Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2016-03-24
Warszawa: P³yny infuzyjne
Numer og³oszenia: 67174 - 2016; data zamieszczenia: 24.03.2016
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Leczniczo-Rehabilitacyjne i Medycyny Pracy ATTIS Sp. z o.o. , ul. Górczewska 89, 01-401 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 3211470, faks 22 3211406.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.attis.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: P³yny infuzyjne.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie sukcesywnej dostawy pn. P³yny infuzyjne nr ref. sprawy: FZP/ZP-26/D/3/16. 2. Na przedmiot zamówienia sk³adaj± siê produkty, zgodnie z formularzem asortymentowo - cenowym poz. 1-19 stanowi±cym za³±cznik nr 5 do SIWZ . 4. W formularzu asortymentowo-cenowym podano nazwy handlowe. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zaoferowania w ofertach przetargowych produktów równowa¿nych pod warunkiem, ¿e produkt oferowany spe³nia wymagania Zamawiaj±cego zawarte w za³±czniku nr 5 do SIWZ i ma t± sam± substancjê czynn±, dawkê, drogê podania, t± sam± rejestracjê w zakresie wskazañ jak lek zamawiany i wskazany przez Zamawiaj±cego. 5. Nazewnictwo asortymentu na wystawionej fakturze musi byæ zgodne z nazewnictwem asortymentu okre¶lonym w umowie..
II.1.5)
przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych
- Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówieñ uzupe³niaj±cych
II.1.6) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.69.25.00 - P³yny do¿ylne 33.62.00.00 - Produkty lecznicze dla krwi, organów krwiotwórczych oraz uk³adu kr±¿enia 33.69.27.00 - Roztwory glukozy .
II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesi±cach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawcy przystêpuj±cy do postêpowania zobowi±zani s± wnie¶æ wadium w wysoko¶ci: 4 200,00 z³. (cztery tysi±ce dwie¶cie z³otych).
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca posiada³: zezwolenie G³ównego Inspektora Farmaceutycznego na wytwarzanie produktów leczniczych (je¶li Wykonawca jest wytwórc±) lub prowadzenie hurtowni farmaceutycznej, o których mowa odpowiednio w art. 38 i art. 74 ustawy z dnia 6 wrze¶nia 2001 r. Prawo farmaceutyczne (Dz. U. z 2008 r. Nr 45, poz. 271 - tekst jednolity z pó¼n. zm.)
III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy nie konkretyzuje niniejszego warunku. Ocena spe³niania warunku dokonana zostanie na podstawie z³o¿onego przez Wykonawcê o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu (zgodnie ze wzorem zamieszczonym w za³±czniku nr 2 do SIWZ).
III.3.3) Potencja³ techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy nie konkretyzuje niniejszego warunku. Ocena spe³niania warunku dokonana zostanie na podstawie z³o¿onego przez Wykonawcê o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu (zgodnie ze wzorem zamieszczonym w za³±czniku nr 2 do SIWZ).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy nie konkretyzuje niniejszego warunku. Ocena spe³niania warunku dokonana zostanie na podstawie z³o¿onego przez Wykonawcê o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu (zgodnie ze wzorem zamieszczonym w za³±czniku nr 2 do SIWZ).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy nie konkretyzuje niniejszego warunku. Ocena spe³niania warunku dokonana zostanie na podstawie z³o¿onego przez Wykonawcê o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu (zgodnie ze wzorem zamieszczonym w za³±czniku nr 2 do SIWZ).
