eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnobrzeg › Sukcesywny zakup paliw płynnych na potrzeby Jednostki Ratowniczo - Gaśniczej Państwowej Straży Pożarnej w Nowej Dębie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-27

Tarnobrzeg: Sukcesywny zakup paliw płynnych na potrzeby Jednostki Ratowniczo - Gaśniczej Państwowej Straży Pożarnej w Nowej Dębie
Numer ogłoszenia: 67181 - 2009; data zamieszczenia: 27.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Tarnobrzegu , ul. Targowa 3, 39-400 Tarnobrzeg, woj. podkarpackie, tel. 015 8233507, faks 015 8233507.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.straz.tarnobrzeg.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywny zakup paliw płynnych na potrzeby Jednostki Ratowniczo - Gaśniczej Państwowej Straży Pożarnej w Nowej Dębie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup oleju napędowego i benzyny bezołowiowej Pb-95 na potrzeby Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej Państwowej Straży Pożarnej w Nowej Dębie, poprzez tankowanie pojazdów Zamawiającego - w miejscu ( stacji ) wskazanym przez Wykonawcę: - Olej napędowy zgodny z normą PN-EN 590:2005 w ilości ok.: 7.100 litrów - Benzyna bezołowiowa Pb-95 zgodna z normą PN-EN 228:2005 w ilości ok.: 1.800 litrów. 2. Zamawiający zastrzega, że podane ilości są ilościami szacunkowymi (zakładane zużycie przez okres dwóch lat), które mogą ulec zmianie w zależności od prowadzonych działań ratowniczo-gaśniczych. 3. W chwili obecnej Zamawiający przewiduje do tankowania: - trzy samochody napędzane olejem napędowym; - jeden samochód napędzany benzyną bezołowiową; - pozostałe maszyny i urządzenia (agregaty prądotwórcze, pompy, przecinarki, pilarki itp.). 4. Założenia: a/ stacja paliw znajdująca się w granicach administracyjnych miasta Nowej Dęby, b/ okres zawarcia umowy od podpisania do 31 maj 2011 rok, c/ możliwość tankowania pojazdów 24 godziny na dobę, d/ tankowanie pojazdów bezgotówkowe, e/ warunki płatności - rozliczenie zawartych transakcji fakturami VAT - jeden raz w miesiącu, termin płatności 14 dni od dnia otrzymania prawidłowo wystawionej faktury, f/ faktury powinny zawierać pełny monitoring transakcji (data, ilość, cena 1 litra paliwa, wartość paliwa po uwzględnieniu oferowanego rabatu, z wyszczególnieniem numeru rejestracyjnego samochodu). 5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 91.34.10.0 - Olej napędowy 91.32.10.0 - Benzyna bezołowiowa .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W ubieganiu się o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki : 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 24 ustawy Pzp. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawcy dostarczą wraz z ofertą oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt. VI SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów, metodą warunku granicznego - spełnia / nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Od Wykonawców ubiegających się o przyznanie zamówienia wymagane jest, w celu potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy, przedstawienie wymienionych niżej dokumentów. Dokumenty te mogą być przedstawione w formie oryginału albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, na każdej stronie kopii winna znaleźć się klauzula (za zgodność z oryginałem) lub podobna oraz czytelny podpis lub pieczątka imienna i parafa upełnomocnionej osoby - wykonawcy. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Zamawiający żąda następujących dokumentów : 1. Oświadczenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 - zał. nr 2 do SIWZ. 2. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Pozostałe oświadczenia i dokumenty niezbędne do przeprowadzenia postępowania: 1. Formularz ofertowy Wykonawcy - załącznik nr 1 do SIWZ. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. Złożenie przez Wykonawcę nieprawdziwych informacji mających wpływ na wynik prowadzonego postępowania, brak oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków, spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, z zastrzeżeniem art.26 ust.3..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 70
  • 2 - Wysokość upustu - 30

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.straz.tarnobrzeg.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Miejska PSP Tarnobrzeg ul. Targowa 3 39-400 Tarnobrzeg.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.05.2009 godzina 09:00, miejsce: Komenda Miejska PSP Tarnobrzeg ul. Targowa 3 39-400 Tarnobrzeg sekretariat (I piętro).

IV.3.5) Termin związania ofertą: do 12.06.2009.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.