Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-03
Ozimek: Budowa chodnika przy drodze wojewódzkiej nr 463 - etap III
Numer ogłoszenia: 67218 - 2008; data zamieszczenia: 03.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Ozimka, ul. Ks. J. Dzierżona 4B, 46-040 Ozimek, woj. opolskie, tel. 077 4651388 w. 220, fax 077 4651281.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ozimek.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa chodnika przy drodze wojewódzkiej nr 463 - etap III.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Budowa chodnika przy drodze wojewódzkiej nr 463 w Krasiejowie ul. Zamoście od km 1+269 do km 1+723,36: -chodnik z kostki betonowej gr 6 cm na podbudowie tłuczniowej gr. 10 cm 688,31 m2, -wjazdy z kostki betonowej kolorowej gr. 8 cm na podbudowie z tłucznia grubości 15 cm 94,50 m2, -krawężniki na ławie betonowej z oporem 458,87 m. 2.Roboty nawierzchniowe: -poszerzenie jezdni pow. łączna 968,46 m2 -wyrównanie istniejącej nawierzchni betonem asfaltowej 1152,17 ton -warstwa ścieralna z SMA gr. 4 cm 11362,66 m2. 3.Odwodnienie: -budowa wpustów ulicznych 3 szt. -montaż separatorów zanieczyszczeń - 3 szt. -umocnienie wylotów oraz dna i skarp rowów - 11,52 m2 4.Roboty towarzyszące: -wykopy w gruncie kat II-IV 645,42 m3, -formowanie nasypów 444,96 m3 -konserwacja rowów na długości 554,36 m -przedłużenie przepustów 3*2 m -Humusowanie z obsianiem trawą 2588,63 m2
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Oryginalny kod CPV: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Kod CPV wg słownika 2008: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Oryginalny kod CPV: 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.09.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający będzie wymagał wniesienia wadium w wysokości: 15.000,00 zł /tylko od firm zaroszonych do składania ofert/.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek Nr 1. 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej uprawniające do występowania w obrocie prawnym wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosku. Zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej musi posiadać adnotację właściwego organu wydającego to zaświadczenie o aktualności zapisów, dokonaną w terminie jw. 2.Opinia Banku prowadzącego rachunek podstawowy wykonawcy. 3.Zaświadczenia o nie zaleganiu, zwolnieniu, odroczeniu ( lub rozłożeniu na raty zaległych płatności ) płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne wystawione przez właściwy terenowo oddział Urzędu Skarbowego i Zakładu Ubezpieczeń Społecznych-wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące licząc od daty wystawienia do dnia składania wniosku. 4.Oświadczenie, że wykonawca nie wykonywał czynności związanych z przygotowaniem prowadzonego postępowania, ani też nie posługiwał się w tym celu osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności. 5.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 6.Polisa ubezpieczeniowa wykonawcy potwierdzająca ubezpieczenie od OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Ocena spełniania warunku : spełnia / nie spełnia ( bez znaczenia punktowego ). Warunek Nr 2. Posiadają niezbędny potencjał techniczny, dysponują pracownikami zdolnymi do wykonania zadania. a)posiadanie lub dysponowanie odpowiednim sprzętem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia. Dokument : Wykaz sprzętu niezbędnego do wykonania zadania. b)pracownicy zdolni do wykonania zadania. Ocena zostanie dokonana na podstawie: złożonej informacji o stanie zatrudnienia ( wykaz pracowników biorących udział w realizacji inwestycji), w tym informacji, że Wykonawca dysponuje osobą posiadającą uprawnienia kierownika budowy wraz z kserokopią uprawnień budowlanych oraz aktualnym zaświadczeniem o przynależności do odpowiedniej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Ocena spełniania warunku : spełnia / nie spełnia ( bez znaczenia punktowego ). Warunek nr 3. Ocena posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia. Ocenie będzie podlegać : ilość wykonanych w okresie ostatnich 5 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- za ten okres) robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości nie mniejszej niż 400 000,00 zł brutto każda (minimalna ilość robót spełniających warunek wynosi 2)Podstawą będzie ilość zakwalifikowanych do oceny robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością zamówienia każda. (Wykazana robota nie potwierdzona referencjami listami polecającymi, opiniami bądź protokołami odbioru nie będzie rozpatrywana) Dokument : Wykaz robót z podaniem wartości wraz z referencjami lub opiniami lub innymi dokumentami potwierdzającymi ich wykonanie z należytą starannością. Ocena warunku dokonywana będzie na podstawie wzoru: Ilość punktów = Rw x 100 x 100 % / Rn Rn-największa ilość wykonanych robót o wartości 400 000,00 zł brutto każda potwierdzonych referencjami spośród wszystkich nieodrzuconych wniosków Rw-ilość robót budowlanych o wartości 400 000,00 zł brutto każda potwierdzonych referencjami rozpatrywanego wniosku 100-wskaźnik stały 100%-kryterium oceny Ocena spełniania warunku : spełnia / nie spełnia ( ocena punktowa ) Zamawiający zastrzega, iż wybranie zaproszonych Wykonawców, spośród jednakowo ocenionych wniosków w oparciu o wszystkie przewidziane warunki, nastąpi spośród tych, którzy otrzymają największą liczbę punktów za spełnianie określonych warunków. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia powyższych warunków odbywa się na zasadzie spełnia /nie spełnia Warunek 1. spełnia /nie spełnia Warunek 2. spełnia /nie spełnia Warunek 3. spełnia /nie spełnia (oraz punktacja) Znaczenie warunku 100 %. Według zestawienia ilościowego tworzona jest kolejność firm, z których 5 pierwszych otrzyma zaproszenie do składania oferty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia wymienionych warunków, Zamawiający wymaga złożenia do wniosku następujących oświadczeń i dokumentów : 1Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej uprawniające do występowania w obrocie prawnym wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosku. Zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej musi posiadać adnotację właściwego organu wydającego to zaświadczenie o aktualności zapisów-dokonaną w terminie jw. 2.Opinia Banku prowadzącego rachunek podstawowy wykonawcy. 3.Zaświadczenia o nie zaleganiu, zwolnieniu, odroczeniu ( lub rozłożeniu na raty zaległych płatności ) płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne wystawione przez właściwy terenowo oddział Urzędu Skarbowego i Zakładu Ubezpieczeń Społecznych-wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące licząc od daty wystawienia do dnia składania wniosku. 4.Oświadczenie, że wykonawca nie wykonywał czynności związanych z przygotowaniem prowadzonego postępowania, ani też nie posługiwał się w tym celu osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności. 5.Wykaz wykonanych przez wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- to za ten okres) robót odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia i wartością nie mniejszą niż 400 000,00 zł brutto każda. 6.Opinie inwestorów, których wymieniono w wykazie. 7.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 10.Polisa ubezpieczeniowa wykonawcy potwierdzająca ubezpieczenie od OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 11.Wykaz przewidywanych pracowników zdolnych do realizacji tego zamówienia oraz kadry kierowniczej uprawnionej do sprawowania samodzielnych funkcji w budownictwie wraz z niezbędnymi uprawnieniami oraz kopiami wpisu na listę właściwej Okręgowej Izby. 12.Wykaz sprzętu technicznego niezbędnego do wykonania zamówienia. Kopie dokumentów muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub osobę upoważnioną wraz z imienną pieczątką osoby potwierdzającej i datą potwierdzenia
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy i Miasta 46 - 040 Ozimek Ul. Dzierżona 4 B Pok. 220a.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.04.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy i Miasta 46 - 040 Ozimek Ul. Dzierżona 4 B Pok. 114.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie i konserwacja nawierzchni drogi leśnej w leśnictwach: Podlesie nr 1001 i 1002, Panewnik nr 1130, Ochojec nr 601, 0621, 0638/2,0638/3, 0154 Giszowiec nr 0201/2
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- Remont drogi wojewódzkiej nr 561 na odcinku od km 20+351 (20+375) do km 21+009 (21+035) - nr postępowania 260/24
- Nowe, wspaniałe miejsce spotkań, zabawy i sportu dla Brzeźna - zagospodarowanie terenu przy ul. Zelwerowicza - zadanie realizowane w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadań z BO 2024
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.