III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu nale¿y przed³o¿yæ:
- potwierdzenie posiadania uprawnieñ do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania, w szczególno¶ci koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:
- o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, lub za¶wiadczenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
- aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego oddzia³u Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia zdrowotne i spo³eczne, lub potwierdzenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
- wykonawca powo³uj±cy siê przy wykazywaniu spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu na zasoby innych podmiotów, które bêd± bra³y udzia³ w realizacji czê¶ci zamówienia, przedk³ada tak¿e dokumenty dotycz±ce tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, okre¶lonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, op³at, sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne i zdrowotne albo ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotycz±ce przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej
- lista podmiotów nale¿±cych do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, ¿e nie nale¿y do grupy kapita³owej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJ¡CYCH, ¯E OFEROWANE DOSTAWY, US£UGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJ¡ OKRE¦LONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, ¿e oferowane roboty budowlane, dostawy lub us³ugi odpowiadaj± okre¶lonym wymaganiom nale¿y przed³o¿yæ:
inne dokumenty
O¶wiadczenie o posiadaniu wymaganych ustaw± z dnia 06 wrze¶nia 2001 r. Prawo farmaceutyczne (Dz. U. z 2008 r. Nr 45, poz. 271 - tekst jednolity z pó¼n. zm.) dokumentów dopuszczaj±cych oferowane produkty lecznicze do obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej oraz wszelkich aktualnych ¶wiadectw rejestracji. - za³±cznik nr 7 do SIWZ.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Formularza Oferty, z³o¿onego na odpowiednim druku stanowi±cym za³±cznik nr 1 do SIWZ. 2) Formularza asortymentowo-cenowego, z³o¿onego na odpowiednim druku stanowi±cym za³±cznik nr 5 do SIWZ oraz nagranego na p³ycie CD b±d¼ innym no¶niku danych.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - termin dostawy - 5
IV.2.2)
przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której bêdzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce mo¿liwo¶ci dokonania ewentualnych istotnych zmian postanowieñ zawartej Umowy: 1) wynagrodzenia, w przypadkach i na zasadach okre¶lonych w ust. 3-6 2) miejsca dostaw; 3) zmiany nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów w sytuacji, gdy produkt zostanie wycofany z produkcji, lub wprowadzony do sprzeda¿y przez producenta produkt zmodyfikowany/ udoskonalony, lub wyga¶nie rejestracja oferowanego produktu (zgodnie z informacjami zawartymi w Formularzu Asortymentowo - Cenowym) przy czym zmiana ta nie mo¿e powodowaæ wzrostu ceny zawartej w ofercie, 4) w zakresie przed³u¿enia terminu jej obowi±zywania w sytuacji czê¶ciowego niezrealizowania ilo¶ci okre¶lonych w tabelach asortymentowo - cenowych, stanowi±cych za³±cznik nr 1 do umowy oraz w sytuacji niewykorzystania przez Zamawiaj±cego warto¶ci brutto umowy, o której mowa w § 3 ust. 1 niniejszej umowy w terminie wskazanym w § 10 ust. 1 Umowy; 5) zamiany poszczególnego asortymentu, bêd±cego przedmiotem umowy i wyszczególnionego w formularzu asortymentowo-cenowym, z chwil± zaprzestania lub wstrzymania jego produkcji, a o czym Wykonawca nie móg³ wiedzieæ z chwil± zawarcia niniejszej umowy, na tzw. zamiennik pod warunkiem, ¿e spe³ni on wszystkie wymogi Zamawiaj±cego, w cenie nie wy¿szej ni¿ ta, która zosta³a okre¶lona w Umowie. 