Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-06-02
Biały Dunajec: ODBIÓR I TRANSPORT ODPADÓW KOMUNALNYCH OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH I NIEZAMIESZKAŁYCH Z TERENU GMINY BIAŁY DUNAJEC
Numer ogłoszenia: 67169 - 2016; data zamieszczenia: 02.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Biały Dunajec , ul. Jana Pawła II 312, 34-425 Biały Dunajec, woj. małopolskie, tel. 018 2073197, faks 018 2073124.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialydunajec.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ODBIÓR I TRANSPORT ODPADÓW KOMUNALNYCH OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH I NIEZAMIESZKAŁYCH Z TERENU GMINY BIAŁY DUNAJEC.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest odbiór i transport wszystkich powstałych odpadów od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu Gminy Biały Dunajec do wskazanej przez Zamawiającego poniżej instalacji. 1.1. Zamawiający wskazuje następującą instalację do przekazywania odpadów komunalnych: Zakład Utylizacji Odpadów IB Sp. z o.o. ul. Jana Pawła II 115, 34-400 Nowy Targ, będący Regionalną Instalacją do Przetwarzania Odpadów Komunalnych, zgodnie z uchwałą nr XXV/398/12 Sejmiku Województwa Małopolskiego z dnia 2 lipca 2012 r. w sprawie wykonania Planu Gospodarki Odpadami Województwa Małopolskiego (z późn. zm.) - do tej instalacji Wykonawca będzie mógł przekazywać: - wszystkie odpady komunalne (segregowane i niesegregowane) odbierane z terenu gminy Biały Dunajec 1.2 Rodzaj odpadów stanowiących przedmiot zamówienia: LP. RODZAJ ODPADU 1Nie segregowane odpady komunalne 2Papier, tektura (makulatura, karton) 3Szkło 4Metal 5Tworzywa sztuczne 6Opakowania wielomateriałowe 7Odpady ulegające biodegradacji, w tym odpady zielone 8Przeterminowane leki i chemikalia 9Zużyte baterie i akumulatory 10Zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny 11Meble i inne odpady wielkogabarytowe 12Odpady budowlane i rozbiórkowe 13Zużyte opony i części samochodowe 14Popiół 15Folia z bali 16Odpady z przemysłu skórzanego,futrzarskiego i tekstylnego 17Opakowania po farbach i olejach 18Odpady z drewna 1.3. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru odpadów komunalnych: a) od właścicieli nieruchomości zamieszkałych oraz z: z punktów selektywnej zbiórki odpadów, z punków gniazdowych tj. pojemników typu dzwon, b) od właścicieli nieruchomości niezamieszkałych, 1.4. Rodzaje urządzeń do gromadzenia odpadów: Odpady komunalne gromadzone będą w: a)workach z taśmą do wiązania b)pojemnikach o pojemnościach 120l, 240l, 600l, 1100l z podziałem na następujące frakcje: a)worki żółte lub odpowiednio oznaczone pojemniki - FRAKCJA SUCHA (plastik, tworzywa sztuczne, papier, gazety, tektura, metal, puszki, drobny złom, opakowania wielomateriałowe, kartony po sokach i mleku) b)worki zielone lub odpowiednio oznaczone pojemniki - SZKŁO (białe i kolorowe, słoiki, ceramika) c)worki czarne lub odpowiednio oznaczone pojemniki - FRAKCJA MOKRA (pozostałe odpady nie nadające się do segregacji, ) d)worki białe/brązowe lub odpowiednio oznaczone pojemniki - BIO/POPIOŁY (trawa, liście, kompostownik, popiół, żużel, resztki jedzenia, ziemia, patyki ) 1.5. Wykonawca w ramach zaoferowanej ceny zobowiązany jest do: a) zaopatrzenia