eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SosnowiecSukcesywny zakup ( odbiór własny)emulsji kationowej szybkorozpadowej niemodyfikowanej C65 B3 PU/RC zgodnej z PN-EN 13808:2013-10

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-04-14

Ogłoszenie nr 67172 - 2017 z dnia 2017-04-14 r.

Sosnowiec: Sukcesywny zakup ( odbiór własny)emulsji kationowej szybkorozpadowej niemodyfikowanej C65 B3 PU/RC zgodnej z PN-EN 13808:2013-10
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 31096-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zakład Usług Komunalnych, krajowy numer identyfikacyjny 27681549000000, ul. ul. 3-go Maja  11, 41200   Sosnowiec, państwo Polska, woj. śląskie, tel. 032 2666297, 2664476, faks , e-mail mzuk@mzuk-sosnowiec.neostrada.pl
Adres strony internetowej (URL): www.mzuk.sosnowiec.pl
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: www.mzuk.sosnowiec.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: samorządowa jednostka budżetowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Sukcesywny zakup ( odbiór własny)emulsji kationowej szybkorozpadowej niemodyfikowanej C65 B3 PU/RC zgodnej z PN-EN 13808:2013-10

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP15/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż - zakup bez transportu (odbiór własny Zamawiającego wprost do zbiornika remontera z wytwórni lub punktu poboru Wykonawcy) emulsji asfaltowej kationowej szybkorozpadowej niemodyfikowanej C65 B3 PU/RC (K1 - 65) o zawartości lepiszcza - asfaltu nie mniej niż 65% i indeksie rozpadu >= 120 (g/100g), przeznaczonej do remontów cząstkowych nawierzchni drogowych, obciążonych ruchem KR1-KR4, w ramach bieżącego utrzymania dróg gminnych na terenie Miasta Sosnowca, w ilości do 180 Mg ( w całym okresie realizacji zamówienia ). Emulsja musi spełniać wymagania normy PN-EN 13808:2010 (PN-EN 13808:2013-10 Asfalty i lepiszcza asfaltowe. Zasady klasyfikacji kationowych emulsji asfaltowych Przepompowanie emulsji do zbiorników Zamawiającego leży po stronie Wykonawcy Zamawiający nie posiada pomp do rozładunku emulsji. Odbiór zakupionej emulsji odbywał się będzie transportem własnym Zamawiającego Zamawiający podczas realizacji zamówienia, będzie odbierał ją wprost od Wykonawcy, tj. bezpośrednio do zbiornika remontera partiami po około 1 Mg kilka razy w ciągu tygodnia, w godzinach od 7:00 do 15:00. W związku z powyższym, zgodnie z uwarunkowaniami technologii remontów cząstkowych z remontera wymaga się, aby miejsce odbioru emulsji mieściło się nie dalej niż 20 km (liczonych po trasie) od bazy Zamawiającego. Wykonawca będzie zobowiązany do realizacji zamówienia w dniu złożeniu zamówienia drogą telefoniczną lub faxem przez Zamawiającego. Sprzedawana emulsja musi posiadać właściwą temperaturę tj. powyżej +50 stopni C. Pełna realizacja zamówienia tj. zakup emulsji w ilości 180 ton uzależniona będzie od warunków atmosferycznych pozwalających na wykonywanie prac drogowych z użyciem emulsji oraz od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Podana ilość emulsji jest wielkością orientacyjną w związku z tym Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia z tytułu nie zrealizowania pełnego zamówienia. W celu potwierdzenia prawidłowej realizacji umowy Zamawiający zastrzega sobie prawo do laboratoryjnego przebadania dowolnej partii zakupionej emulsji. W przypadku uzyskania wyników niezgodnych z opinią techniczną Wykonawca zobowiązany jest do wymiany wadliwej partii emulsji na własny koszt ( § 5 pkt 3 projektu umowy ) Zgodnie z prawem opcji, Zamawiający gwarantuje zakup 40% oszacowanej i podanej wyżej maksymalnej ilości emulsji. Dostawa ponad gwarantowany próg, zależna będzie od potrzeb Zamawiającego oraz dysponowania przez niego stosownymi środkami na podstawie budżetu miasta, przy czym nie zakupiona przez Zamawiającego emulsja ponad gwarantowaną ilość nie stanowią podstaw do żadnych roszczeń Wykonawcy. Skorzystanie z prawa opcji nastąpi poprzez powiadomienie Wykonawcy o rozszerzeniu zamówienia w okresie trwania umowy i nie wymaga zmiany niniejszej umowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 44113700-2
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/03/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT242100.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
NRR GRUPA POLDIM Sp. z o.o.,  biuro@emulsjetarnow.pl,  Sieradza 1,  33-240,  Żabno,  kraj/woj. małopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa: PL
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 242100.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 188100.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 242100.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.