6) w przypadku zmiany danych podmiotowych Wykonawcy (np. w wyniku przekszta³cenia, przejêcia itp.); 7) Zamawiaj±cy mo¿e zmieniæ umowê w zakresie zwiêkszenia lub zmniejszenia asortymentu towarów wskazanych w tabelach asortymentowo - cenowych, stanowi±cych za³±cznik do umowy, je¿eli nie spowoduje to przekroczenia warto¶ci brutto umowy. W przypadku zmiany: 1) stawki podatku od towarów i us³ug, 2) wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê, 3) zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne - je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê, Strony dokonaj± stosownej zmiany wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy na mocy umowy. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 3 lit. a), warto¶æ netto wynagrodzenia Wykonawcy nie zmieni siê, a okre¶lona w aneksie warto¶æ brutto wynagrodzenia zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 3 lit. b), wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o warto¶æ wzrostu ca³kowitego kosztu Wykonawcy wynikaj±c± ze zwiêkszenia wynagrodzeñ osób wykonuj±cych zamówienie do wysoko¶ci zmienionego minimalnego wynagrodzenia, z uwzglêdnieniem wszystkich obci±¿eñ publicznoprawnych od kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia za pracê. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 3 lit. c), wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o warto¶æ wzrostu ca³kowitego kosztu Wykonawcy, jak± bêdzie on zobowi±zany dodatkowo ponie¶æ w celu uwzglêdnienia tej zmiany, przy zachowaniu dotychczasowej kwoty netto wynagrodzenia osób wykonuj±cych zamówienie. 7. Zmiany, o których mowa w ust. 3-6, bêd± dokonywane na pisemny, umotywowany wniosek Wykonawcy. Wykonawca jest zobowi±zany przedstawiæ oraz wykazaæ Zamawiaj±cemu, w jaki sposób zmiany, o których mowa w ust. 3 wp³ywaj± na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê. Wniosek Wykonawcy powinien zawieraæ szczegó³owe wyliczenie wp³ywu zmian, o których mowa ust. 3 lit. b) i c) na koszty wykonania zamówienia, poparte odpowiednimi dokumentami. W przypadku, gdy Wykonawca wyka¿e wp³yw zmian przepisów prawa na koszty wykonania zamówienia, Strony dokonaj± stosownej zmiany umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.attis.com.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Centrum Leczniczo - Rehabilitacyjne i Medycyny Pracy ATTIS Sp. z o.o.
ul. Górczewska 89, 01-401 Warszawa
Sekretariat- p. 144.
IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 05.04.2016 godzina 11:00, miejsce: Centrum Leczniczo - Rehabilitacyjne i Medycyny Pracy ATTIS Sp. z o.o. ul. Górczewska 89, 01-401 Warszawa Sekretariat- p. 196.
IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa instrumentów muzycznych dla Pañstwowej Szko³y Muzycznej I stopnia nr 4 im. Karola Kurpiñskiego w Warszawie
- Sukcesywna dostawa artyku³ów spo¿ywczych na potrzeby sto³ówki Szko³y Podstawowej nr 312 im. Ewy Szelburg - Zarembiny.
- Dostawa i monta¿ rolet do kwater internatowych w budynku przy ulicy Bohaterów Wrze¶nia 83 w Sieradzu
- Dostawa opa³u (koksu, wêgla i drewna opa³owego) do Miêdzynarodowego Centrum Rehabilitacji Instytutu Fizjologii i Patologii S³uchu w £ebie.
- Zakup wsparcia technicznego do serwerów i macierzy Fujitsu, stanowi±cych kluczow± infrastrukturê serwerow± IFPS, na której oparte s± m.in. serwery domenowe, serwery pocztowe, system medyczny (....)
- Sprz±tanie terenu zewnêtrznego oraz sta³a pielêgnacja obszarów zielonych w parku przy Centrum Sztuki Wspó³czesnej - Zamek Ujazdowski w okresie 12 miesiêcy.
wiêcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa p³ynów infuzyjnych
- Dostawa p³ynów
- Dostawa p³ynów do wlewów i irygacji
- Dostawy leków
- Sukcesywne dostawy leków (produkty dla uk³. pokarmowego i metabolizmu, ¶rodki dla uk³. oddechowego, produkty dla uk³. moczowo p³ciowego hormonów, leki ró¿ne, p³yny do¿ylne, produkty dla dermatologii)
- Dostawa odczynników laboratoryjnych.
wiêcej: Produkty lecznicze dla krwi, organów krwiotwórczych oraz uk³adu kr±¿enia »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.