstwy odsączającej z pospółki 27 cm, wykonanie podbudowy z tłucznia 25 cm, nawierzchnia bitumiczna 4 cm warstwa profilująca + 4 cm warstwa ścieralna, zagęszczenie mechaniczne mieszanki mineralno-asfaltowej i oblanie krawędzi asfaltem, uzupełnienie pobocza mieszanką kamienia łamanego o frakcji 5-31,5 na grubości 8cm; na nawierzchni żwirowej: wykonanie wykopu głęb. 60 cm, z wywozem do 1km, wykonanie warstwy odsączającej z pospółki 35 cm, wykonanie podbudowy z tłucznia 25 cm, uzupełnienie pobocza kruszywem warstwa górna, po zagęszczeniu 10cm. 1.3 Wykonanie remonterem powierzchniowego utrwalenia emulsją asfaltową i grysami nawierzchni bitumicznych dróg gminnych i wewnętrznych wg wskazań - (grysy kamienne o wym. 2-5mm, ilość kruszywa 8dm3/m2 - pojedyncze powierzchniowe utrwalenie emulsją) - według wskazań - (grysy kamienne o wym. 4-8 mm, ilość kruszywa 13dm3/m2 - podwójne powierzchniowe utrwalenie emulsją) - według wskazań.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.41 - Roboty w zakresie konserwacji dróg 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
złożą oświadczenie, iż posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykażą, że w ciągu ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali roboty budowlane w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia- tj. wykonali 2 roboty budowlane w tym jedna o wartości co najmniej 80 000,00 zł. brutto, których przedmiotem był remont lub wykonanie nawierzchni bitumicznej oraz załączy dowody (np. poświadczenia) określające czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego roboty budowlane wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których jest ww. mowa.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykażą, że dysponują lub będą dysponować następującym potencjałem technicznym na wykonanie całości przedmiotu zmówienia: walec drogowy min. 1 szt., skrapiarka min. 1 szt., remonter min. 1 szt.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
złożą oświadczenie, że dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
złożą oświadczenie, że posiadają potencjał ekonomiczny i finansowy pozwalający na wykonanie przedmiotu zamówienia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
wykonali 2 roboty budowlane w tym jedna o wartości co najmniej 80 000,00 zł. brutto, których przedmiotem był remont lub wykonanie nawierzchni bitumicznej oraz załączy dowody (np. poświadczenia) określające czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego roboty budowlane wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których jest ww. mowa.; - wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Termin rozpoczęcia prac dotyczących zakresu poszczególnego zlecenia Zamawiającego (podany w dniach) - 5
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bipbrzostek.mserwer.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Brzostku - biuro nr 4
ul. Rynek 1,
39-230 Brzostek.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.04.2015 godzina 09:45, miejsce: Urząd Miejski w Brzostku - sekretariat ul. Rynek 1, 39-230 Brzostek.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja parkingu w Rędzinach ul. Broniewskiego 6
- Remont drogi gminnej nr 580642K w km od 0+000,00 do km 0+425,00 w miejscowości Kamionna, Gmina Trzciana.
- Bieżące utrzymanie dróg publicznych na terenie miasta Zabrze w roku 2025 z podziałem na części.
- Poprawa jakości infrastruktury drogowej drogi powiatowej przebiegającej przez Powiat Moniecki i Powiat Augustowski - przebudowa z rozbudową drogi powiatowej Nr 1220 B Dolistowo Stare - Jasionowo
- Odbudowa dróg gminnych uszkodzonych w wyniku powodzi, która miała miejsce w miesiącu wrześniu 2024 r. na terenie gminy Stoszowice
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1370 D w miejscowości Szymanów polegająca na budowie chodnika - w ramach programu pn. Poprawa bezpieczeństwa - 50/50.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.