Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-03-23
Czersk: Dostawy materiałów do bieżącego utrzymania dróg, ulic i chodników gminnych
Numer ogłoszenia: 67205 - 2012; data zamieszczenia: 23.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Czersk , ul. Kościuszki 27, 89-650 Czersk, woj. pomorskie, tel. 052 3954860, faks 052 3954811.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.czersk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy materiałów do bieżącego utrzymania dróg, ulic i chodników gminnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Dostawy materiałów do bieżącego utrzymania dróg, ulic i chodników gminnych. 1.Przedmiot zamówienia obejmuje 3 części. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. 1.1.Część 1: Dostawy kruszywa do bieżącego utrzymania dróg, ulic i chodników gminnych. 1.1.1.Zakres. 1.1.1.1.dostawa kruszywa naturalnego, łamanego o grubości 0/31,5 mm, 1.1.1.2.załadunek, transport i rozładunek oraz rozplantowanie kruszywa w miejscu wskazanym przez Zamawiającego na terenie gminy Czersk i inne koszty, 1.1.1.3.szacunkowa ilość do 3.225 ton, 1.1.1.4.transport kruszywa bezpośrednio na drogi gminne wskazane przez Zamawiającego. 1.1.2.Kruszywo zostanie wykorzystane na podbudowę dróg o nawierzchni z kostki polbrukowej oraz na potrzeby remontów dróg gruntowych. 1.1.3. Terminy. 1.1.3.1. Wykonawca będzie realizował zamówienie w okresie od podpisania umowy do 31 grudnia 2012 roku, sukcesywnie w miarę pojawiających się potrzeb z zastrzeżeniem pkt 1.1.3.2, 1.1.3.2.Wykonawca zrealizuje zamówienie w ciągu 1 dnia od momentu złożenia zamówienia przez pracownika Urzędu Miejskiego w Czersku telefonicznie bądź faxem. 1.2.Część 2: Dostawy żwiru do bieżącego utrzymania dróg, ulic i chodników gminnych 1.2.1.Zakres. 1.2.1.1.dostawa żwiru o grubości od 2,0 - 30,0 mm, 1.2.1.2.załadunek, transport i rozładunek oraz rozplantowanie żwiru w miejscu wskazanym przez Zamawiającego na terenie gminy Czersk i inne koszty, 1.2.1.3.szacunkowa ilość do 490 ton, 1.2.1.4. transport żwiru bezpośrednio na drogi gminne wskazane przez Zamawiającego. 1.2.2.Żwir zostanie wykorzystany na potrzeby remontów dróg gruntowych. 1.2.3.Terminy. 1.2.3.1.Wykonawca będzie realizował zamówienie w okresie od podpisania umowy do 31 grudnia 2012 roku, sukcesywnie w miarę pojawiających się potrzeb z zastrzeżeniem pkt 1.2.3.2, 1.2.3.2. Wykonawca zrealizuje zamówienie w ciągu 1 dnia od momentu złożenia zamówienia przez pracownika Urzędu Miejskiego w Czersku telefonicznie bądź faxem. 1.3.Część 3: Dostawy piasku do bieżącego utrzymania dróg, ulic i chodników gminnych. 1.3.1.Zakres. 1.3.1.1. rodzaj: piasek na warstwy odsączające chodników, placów, dróg itp., 1.3.1.2. ilość: do 600 ton, 1.3.1.3. frakcja (grubość)- do 2 mm 1.3.1.4. transport piasku w miejsca wskazane przez Zamawiającego na terenie Gminy Czersk. 1.3.2.Terminy. 1.3.2.1. Wykonawca będzie realizował zamówienie od podpisania umowy do 31.12.2012 r., sukcesywnie w miarę pojawiających się potrzeb z zastrzeżeniem pkt 1.3.2.2 1.3.2.2. Wykonawca zrealizuje zamówienie w ciągu 1 dnia od momentu złożenia zamówienia przez pracownika Urzędu Miejskiego telefoniczne bądź faxem, w miejsce wskazane przez Zamawiającego na terenie Gminy Czersk..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających na podst. art. 67 ust. 1 pkt. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych w trybie zamówienia z wolnej ręki, których wartość nie przekroczy 20 % wartości zamówienia podstawowego. Zamówienia uzupełniające będą polegały na rozszerzeniu dostawy kruszywa, żwiru lub/i piasku
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.00.00-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie żąda wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień. Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Potwierdzeniem jest podpisane oświadczenie z zakresu art. 22 ust. 1 ustawy Pzp stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych wraz z ofertą. Przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą spełnia albo nie spełnia. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że w/w warunki, Wykonawca spełnił.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Potwierdzeniem jest podpisane oświadczenie z zakresu art. 22 ust. 1 ustawy Pzp stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych wraz z ofertą. Przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą spełnia albo nie spełnia. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że w/w warunki, Wykonawca spełnił.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w pkt III.3.3) ogłoszenia, jeżeli z zastrzeżeniem pkt 1, będzie dysponował co najmniej: a) w przypadku części 1, 2 i 3 - samochodem samowyładowawczym (1 szt.) b) w przypadku części 1 i 2 - równiarką (1 szt.) 1. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych wraz z ofertą. Przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą spełnia albo nie spełnia. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że w/w warunki, Wykonawca spełnił.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Potwierdzeniem jest podpisane oświadczenie z zakresu art. 22 ust. 1 ustawy Pzp stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych wraz z ofertą. Przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą spełnia albo nie spełnia. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że w/w warunki, Wykonawca spełnił.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Potwierdzeniem jest podpisane oświadczenie z zakresu art. 22 ust. 1 ustawy Pzp stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych wraz z ofertą. Przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą spełnia albo nie spełnia. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że w/w warunki, Wykonawca spełnił.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.wypełniony formularz ofertowy według załącznika nr 1 do SIWZ, 2.oświadczenia i dokumenty, o których mowa w pkt 10 SIWZ, 3.pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę do występowania w imieniu wykonawcy, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z dokumentów rejestrowych lub w przypadku o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 4.pisemne zobowiązanie do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów (potencjału technicznego) na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia w przypadku, gdy Wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów, według wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ. 5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 10.1.2, 10.1.3, 10.1.4 SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w zdaniu poprzedzającym, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawionym odpowiednio w terminach określonych w zdaniu poprzedzającym. 6. Pozostałe dokumenty i oświadczenia wymagane w SIWZ przez Zamawiającego, Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa takie same, jak Wykonawca, który ma siedzibę w Polsce.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W związku z art. 144 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w umowie. 1.Przewidywany zakres zmian. 1.1. Zmiana terminu realizacji zamówienia z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy,w przypadku: 1.1.1. pisemnego uzgodnienia pomiędzy Stronami dotyczącego skrócenia terminu zakończenia realizacji umowy, 1.1.2. wystąpienie siły wyższej wydarzeń nieprzewidywalnych i poza kontrolą stron niniejszej umowy, występujących po podpisaniu umowy i powodujących niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu, 1.2. Zmiana zakresu przedmiotu zamówienia pod warunkiem, że jest korzystna dla Zamawiającego lub zaszły okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. 1.3. Zmiana nazw, siedziby stron umowy, numerów kont bankowych, innych danych identyfikacyjnych, 1.4.Zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty. 2.W przypadku wystąpienia okoliczności stanowiących podstawę do zmian postanowień umowy Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego poinformowania o tym fakcie Zamawiającego i wystąpienia z wnioskiem o dokonanie zmian w przedmiotowej umowie. 3.W przypadku wystąpienia okoliczności stanowiących podstawę do zmian postanowień umowy Zamawiający zobowiązany jest do niezwłocznego poinformowania na piśmie o tym fakcie Wykonawcy i wystąpienia z wnioskiem o dokonanie zmian w przedmiotowej umowie. 4.Jeżeli Zamawiający uzna, że okoliczności wskazane przez Wykonawcę, jako stanowiące podstawę do zmiany umowy nie są zasadne, Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zadania zgodnie z warunkami zawartymi w umowie. 