nieodpłatnego właścicieli nieruchomości zabudowy jednorodzinnej w: - worki żółte z taśmą do wiązania na tworzywa sztuczne, makulaturę, metale, - worki zielone z taśmą do wiązania na szkło białe i kolorowe, - worki czarne z taśmą do wiązania na odpady zmieszane, - worki białe lub brązowe z taśmą do wiązania na odpady biodegradowalne i popioły b) zaopatrzenia w pojemniki, które Zakład Utylizacji Odpadów IB Sp. z o.o. ul. Jana Pawła II 115, 34-400 Nowy Targ bezpłatnie udostępni (w przypadku zapotrzebowania) Worki Wykonawca dostarczy bezpośrednio do właścicieli nieruchomości zabudowy jednorodzinnej. Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia potwierdzenia przekazania worków lub pojemników na odpady opatrzone datą przekazania i podpisem właściciela nieruchomości bądź jego przedstawiciela. b) na czas trwania usługi zaopatrzenia nieodpłatnego właścicieli nieruchomości zamieszkałych w: - worki z taśmą do wiązania do selektywnej zbiórki, - w pojemniki, które Zakład Utylizacji Odpadów IB Sp. z o.o. ul. Jana Pawła II 115, 34-400 Nowy Targ bezpłatnie udostępni (w przypadku zapotrzebowania) Wykonawca na potwierdzenie, iż dostarczył worki zobowiązany jest do przedłoży zamawiającemu potwierdzenia od właścicieli nieruchomości opatrzone datą przekazania i podpisem właściciela bądź jego przedstawiciela. W przypadku niemożności spełnienia tego warunku z przyczyn niezależnych od wykonawcy wskaże on zamawiającemu te przyczyny na piśmie i udokumentuje ich zaistnienie. Za dowód mogą być uznane wskazania urządzeń kontrolujących czas i przebieg tras pojazdów takich jak tachograf czy GPS. Za przyczyny niezależne od wykonawcy można będzie uznać w szczególności co najmniej trzykrotne niezastanie właściciela nieruchomości pod wskazanym adresem w godzinach 7.00 - 20.00. c) z uwagi, iż gmina leży w terenach górzystych, wykonawca zobowiązany jest do dysponowania takim sprzętem, który także w okresie zimowym umożliwi odbiór odpadów komunalnych z sołectw położonych na zboczach gór. W przypadku nieodebrania w terminie, zamawiający będzie naliczał kary zgodnie z § 12 ust.1 umowy (zał. nr 7 do SIWZ), d) posiadania systemu monitorowania i zarządzania flotą pojazdów umożliwiającego elektroniczną identyfikację pojemników i worków na odpady zmieszane i selektywnie zebrane. System ma identyfikować zdarzenie odbioru odpadów (datę i godzinę, miejsce - pozycję, identyfikator pojemnika przypisanego do nieruchomości). System powinien prezentować zdarzenia odbioru na mapie w czasie rzeczywistym. Wykonawca udostępnia Zamawiającemu wgląd do systemu w czasie rzeczywistym, e) Wykonawca odpowiada za stan techniczny i sanitarny pojemników do gromadzenia odpadów. 1.6. Wykonawca zapewni właścicielom nieruchomości niezamieszkałych na czas trwania usługi: - dostarczy worki z taśmą do wiązania do selektywnej zbiórki, - dostarczy pojemniki, które Zakład Utylizacji Odpadów IB Sp. z o.o. ul. Jana Pawła II 115, 34-400 Nowy Targ bezpłatnie udostępni (w przypadku zapotrzebowania) 1.7. Wykonawca zobowiązany jest do oznaczenia worków z taśmą do wiązania poprzez np. umieszczenie opisu określającego: nazwa: Gmina Biały Dunajec rodzaj frakcji Propozycję opisu worków i pojemników przedstawi wykonawca przed podpisaniem umowy do zatwierdzenia.