5.Zmiana umowy może nastąpić w formie pisemnej, pod rygorem nieważności takiego oświadczenia. 6.Powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Powyższe postanowienia nie stanowią zobowiązania Zamawiającego do wyrażenia zgody na ich wprowadzenie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.czersk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Czersku ul. Kościuszki 27, 89-650 Czersk.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.04.2012 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Urzędu Miejskiego w Czersku ul. Kościuszki 27, 89-650 Czersk.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawy kruszywa do bieżącego utrzymania dróg, ulic i chodników gminnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia części 1 obejmuje dostawy kruszywa do bieżącego utrzymania dróg, ulic i chodników gminnych. 1.Zakres. 1.1.dostawa kruszywa naturalnego, łamanego o grubości 0/31,5 mm, 1.2.załadunek, transport i rozładunek oraz rozplantowanie kruszywa w miejscu wskazanym przez Zamawiającego na terenie gminy Czersk i inne koszty, 1.3.szacunkowa ilość do 3.225 ton, 1.4.transport kruszywa bezpośrednio na drogi gminne wskazane przez Zamawiającego. 2.Kruszywo zostanie wykorzystane na podbudowę dróg o nawierzchni z kostki polbrukowej oraz na potrzeby remontów dróg gruntowych. 3. Terminy. 3.1.Wykonawca będzie realizował zamówienie w okresie od podpisania umowy do 31 grudnia 2012 roku, sukcesywnie w miarę pojawiających się potrzeb z zastrzeżeniem pkt 3.2, 3.2.Wykonawca zrealizuje zamówienie w ciągu 1 dnia od momentu złożenia zamówienia przez pracownika Urzędu Miejskiego w Czersku telefonicznie bądź faxem..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawy żwiru do bieżącego utrzymania dróg, ulic i chodników gminnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia części 2 obejmuje dostawy żwiru do bieżącego utrzymania dróg, ulic i chodników gminnych. 1. Zakres. 1.1.dostawa żwiru o grubości od 2,0 - 30,0 mm, 1.2.załadunek, transport i rozładunek oraz rozplantowanie żwiru w miejscu wskazanym przez Zamawiającego na terenie gminy Czersk i inne koszty, 1.3.szacunkowa ilość do 490 ton, 1.4.transport żwiru bezpośrednio na drogi gminne wskazane przez Zamawiającego. 2.Żwir zostanie wykorzystany na potrzeby remontów dróg gruntowych. 3.Terminy. 3.1.Wykonawca będzie realizował zamówienie w okresie od podpisania umowy do 31 grudnia 2012 roku, sukcesywnie w miarę pojawiających się potrzeb z zastrzeżeniem pkt 3.2, 3.2.Wykonawca zrealizuje zamówienie w ciągu 1 dnia od momentu złożenia zamówienia przez pracownika Urzędu Miejskiego w Czersku telefonicznie bądź faxem..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawy piasku do bieżącego utrzymania dróg, ulic i chodników gminnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia części 3 obejmuje: Dostawy piasku do bieżącego utrzymania dróg, ulic i chodników gminnych. 1.Zakres. 1.1.rodzaj: piasek na warstwy odsączające chodników, placów, dróg itp., 1.2.ilość: do 600 ton, 1.3.frakcja (grubość)- do 2 mm 1.4.transport piasku w miejsca wskazane przez Zamawiającego na terenie Gminy Czersk. 2.Terminy. 2.1.Wykonawca będzie realizował zamówienie od podpisania umowy do 31.12.2012 r., sukcesywnie w miarę pojawiających się potrzeb z zastrzeżeniem pkt 2.2 2.2.Wykonawca zrealizuje zamówienie w ciągu 1 dnia od momentu złożenia zamówienia przez pracownika Urzędu Miejskiego telefoniczne bądź faxem, w miejsce wskazane przez Zamawiającego na terenie Gminy Czersk..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI CZERSK
więcej: przetargi CZERSK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- SUKCESYWNA DOSTAWA KRUSZYWA NATURALNEGO WRAZ Z JEGO TRANSPORTEM W MIEJSCE WSKAZANE PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO.
- Dostawa materiałów kamiennych z podziałem na 2 części
- Dostawa tłucznia, klińca oraz grysu w ramach zadania inwestycyjnego pn. " Budowa chodników przy drogach powiatowych"
- Budowa kanalizacji deszczowej w ciągu drogi powiatowej Nr 1865R Kunowa - Harklowa w miejscowości Kunowa w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Budowa chodników przy drogach powiatowych"
- Zakup wraz z dostawą piasku płukanego 0-2 mm oraz kruszywa łamanego 0-31,5 mm
- Bieżące utrzymanie dróg gminnych w gminie Wydminy w 2025 r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.