II.1.5)
V
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w trybie zamówienia z wolnej ręki, których wartość nie przekroczy 10 % wartości zamówienia podstawowego, na zasadach określonych w art. 67 ust.1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów 90.51.31.00 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Oferta winna być zabezpieczona wadium w wysokości 10.000,00 zł. słownie: dziesięć tysięcy złotych
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie składanych przez Wykonawców: 1.oświadczenia, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 wskazanej ustawy - wg załącznika nr 2 do SIWZ 2.posiadania wpisu do rejestru działalności regulowanej, zgodnie z art. 9c ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach; 3.posiadania uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie posiadania zezwolenia na transport odpadami wydanymi na podstawie ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie składanych przez Wykonawców: 1. oświadczenia, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 wskazanej ustawy - wg załącznika nr 2 do SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie składanych przez Wykonawców: 1.oświadczenia, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 wskazanej ustawy - wg załącznika nr 2 do SIWZ 2.wykazania, iż dysponuje: -co najmniej 1 samochodem specjalistycznym przystosowanym do odbierania odpadów komunalnych z pojemników o różnej pojemności (120l, 240l, 600l, 1100l), lub oświadczeniem że przed rozpoczęciem realizacji zamówienia wykonawca przedłoży dokumenty o posiadaniu lub dysponowaniu takim pojazdem. -co najmniej 2 samochodami przystosowanymi do odbioru odpadów komunalnych;
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie składanych przez Wykonawców: 1.oświadczenia, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 wskazanej ustawy - wg załącznika nr 2 do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie składanych przez Wykonawców: 1.złożenia oświadczenia, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 wskazanej ustawy - wg załącznika nr 2 do SIWZ 2.wykazania, iż jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 300.000 PLN
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Załącznik nr 1 - formularz oferty, Załącznik nr 2 - oświadczenie wykonawcy zg. z art. 22 ust.1 Załącznik nr 3 - oświadczenie wykonawcy zg. art. 24 ust. 1, Załącznik nr 5 - wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych, Załącznik nr 6 - lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej (w trybie art. 26 ust. 2d Pzp) Załącznik nr 7 - projekt umowy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 98
- 2 - Terminpłatności faktury - 2
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonywania zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie: 1.Zmiany wysokości opłat wynikających z przepisów prawa a mających wpływ na koszty świadczenia usługi. 2.Inne zmiany prawa powszechnie obowiązującego wpływające na zasady odbierania i zagospodarowania odpadów. 3.Zmiany wynagrodzenia umownego w przypadku wprowadzenia ustawowej zmiany stawki podatku VAT. 4.Wprowadzenia zmian w stosunku do opisu przedmiotu umowy (zał. nr 1) w zakresie wykonania prac w sytuacji konieczności usprawnienia procesu realizacji przedmiotu umowy. 5.W przypadku zaistnienia sytuacji opisanych w pkt. od 1 do 4 Zamawiający dopuszcza możliwość ewentualnego zmniejszenia lub zwiększenia wynagrodzenia o kwotę nie większą niż udokumentowany wzrost / zmniejszenie kosztów świadczenia usługi. 6.W przypadku zmian prawnych i organizacyjnych Wykonawcy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bialydunajec.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Biały Dunajec ul. Jana Pawła II 312, 34-425 Biały Dunajec, II piętro pokój nr.1.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.06.2016 godzina 10:00, miejsce: Urzędu Gminy Biały Dunajec, ul Jana Pawła II 312, 34-425 Biały Dunajec, Sekretariat Urzędu.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI BIAŁY DUNAJEC
więcej: przetargi BIAŁY DUNAJEC »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z targowisk miejskich, będących w zarządzie Miejskiego Zakładu Usług Komunalnych w Gubinie"
- ODBIÓR, TRANSPORT I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW O KODZIE 20 03 07
- Wykonanie usługi polegającej na odbiorze i transporcie odpadów komunalnych zmieszanych oraz odpadów komunalnych selektywnie zbieranych z terenu Gminy Chocz od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Wywóz odpadów (dzikie wysypiska, cmentarz) z terenu gminy Czerwonak w 2025 roku
- Świadczenie usług odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych
- "Zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Wiśniew"
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.